Gatsu ja Miikkis: Osanottoni
Niin surullista
Itkekää ja surkaa, antakaa itsellenne aikaa
Ite pelkään kauheesti että joku noista meiän viidestä karvakaverista menehtyy...
Kyllähän sekin päivä joskus koittaa...
Rakkaiden koirienne on hyvä olla...
Tässä teille molemmille, toivottavasti tämä antaa edes vähän lohtua...
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Kiitos te kaikki ihanat äipät sanoistanne!
ULTRASSA KAIKKI HYVIN!!!!!!!
Siis mikä fiilis!!
Olin tosin viikonlopun töissä, tein lauantaina ja sunnuntaina 21h töitä, joten olo oli melkoisen kuollut sunnuntai-iltana kotiin päästessäni
Yö meni huonosti kun joka paikkaa särki ja jännitin niin mahottomasti... Aamulla uhkasin miehelleni että karkaan Timbuktuun ennen ultran alkamista....
Siis niin sanoinkuvaamattoman pelottavaa oli ajella sairaalaan
Rakenneultra - se jota oomme pelänneet vuoden päivät, siitä asti kun esikoisemme ultrauutiset saimme
Muistan sen päivän kun sanoin miehelleni itku kurkussa, että miten me IKINÄ uskalletaan yrittää uutta vauvaa, ja miten me IKINÄ pysytään järjissämme rakenneultraan asti?!??! Ja nyt se päivä sitten oli
Odotushuoneessa olin ihan paniikissa
ja sydän hakkas varmaan kahta sataa. Mieheni yritti kaikin tavoin rentouttaa mua, ja kyllähän hän siinä hetkellisesti onnistuikin sanoessaan, että "Joo sitten se lääkäri sanoo, että kaikki on muuten hyvin, MUTTA vauva on vaan niin hemmetisti isänsä näköinen!"
Minä nauran siinä hirmuisesti, ja kyllähän se vitsi vähän rauhoitti sitä tilannetta
Lääkäri ultrasi 40 minuuttia, ja hänen sanansa saivat meidät ilonkyyneliin: "Kaikki on niinkuin pitääkin. Nyt saatte alkaa nauttimaan raskaudesta!"
Uskomatonta!!!
Sydäntä hän tutki pitkään ja hartaasti, ja lisäksi vielä kaikki muutkin rakenteet. Nuo kaikkihan katsottiin kuukausi sitten, mutta nyt ne näki vielä paremmin.
Istukka oli kohonnut entisestään pois kohdunsuun edestä, joten ei enää huolta senkään suhteen
Vauva vastasi mitoiltaan viikkoja, ja painoarvio on 550g-600g
Seuraava kontrolli on 6vkon kuluttua jolloin vielä katsotaan vauvan sydäntä, niillä viikoilla nähdään jotkut pienet suonet yms. paremmin. Olen niin onnellinen!!!
Leinikille ja Toiveelle voimarutistuksia!!
Kumpa pienet pysyisivät matkassanne mukana!
Mä vuodin tässä raskaudessa kipujen kera ensin muutaman päivän rv 6 ja sitten seuraavan kerran verivuotoa oli rv 10-13+ välisen ajan. Hematooma löytyi istukasta, ja sain 7 viikon nostelukiellon, eli saikkua. Lepo ja nostelukielto auttoivat hematoomaa vuotamasta ja lopulta kuivumaan kokonaan
Ja
Toiveelle vielä onnittelut sykkeestä!
Eiks ookkin ihanaa!!!!
Katherine: Onnittelut ultrauutisista!!
Jana85 ja Rakuuni: Tervetuloa huippupinoon!
Pahoittelut menetyksistänne
ja onnittelut plussasta!
Mymmyryy: Myöhäiset hääpäiväonnittelut!
Äitee: Siis jotkut täystuhotko pahoinpitelivät teidän poikia?
Voi kauheeta!
Eihän pojillesi käynyt huonosti?
Lisää omaa napaa: Vauva potkii ihan hurjasti nykyään, mikä on ihanaa
Sairaalasta tullessamme menimme Rossoon syömään, ja sieltä kaupungille ostamaan vauvalle muutaman vaatteen
Kävimme kahvilla ja ostimme suomalaisia mansikoita, ja a´vot ne oli hyviä!
Nyt alkoi tuntumaan että migreeni se sieltä tekee tuloaan... Eipä ihme, kun vuoden kestänyt jännitys laukesi, mutta ei se mitään, olen silti yhtä hymyä!!
:Niin onnellinen MyAngels ja pikkujätti 22+3