Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

Jospa nyt ehtisi kirjoitellakin taas :) . Ai että mitä uutisia täällä :heart: :heart: . Diipeli ilmeisesti viime viikon loppupään pinossa kertonut plussasta :heart: Lämpimät onnittelut!!!! Ja nyt Tiipii :heart: , lämpimät onnittelut teidänkin perheelle!!! Saitpa ihanan yllätyksen, ihanan yllättyneeltä tosiaan kuulostit. On se jännä, että kerran raskaana, niin sitten se raskaaksi tulo ei enää välttämättä olekaan niin vaikeaa :p . Vaan onhan sitten joskus toisinkin päin, kerran tulet helposti raskaaksi ja toista kertaa et millään :/ . Toivotaan, että kaikilla niin toivovilla pian tärppää :heart:

Tuuti, wau mikä enkeli!!! Hienon oot kyllä jaksanut väsätä! Mamma3, eikös se sun malli ollut vähän yksinkertaisempi, jos muistan? Minä en kyllä tuollaista Tuutin tekemää jaksaisi alkaa yrittämään, liikaa haastetta :kieh: . Tuuti joskus kyselit niistä nalleista. Taisin piirtää kaavan jonkun tekemästä nallesta. Netistä siis suurensin jotain kuvaa ja siitä vaan piirsin, mun nallet taitaa olla hiukan reilu 30cm.

Kaikki täällä nyt herkuttelee Mamma3 kebabilla :p . Mä oon ihan hurahtanut nyt tohon Maraboun Daim-suklaalevyyn :p

Teille jotka nyt "murehditte" hoitoon viemistä, Katjanna ja muut. Suurelta osin se murhe taitaa olla turhaa, vaikkakin varmasti kuuluu asiaan. Minähän meinasin ihan viime hetkillä vielä vetää puihin ja olisin niin tehnytkin, jos se jotenkin olisi ollut mahdollista. Mutta kaikki on sujunut paremmin kuin hyvin!! Meillähän oli kanssa neiti just ennen hoitoon vientiä niin kintussa kiinni kuin olla ja voi, on edelleenkin, mutta taitaa pahin aika olla ohi. Jotenkin tuo jää hoitoon niin mielellään. Tänäänkin kun vein ja aloin riisua, niin toinen kiukkusi, ihan siihen tyyliin, että älä nyt riisu, minä haluan mennä tuonne jo! Kun saan vaatteet pois, neiti lähtee :eek: . En tiedä sitten, voihan joku surra äänettömästikin, siis kun tuo ei juuri taida päikyssä itkeä ja kitistä, vaikka kotona sitä kyllä riittää |O . En silti halua uskoa mihinkään hiljaiseen suremiseen, sen verran tyytyväinen tyttö hoidosta aina tulee. Mitään nuhaa kummempaa tautia ei olla saatu, ruoka uppoaa kuin häkä jne. Unet jää välillä lyhyiksi ja tänäänkin tuo nukahti 19.30 melkein puurokipon ääreen. Eli hiukan väsyneempi taitaa olla näillä päikyn unilla, mutta kummasti iltaa kuitenkin jaksaa.

Minä olen ollut nyt kolme päivää imettämättä, eli meillä imetys on nyt ohi :eek: :eek: . Outoa, ei mitenkään helpottavalta tunnu, koska en sitä minään taakkana pitänytkään, mutta en nyt tässä iässä osaa enää asiaa surrakaan. Eli hyvä näin ja tuntuu, että lopetus on ollut kivuton juttu nyt meille molemmille. Yksi yö täällä huudettiin ja silloin minä pakkasin peittoni klo 3 ja tulin alas nukkumaan. Mikähän muhun meni, kerrankin jätin hommat isännälle!! Se koko yö oli levoton, mutta nyt nämä kaksi seuraavaa on mennyt varsin kivuttomasti. Siinä viiden aikaan herää kyllä, mutta pienen itkun kanssa on nukahtanut uudestaan ja siis omaan sänkyyn :eek: :D . Ihan eri olo aamulla, kun on aamuyönkin saanut nukkua rauhassa ja millä kyljellä lystää :whistle: . Eli tänne taitaa kuulua hyvää vain :) .

