Upeita kuvia
Mammolla, kiitos
. Näkee kuvista, että sulla on "silmää". Ja olishan niitä pärstä-kuviakin ollut kiva katella, mutta nää saa nyt vissiin riittää
.
Tin :hug: , aika rankka juttu!
Vipin kaverille ja itsellesikin onnea matkaan!! Minulla ennustajista vähän jakautuneet mielipiteet, toisaalta uskon, kaikkeen en. Ite oon joskus näiltä netin ennustajilta lapsista kysellyt. Molemmat ennustivat tästä kolmannesta tyttöä, aika osui hiukan hutiin, sit niitten molempien mukaan mulle tulis vielä neljäs tyttö joskus muistaakseni n 4v päästä. Sit pitäs kyl vaihtaa miestä jossain välissä, jos tämä toteutuu :/ , eli toivottavasti ei toteudu. Tai sit se sattu tarkottaan sitä, et me otetaan joskus sijaislapsi :saint: .
Milekolle pikaista paranemista!! Aika ihanaa, jos teillä hoitoavun vuoksi sun äiti muuttamassa lähemmäksi
.
Mites
Tuutin poitsu jakselee? Ja oliko
Katjannalla hieno ilta, oli tietysti
!
Piti myös jo aiemmin kehua
Pessiä, niin isoa poikaa vaatteissaan
:heart:
Kyllä
Pupu teillä hetken päästä kävellään. Meillä varsinkin esikoinen osasi olla tosi varovainen ja lopulta lähtikin itekseen käveleen vasta 1v2,5kk, vaan onpa tuo ehtinyt
.
Ihana tuo
Makkarakoipi, meidän neidillä vois olla vaikka sama lemppari
:heart: .
Ja tosiaan,
Milla-Mariakin äkkiä takas kuvioihin, täällä on ollut niin hiljaista
.
Meillä kuumeinen nukkumassa, aamulla oli 40.1 kuumetta
. Ja aika tavalla vain kitisi, jos ei sylissä ollut :heart: . Itellä väsy olo, esikoinenkin nukkui vieressä yön, yleensä ei ikinä. Miten ihmeessä pystyisin siihen, etten illalla kun mies kotiutuu olis kiukkuinen ja ärtyinen :attn: :attn: ?!? Jotenkin vaan tiedän, että kun tuo oven aukaisee, mun jaksaminen loppuu ja musta tulee ärsyttävä kiukuttelija |O . Täällä on upea ilma, odotan, jos mummu soittais noita isompia metsäretkelle, toivottavasti :saint: .
Nyt laittaan valokuvia, plaah, mutta tulispa ne vihdoin valmiiksi...