Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

Pessille onnea :flower:

Mitäköhän mä menin lupaamaan... Mun pitää tehdä 30 henkilölle kakut ja voileipäkakut plus gluteenittomat tarjottavat huomiseen neljään mennessä... Saa kai tässä kohta kauppaan mennä :LOL:
 
Keiju07
Onnittelut Pessille täältäkin. Hurja muodonmuutos tapahtunut vuodessa. Jotenkin, kun omaansa ajattelee, niin se ei tunnu samalta, kun on kuitenkin nähnyt sen kehityksen vierestä... Toisen pikkuisesta sen kehityksen jotenkin huomaa eri lailla.

Nyt on ihan pakko kysyä. Kirjoitteleeko kukaan tai seuraako kukaan aktiivisesti Mitäs Nyt? -palstaa? Äsken tylsyyksissäni eksyin sinne lueskelemaan ja siellä moni kirjoittajista on tooosi vihamielisiä, kirjoittavat tietenkin harmaina eli ilman jäljitettävää nikkiä. Miten ihmiset saa kiksit tuollaisesta toisten mollaamisesta ja haukkumisesta? Ja siellä on lukemattomia tahallisia provoja yms. Ihan järkytyin siitä, millä tasolla osa porukasta tuolla on... (voi ei mitähän saan niskaani tällä kommentilla). Olen kai vaan tottunut siihen, että täällä meillä keskustelu on aina positiivista ja suvaitsevaista, vaikka aihe olisikin herkempi ja ihmiset hyvinkin eri mieltä. No, onhan täälläkin omat kärhämänsä olleet, mutta silti, ei taso ole ollut mitään tuohon puoleen verrattuna... ja henkilökohtaisesti pystyn kyllä väittelemään kiperistäkin aiheista ilman, että kovin otan itteeni... toivottavasti tuo Mitäs Nyt -puoli ei edusta poikkileikkausta suomalaisista äideistä... vaan sinne on valikoitunut noita muurahaispesän sohijoita ( ja puhun nyt pääasiallisesti noista harmaina kirjoittavista vierailijoista; eivät kaikki tietenkään).
 
Onnea PESSILLE!!!!

Sitten ihan asiaakin. Jos jollakulla on tiedossa joku, jota kiinnostaa... Mä tarviin ompelijan... tai siis sellaisen alihankkijan. Joku joka haluaisi ommella mulle lastenvaatteita, leluja, pyyhkeitä yms yms... Muitakin askartelu/käsitöitä halutaan ehdottomasti myyntiin. Tai vaihtoehtoisesti annan kaupan sivuilla mahdollisuuden myydä omia tuotteita pienellä provikalla. Etsin siis ihmistä/ihmisiä jotka haluaa tehdä jotain kivoja omatekoisia juttuja, mutta alkaa paikat olla täynnä tavaraa eikä ketään kelle niitä antais lahjaksi :D
Kaverin kanssa puhutaan tässä jo neulotuista jutuista. Hällä olis pahvilaatikollinen eri kokoisia villasukkia, mutta kun ei ole aikaa mennä niitä myymään mihinkään ja lahjaksi ei voi oikein kenellekään enää antaa...

Meillä ei mitään uutta. Eemeli istuu tuolla ulkona tekemässä mummin kanssa nurmikkoa ja minä yritän tehdä vähän töitä tässä ohessa.
 
Onnea pessille :flower:

huh,olipa aikamoinen päivä töissä..tuntuu että vieläkin raikuu nuo mukuloiden huudot korvissa.tuo tila missä tuo ryhmis sijaitsee niin se kaikuu hirmusesti,vaikka sitä on sisustettu silleen ettei kaikus..mutta tuntuu vaan että ääntä noista muksuista lähtee.

kuulosti piitulin päivä aika hurjalta :eek: onneks meillä vielä nukkuu sellaset 2-3h unet.mutta vaan yhet sellaset.

miekii täällä täytin täytekakkupohjan ja tein marjapiirakan..
etätytötkin tuli |O ja omat meni isällee..