Topsylla oli hieno vessa :D ! Ja Mintusta kivoja takki-kuvia.

Niin ja meillä siis synttärit jo ohi. Mukavasti meni ja tällä kertaa juhlittiin vain päivä :) . Oli niin hyvä ilmakin, että lapset viihtyi mukavasti ulkona ja se tietysti rauhoitti paljon päivää. Yhden porukan kanssa juhlitaan vielä ensi kuussa, mutta se menee sitten taas uusilla voimilla. Meillähän neiti sai meiltä viiden vuoden päiväkirjan lahjaksi, minusta se on hieno lahja. Ihan joka päivä en kirjoitan ja venytän näin päiväkirjan siihen saakka, kun typy menee kouluun :) . On sitten lapsuusmuistoja, mitä lueskella. Ristipistotaulun saa sitten joskus, kun äiti jaksaa pistellä :whistle: . Muilta saatuihin lahjoihin olin tosi tyytyväinen. Muutama pieni lelu, ihan muodon vuoksi, niitä kun nyt ei yhtään tarvittaisi. Sitten saatiin kolme tosi kivaa vaatesettiä, reiman talvihattu ja kunnon hanskat, kenkälahjakortti, reilusti rahaa. Ei siis mitään turhaa ja ylimääräistä, tosi hyvä niin! Osa rahoista menee valokuvaukseen ja vesirokkorokotteeseen, loput jätetään johonkin haalari/kenkäostoihin. Tarjottavissa auttoi kovastikin mummut ja pääsin ihan yli-helpolla :D .

Taidanpa tähän vielä laittaa kuvan sankarista :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2797821.jpg
Jotain kummaa punaista näyttäisi nenän alla olevan, en tiedä mistä moinen kuvaan tullut...

Nyt taidan ajoissa sohvalle, huomenna on aamuvuoro. Sitten koitan siivota vielä ennen kuin haen lapset hoidosta. Ollaan koko viikonloppu ilman isukkia, joten olis kiva, ettei tarvis sitten siivouksia miettiä, saatas olla kenties vähän rennommin.

Ja sori, tais tulla aika tavalla omaa napaa :ashamed:
 
Himputti, pitääks munkin tehä kebabbia... tarvii ilmeisesti jahka tuo makkarakastike+perunat tuolta loppuu.

Millä järjellä mä oon näin järkyttävän väsyny koko pvä |O tai koko viikon ollu.. Tänäänkin koko pvä ihan kun unessa olis,aivan kuutamolla. Vaikka oon hyvin nukkunu yöllä,tosin aamullakin olin aivan totaalisen sikeessä unessa kun kello soi... Muutenkin ihan tajuttoman puhki.. poikien huoneesta keräsin lelut niin pakko istua sen jälkeen lattialle kun niiiin puhki. Huh huijaa... tarttiskohan jotain vitamiinia popsia vai mitä,vois kokeilla..
Kirppispöydän tänään kävin tyhjään, 166? oli loppusaldo. Ihan oon tyytyväinen kyllä tohon. Tosin siitähän sitten meni pöytävuokra 32? mutta tyytyväinen silti.

Nyt Idolssin pariin..ja hiljentään tuo Peetu,laulelee niin kovaa että Pessikin herää pian
 
Topsy, ihan tuo sellasta kiinteetä on, niinku kebabin pitääkin. Käsin minäkin sen vaivasin ja sitten folioon tiukaksi paketiksi.

