Hakutulokset

  1. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Oliivia, tuossa ponikakussa on syötävälle paperille piirretty poni, alla vaahtokarkkikuorrute ja sitten vaan elintarvikevärillä värjätty kerma. Perhoset on suklaata, sydämet tuota vaahtiskuorrutetta. Keskiviikon kakussa on sama kuorrute, kirjotus suklaata ja perhonen suklaata. Tutustu...
  2. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Ja tänään oli neuvola, pituus 76,7cm, paino 13140g ja py 50cm. Rokotekaan ei kovasti itkettäny.
  3. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Täältä kans 1-vuotias taapero laittaa terkkuja :wave: Ja hyökätään kakun kimppuun ;) Sitten lauantainen kakku Ja tämmönen oli sitten keskiviikkonan eli oikeana synttäripäivänä
  4. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 42

    Katjanna, joko teillä on tälläset? http://www.tohvelisankari.fi/sisatossut/apina-ruskea :laugh:
  5. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 42

    Juu saa laittaa minun puolesta kuvia näytille :) Essilläki oli niin hauskaa, että simahti heti (tai viimestään Iskon kohdalla) autoon :D
  6. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 42

    Pääsettekö te muut tänne KaksPlussan sivuille heti? Tarkoitan että jos kirjoitatte osoiteriville osotteen ja painatte enter, niin avautuuko sivut heti? Mulla ei läheskään aina, vaan saan melkein puol päivää yrittää päästä tänne. Sanoo vaan että yhteys alustettiin kesken tjn... Siksi ei sitten...
  7. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 41

    Meillä on nukuttu eri huoneissa kaks yötä. Kerran yössä on pitäny mennä hätiin, kun Essi saa yskänpuuskia kolmen jälkeen. Mutta siihen asti saa vedellä niin rauhassa sikeitä :D Auttaskohan siihen yskään ilmankostutin? Komerossa olis sellanen... Pääpuoli on jo koholla sängystä mutta silti...
  8. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

    voileipäkakkuun oon aina laittanu tuorejuustoa päälle, joko majonnesilla jatkettuna tai sitten tilkalla sitruunamehua notkistettuna. Notkistaminen käy varmaan myös maidolla. me ollaan miehen kanssa pistetty toinen makkari hyrskyn myrskyn ja meinataan viimein siirtää tuon tytön sänky sinne...
  9. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 40

    :laugh: :laugh: :laugh: Tuo pepisan lause on kyllä päivän miete :laugh: :laugh: :laugh:
  10. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Rontti, aineet maksoi noin 115?. Sanoin jo noita kakkuja tilatessa että tuntitaksa on 10? ja sitten laskutin sen kans kauppakäynniltä ja suunnittelulta jne.
  11. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Essille oli tullu jotain ihme kutiavia näppyjä jostain. Niitä on mahassa ja sitten takana vaipan resorin kohdalla. Ihan niin kuin lintukirppu olisi käyny puremassa, sellasilla välimatkoilla oli näpyt... Kakut on ulkoistettu talosta vaihtokaupalla kahteen sataan euroon.
  12. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Tässä mun tuotokset: ja noi täytekakut on tälläsiä: Ja toista kakkua olenkorjannut x+n kertaa ja kerran kapinut kaikki kermat pois, nyt tein sen toisen kerran ja ootan että mies tuo lisää kermaa... Toisessa ei valu reunat alas.
  13. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Pessille onnea :flower: Mitäköhän mä menin lupaamaan... Mun pitää tehdä 30 henkilölle kakut ja voileipäkakut plus gluteenittomat tarjottavat huomiseen neljään mennessä... Saa kai tässä kohta kauppaan mennä :laugh:
  14. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    PuPun menkat taitaa olla täällä... Mulla alko vaikkei olis ihan vielä pitäny ja kierto on ollu säännöllinen kuparikierukasta huolimatta. No, selvis syy miksi oon ollu niin kiukkunen koko viikon ;) Sitten meikäläinen nukku niiin huonosti viime yön ja ukon kutale nakkas vahingossa sanomalehen...
  15. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Topsy, ihan tuo sellasta kiinteetä on, niinku kebabin pitääkin. Käsin minäkin sen vaivasin ja sitten folioon tiukaksi paketiksi. Voi jösses tuo tyttö on taas tuolla sängyssä seisaallaan, viime päikkäreiltä heräs ennen kolmea eikä oo sen jälkeen nukkunu :kieh: :kieh: Minkä nuijanukutuksen...
  16. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Kebabista tuli hyvää :p Just söin ja varmaan pitää vielä vähän napostella BigBrotheria kattoessa. Meilläkin kävellään pari askelta kärryn kanssa, pitää vaan itellä olla vahtimassa ja hidastamassa, kun muuten tuo lentäs heti nokalleen. Ja sohvaa vasten hiissataan kans. Mies oli eilen...
  17. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Kaikki vissiin järkyttyi tuosta mun kebabintekemisestä? No sen ei tartte olla uunissa enää kuin kolme tuntia :p Meillä jää muskarit käymättä, viime viikollakaan ei menty kun oli tuo nuha jo selvästi tulollaan ja edelleen vuotaa nenä. No, eipä sitä maksuakaan ole maksettu, että olkoot nyt...
  18. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Pitääköhän mullaki ottaa jauhelihat pakkasesta sulamaan ja tehä kebabbia ku kaikki muutki tekee...
  19. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    tiipiille äkkiä hirmusesti onnea!!!! Meille ei ainakaan ihan heti tule toista vaikka Tospy sitä jo viime viikolla kovasti kyseli (vissiin näytän siltä) :laugh: :laugh: Onneksi on kierukka paikollaan :laugh:
  20. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Topsy, Johanna kyseli että vieläkö uskallat nousta Konstan selkään? Sillä nimittäin sais ratsastella... B)

Yhteistyössä