Hakutulokset

  1. L

    ammatinvalintaa palkan perusteelle

    Vuoropäällikkö/ huoltamotyöntekijä, kuukaudesta riippuen 1800-2300, siitä miinus verot ja tellit ja lellit yms eli n.1300-1800. Suurin etu vaihteleva työ, mukavat asiakkaat. Suurin "haitta" vuorotyö ja ei niin mukavat asiakkaat. =)
  2. L

    Käi ylös kaikki jotka:

    Kyllä, söin aurajuustoa, graavilohta ja maksalaatikkoa(sisältää niin vähän maksaa et ei oo haittaa). Tyhjensin kissanhiekkalaatikon vaikka ei saisi, niistä kuulemma tulee jotai pöpöjä, poltin joskus tupakan tai kaks, join saunasiiderin silloin tällöin. Mitähän vielä. Ja lattialla sätkii...
  3. L

    Pakkas G:

    Mäntyharju -10,5°c ;) Kiitos Seipääntyöntäjä sivu meni kirjanmerkkeihin kerrasta!!
  4. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    RAUHALLISTA JOULUN AIKAA KAIKILLE "MASSUKOILLE" JA HEIDÄN MUSSUKOILLEEN!! :xmas: Toivottaa Liiko ja koko perhe
  5. L

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Moikka! Oon taustalla kattellu ja käyny päivittäin lukemassa mitä tänne kuuluu. Tuosta vauvan koosta sen verran et meidän neiti oli 3kk neuvolassa 65cm (syntymämitta 50) ja 7.8kg(3760g)... kevyt mörssäri. :laugh: kiinteitä ollaan syöty jo n kk, kun korviketta meni 1,5l-> päivässä. tietty...
  6. L

    ei jaksa ei jaksa ei jaksa

    Kannattaa kysellä rahoitusjärjestelyä/neuvontaa tms pankista, siitähän on joku tv-ohjelmakin et miten voi parantaa elämänlaatua kun saa raha-asiat järjestykseen! Ei se maksuvapaa kuukausi pidemmän päälle auta, joten koko homma kaikkine laskuineen ois saatava järjestykseen. Voimia sulle...
  7. L

    Help...

    summa kertaa 1,08 eli esim 10*1,08 =10.80
  8. L

    Mikä olis sellanen kuvankäsittelyohjelma...

    Picasa-kuvankäsittelyohjelma on hyvä, pystyy muokkaamaan kokoa ja esim muuttaman kuvan mustavalkoseks, sit terävöittämään kuvaa jne. Ite oon tykänny. Ei maksa mitään, senkun lataa netistä. =)
  9. L

    Mikä miehellä voi olla? Vatsavaivoja jatkunut jo pari kuukautta!

    keliakia? Serkkupojalla oli samoja oireita, alkoi käyttämään gluteenittomia tuotteita ja kappas, mahakivut hävis...!
  10. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Tänään kotiuduttiin!! Tyttö 3760g ja 50cm syntyi sektiolla 12.9 klo 10.18. Kymmenen pisteen vauva ja maailman ihanin sellainen!!! Tulen kertoilemaan joskus sitten miten asiat eteni... Liiko ja nyytti 5vrk
  11. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Huomenta! Nyt se lähtö sitten olisi... Kuuden tunnin päästä taitaa olla jo nyytti sylissä, leikkaavat ennen puolta päivää. Jaksamista kaikille!! Käyn sitten joskus ilmottelemassa mikä sieltä oikein tuli.... :heart:
  12. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Huomenia! Täällä on tapahtunut taasen paljon sitten viime käynnin! Ail:ille ensimmäisenä osanotto koiraystävän poismenosta, voin vain kuvitella sen pahan olon jos joutuisin omastani luopumaan, :hug: muutenkaan ei teidän tilanteessa ole helppoa, niin vielä tuollainen koettelemus päälle...
  13. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Tohon kumpi tulee-tunteeseen, itse oon poikaa tehny koko ajan, isäntä puhuu tytöstä. Kaikki ystävät ja kkylänmiehet on sitä mieltä et tyttö tulee... Voihan se itselle olla hienoinen "pettymys" jos on tyttö, kun koko ajan poikaa odottanut. Mutta luulen että yhtä rakas se on oli kumpa tahansa...
  14. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Huomenia! Kasassa ollaan täälläkin, eipä sinänsä, ei välttämättä tarttis ennen 12.päivää alkaa tulemaankaan, koska muuten mennään kovaa piipaa-autolla sairaalaan ja leikkaushaava on sit pystyssä eikä vaakaan... =) Mulla nuo kaikki kuuluisat ässät on jääny oikeestaan käyttämättä, ainakin...
  15. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Heissan!! :flower: =) Onnea Ail ja isukki uudesta perheenjäsenestä!!! Kävin äsken synnytystapa-arviossa, ja kaveri oli sitten kääntyny perätilaan ja lääkärin mukaan niin syvällä, että ei aleta enää kääntämään. Joten lopputuloksena oli, että kävelin leikkausaika kädessä pihalle...
  16. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Huomenia!! Taasen on tullu kaikkee tekstiä vaikka kuin, eipä ehdi kuin lukea... Kommentointi on sitten muiden juttu. =) Pakko kehua kun sain viime yönä nukuttua 7,5 tuntia yhdellä vessakäynnillä, luksusta!! Sitä sitten heräsinkin viiden jälkeen, nyt on toinen koneellinen pyykkiä...
  17. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Huomenta! Tai no mitä huomenta tää enää on... =) Paljon onnea vauvaantuneille!!! :flower: :flower: Jännityksella odotellaan kuka jakaantuu seuraavana! En taas muutamaan päivään oon ehtiny koneelle asti lukemaan juttuja, mitäon sitten tullu valtavan paljon tänne. Huomaa että...
  18. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Huomenia! Nopee katsaus omaan napaan, neuvolassa kävin juuri. Verenpaine palautunut normaalitasolle, 112/64 hemoglobiini noussu myös, 115 painoa tullu 1,7kg, mut todennäköisesti johtuu siitä reissusta tulleesta turvotuksesta... sf-mitta 34. Palataan taas, liikaa virtaa istua...
  19. L

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Aivan, tuosta unohtui vielä, että TERVETULOA uudet kirjoittelijat, tuore tapaus täällä on itsekkin... Tää on muuten aivan loistavaa, kun täältä saa "vertaistukea". Ei omat vaivat aina niin pahoja olekkaan, etteikö niistä selviäisi...

Yhteistyössä