Pessille paljon onnea!! :flower:
Ja kiitos sille joka viimein toi mun menkat takasin, :flower: sulle =)
Lillis, mulla olis yks tuttu, joka saattas olla mahdollisesti kiinnostunut, tällä hetkellä ilman mitään toimea, kun ei päässyt ammattikorkeeseen, eikä lukion papreilla saanu itelleen mitään työtä. Lisätienesti olis sille varmaan ihan jees. On kätevä käsistään, tekee vaatteita ja leluja, kutoo sukkia ja neuleita. osaa vissiin virkatakkin.
Kyseessä mun pikkusisko. Voin häneltä kysyä jos sua kiinnostaa, paa tosin ensin yksärillä vaikka vähän tietoa, että mitä kaikkea pitäs tehä, kuinka paljon ja tietty sitten se vaivanpalkkakin.
hittolainen, mies on helsingissä koulutuksessa vaiko kokouksessa, aamulla lähti ja yömyöhään tulee takasin, autolla se kyllä meni että toivottavasti tulee sitten sillä takaskin.
Me piipahettiin sitten Juhon kans kaupassa ostamassa äitille vähän herkkuja kun yksin joudun olla ja ne menkatki alko.
Juhokin jo nukkuu, pitäs käydä astianpesukone tyhjentämässä ja täyttämässä muttei huvittas, mutta pakko kun ei oo aamuks tarpeeks vermeitä. Mutta vielä en jaksa, josko kohta sitten.
Mä käyn sillon tällön tuolla mitäs nyt puolella, tai aina sielä käyn kun tännekkin tuun, aina en kirjota tänne vaikka sinne kirjotan. Jonkin verran sinne siis tulee kirjotettua, muttei paljoa.