Tervetuloa uusille!! :flower:
Ja
Minttuko se eilen kans kävi ultrassa...? No, oli kuka oli, kiva, et siellä kans kaikki hyvin! :heart:
No niin, mua siis eilen ultrattiin, ja kaikki niin hyvin kun vaan voi olla. Ensimmäinen virallinen neuvola on siten, et viikkoja on sillon 8+6, tasan 2 viikon päästä. Ja vaikka tuolla joku sivu taaksepäin hehkutin, että ei me minnekään trisomiakokeisiin mennä, niin muistinpa sitten, että kun meitä kesällä tutkittiin perinnöllisyyspolilla myöhäisen keskenmenon takia, niin meille määrättiin JO sillon seuraavalle raskausajalle 2 ultraa, toinen rv 11-12, toinen rv 19-20. Ja ne tehdään nimenomaan perinnöllisyyspolilla. Olettaisin siis, että eka on np-uä ja toinen rakenneultra.
Että mennään me sittenkin sinne np-tutkimuksiin :attn: .
(.)Hyi YÖK tätä mun oloa. Aamusin on ihan järkky olo, ja illalla se iskee uudestaan. Eilen piti väkisin pupeltaa iltapala, oli ihan hillitön nälkä, mut tuntu koko ajan et oksu tulee... Miehelle jo sanoin, et pitisköhän mun mennä vessaan syömään, jos vaikka ruoka nousee samantien ylös... :ashamed:
Seksistä teillä oli ollu puhetta, tai joku kyselly. Kyllä me ollaan kans ihan normaalisti harrastettu, ja mua kun tahtoo alkuraskaudesta himottaa tuo miekkonen niin maan vietävästi, et raukka varmaan pian tekee ilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta... :ashamed: Paitsi, että siihenkin sitten tulee pakollista taukoa, mies lähtee nimittäin maanantaina 200km päähän töihin... Joutuu ilmeisesti loppu vuoden kulkee siellä
Tekee ma-to pitkää päivää, ja pe on sit vapaalla kotona. Mä en kylläkään huuda hurraata, olen siis 24h yksin tytön kans kotona. Siihen hoidan koirat, talon ja kaikki käytännön asiat yksin. Ja kun tää alkuväsymyskin vaivaa, niin luulenpa, et joululoma tulee TOOOODEELLLAAA tarpeeseen mulle...
No, mikä ei tapa niin se vahvistaa... ( :headwall: )
Tämmöstä nyt tänään
Sisu ja salamatkustaja 6+6