mutta nyt saunaan ja sit salkkareita kattomaan..ja ihan sellanen olo et vois yhen siiderin juoda :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Mitäköhän mä menin lupaamaan... Mun pitää tehdä 30 henkilölle kakut ja voileipäkakut plus gluteenittomat tarjottavat huomiseen neljään mennessä... Saa kai tässä kohta kauppaan mennä :LOL:

Purskahin nauruun :LOL: tsemeä vaan sinnepäin!!! :whistle:


:LOL: Kieltämättä täälläkin hieman hymy karehti huulilla kun luin :D

PESSILLE IHAN MIELETTÖMÄN IHANAA SYNTTÄRIPÄIVÄÄ JA HUOMISIA JUHLIA!
 
Pessille paljon onnea!! :flower:

Ja kiitos sille joka viimein toi mun menkat takasin, :flower: sulle =)

Lillis, mulla olis yks tuttu, joka saattas olla mahdollisesti kiinnostunut, tällä hetkellä ilman mitään toimea, kun ei päässyt ammattikorkeeseen, eikä lukion papreilla saanu itelleen mitään työtä. Lisätienesti olis sille varmaan ihan jees. On kätevä käsistään, tekee vaatteita ja leluja, kutoo sukkia ja neuleita. osaa vissiin virkatakkin.
Kyseessä mun pikkusisko. Voin häneltä kysyä jos sua kiinnostaa, paa tosin ensin yksärillä vaikka vähän tietoa, että mitä kaikkea pitäs tehä, kuinka paljon ja tietty sitten se vaivanpalkkakin.

hittolainen, mies on helsingissä koulutuksessa vaiko kokouksessa, aamulla lähti ja yömyöhään tulee takasin, autolla se kyllä meni että toivottavasti tulee sitten sillä takaskin.
Me piipahettiin sitten Juhon kans kaupassa ostamassa äitille vähän herkkuja kun yksin joudun olla ja ne menkatki alko.
Juhokin jo nukkuu, pitäs käydä astianpesukone tyhjentämässä ja täyttämässä muttei huvittas, mutta pakko kun ei oo aamuks tarpeeks vermeitä. Mutta vielä en jaksa, josko kohta sitten.

Mä käyn sillon tällön tuolla mitäs nyt puolella, tai aina sielä käyn kun tännekkin tuun, aina en kirjota tänne vaikka sinne kirjotan. Jonkin verran sinne siis tulee kirjotettua, muttei paljoa.
 
Nyt on kakku täytetty ja pojat unilla. Jos olis oikein reipas vois laittaa jo kupit ja lautaset huomiseks valmiiks,ei tarttis sit huomena touhottaa niin paljon..

Mä kans sillon tällön tuola mitäs nyt puolella käyn,ihan ihme juttuja kyllä...
 
Onnea Pessille :heart: Voi isoa poikaa :)

Tein just tzazikia naapurin 40 v juhliin jotka on huomenna. Päästään taas kylpytynnyriin lilluileen, ja jos nyt yrittäis ottaa vähän viiniäkin, viime viikonloppuna kun flunssa vei voimat. Mummu tulee tänne hoitamaan tyttöjä, kiva päästä pitkästä aikaa ukon kanssakin jonnekin.

Yksäiti mä luin " Nyt on kakku täytetty ja pojat uunissa" :LOL:

Me vietellään sit Mintun ja Annin synttäreitä yhtäaikaa, tai lauantaina on Annin kaverisynttärit ja sunnuntaina sit Mintun ja Annin synttärit kera sukulaisten. Kovasti on jo suunniteltu vaikka ovat vasta 3 viikon päästä.

Mitäs nyt palstaa luen joskus, ei mitään älytöntä käyttöä ole kyllä sille palstalle ollut :eek:

Nyt uunin pesuun että saa huomisen ruuan uuniin. :wave:
 
Topsy, ei nuo ihan molemmat taida uuniin mahtua :LOL: Pessi vois yksin mahtuakkin :whistle: :LOL:
Mitähän tuo Pessi tuola kauheesti yskii... ei kyllä oo yhtään flunssanen ollu nyt tällä viikolla (jopa). Saas nähdä. Mä painun nukkumaan.
 

Yhteistyössä