Hakutulokset

  1. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Brianna Ostin ensin ihan tavallista babyoilia, ja se on tähän mennessä tuntunut ihan hyvältä.. Kuivuu aika nopeasti mut kyllä siitä iho jää semmoseks "kumimaiseks". Ajattelin kuitenkin et se nyt on pieni sivuvaikutus jos niistä arvista pääsis.. Kävin apteekista ostamassa myös manteliöljyä...
  2. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Te fiksummat, kertokaahan, katsooko ne ekalla neuvolakäynnillä ultralla vai kuunteleeko ne vain sydän ääniä vai tekeekö ne mitään? Siis yksinkertaisesti kertokaa mitä ne siellä neuvolassa tekee? Millon se ensimmäinen ultra tapaa olla..
  3. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    hei kaikille, mua on jonkin verran kanssa holestuttaneet nuo raskausarvet - oon alkanut jo suihkuttaa itseäni kaikenmaailman öljyillä, jos vaikka säästyisin niiltä.. En tiedä jos se auttaa, mut voihan sitä aina kokeilla - mulle kyllä tulee muutenkin aika herkästi raskausarpia, joten en suuria...
  4. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    :hug: maaliskuulle :'( Todella pahoillani olen!
  5. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Anuaanua on kyllä niin osuvasti sanottu että huhhuh :laugh: vähänkö sait mut nauraan!! Joo kyl kai se neuvolatäti tietää mihin on mua lähettämässä, ja jos se ei tunnu oikealta paikalta niin kai ne sieltä sitten lähettää mut eteenpäin - ehkä huutoniemeen ( Vaasan mielisairaalaan)...
  6. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Maaliskuulle paljon haleja ja toivottavasti kaikki kuitenkin järjestyy
  7. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    kiitos rohkaisevista sanoista anu Puhuin neuvolatädille jo asiasta ja hän lähetti mut mielenterveystoimistoon..? pyysin kyl päästä pelkopolille, mutta hänen mukaansa mielenterveystoimistossa on joku asiantuntija joka hoitaa perheasioita ja synnytyksen jälkeisiä masennuksia.. Meillä ei kyl...
  8. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Hui, ei oo piitkiin aikoihin taas ottanut näin paljon aivoon, että musta on jääny tämmöne pätkä.. pelkään niin kamalasti muutenki tota synnytystä, niin ei oo kiva et joutuu kärsiin enemmän vielä pituuden takia.. :'( Nehän kyl vissii mittaa jossain välissä lantion - mulla on kyl aika leveä...
  9. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Hei, voitteko muut lyhyet kertoa omista synnytyksistänne.. oon 155cm pitkä ja oon alkanu miettiin et onko meillä lyhyillä suurempi mahdollisuus revetä? Ja mietin kanssa tätä rakennettani, et kuinka todennäköistä on et vauva ei mahdu lantiosta läpi? Kun kai ne alapäänelimet/luut on kokoon...
  10. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Mulla on aina ollut semmonen olo et mun ensimmäinen lapsi olis poika, mutta en kyllä yhtään osaa sanoa pitäiskö se paikkaansa vai ei.. Ei ole mitään erityistä toivomusta saada just tiettyä sukupuolta - kunhan saan vaan terveen lapsen.. En tiedä sitäkään vielä jos kysytään kumpi on tulossa...
  11. L

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    hei kaikille, voisin kanssa liittyä tälle palstalle. La olis 5.6.08, tänään on rv 5+6. Ensimmäinen neuvola on viikolla 43, enkä meinaa malttaa odottaa. Ei olla läheisille vielä kerrottu, ainoastaan parille luokkakaverille jouduin kertomaan olosuhteiden pakosta.. Neuvolan jälkeen ajateltiin...

Yhteistyössä