Voi jösses tuo tyttö on taas tuolla sängyssä seisaallaan, viime päikkäreiltä heräs ennen kolmea eikä oo sen jälkeen nukkunu :kieh: :kieh: Minkä nuijanukutuksen tuolle tekis ku näkee että on ihan rättiväsyny muttei malta vaan alkaa nukkumaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Meillä tuli murekemaista :( Vaivasin käsin, teinkö liian vähän aikaa? Millä Leya ja Katjanna vaivasitte? Entäs Mamma?
Mä vaivasin ihan monitoimikoneessa. Mutta joskus käsin ja lisäks sähkövatkaimen taikinakoukuilla... Tosiaan vaivaamisessa on sen salaisuus... ens kerralla sit kiinteempää ;) Mut makuunhan se ei vaikuta, vai :p
 
Olipas kiva kuulla rontistakin =)
Juu, mä sanoin kans tuutille että mun enkelimalli oli yksinkertaisempi...en mäkään tollasta jaksas alkaa väkrään :whistle: Paitsi tuutiksen enkelin siivet vaikutti helpommilta =) Siispä seuraavassa enkelissä sovelletaan täällä =)
Ja mua oikein alko naurattaan kun luin että sä olet maraboun daimiin hurahtanut...sillä mulla just levy kyseistä herkkua tässä menossa :p :p :LOL:
Eikös meillä tomaattivoileivätkin sillon raskausaikoina yksiin menneet ja voileipäkaakut :D Itseasiassa aina tom. voileipää syödessä tulee rontti mieleen :D
Kiva oli kuulla kuinka hyvin teillä hoito sujuu, ja imetyksenkin olet lopetellut...ja ihana oli kuva 1vuotiaasta =) :heart:

Jaa, mutta nyt iltapalan kera sohvalle hetkeks :D Ottaisko ihan tomaattia leivälle ;)
 
Heissulivei! :wave:

Tiipiille ja diipelille (onnittelinkohan jo) kamalan paljon onnea!! :flower:

Voe kebabbi vouhotus :p mä mieheltä yks päivä kysyin, että voinko tehä kebabbia, niin se sano vaan että no ei.. :/ no jos tekisin kuitenkin, olkoot sitten syömäti :kieh:

Täällä sitten joku ampu, en tiiä mitä ja missä tarkalleen. Oltiin naapurin kanssa juoruamassa ja juomassa kahvia äsken tossa pihalla ja yhtäkkiä meijän juoruuminen katkes laukauksen ääneen :eek: tiiä sitä sitten, että mikä oli, mutta kyllä molemmat aika nopeesti liuettiin omiin koteihin.. :eek:

Mammoliinolle
tervetuloa takas suomeen! koskakohan mä pääsen johku, pariisiin olis kyl ihanaa mennä, tai vaikka edes johku paikkaan joka on suomenrajojen ulkopuolella.

V-O selviskös se juttu, mikä siellä sun kohdussa oli? vai ootko jo kertonu, mä en muista.
ei tarvi kyllä vastata jos liian henkilökohtasuuksiin menen.

p.s jos jollain on tullu menkat vaikkei ois pitäny, niin ne kuuluu sitten mulle, tuokoon takasin. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
V-O selviskös se juttu, mikä siellä sun kohdussa oli? vai ootko jo kertonu, mä en muista.
ei tarvi kyllä vastata jos liian henkilökohtasuuksiin menen.

p.s jos jollain on tullu menkat vaikkei ois pitäny, niin ne kuuluu sitten mulle, tuokoon takasin. :eek:
Tosiaan, selviskö V-O:n musta möykky

:eek: Ei toki tarvitse kertoa jos ei tahdo :ashamed:

Ja onkos pupu meidän seuraava plussaaja ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 
Ihanaa oli varmasti mammolla matkalla, oih pariisi :heart: Tervetuloa vaan takaste =) Kyllä suomenmaa sen rinnalla niin erilaiselta näyttää.... :whistle:

Eikös pupun mies kebabista tykkää :eek:

yksäiti, mulla on ollu myös viimeaikoina kauhee haikeus kun kattelee valokuvia vuoden takaisesta ajasta...iso maha, vauva ja kun synnytystä aatostelee ja videonkin katselin :heart: Oikein meinaa tippaa linssiin pukata :ashamed: Aina pikaseen käy mielessä että jos kuitenkin vielä joskus................ mutmut...näääh.. :/ :D

Mutta nyt tää koettaa painuu vaakatasoon.... :wave: ÖITÄ!! :wave:
 
Hello!

