Jellona :hug: olen todella todella pahoillani. Olet kyllä nikiisi verrattavissa kun pystyt asiaa täällä jakamaan ja vielä näkemään aurinkoa pilvien takana.
Huh, miten rajua tämä alkuodotus on ja miten pienestä kaikki onkaan kiinni. MIten kiitollinen sitä itse saisikaan olla että vielä kaikki on hyvin vaikka miten on huono olo jne...
Vaikea mitään järkevää kirjoittaa kun jotenkin itselläkin niin pahamieli toisten puolesta...
saikusta huonon olon takia Joo, itsellä menee niin että on tosiaan koko hereillä olo ajan huono olo, töissä pärjään jotenkin ja kun tulen kotiin niin menen joka päiväunille tai makaan sohvalla ja menen siitä sitten suurinpiirtein suoraan klo 21 nukkumaan kuopuksen kanssa. Että periaatteessa olis kai saikun aika että pystyis jotain muutakin tekemään, mutta toisaalta ajattelen niin että nämä jutut nyt kuuluu raskauteen enkä voi työnantajakaan niistä rankaista vaan niin kauan kun kyse on vaan mun hyvinvoinnista tsemppaan kyllä. Raskauksien aikana olen joutunut jäämään saikulle ennenaikaisten suppareiden takia, kun niissä tietysti pelottaa että lapsi syntyisi kovin aikaisin.
Mutta nää on ihan jokaisen omia päätöksiä, jos esim. oksentelee niin hankala on töissä olla jos koko ajan on ihan järkyttävä olla. Hankalaksihan tässä tekee sen että toi huono olo voi hyvinkin kestää pari kuukautta ja se on pitkä aika olla pois töistä tässä vaiheessa.
töissä kertomisesta Joo, en ole kertonut muutenkaan kun neuvolatädille (ja tietty miehelle) joten pitkitän sielläkin niin kauan kun helposti pystyn. Tän tekee ehkä se että ehdin oleen vuoden tässä työpaikassa kun jäin pois, olin poissa kaksi vuotta ja nyt ehdin olla reilun puoli vuotta ja jään pois...tavallaan vähän "morkkis" vaikkei toisaalta yhtään. En siis halua mitään suurta numeroa tästä, ainakaan tässä vaiheessa vaan teen työni hyvin ja kerron sitten kun on vaikea pitää salassa tai joku kysyy Tuonne vuoden vaihteeseen pitäisin ihan mielelläni salassa, mutta silloin viikkoja on jo 18 joten voipi olla ettei enää onnistu.
vauvan terveyden tutkimisesta nIIN, EN ainakaan huomannut täällä sen enempää siitä juttua. Mitä tutkimuksia aiotte/haluatte tehdä liittyen vauvan terveyteen. iTSE menen tuonne np-ultraan ja jos siellä on jotain hälyyttävää niin sitten jatko tutkimuksiin. Tuskin muualle kuitenkaan kun en niistä niin tiedäkään ja toisaalta meillä on kolme tervettä lasta joten tuskin mitään sellaista "geenivirhettä" suvuissa kulkee, ainahan tietysti on mahdollisuus että lapsella on jokin vamma tai sairaus. Mies on jotenkin huolissaan, haluis siis selvittää "kaiken" mutta kaippa tuokin tuossa nyt rauhoittuu...
Huomenna napsahtaa 8+0 yes
kekkeri