**KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
katselin tuossa jotta meillä on sama la eli 1.6.09, mutta sitten sulla on kuitenkin jo 7+1 kun mulla taasen on 7+0. Joten oisko sun la sittenkin toukokuun vika päivä ?
No ihan sama siis ei ole tarkoitus saivarrella, mutta jäin vain miettimään.
Milläs laskurilla sä olet laskenut,kun mä olen menkkojen mukaan saanut lasketuksi ajaksi 1.6 ja nyt menossa 7+1.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
katselin tuossa jotta meillä on sama la eli 1.6.09, mutta sitten sulla on kuitenkin jo 7+1 kun mulla taasen on 7+0. Joten oisko sun la sittenkin toukokuun vika päivä ?
No ihan sama siis ei ole tarkoitus saivarrella, mutta jäin vain miettimään.
Milläs laskurilla sä olet laskenut,kun mä olen menkkojen mukaan saanut lasketuksi ajaksi 1.6 ja nyt menossa 7+1.
IVF-"laskuri" eli tarkka hedelmöityshetki on tiedossa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
katselin tuossa jotta meillä on sama la eli 1.6.09, mutta sitten sulla on kuitenkin jo 7+1 kun mulla taasen on 7+0. Joten oisko sun la sittenkin toukokuun vika päivä ?
No ihan sama siis ei ole tarkoitus saivarrella, mutta jäin vain miettimään.
Milläs laskurilla sä olet laskenut,kun mä olen menkkojen mukaan saanut lasketuksi ajaksi 1.6 ja nyt menossa 7+1.
IVF-"laskuri" eli tarkka hedelmöityshetki on tiedossa.
No mulla välillä heittelee muutamalla päivällä noi menkat,katsotaan,eiköhän se la muutu np-ultrassa =) Näillä mennään kuitenkin siihen asti =)
 

Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
Brianna: Meil on eka ultra siis samana päivänä =) Enää kolme viikkoa, jippii.
Mulla on tuoloin vasta eka neuvola, ultraa saan kai odotella vielä sinne vk.10 tai jotain. Ainakaan ei ollut puhelimessa mitään juttua siitä ultrasta.

Tietty jos tästä nyt varaa ajan sinne varhaisultraan niin sitten meillä voi olla samoihin aikoihin. =)

Onnittelut kaikille uusille plussille ja BV Onnittelut ihanista tiedoista! Ja kuvasta!!

Miten tää tuntuu niin pitkältä nää ekat viikot? Alkais nyt toi maha paisua, muustakin kuin turvotuksesta :LOL:

Tänään en ole lainkaan juossut veskissä tarkkailemassa mahdollisia vuotoja, kaiketi se auttoi kun miehen kanssa puhuttiin ja hän totesi, että jos kesken menee niin nyt ainakin tiedetään että me tullaan raskaaksi.

Mites toi peittojen heiluttelu näin tiineenä, uskaltaako sitä jatkaa ihan samaan malliin?


 
Hei!

Kirjauduin ihan tätä ketjua varten Kaksplussaan. Tein positiivisen raskaustestin viimeviikon maanantaina ja omien laskujen mukaan la 6.6. Alkuraskauden ultran varasin 30.10 ja ensimmäinen neuvola 5.11. Kolmas raskaus (yksi km, yksi ihana tyttö), jota yritetty hartaasti vuoden päivät. Nyt jänskättää, että pysyisi mukana ja kaikki menisi hyvin. Ultrankin varasin juuri siksi, että saisin mahdollisimman pian tietää miten asiat on.

Mut ilmoittaudun siis mukaan ketjuun ja onnea kaikille muille!
 
Ilmis
Heippa kaikki!

