Hakutulokset

1. Tuizu

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

Heissan! nopeasti tulin ilmoittamaan että laskettu on siirtynyt 13.1! Voisiko joku päivittää? kiitos! Tässä lomalla kun ei koneelle paljon kerkiä, niin tulen lomat vietettyäni taas kuvioihin B) !! Tuizu ja OlgaOlavi 12+5
  2. Tuizu

Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Ultrassa käyty ja siellä oli niin ihana vauva, jalat vatkasivat minkä kerkesi! Tuizu ja OlgaOlavi 12+3
  3. Tuizu

TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

Heippa! Oltiin tänään np-ultrassa ja pikkuinen oli niin ihana, että olisin voinut katsella monta tuntia liikkeitä! Jalat vispasivat kuin maratoonarilla =) Nyt voi huokaista, olen niin onnellinen :heart: Taas muuttui laskettu eli aikaistu 13.1 jos sen saisi taas muutettua! Kaikki oli...
  4. Tuizu

Jee Kryss onneaaaaaaa!!!!!!!! :flower: :flower: Ihanaa!!!!!! :heart: Mulla huomenna np-ultra jännitän sikana!! toivottavasti pikkuisella löisi vielä sydän! Kyllä tämä pino pikku hiljaa jää tyhjäksi!! Tuizu ja vilperi 11+5
  5. Tuizu

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

Hennuliinizu onnea sydämen sykkeestä :heart: Nimistä puheen ollen taidanpa alkaa niitä selailee!! :)
  6. Tuizu

Tuttiritari ainakin viime kerralla pääsin ultraan sinne missä synnyttäisinkin, vaikka en kyseiseen sairaalaan kuulunutkaan, joten toivon että tällä kertaa sama juttu! Sef :laugh: vaikuttaa aivan ihanilta nuo teidän koirat!! Teillä tuskin tulee olemaan mitään ongelmia kun on noin hyvin...
  7. Tuizu

Onnea Pearl!!! Tuo on niin ihana fiilis!! Meillä on sitten jännäiltävää, syntyykö lapsemme syntymäpäivinämme, mulla on meinaan laskettu just mun synttäripäivälle 16.1!
  8. Tuizu

Mä olen kanssa vaan lukenut juttujanne kun väsymys on olut ihan kamalaa!! Mutta voin sanoa että olen päässyt helpolla tämän raskauden suhteen jos muita oireita ole kuin väsymys ja joskus tulee huono olo, vain kun ei ole syönyt, syönnin jälkeen jo helpottaa. Tänään kärsin päänsärystäkin, mutta...
  9. Tuizu

Helmikuusta-07 plussaa odottaneet :)

Pikaisesti tulin kertomaan että ultrassa näkyi sydämen syke :heart: ollaan niin onnellisia,mutta kirjoitan muu päivä, nyt mun on pakko mennä nukkumaan!! Niin laskettu mun synttäripäivänä 16.1!! :heart: Tuizu 8+2
  10. Tuizu

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

Mä tulin pikaseen kertomaan että perjantaina ultrassa näkyi sydämen syke :heart: !! olen niin onnellinen ja niin väsynyt että on aika mennä nukkumaan...kirjoitan kun olen virkeämpi...niin laskettu on mun syntymäpäivänä eli 16.1 ja viikkoja nyt 8+2!
  11. Tuizu

Heps!! :wave: Pitkästä aikaa! Nytkin kayn pikaisesti kertomassa että viime perjantaina ultrassa käytiin ja siellä oli pikkuinen jonka sydän löi :heart: :heart: !! Mun laskettu aika siirtyi mun synttäripäivälle eli 16.1!! Nyt on menossa 8+2. Olen niin onnellinen että ihan kuin unessa olisin...
  12. Tuizu

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

Nythän mä sen hokasin etten ole edes täällä kirjoilla... :x jos minut voisi lisätä eli Tuizu 32v. laskettu 16.1.09 synnytys jorvissa, tuulimuna 8/07 ensimmäinen lapsi, tuliko kaikki?
  13. Tuizu

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

Heippa kaikille!! Me käytiin viime perjantaina ultrassa ja sydän sykki :heart: :heart: !! Mä olen niiin onnellinen, no te tiedätte tunteen!! Musta tuntuu että näen vaan unta....voiko tämä olla totta!! Laskettu aika on mun syntymäpäivänä :p , maailman ihanin synttärilahja!! Tuizu 8+2
  14. Tuizu

Moi tytöt!! me oltiin ultrassa perjantaina ja siellä sydän sykki :heart: !!! Laskettu on mun syntymäpäivänä, näillä näkymin :p , mä saan maailman parhaimman synttärilahjan!! Mä olen niin onnellinen etten kyllä oiken tätä vielä tajuakaan!! Ihan kuin olisi unta! Muutenkin len niin vähällä...
  15. Tuizu

KM jälkeen kuumeilevat

Heippa kaikille!! Kyllä se taitaa niin olla että mä saan syntymäpäivälahjaksi vaavin!! Oltiin perjantaina ultrassa ja pikkuinen sydän sykki!!Tosiaan laskettu on mun syntymäpäivänä!! Tää on ihan uskomatonta, elän viel'ä ihan unessa....olen niin onnellinen.... Mä toivon että te muut tuutte...
  16. Tuizu

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Heippa kaikille ja onnea plussasta!!!! :heart: :flower: Kyllä se taitaa niin olla että meille tulee vaavi :D oltiin ultrassa viime perjantaina sydän siellä sykki :heart: sitä tunnetta ei voi sanoin kuvata!! Mua jännitti niin paljon että kädet tärisi ja piti puuskuttaa lisähappea....mutta...
  17. Tuizu

****Plussanneiden raskausoireketju****

Oireet testauksen jälkeen 7+0 oikeestaan kaikki oireet jatkuu mutta vahvempana: -Väsymys -vatsa kipeä -rinnat todella kipeät -ällötys ja kuvotus välillä -mieli välillä apea, herkkä ja vihainen... Neljän päivän päästä saadaan tietää näkyykö ultrassa sydämen sykettä :heart:
  18. Tuizu

Mä todellakin pidän teille ovea auki!!!!!!!!!! Napsu, toivotaan nyt että tämä olisi onnenkiertosi!! :heart: Mä olen jotenkin pessimistinen tuloksille jos testaa ennen kuin menkat alkaa...monet naisethan ei tiedä olleensakaan raskaana, kun menkat alkaa, oliko se kemiallinen raskaus...? Mä...
  19. Tuizu

MILLOIN RASKAUSTESTI +?

Mäkin plussasin 15 päivää oviksesta, menkat pari päivää myöhässä.
  20. Tuizu

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Ihanaa Tuulia!! Oon odottanutkin että tulet kertomaan kuulumiset!! ONNEA!!Onko sulla kokemuksia muuten Jorvin sairaalasta? Ootko siellä synnyttänyt?Mä olin viime syksynä lääkkeellisessä tyhjennyksessä ja kaavinnassa joten paikasta mulla on surulliset kuvat, mutta jos tulee iloisia uutisia 6...

Yhteistyössä