Eikös tiliote ole sama kuin tilitapahtumat? *hermot menee*

• Viestiketjun aloittaja hermoheikki
  • Ensimmäinen viesti
josajd
paitsi että tiliote tulee kotiin ja on ns virallinen asiakirja, tilitapahtumat saa automaatilta eikä kelpaa ainakaan sossuun virallisena tuloselvityksenä pidemmältä aikaa.

Viivi
Ei ole,jos esim.sossuun laitat niin pitää olla tiliote jossa selviää että tili on sinun ja muutenkin tarkempi.Tilitapahtuma on vain se jonka saa esim.OTTO-automaateista.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Tiliote on pitemmän aikavälin ote, yleensä. Mutta riippuu vähän siitäkin, mihin paprua kaipaat, mitä vaaditaan.
Soskuun tarvin niitä. Mulla on pankkitunnukset mutta en löydä sieltä kohtaa tiliote!

Kopioita vaan ne tilitapahtumat siitä. Mutta meillä ainakin täällä Vantaalla on nyt tullut takasi että vaativat ihan pankin lähettämät tiliotteet kuulema. Moni on joutunnut pyytämään pankkia alkamaan lähettää paperiversioit taas kotiin.

Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä pankki?
Sampo. Ennen uudistusta sain sieltä tiliotteen tulostettua mutta nyt en löydä koko tiliote sanaa!
Onhan siellä. Tilit kohdassa. Valitse vain oikea kalenteriaika, niin näkyy enemmän kukausia.

Sanaa Tiliote siellä ei vissiin ole.

mikäli sulla on omalle tilille pankkitunnukset, niin automaattisestihan siinä näkyy että tili on sinun. Sieltä ottaa tilitapahtumat ajalta x-x ja tulostaa ne niin luulisin että käy sossuun.

Tai mistä minä tiiän, mut kuitenki

ap
Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:
Kopioita vaan ne tilitapahtumat siitä. Mutta meillä ainakin täällä Vantaalla on nyt tullut takasi että vaativat ihan pankin lähettämät tiliotteet kuulema. Moni on joutunnut pyytämään pankkia alkamaan lähettää paperiversioit taas kotiin.
Täällä soskussa on ihan sitävarten kone ja tulostin aulassa että saa tulostaa. Pitää ottaa tunnarit ja muut mukaan ja kysyy niiltä neuvoo.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mikä pankki?
Sampo. Ennen uudistusta sain sieltä tiliotteen tulostettua mutta nyt en löydä koko tiliote sanaa!
Onhan siellä. Tilit kohdassa. Valitse vain oikea kalenteriaika, niin näkyy enemmän kukausia.

Sanaa Tiliote siellä ei vissiin ole.
Tätä mä just tarkotin kun se ei ole tiliote nimellä vaan tilitapahtumat! Siinä on kaikki ihan samat tiedot. Tuli lappu että enskuun hakemukseen on oltava tiliote!
Nyt mä vien ton jatkohakemuksen ja pyydän ne ite kattoo siihen koneen vieree.

Yhteistyössä