Mä olin työkokouksessa äsken :headwall: :headwall: Paljonpa kiinnostaa enää tuo touhu... yks lupaa sitä ja toinen tätä... Ei varmaan tule mitään tästä työhommelista... Mutta ehkä se kuitenkin järjestyy joskus johonkin suuntaa... On kyllä toisaalta aika ikävä tonne töihin...

Diipeli ja tiipii :hug: :D ONNEE!!!

Tin :hug: :hug: :hug:

Kyllä mä olen käynyt lukemassa juttuja, vaikkei olekaan ollut oikein aikaa jutella tänne... Eemeli seisoi tänään ihan ilman tukea taas vaihteeksi, eikä edes itse taaskaan huomannut sitä. Yritti samalla laittaa hattua päähän. Eilen illalla käytiin potalla (pestiin hampaita) ja tuli tavarat pottaan :D Äippä oli ihan innoissaan... Harmi, kun tänään ei ehditty sellaiseen (tuon perkeleen työn takia).
Huomenna olis isin synttärit, lahja piti tehdä tänään, mutta eipä ehditty... No tehdään se aamupäivällä ja annetaan se sitten isille illemmalla...

Nyt kattomaan sähköpostit ja BB...
 
onnea tiipii :heart: :heart: :heart: :heart:

simotuskin seisoskelee ilman tukee koko ajan..ihanaa,isukin työviikko ohi,onkin ollu hirmuista hötkyilyä joka paikkaan..
lauantaina ois kaverin läksiäiset,tässä mietin lähdenkö vai en?isukki on varmaan aamusta iltaan ensinnäki hirvimetsällä,ois kummitytön synttärit,ja sit noi läksiäiset..
mut en mä varmaan muuteskaan pääsis sinne kummiteltavan synttäreille,en uskalla ajaa sinne pojan ja toisen likan kanssa yksin..jospa sinne sunnuntaina menis sitten :/
 
Ainiin, tuuti, hääkuvat ei oo ollu näytillä, eikä tule näytille :kieh:
Varsinainen kuvaamossa otettu kuva otetaan vasta Juhon 1v. kuvauksen yhteydessä, ehkä, tai niin anoppi vaatii ja lupas maksaa, mutta mua ei oikeen hutsais, pitäs sitä varten sitten kampaajalla käydä ja kaikkee. en tiiä.

mamma
, tykkää tuo mies kebabista, mutta se on vissiin ennakkoluulonen akan tekemälle :/ mut luulen, että koklaan sitä silti joku päivä :D

niin ja ne meikeläisen akkojen vaivat, en tiiä missä luuraa, perskuta, en kyllä tiiä yhtään että onko montakin päivää myöhässä (mulla aika säännöllinen kierto), mutta en nyt oo sen kummemmin kattonu tässä päiviä että millon on ollu, veikkaan että on myöhässä 2-5 päivää..
En siis kyllä todella usko että tässä raskaana oltais, vaikka se oliskin ihanaa tavallaan, mutta mä en siihen ole osannut henkisesti yhtään valmistautua ja nyt oon kieltämättä aika kauhunsekaisin tuntein vaikkakin olen 99% varma että menkat vaan ootuttaa jossain ja alkaa sitten tietty kamalalla rytinällä. Keskenmeno on jättäny jälkensä ja raskaudesta nauttiminen ei oo mun juttu sitten ollenkaan, Juhonkin odotus oli yhtä pelonsekaista koko ajan. Mutta sanotaanko näin, että ei me vauvaa yritetä, mutta ei me siitä ehkäsystäkään aina muisteta huolehtia.
Saikohan tästä kukaan mitään selvää. Tosin, aika lupaavalle tuntuu, että eiköhän joku hiffannu, että ne meikeläisen menkat tänne :D

