Onko seksin puute syy jättää vaimo?

• Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
Ennemmin jättää kuin pettää, mutta minkäs teet jos tosissas toista rakastat ja olet kumppaniin syvästi kiintynyt jne, mutta toinen ei täytä fyysisiä tarpeita, eipä siinä voi pakottaa ilmankaan olemaan. Eikö? Jos kumppani ei osta eikä anna / tee ruokaa, niin menet syömään muualle.
Sepäs se vaihtoehto jättämisen lisäks jos ei puheet/keskustelu auta.

Jokainen on oman onnensa seppä. Ainakin näissä asioissa. Mahdollisuus valita.

Vieras
Kerran täällä vaan eletään ja seksi on osa elämää. Mielestäni peruste myös erolle, enkä trkoita jos esim. synnytyksen jälkeen tulee pitkäkin haluton tauko, vaan et suhteesta on puuttunut aina seksi.

Mun mies oli yli 10v teinirakkautensa kanssa ja koskaan tämä nainen ei halunnut seksiä. Mies on kuitenkin naisen huomioiva ja hellä ja mm. hyvä sängyssä. Miehellä oli mm. jatkuvasti eturauhas-tulehduksia(tai jotain vastaavia) ja lääkäri oli sanonut, että säännöllinen seksi/siemensyöksy poistaisi ongelman. Mies järjesteli lapsille hoitajan ja vaimonsa kanssa yhteistä aikaa ym. tuloksetta. Lopulta liitto päätyi eroon.

Nyt meillä harrastetaan seksiä lähes jokapäivä ja mies katuu, ettei tajunnut jo nuorena exän haluttomuutta, siis sitä, ettei siihen muutosta tule. Myöskään tulehduksia ei ole ollut säännöllisen seksin jälkeen ainuttakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
on!mä en vois elää seksitömässä suhteessa
Näin! MUTTA ensin kyllä pitäisi selvittää mistä se seksittömyys johtuu ja voisiko asialle tehdä jotain. Miten vaimo kokee suhteenne. Ja mitä mieltä hän on seksittömyydestä, onko asia hänelle ongelma. Entä se, että sinä et voi olla ilman seksiä....

Ensin kannattais selvittää syyt siihen seksittömyyteen.
Kauanko se on kestänyt, eli onko se tilapäistä ja johtuu vaikka vaimosi masennuksesta, väsymyksestä, hormoonitoiminassta tms.
Mutta jos seksittömyys johtuu siitä ettei vaimoasi kiinnosta seksi SINUN kanssasi, niin parhaana ratkaisuna on ero.
Ja jos ratkaisusi ongelmaan on vieraissa käyminen oman käden sijaan, niin sekin on erittäin hyvä syy eroon...vaimosi puolelta.

womani
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Muuten menee hyvin mutta meillä ei lainkaan seksielämää, olen tässä miettinyt että pitääkö minun tämän vuoksi rikkoa lasten perhe, eikö olisi vain parempi että kävisin vieraissa?
ei sun tarvitse kenellekkään syitä selitellä. Jos se sinulle on riittävä syy, niin siinä ei muilla ole sanomista. On seksi niin tärkeä osa-alue parisuhteessa, että jos apua on yritetty saada, tai vaihtoehtoisesti se pihtaava osapuoli ei apua halua niin.. eipä jää montaa vaihtoehtoa, joko jäädä elämään ilman seksiä tai vaihtaa kumppani.

Olen nainen ja ymmärrän täysin kuinka raastavaa voi olla elää ilman seksin iloja. Mielestäni on väärin vaatia sellaista.

Voimia.

vieras
seksin ja ylipäänsä läheisyyden puute riittävä syy jättää MIES ?? Meillä niinpäin...muuten kaikki olisi hyvin, mutta miehestä en saa irti mitään,mikä liittyy seksiin,läheisyyteen tms.MUTTA älä nyt hyvä mies vieraisiin sen takia lähde..ei se asioita ainakaan paremmaksi saa,päinvastoin - sen jälkeen ei ole enää mikään muukaan hyvin.Kyllä minunkin tekisi välillä mieli ottaa vastaan kaikki lämpö ja sensellainen mitä olisi vierailta miehiltä tarjolla,mutta se kun on vaan NIIIIN väärin toista kohtaan,joten joku muu ratkaisu asioihin pitäisi kyllä löytyä.Tsemppiä :) ymmärrän kyllä tunteesi erittäin hyvin.

nai
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja kieh:
Oletkohan mieheni! Ymmärrä nyt, että meillä ei ole seksiä sen takia, kun minä imetän. Vauvakin valvottaa ja olen ihan naatti iltaisin, niin mieluummin vain nukahdan.
Eiköhän tämä tästä suttaannu vielä. :'(

Imetys este seksille?? Ehkä vielä huonompi syy kun päänsärky :headwall:
ehkä toi imettäjä ei tajua että ei sitä seksiä yhtäaikaa imetyksen kans tartte tehdä :D

Yhteistyössä