Onko seksin puute syy jättää vaimo?

• Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
mies
Muuten menee hyvin mutta meillä ei lainkaan seksielämää, olen tässä miettinyt että pitääkö minun tämän vuoksi rikkoa lasten perhe, eikö olisi vain parempi että kävisin vieraissa?

Rukoilijasirkka
Nii, kysy vaimoltas. Idiootti olet, jos selän takana teet juttuja.

Enkä muuten usko, että teillä menee muuten hyvin, jos ei ole seksiä. Jotain muutakin puuttuu silloin.

-Jonttu-
No onneksi mun mies osaa käyttää oman käden oikeutta.

En vaan voi asialla mitään, että mua ei HUVITA sänkypuuhat. Näen sen toisinaan yliarvostettuna puuhana. Ei se nyt niin ihmeellistä ole.

muuttanut
Täällä vois vaastata yks vaimo, joka ei ole aina innokas harrastamaan seksiä.
Minulla ainakin se seksi on ihan kokonaisvaltanen juttu, joten jos ei ole myös henkisesti kiinnostunut miehestä ja siis kaikki ok parisuhteessa, niin ei tee mieli.
Sitä seksielämää tarvis hoitaa ihan hoitamalla parisuhdetta romanttisestikin ja ottamalla toista kokonaisuudessan huomioon.
En tietenkään voi tietää miten teillä kotona asiat on, mutta meillä ainakin oletetaan et kerran viikossa vähintään tulis saada ja jos ei niin on naama mutkalla, kuitenkaan ei kiinnitetä viikolla (selvinpäin) mitään huomiota vaimoon tai vaimon sielunelämään. Ehteys pitää toimia henkisellä tasolla arkirutiineja syvemmällä tasolla että seksielämä toimii.

naisen innostukseen vaikuttaa niin moni asia, oletko nyt aivan varma että kaikki on hyvin hänenkin mielestä? Entä mitä teillä on seksi? Onnistutko tyydytää vaimosi, vai onko se itsekästä? Jos nämä asiat on kunnossa, jutelkaa ja sopikaa siinä tapauksessa vieraissa käymisestä... Muutenhan se suhde hajoaa muutenkin... Ymmärrän senkin, että turhauttaa.

nainen
Oletko miettinyt miksi vaimoa ei huvita sänkypuuhat? Hoitaako kodin,lapset ja kaiken siihen liittyvän täysin yksin, koska ukko on joko koko ajan töissä tai sitten jos on kotona niin istuu koneella tai "penkkiurheilee" eikä keskustele tai auta oma-aloitteisesti missään *näin meillä

Surullista
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Oletko miettinyt miksi vaimoa ei huvita sänkypuuhat? Hoitaako kodin,lapset ja kaiken siihen liittyvän täysin yksin, koska ukko on joko koko ajan töissä tai sitten jos on kotona niin istuu koneella tai "penkkiurheilee" eikä keskustele tai auta oma-aloitteisesti missään *näin meillä
Näin myös meillä ja sitten mies jaksaa ihmetellä, kun makkarissa vaimo ei oikein lämpene... :(
Välillä menee oikein hyvin makkarissa, mutta sitten taas väsyn, kun mies ei osallistu kertakaikkiaan mihinkään yhteiseen, sitten mulle tulee se ylivoimainen tunne, että enkös kelpaa kuin lasten hoitajaksi, ruoanlaittajaksi, kodin siivoajaksi ja pussien tyhjentäjäksi...

Ei sitä vaimoa silloin jätetä, kun hellitään ja pidetään hyvänä! Kehutaan kuinka seksikkäältä vaimo tänään näyttääkään. Yksi lause on myös mikä on tosi helppo mutta saattaa avata ovia "kiitos kun jaksat joka päivä tehdä kaikki hommat kotona".

Entä minä??????
Entä jos menee toisin päin? Meillä kaikki ok, mutta mies pihtaa ja mua alkaa oikeasti tympäiseen, en viitsisi lasten perhettä rikkoa myöskään, mutta ilman seksiäkään en jaksaisi olla. Mitä siis teen, kun mies ei halua juurikaan puhua asiata, enkä jaksa enää yksin tehdä töitä suhteen eteen, ihan turhaa jos toinen ei näe sen eteen mitään vaivaa .(

huhuu!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Entä minä??????:
Entä jos menee toisin päin? Meillä kaikki ok, mutta mies pihtaa ja mua alkaa oikeasti tympäiseen, en viitsisi lasten perhettä rikkoa myöskään, mutta ilman seksiäkään en jaksaisi olla. Mitä siis teen, kun mies ei halua juurikaan puhua asiata, enkä jaksa enää yksin tehdä töitä suhteen eteen, ihan turhaa jos toinen ei näe sen eteen mitään vaivaa .(

kieh
Oletkohan mieheni! Ymmärrä nyt, että meillä ei ole seksiä sen takia, kun minä imetän. Vauvakin valvottaa ja olen ihan naatti iltaisin, niin mieluummin vain nukahdan.
Eiköhän tämä tästä suttaannu vielä. :'(

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huhuu!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Entä minä??????:
No, onko sun miehellä kaikki hyvin, oikeesti? (enkä tarkota et sun pitäs sille mitään voida)

Sanot kai ääneen tuon miltä susta tuntuu?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja kieh:
Oletkohan mieheni! Ymmärrä nyt, että meillä ei ole seksiä sen takia, kun minä imetän. Vauvakin valvottaa ja olen ihan naatti iltaisin, niin mieluummin vain nukahdan.
Eikö imetyksen aikana voi? :eek: Jotkuthan imettää puolitoista vuottakin...

Alkuperäinen kirjoittaja kieh:

Imetys este seksille?? Ehkä vielä huonompi syy kun päänsärky :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Muuten menee hyvin mutta meillä ei lainkaan seksielämää, olen tässä miettinyt että pitääkö minun tämän vuoksi rikkoa lasten perhe, eikö olisi vain parempi että kävisin vieraissa?
Avoin suhde voisi pelastaa tämänkin lapsiperheen - vaimosi ei voi vaatia yksinoikeutta kehoosi jos ei halua hyödyntää sitä.

Yhteistyössä