Hakutulokset

  1. L

    G: Hääpäivänne?

    1.11 :heart:
  2. L

    ÄLÄ VAAN AVAA TÄTÄ...

    menta vaan täältäkin!! =)
  3. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Haudi! Neiti nukkuu vihdoin ja viimein, pari sanaa siis tänne... =) KEHÄKUKALLE PALJON ONNEA!!! ihanaa, lisää vauvoja!! Naapurit kävi eilen, heillä on pojat 3 ja 5v ja kolmas syntyy toukokuussa. Anni oli ihan ihmeissään kun pojilla oli vauhtia hirveesti, toinen kilju ja sätki peiton...
  4. L

    Mikä ois hyvä turvaistuin isolle vauvalle jolle kaukalo jää aikaisin pieneksi?

    Meillä sama tilanne, joten vinkkejä otetaan vastaan myös täällä... :)
  5. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Hille meillä onnistuu kynsien leikkaus suht hyvin ainaki toistaseks... saas nähdä nyt kun taas kehuu niin seuraavalla kerralla menee ihan pelleilyks!! Onko muilla havaittavissa "pystyynpyrkimistä"? Meiän neiti on tossa selällään leikkimatolla (2 kaarta, missä roikkuu lelut), ottaa kahdesta...
  6. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Nikin emo meillä uniajaksi luetaan se yhtäjaksoinen uni elikkä esim 22-06 jonka jälkeen syödään ja sit vielä pienet unet tonne 9 asti. Täällä muuten on huomattu et lähtee erilaisia ääniä, paras on sellanen höhöttävä nauru... ja se tulee yleensä sielun kyllyydestä, ai että meillä on iskän...
  7. L

    Vihkiminen ristiäisten yhteydessä

    meidät vihittiin ensin ja tyttö kastettiin sen jälkeen. Seremonia kesti ehkä 8min. kun pyydettiin lyhyestä kaavasta lyhennetty versio... =) Kummit tiesi asiasta, tai siis kerrottiin juuri ennen kirkkoon menoa, kun kattoivat tytön perään (nukkui koko ajan) sen aikaa. Meillä ei luettu...
  8. L

    Eikös tiliote ole sama kuin tilitapahtumat? *hermot menee*

    mikäli sulla on omalle tilille pankkitunnukset, niin automaattisestihan siinä näkyy että tili on sinun. Sieltä ottaa tilitapahtumat ajalta x-x ja tulostaa ne niin luulisin että käy sossuun. Tai mistä minä tiiän, mut kuitenki
  9. L

    Onko seksin puute syy jättää vaimo?

    Kannattaisiko keskustella vaimosi kanssa asiasta?
  10. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Vauvakuumeesta sen verran, et toisesta puhuttiin isännän kanssa tänään... Saas nähdä millon toteutuu! :heart: Olishan se leikkikaveri kiva...
  11. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Hejsan! Väpä ihmetteli meidän neidin kasvu, en oikein itekkään tiedä miten on noin kovasti kasvanu. Ollaanhan me ukon kanssa molemmat pitkiä (176 ja 187) ja minä varsinkaan en oo mikään pieni muutenkaan. Nawilla on kanssa iso mies kasvamassa! Meiän neiti oli 2,5kk kun käytiin sydämen...
  12. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Heips! Pikaisesti neuvolakuuumisisa ennenku lähden ukon viereen naamalleen!! :) Elikkäs eilen oli 4kk neuvola, neiti on kasvanut taasen hirmu paljon, kylläkin taasaisesti omalla käyrällään. Pituus oli 68,2cm ja paino... 9260g...:ashamed: No mut neuvolatäti lohdutti et kyllä se paino...
  13. L

    2,5 kk - syöntitiheys?

    Meidän neiti söi 2-3kk iässä myöskin päivällä 1-2 tunnin välein, ainut et on pullovauva ja nukku sit kylläkin yöt kahdella syötöllä... Oli 2,5kk iässä 7kg ja 62cm. :ashamed: Joten uskoisin et teidän pikkumies on ihan normaali!! =) Kun kerta on kasvanut noin hyvin, niin luulen et maitoa...
  14. L

    kannattaako ostaa taloa, joka täytyy remontoida

    Kuntotarkastus kannattaa teettää. Vesijohtojen, viemärien ja sähköjohtojen kunto myös tarkastuttaa. Me ostettiin 2 vuotta sitten vanha rintamamiestalo, oli alkuperäiskunnossa. Rempattiin 3kk aika tiiviisti, vaihdettiin sähköt, viemärit ja vesijohdot, muurattiin takka-leivinuuni...
  15. L

    6.1.-31.5.2009 -laihis

    :wave: Mukana! Mulla kans pari kymppiä ylimäärästä ja olis kiva keventyä ees alle 90kg:n... :ashamed: Katotaan nyt sit kuin "äijän" käy.
  16. L

    Graco Logico S vai Maxi-Cosi Cabriofix Easyfix

    Meillä Gracon kaukalo, siis just tuo logico s ja mirage-matkarattaat joihin kaukalon voi "napsauttaa". Olen kuullu pelkästään hyvää ko rattaista ja kaukalosta ja oon myös ollu tosi tyytyväinen niihin tällä n. 4kk kokemuksella. Matkarattaat kätevät kun saa kasaan yhdellä kädenliikkeellä.
  17. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Niihu, meillä alotettiin tyyliin 20ml velliä ja 80 maitoa, sit päivä päivältä mikäli maha kesti niin lisättiin määrää. Nyt iltavelli on ollu jo pari viikkoo 160ml velliä ja 40ml maitoa, et tulee pullosta ulos... :) Maissivellillä menee edelleenki, peruna-porkkana ei oo niin pop.
  18. L

    Kellään kokemusta Mosmo yhdistelmävaunuista?

    :wave: Meillä on mosmot, hinta-laatusuhde on hyvä, itse oon tykänny kyseisistä yhdistelmistä! Ehkä hieman painavat mutta mikäli niitä ei tartte kantaa mihinkään ni ihan ok. Isot pyörät mitkä rullaa hyvin sekä lumessa että kuivalla tiellä. Ei välttämättä sovellu "hiekkatierattaiksi" koska...
  19. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    No voi perse, en näköjään osaa käyttää tota lihavointijuttua oikein... :laugh: :laugh: :laugh: ääh, menköön! :D
  20. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Hyvää loppuvuotta kaikille!! =) [/b]daydreams[b]: täälläkin alkoi herkkulakko, tai no ei varsinainen, mutta karkkia ja kaikkea hyvää saa syödä vaan lauantaina tai sunnuntaina eli KERRAN VIIKOSSA... Joulun maissa on tullu syötyä vissiin neljä suklaarasiaa ja muut herkut päälle... :ashamed...

Yhteistyössä