Lämpimät onnittelut Pessille ja Siirille :heart: :heart:
!! Mites Pessin synttärit meni?
Hih,
Mamma3 on jotenkin niin takuuvarma vastaamaan mulle aina jotain
. Vai oon mä "tomaattileipä". Sä oot voileipäkakku
, nimittäin mulle sä tuut aina voileipäkakusta mieleen
. Mulla on Daim-suklaa lopussa, enkä ostanut uutta, vaikka kuinka mieli teki :x . Mun täytyykin mennä kattoon, millanen se sun enkeli olikaan. Parin viikon päästä olis tarkotus tehdä
.
Keiju, meidän neidillä on edelleen vaan 2 alahammasta :attn: :attn: ! Nuo tuli aika myöhään, mutta onhan siitä jo aikaa. Koska lisää, kysympä vaan
Ja kirjoitinkos mä viime pätkässäni, että kun ei olla mitään tautejakaan päikystä saatu |O . Täällä on neiti nyt toista päivää kuumeessa! Ei hirmu kipeenä onneksi kumminkaan. Kuume taitaa hiukan sahata, välillä on vaan sylissä, välillä leikkii kuin ei mitään. Eilen käytiin heti varoiksi korvat tarkistuttamassa, mutta ainakin vielä oli puhtaat. Mulla on pää ihan höntti, tekis niin mieli ulos!!!! Ei meinaa noi isommatkaan mennä :headwall: kun minä en mene. Mietinkin, et kun lääkäri sanoi, että voi nukuttaa kumminkin rattaissa, niin
eikö tuo vois rattaissa myös istua? :attn: :attn: vaikka kuumeessa siis, 38.6 Eikö ulkoilussa ole lähinnä se, ettei rasita liikaa vai onko siinä muutakin? Kun lämpimästi pukis jne. No joo, ei kai me nyt mennä, mutta houkuttais :ashamed: . Enpä muista milloin ois päivä tuntunut näin pitkältä. Mitään kovin kummoista en ole aikaan saanut |O , mutta mutta, ehkä mullakin voi joskus olla tällasia päiviä.
Ei mulla kai kummempaa, pitäis jotain työjuttujakin kai miettiä, mut miten nyt ei jaksais oikein mitään |O