moi!
täällä tulee tekstiä niin paljon ettei kerkee millään pysyä mukana, ja samoten kun tulen näin myöhään mukaan olen ihan pihalla, mut huomenna kerkeen varmaan yövuorossa lukeen teiän kirjotukset läpi, toivotaan ainakin.
niin, kiitos mukaan pääsystä!
soittelin eilen neuvolaan ja huomenna olis aika sinne, tarvii saaha lähete ultraan kun haluuvat minua siellä taas seurailla, neuvolan mukaan mä olen jo paljon pidemmällä mut ite tiedän että kierto on pidempi ja tiedetään myös tarkka hedelmöitysajankohta kun ei jälleen kerran kun pupuiltu kerran ja tärppäs, joten kolmannen kerran ollaan miehen kanssa todistettu että kerta riittää..
kerrottu ollaan vasta mun vanhemmille, mä kun olen ainoa lapsi niin he tykkäävät kun paljon tulee lapsenlapsia
miehen porukoille kerrotaan varmaan parin viikon sisällä, koska jos yhtään menee kuin kaksi aiempaa raskautta mä alan voida pahoin ihan justiinsa, ja sillon on enää vaikeampi peitellä.. ja miehen lapsille on kerrottava ennenkuin muille, jotteivat tunne oloaan ulkopuoliseksi..
oireita mulla ei muuten ole oikeestaan juurikaan, eikä näin alussa viel ookaan, mut herpes mulle tuli ennen plussaa taas niinkuin aiemminkin, eilen huomasin iltavuorossa että alkoi turvottaa ihan tajuttomasti, jouduin löysäämään vyötä vaivihkaa koko ajan enemmän ja enemmän.. ja heikotusta mulla on ollut kahtena aamuna, sellanen höntti olo, ja vähän velloo mahassa mut ei mitään sen suurempaa, nää on ihan samoja kuin aiemmissakin.. joten poika se sitten varmaan taas on vaikka kovasti "siiriä" meillä tehtiin
mut silti ei viel tarvii mihkään laittaa mitään veikkauksia
umayya + siiri rv jotain