Jos sitä alkas harkitteen sänkyyn menoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Ainiin, tuuti, hääkuvat ei oo ollu näytillä, eikä tule näytille :kieh:

Mitenköhän miä tuon vastauksen arvasin jo etukäteen kysyessäni niiden perään :LOL: :D

Mamma
mulle ja kuvia sun enkuleistä |O Ja ne yksinkertaisemmat kaavat kiitos =)

Nyt muutes työn alla on isompi pupu. Tai siis rytkyjä vajaa ja silmiä. Ukko tyttö aikoinaan pyysi pupua (en luvannut) mutta tyttö täyttää tänään 18v (jippii :whistle: ) ja huomenna lupas kahvitella. Vien pupusen mennessämme, tietty rahan lisäksi :kieh:


Kiva kuulla että mammoliinolla reissu oli onnistunut =) Mitäs kivaa ja ihanaa shoppailit?

Nyt taas kiitämään ja poikaa kouluun viemään :wave:
 
pikaseen,kirjottelen. onnee tiipi :heart: vähän kateellisena minäkin lukenu teijän raskautumisista :( kun ei meille enää koskaan sitä vauvaa tule..

enhän minä sitä kebabin ohjetta käynyt selailemaan menneiltä sivuilta,täytyy netistä kattoo josko sieltä löytys ohje..

tänään menen vasta varttia vaille 10 töihin,neitin "koulu" kuvaus olis tänään,siis perhepäivähoitolasten kuvaus on tuolla koululla..pitää tyty sinne yheksäksi viedä,muuten vapaa päivä hoidosta..
eilen kakkupohjan tein,tänään vissiin pitäs täyttää se..huomen aamuna siivota ja paistaa jotain suolasta.huh..

meillä oli tänä aamuna klo 6. 3.5 astetta pakkasta :eek: nyt aurinko kivasti näyttää rupeavan paistamaan..

mutta nyt eväiden tekoon ja itteni laittamaan päiväkuntoon.
 
Huomenta!

Pupu: Ei selvinnyt, mutta hävinnyt oli. Ei ollut tuulimuna, HCG oli 2. Kierukan siis sain ja alkaa usko loppuun, että se olis sielä vielä. Ei tipantippaa vuotoo, eikä minkään laista kipuilua. Sehän lähti heti laiton jälkeen pois ja laitettiin uudelleen.

Yksäiti, ihana toi sun masus. Mä eilen kuulostelin kaverin masuasukin menoa. Muistu heti Eeron möyrinnät =) =) Kohta alkaa olla h-hetki ja mulla puhelin vieressä yötämyöten =) Mä taidan jännittää enempi tulevaa ;)

Nyt aamupalaa ja Onni kerhoon!!
 
onnittelut vielä kaikille joilla salamatkustaja kyydissä! :heart:

Kiva kun mammoliino on palannut matkoiltaan, ettei jäänyt RRRanskattareksi! :D

tinikselle pari yv:tä läks, unohdin tärkeät asiat ensimmäisestä, niin siksi tulee kahdessa erässä =)
 
PuPun menkat taitaa olla täällä... Mulla alko vaikkei olis ihan vielä pitäny ja kierto on ollu säännöllinen kuparikierukasta huolimatta. No, selvis syy miksi oon ollu niin kiukkunen koko viikon ;)

Sitten meikäläinen nukku niiin huonosti viime yön ja ukon kutale nakkas vahingossa sanomalehen jo keräykseen eikä mun aamu lähe käyntiin ilman kolmee mukillista kahvia ja Kalevaa. Grr.
 
