Hakutulokset

  1. L

    synnytystapa-arvio

    eppari ei todellakaan ole ihan luonnollinen asia!! Siitä on tullut tapa - valitettavan usein.. sitä tehdään usein aivan täysin rutiininomaisesti ja siitä saattaa äidille seurata monen vuoden vaivat. Toki varmasti joskus toimenpide tehdään aivan perustellusti , mutta useimmiten se tehdään vain...
  2. L

    Synnytyksessä vammautuneiden äitien tukiryhmä?

    Toivottavasti näistä asioista aletaan puhumaan ja me naiset alamme vaatia kunnollista ja asianmukaista hoitoa!! Missään ei kerrota näistä asioista ja jos niistä kysyy saa useimmiten vastaukseksi, että unohdat kivut ja itsesi kun saat vauvan rinnalle.. entä jos vammat ovat elinikäisiä? Onko...
  3. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    täältäkin tulee vähän ultrakokemuksia. tän ultran mukaan oltais n. viikko aikasempaa jäljessä eli nyt vasta 7+2 (8+4 olis neuvolan mukaan) Kuitenkin pieni sydän siellä sykki ja napin kokoinen sikiö oli juuri siellä missä pitikin =) Oli kyllä joka pennin arvoinen reissu!! En oo pitkään...
  4. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Aivan ihana masu vauhti-ipanoiden äidilla :) Mulla ei kyllä näy muutakun itseaiheutetut mahamakkarat.. Petyin kyl ensimmäisellä neuvolakäynnillä niin pahasti siihen kun siellä ei katottu ultralla eikä edes yritetty kuunnella sydänääniä.. Ultran sain vasta 4viikon päähän, joten soitin...
  5. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Onpas tänne tullut taas tekstiä =) Tänään oli meillä ensimmäinen neuvolakäynti.. Olin ihan varma että törmään siellä joihinkin tuttuihin tai tutuntuttuihin jotka sitten levittelisivät meidän pikku salaisuutta ympäri kaupunkia ja niinhän siellä sitten olikin (asutaan erittäin pienessä...
  6. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Kiitos Lissuli-81 =)
  7. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Tohon sairaalalyhenne listaan vois lisätä MHSO - Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari.. Siellä allekirjoittanut toivottavasti hoitaa hommansa kesäkuussa.. lingon ja pumpula 7+1
  8. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    haleja Jellona84 Tietääkö joku suurinpiirtein mitä ultra maksaa yksityisellä? Alan tuntea pakottavaa tarvetta päästä tarkistamaan alapään tilannetta.. Maanantaina on kyllä neuvola, mutta eihän ne aina siellä kuuntele välttämättä sydänääniä..? Enkä tiedä kuuluisko niitä edes näin...
  9. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Mun yks viesti katos täältä ja toi yks tuli kaks kertaa..? kummallista.. Eli sylin täydeltä haleja hapotittarelle!! Todella kurjaa! Liikaa on munkin mielestä nyt näitä suru-uutisia.. Alkaa vähän pelottaan ja pitäis päästä tarkistaan oman masun tilanne.. lingon ja pumpula 7 vko
  10. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Kuin kauan muuten tän mahan nipistelyn kuuluu jatkua - onko tää ihan normaalia? Onko täällä muita kenellä on ajoittaisia vatsakipuja?
  11. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    haleja sinulle hopotittar :'( Todella paljon täällä on nyt ollut suru-uutisia! Alkaa ihan jännittää toi ensi viikkoinen neuvola.. Haluisin kanssa ultraan tarkistamaan mahan tilanteen.. hui.. lingon ja pumpula 7vko
  12. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Eikös se doula ole semmonen henkilö joka toimii synnyttäjän tukihenkilönä.. Lingon ja pumpula 7 vko - tänään tuli tasan tuo 7 vko täyteen..=) enää 3 päivää ensimmäiseen neuvolakäyntiin..
  13. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    kerrohan sitten Hapsiainen07 jos ne rannekkeet auttaa niin tilaan niitä myös..
  14. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Ilmatar Mä oon myös niinku tuuliviiri - välillä itkettää ilman syytä ja välillä oon niin onnellinen ettei mitään rajaa.. Kai se on normaalia kun hormoonit jyllää niinkun viimestä päivää, ettei sitä voi ihan normaalisti käyttäytyäkkään.. On vaan koetettava ajatella positiivisesti ja uskottava...
  15. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    bad virgin Mä tilasin netistä semmoset maailman söpöimmät pikkutossut.. vaikka olin kyllä niiiiiiin vannoutunut myös etten mitään ostais vielä.. Mutta oli vaan ihan pakko - ne oli niin ihanat! Muuta en kyl aio ostaa kun vasta ens keväänä.. Mäkin oon kyllä kierrelly jo vauvanvaateosastoja ja...
  16. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    oi - tahtoo kanssa ultraan!!
  17. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Cranyon taulukko kyl helpottaa jonkin verran! Meilläkin 96% näyttäis, mut sit taas laskee prosentit tossa 10-14 vkon kohdalla 92%..? Olispa jo tää ensimmäinen kolmas ohi...
  18. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    mut voi laittaa kans poikalistalle.. vaik ei kyl mitään tuntemuksia vielä sinänsä oo tullu, mut tosiaan aikasemmin oon aina ajatellu et poika tulis ekana..
  19. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Anu - En muista ainakaan että ne olis kysynyt osoitetta.. Musta ne vaan otti henkilötunnuksen ja kysy et missä kaupunginosassa asun.. Mulla on aina ollu semmone tunne että mun esikoinen tulis olemaan poika, joten poikaa veikkaan.. Mitään väliä ei oikeasti kyl ole kumpi sieltä tulee - kunhan...
  20. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Anu mulla ei oo tullu vielä ainakaan mitään neuvolapostia - soitin sinne n. 1 ja puol viikkoo sitten.. Toivottavasti ne ei lähetä sitä mun vanhempien osoitteeseen, kun mulla menee monesti postia vielä sinnekkin (vaik en siellä oo asunut lähes 8 vuoteen...) Meidän äiti vaan usein avaa mun...

Yhteistyössä