HelloShitty meillä neljäs ilmoitti tulostaan vähän niinkuin puun takaa
ei ehkäisty joka kerralla ja keskustelut seuraavasta lapsesta oli vasta kesken kun sain plussan testiin. Ihan iloinen mies siinä vaiheessa oli, seuraavat viikot hiljaisempi, nälvi tms. äksyili ( sellainen muistikuva mulla on ) ja odotuksen edetessä kävimme monta riitaa läpi rahasta jne. Koin koko raskausajan että odotus oli mun syy ja mun risti. Ketään ei kiinnostanut, sukulaisilta sai paskaa niskaan niin paljon ku halus ja mies kiukkusi väsymystään ja stressiään :ashamed: Inhottava odotusaika kaikinpuolin. Ajauduimme todella erillemme, ja vielä vauvan syntymänkin jälkeen tuntui kuin olisimme kaverukset saman katon alla. Suhde jäi kaikkien katkerien asioiden alle.... Kävimme viime vuoden puolella pohjalla ja kuppeja meinasimme alkaa jakamaan. Mutta lopulta molempien halu jatkaa yhdessä oli riittävästi, ja lupaukset suhteen hyvinvoinnin eteen tekemisestä annettiin.
Tähän viitoseen miehen oli aika kauan pohdiskeltava jaksamistaan eikä vieläkään asia ole varma. Mutta ihan eri tavalla on koko odotuskin pyörähtänyt käyntiin. Huolettaakohan miestäsi rahalliset asiat nyt niin paljon? Kyllä mullakin kävi aika iso pala kurkussa kun näytti siltä että 4 lapsen yh:na jatkan elämää. Mutta kyllä mä tiesin jo silloin että jaksan ja selviän kunhan alun järkytyksestä ja järjestelyistä pääsee. Onneksi siihen ei tarvinnut mennä mutta olen varma että sinäkin siitä selviäisit :hug: Tiedätkö olisitko lopun elämäsi katkera miehellesi jos nyt suostuisit aborttiin? entäs jos hän haluaisikin joskus vaikka 5 vuoden kuluttua sittenkin neljännen lapsen? vai onko niin ehdoton mielipiteensä kanssa ettei sellainen ole edes mahdollista?
Meillä viisi on rajana, mies alkoi jo heti testin nähtyään höpöttää kuinka menee sterilisaatioon. Oli pakko toppuutella ja pyytää että odottaisi siihen asti edes että vauva on syntynyt
Toivottavasti saisitte keskusteltua asiasta :hug:
Sisu täällä toinen tissikipuileva. Kaiken lisäksi ne ovat kasvaneetkin niin paljon että rintsikat kiristää :| auts! ei muuta ku liiivi ostoksille.... just ostin kahdet uudet ja taas on pakko....
Tarvikkeista sen verran että emme tarvitse mitään uutena mikäli en odota kaksosia =) Miehen sisko sai juuri viidennen tytön jolle on ostanut sitterin joka on ainoa mitä meiltä puuttuu. Ja todennäköisesti saamme sieltä sellaisen kun hän ei enää tarvitse.
ja
tekonimestä vielä sen verran että meillä nuo 2 edellistä olivat nasu ja pikku-ruu. Mutta siinä vaiheessa kun pikku-ruu painoi melkein 4 kg syntyessään niin päätin ettei seuraavan vauvan tekonimi liity nallepuhiin. Ja tällä vauvalla on valitettavasti tällä hetkellä ollut nimenä
lapamato :ashamed: Koska kärsin aivan hirveästä jatkuvasti nälästä
mutta ihan tuolla nimellä en yleisesti halua vauvaa kutsua joten täällä palstalla se on tietysti strutsin poikanen
Sukulaisille ei mitään tekonimiä olla koskaan ees sanottukaan.
Sellasta. Nyt olis viikot 8+0 =) Omien laskujeni mukaan
Kävin muuten vaa-alla tänä aamuna ja on se paino noussut jo ainakin kilon verran ellei jopa kaksi :ashamed: mulla on tavoitteena että paino nousis koko raskauden aikana vain 10-12 kg, voi olla että tuo raja rikkoontuu jo puolivälissä