Minäkin tuolta kirpparilta sen dopplerin ostin... :snotty: Hiukan malttamaton... :| Mulla eka neuvola siis vasta rv10 eli yli kolme viikkoa vielä sinne, toivottavasti dopplerilla jotain uutisia kuuluu Armaasta, muuten tän pää sekoaa odotuksesta. :headwall: Oireiden puolesta tietysti raskaus ihan selvää, mutta silti! =)

sukupuoliveikkauksesta sen verran, että aina oon meinannut et poika tulis ekana, mut nyt kyllä niin tyttömäisiä juttuja ajatellut ja vaaleanpunaisia unia nähnyt et tytöntyllerö varmaankin... Jännä nähdä, ihan 50/60 kyllä :LOL:

Voimia kaikille ja toivottavasti kaikki pysyy mukana! Päivä kerrallaan... :heart:

Ilmatar ja Armas 6+4 :heart:
 




Alkuraskauden villit veikkaukset :heart:




Tyttöä veikkaavat:

anuaanua
Phalaenopsis08
cranyo
bad virgin
Yeb
HelloShitty
Vauhti-ipanoiden äiti
augustmam
Ilmatar



Poikaa veikkaavat:

Levoton Strutsi
Talvis
vanttu80
Brianna
awek
Ryhis
pikkuötökkä
Jellona84
Mantelinkukka
lingon1
la bebe


 
Vaikka vielä np-ultran aikoihin en liikkeitä tuntenut niin jotenkin vaan aina tiesin missä kohtaa Teukka polskutteli. Neuvolassakin kun ääniä ei heti saatu kuuluviin niin näytin terkalle paikan ja heti alkoi jumpsutus kuulumaan :LOL: Ihan jännittää majaileeko tämä kakkonenkin tuolla oikealla alhaalla niinkuin veljensä aikoinaan.. On tainnut jäädä pojalle tuo paikka päälle, kun viihtyy tätä nykyä parhaiten mun lahkeessa roikkuen..Pikkusen on hankala tehdä kotihommia, kun on tuo pallo kokoajan jalassa kiinni :saint: Siksi multa nykyään jääkin niin kamalasti hommia rästiin, kun en millään niitä pysty tekemään :kieh: Oliko selitys uskottava..

-Anu-
 
Ihana ultrakuva bad virgin! :heart: Voi kun itelläkin olis tuollaiseen varaa..

Neuvolassa annettiin lasketuks ajaks eka 29.5 ja sitten 6.6 kun aloin valittaa ettei niistä menkoista sitä voi kattoo ku niin sekaisin ovat. :) Mutta pidetään nyt se 6.6 marraskuuhun asti jolloin olis np-ultra. :) En kyllä jaksa odottaa ku olis tässä vielä lomamatka lappiinkin ennen sitä mut aikaa ei voinu saada ennen.. :( No, näillä mennää nyt.
 
En tiedä mitä tästä tykkäätte, mutta olis tällainen taulukko jota jotkut on varmasti käyny jo kattomassa, mutta mulle antanu voimaa kovasti ku on keskenmeno pelottanu. :)
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=66

On se kiva lukea että tällä hetkellä ainakin on 96% mahdollisuus selviytyä loppuun asti. :)
 
:hug: Ihana kuva!

:( Mä alan olla 98% varma, että jään huomenna pois tästä pinosta. Sama paineen tunne on alamahalla oikealla puolella, kun oli kohdun ulkoisen aikaan. Olen jotenkin nyt yrittäny varautua henkisesti, että sairaala reissu taitaa olla taas edessä. JOS tämä on k u, niin hartain toiveeni olis, että oikea munatorvi voitais / pystyttäis säästää, koska se on ainut olemassa oleva.
Mutta huominen siis näyttää mikä on tilanne.
:/ Pelottaa.
Sisu ja salamatkustaja 6+4
 
HelloShitty
vau! ihanaa ja onnea BV!!! :flower: :hug:
pakko muuten sanoa että nopeesti se kehitys tapahtuu. ku mä kävin rv 5+5 ultralla ja näkyi vaan pieni valkoinen papu mustan pallon sisällä. ja n. viikko myöhemmin kuva näyttäis tolta. hurjaa! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
vau! ihanaa ja onnea BV!!! :flower: :hug:
pakko muuten sanoa että nopeesti se kehitys tapahtuu. ku mä kävin rv 5+5 ultralla ja näkyi vaan pieni valkoinen papu mustan pallon sisällä. ja n. viikko myöhemmin kuva näyttäis tolta. hurjaa! =)
Toi ruskuaispussi näyttää ihan päältä! :D
Nyt mä lueskelen mitä muut on kirjoitelleet :wave:
 

Yhteistyössä