niinukka, kävin kopsaa edellisestä pinosta tän mun laittaman ohjeen :

Katjanna, tässäpä ohjetta...
2kg jauhelihaa
puoli desiä mustapippuria
90g aromisuolaa

Vaivaa hyvin kiinteäksi palloksi!!!(esim.vatkaimella,monitoimikoneessa tms käsinkin onnistuu)
Laita taikina folion päälle ja muotoile murekkeen tapaan.
Paketoi folion sisään ja laita paistumaan 100asteeseen keskitasolle noin 4tunniksi.
2kilon taikina on aika suuri, mutta voihan sen tietysti pakastaa. Mutta viimeksi itse tein 1kg taikinan. Ja tuo mustapippurinmäärä on aika reilu, joten olen sitä vähentänyt ihan reippaasti...etenkin jos on juuri avattu pippuripussi/purkki, niin se on jytäkämpää vielä. Riippuu tietysti kuinka pippurisesta tykkää.

 
Topsy; ei tullut rakeista. Vaivasin aika kauan ja yleiskoneen taikinakoukulla.

Niin minä tiedän että se hoitoon vieminen ei ole lähellekään niin kipeä, paha, paikka kuin mitä sitä etukäteen pelkää, mutta ihmeellisesti mulla vaan kelaa samat ajatukset mitä Annin hoidon aloituksen myötä. :ashamed: olen muka täällä kaikille muille tsempannut ja yrittänyt puhua positiivisesti, mutta nyt kun itsellä asia alkaa lähestyä niin kelailen vaan sitä kuinka toinen pieni pärjää. Ja tiedän sisimmässäni että hyvin se menee, mutta miksi minä nyt taas pyörittelen näitä samoja ajatuksia kun se ahdistaa vaan itseä :headwall: :'( Annilla ainakin on aina mennyt hyvin hoidossa oleminen, enkä usko että Aatullakaan sen kans tulee ongelmia. Sitten hirvittää sekin kuinka sitä jaksaa töissä käydä jos yöt on toisinaan näinkin rikkonaisia mitä ne viime yönä oli. Molemmat valvotti, Anni tuli viereen ja Aatu itkeskeli muuten vaan.

Imetys munkin pitäisi lopetella, mutta jotenkin en saa aikaiseksi ja toisaalta en raskisikaan vielä lopettaa kun ei ole pakko. Siinä kuitenkin pääsisi itse helpommalla kun nyt vaan lopettaisi, mutta saamaton olen. :headwall:

Lähden päikkyjen jälkeen ruokakauppaan ja lapset vien siksi aikaa mummulaan. Viime kauppareissu oli melko katasrofinen tuon pojan kans kun ei meinannut jaksaa istua kärryissä.

Minä aloitin toissapäivänä juomaan aloe veraa. Siitä syystä että josko se auttaisi tähän mun kuivuuteen ja sitten iho mulla on kans aika huonona. Saapa nähdä miten käy, edelleisellä kerralla jätin kesken kun naamasta puski kaikki paskat pihalle niin että koko naama oli ihan kipeä ja punainen.

 
Täällä on ollut eilinen päivä oikea kauhujen ja kaaoksen päivä. :kieh: :kieh:

Meidän tytöt päättivät jättää päikyt nukkumatta ja kiukkusivat sitten kaiken aikaa puntissa kiinni ja syliin olis pitäny päästä yhtäaikaa jajajaja......*kele* että otti taas nuppiin koko porukka. Isäntä oli reissussa ja tuli iltasella kotiin niin ilmoitin että tämä mamma lähti nyt eikä tiedä koska palajaa kotiin.....nukuta lapset ja heippa.... :kieh:

Kävin sitten Kouvolassa shoppailemassa tytöille ruokaa ja itselle kännykän, hitto pitihän mun nyt jotenkin itseäni hemmotella. :LOL: :LOL:

