ihanan lämmintä tänään. Meillä oli yli 10 astetta lämpöä. Sieltä se kesä taas tulee!
No kun se aurinko on silloin lähempänä Maata kuin muulloinNo tänään onkin sitten plussalla. Ei ole normaalia tämä lämpötilojen älytön sahaaminen ylös-alas. Tammikuussa plus 5 astetta!
Merenpohjan nyt ne putoukset, syvänteitäVasta tuli ohjelma mammuteista. Katopa se miten Bretagnen rannikoilla oli putouksia, kun se vesi muokkaa maaperää just siellä minne se pääsee
ihanan lämmintä tänään. Meillä oli yli 10 astetta lämpöä. Sieltä se kesä taas tulee!
Sitten voi verrata tulvavuoksiainoja VenetsiassaTäytyy nähdä monta Jupiterin kierrosta ennenkuin uskoo
noin. Toistuuko niiden kanssa?Sitten voi verrata tulvavuoksiaikoja Venetsiassa
1962 myös?Vuosi 2022 oli lämpimin 100 000 vuoteen.
Suurin osa kirjoittajista on niin nuoria, että 1960 luku on heille vain luettua historiaa. Olin itse 3- vuotias enkä muista oliko kesä helteinen vai ei.1962 myös?
Nyt täytyy tiirailla yölläMeillä se loistaa ikkunasta. Kyllä sen erottaa muista heti
On valokuvissa kyllä paljon rantakuviaSuurin osa kirjoittajista on niin nuoria, että 1960 luku on heille vain luettua historiaa. Olin itse 3- vuotias enkä muista oliko kesä helteinen vai ei.
Kohoamisesta puhutaantai jos maa ei olisi ylösnoussut
The largest tides in Europe | Brittany
The tides of Saint-Malo and Bay of Mont-Saint-Michel are among the biggest in Europe, this captivating phenomenon offering breathtaking landscapes.www.ille-et-vilaine-tourism.com
Nyt olis kiva nähdä URSA:n tahtikartta
TodellakinTäytyy nähdä monta Jupiterin kierrosta ennenkuin uskoo
ja nyt just Kuu on korkeallaNo kun se aurinko on silloin lähempänä Maata kuin muulloin
noinMerenpohjssa nyt ne putoukset, syvänteitä
Joku arvelu?Vuosi 2022 oli lämpimin 100 000 vuoteen.