Vihkiminen ristiäisten yhteydessä

• Viestiketjun aloittaja hiljainen
  • Ensimmäinen viesti
hiljainen
tuntuu olevan aika yleistä nykyään. Kuin moni teistä on mennyt naimisiin tällä tavoin? Tiesikö vieraat vai oliko yllätys? Ystäväni on menossa naimisiin ja sen piti olla yllätys mutta toinen ystävä paljasti vahingossa. Pitäisikö minun olla hiljaa asiasta?

minä
jos asian on möläyttänyt joku toinen kuin asianomainen niin sinuna olisin hiljaa :)
ja me menimme naimisiin lapsemme ristiäisssä, tai itse asiassa avioliittomme siunattiin koska olimme jo menneet aiemmin naimisiin :)

g
meidät vihittiin kuopuksen ristiäisissä ja me kerrottiin etukäteen siitä kyllä. haluttiin kaikki lähimmät paikalle niin oishan ne arvannu muutenkin kun ristiäisiin kutsuttas vaikkei ois kummi... :D

sinä pidät suus kii etkä ole tietävinäänkään asiasta jos hääpari itse ei kerran ole kertonut! ;)

Vieras
Me mentiin kaikille yllätyksenä naimisiin ristiäisten yhteydessä ja tuosta tiesi vain minä, mies ja pappi. Olisin repinyt pelihousuni, jos olisin kertonut vaikka vain yhdelle ihmiselle tuosta ja vannottanut että se on sitten salaisuus, ja sitten esim. parin viikon päästä kuullut toiselta ihmiseltä "ai te meette naimisiin?". Siksi siis olimme hiljaa asiasta kaikille.
Joten ole vain hiljaa ettei tule hääparille mielipahaa, vaikka eihän se sinun vikasi olekaan että tiedät.

äippä
meidät vihittiin samalla ja mua vitutti se että kun pikku veljeni oli saanut kuulla kaveriltaan(joka oli kuullut kuulutukset kirkossa) piti mennä sitten kaikille juoruamaan! ei voinut aikuinen ihminen tajuta että jos asiasta ei ole puhuttu,se ei ole tarkoitettu yleisesti levitettäväksi,kenellekkään!!

Heh
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
meidät vihittiin samalla ja mua vitutti se että kun pikku veljeni oli saanut kuulla kaveriltaan(joka oli kuullut kuulutukset kirkossa) piti mennä sitten kaikille juoruamaan! ei voinut aikuinen ihminen tajuta että jos asiasta ei ole puhuttu,se ei ole tarkoitettu yleisesti levitettäväksi,kenellekkään!!
Miksi annoitte kuulutukset lukea,jos asia salaisuus!!! Oma mokanne!

ärtynyt
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Oliko pakko luetuttaa ne siellä..

meidät vihittiin ensin ja tyttö kastettiin sen jälkeen.
Seremonia kesti ehkä 8min. kun pyydettiin lyhyestä kaavasta lyhennetty versio... =)
Kummit tiesi asiasta, tai siis kerrottiin juuri ennen kirkkoon menoa, kun kattoivat tytön perään (nukkui koko ajan) sen aikaa.
Meillä ei luettu kuulutuksia etukäteen, saatiin pidettyä salaisuutena loppuun asti.
Vanhemmat, isovanhemmat ja sisarukset oli kyllä kuin puulla päähän lyötyjä kun asia tuli julki. Ja oli hauska kattoo ilmeitä...

Joten ÄLÄ PUHU ASIASTA ja kun tidät niin katsele sitten hyvällä omallatunnolla muiden ilmeitä... ;)

Yhteistyössä