Tänään olen yrittänyt siivota tätä sikolättiä mutta on ihan turha toivo kolmen neidin kanssa. |O Matot sain sentään pihalle ja melkein imuroitua, mutta nyt tyssäsi kun tyttöjen pitäisi nukkua katsotaan kuinka käy, niin en kyllä aio tehdä silläaikaa yhtään mitään muuta kuin juoda kahvia. :D

Tuon yhden Duracelin kun sais vielä jotenkin tainnutettua niin hyvä olis. :kieh: :LOL:
 
Keiju07
Heips, kaksi aika hektistä päivää takana. Nyt hetki ollut aikaa hengähtää ja istuskella lueskelemassa teidän kuulumisia.

Alkuun, onnittelut tiipiille! :heart:

Täällä elellään samalla saralla vielä hiljaiseloa, mitään kummia tuntemuksia ei ole, eikä kovin pahoinvointiakaan, joten katsellaan nyt rauhassa. Neuvolaan on kai kohta pakko soittaa, jotta saan sitten lähetettä ultraan. Tällä kertaa en sorru panikointiin ja alkuraskauden ultraan ennen vkoa 12, kun ei se kuitenkaan ole tae mistään, kuten on jo kertaalleen todettu...

Mitähän muuta mun piti kommentoida... Pupua tietenkin... sinä taidat olla seuraava
:whistle: Ja hyvin ymmärrän tuon sun selityksen ja tuntemukset. Hyvin tuttua tuo pelko, mutta jotenkin kuitenkin nyt paljon helpompaa, kun on jo yksi maailmassa.

Minä ostin vihdoin Brion-kärryt, ja olikin hyvä ostos, neiti tykkää työnnellä niitä ihan eri lailla kuin tuota muovista "autoa", koska niissä on se jarrusysteemi, ei kaadu samalla lailla alta pois. No jokatapauksessa, ei meillä kyllä vielä hetkeen kävellä. No 11 kk tuli vasta juuri täyteen eli kuukauden ehtii treenata :) Eikä sitä pidä yksivuotissynttäreilä kävellä! Täällä on vaan niin aikaisia menijöitä, että hämärtyy omatkin odotukset.

Pää lyö tyhjää... ei mikään ihme, kun on nyt ollut kaksi aika rikkonaista yötä. Ylähampaat taitaa olla tulossa, ikenet ihan turvoksissa, joten niitä taitaa raukka itkeskellä. Onko täällä enää ketään muuta, jolla ei vielä ole muita kuin kaksi alahammasta? Meillä ei nimittäin ole. Ne kaksi vaan kasvaa hurjasti :D .

Jeps, ruuan laittoon tai pikemminkin lämmittämiseen kun jääkaapissa on iso satsi pastatonnikalavuokaa.
 
Varasin äsken Pessille 1v kuvauksen ja siihen tulee mukana perhekuva ilmaiseksi..Nyt pähkäilen että menenkö itekkin kuvaan vai vaan pojat :whistle: toisaalta pojista on hirveesti kuvia yhdessä,musta itestä ei juuri ollenkaan kun en viihdy tuon kameran edessä et siks vois mennä... En tiä...
Mä oon tänään tehny sen tuorejuusto kakun,imuroinu,pessu pyykkiä 3koneellista,imuroinu..Kakkupohjat otin pakkasesta sulaan,täytyy illalla täyttää ne. Sit pitäs vielä yks piirakka leipoa huomena. Taidan käydä hakeen karjalanpiirakoita kaupasti lisäks,en jaksa toista pitsaa enään tehdä.. Huomena sitten juhlitaan :D Pessi saa kyllä äitiltä lahjan tänään jo =)

Ja ja... tänään klo.20.32 tästä kuvasta on 1vuosi aikaa


 

Yhteistyössä