Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:

Mamma
mulle ja kuvia sun enkuleistä |O Ja ne yksinkertaisemmat kaavat kiitos =)
Mä laitan sulle kaavoja ja kuvaa enkelistä het ku kerkeen :) Sun profiilissa varmaan s-posti löytyy, tai sit yvnä...
Jo lähti...sekä yv että sp :)

Ole hyvä =) Kiitos kukkasista =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Pessille onnea :flower:

Mitäköhän mä menin lupaamaan... Mun pitää tehdä 30 henkilölle kakut ja voileipäkakut plus gluteenittomat tarjottavat huomiseen neljään mennessä... Saa kai tässä kohta kauppaan mennä :LOL:
No hoh-hoh :eek: :D Siis tänäänkö sulta noi tilattiin :whistle: Otahan hyvä taksa... ;)
 
Samperi soikoon |O Meijen piti sunnuntaina viettää ne Kiiukan synttärit ettei maanantaille jää... Nooh, siltä näyttää ettei vietetäkkään. Danielille nousi ihan yhtäkkiä kuume 39.8 asteeseen :( kattelin tossa klo 20 et nyt äijä maate kun oot ihan väsynyt. Kuului vaan vastaus en oo! Mul on paha olo. Ihmekös tuo sitten olikaan.

Tein pojalle pedin lattialle Kiian huoneeseen ettei vaan hoipu portaita pää eeltä yöllä alas ja ompi sitten lähempänä jos jotain apua tarvii ja itkuhärikin on päällä et äiti taatusti herää :D


Nyt tää menee maate niin jaksaa yöllä päivystää ja aamulla rähjätä ukolle. Oli muutes lievästi sanottuna kohtalainen kiehahdus tuossa illalla :kieh: Helvatti kun toi painuu aina silloin saunaa lämmittämään (ulkosauna) kun pitäis muksut saada iltapalalle ja maate. Tänäänkin Daniel vinkui äitiä, Kiia rätisi unta ja Jeppe ootti peittelyä. Ja ihmettelin missä ukko on :kieh: Sillä sekunnilla kun ovi aukes, räjähdin miä |O V..ttu! Miä meen kohta vaikka haravoimaan pihaa AINA nukkumaanmeno aikoihin, siinähän ukko säntäilee tääl muksujen kanssa :headwall: |O :kieh: Sen kun vois mun järjen mukaan mennä laittaa päälle joko ENNEN tai JÄLKEEN kun muksut on pehkuissa |O

*menee maate äkäsenä ja potkii ukon peitot pölyiselle lattialle vai meniskös ja vippais ne sinne saunaan* :kieh: :whistle: :LOL:
 
Ja meillä Taavin kuumeilu jatkuu (38.7) :/ Yöllä tuo kuvitteli aamun koittaneen klo 2 ja valvoi reiluun kolmeen :headwall: Oli kuulemma klo 6 siirtynyt sohvalle isin peittelemänä. Häläri oli pakko sammuttaa kesken yön kun poika pyöri ja hyöri niin Kiia pyöri ja hyöri samaten :headwall: Ja miähän en sitten herännyt silloin klo 6 pojan ääneen :ashamed:

Tässä oon pähkäillyt niiden synttärien kanssa. Poika on kyllä ihan pirteän oloinen muuten ja muuta ei ole kuin kuume.... Joten soittelin kaikki aamusesta läpi ja sovittiin että pidetään juhlat Danielin jaksamisen mukaan ja ketkä uskaltaa tulla niin tulevat (itse asiassa kuulemma kaikki). No kellään muulla kuin Kiiukan kummilla ei ole ihan pieniä lapsia ja hänen kanssaan sovittiin että juhlitaan viikolla joku ilta kunhan Taavi paranee. Kerttulia kun ei tosiaankaan kannata meille nyt tuoda. Ja eihän meille onneksi ole tulossa paljoa porukkaa muutenkaan :)

Jos tuo kuume ei ala laskemaan niin maanantaina on lekurireissu edessä. Mun päässä kummittelee se yllättäin tullut keuhkokuume viime vuoden marraskuussa vaikka tuolla ei yskää olekkaan :ashamed: Ja meijen äiskä sanoi että tuota on liikkeellä. Oli jutellut samassa talossa asuvan pph:n kanssa just eilen.

Joten siivoamaan, kauppaan ja leipomaan. Ja pitäis mennä siel ukon tytön synttäreillä käymäänkin. Mummi kuulemma tulee Taavin kanssa meille siksi aikaa... vaikkakin miä voisin jäädä ihan hyvin kotia :ashamed: Niin ja Kiiukka kuulemma viedään mummille mummin saunavuoron jälkeen yökylään :whistle: Siihen en kyllä pistä hanttia yhtään :LOL: Kyllä tuo viime yö oli semmosta ruljanssia kahden heräilijän kanssa :headwall:

Ai niin, onneks harjoteltiin Jepen kanssa koulumatkaa perjantaina. Koska jos toinen on maanantaina viel kuumeessa niin pojanhan pitää mennä yksin kouluun tai sitte tilaan sille taksin :ashamed:
 
Mitä minä teen väärin kun mulla tulee nykyään aina noista onnittelu kuvista tuo ihme rullakko alas ja sivuille. Kopsaanko väärän kohdan vai?

Me ollaan lähdössä tänään miehen kans sinne elokuviin ja syömään. =) Mummu ja pappa tulee meille illaksi. Saa nähdä jätänkö tuon elokuvan kokonaan väliin kun ei oikein ole mitään mulle mieluista kuvaa menossa. Voitas käydä sen sijaan vaikka mun siskon luona kahdestaan kun hekin ovat kotona ilman lapsiaan koko viikonlopun.

Me herättiin vasta ysin jälkeen joten herroiksi ollaan nukuttu näin lauantai aamuna=) :D Anni tuli viiden jälkeen viereen ja poika heräsi kuuden jälkeen tissille joten ei nyt ihan putkeen kuitenkaan koko yötä saanut nukkua. |O

Pitää lähteä aamupalalle ja sitten askartelen hetken vielä kutsukortteja. En tee kutsuja muutakuin isovanhemmille eli ei mikään kovin iso projekti ole tuo tekeminen :D Muille lähtee sitten tekstari kutsut.
 
|O |O |O |O
Ukko pörsällä vessassa :/ ai että mua raivostuttaa.
Tuo muutenkin alvariinsa ramppaa jossain firman jutuissa ja sitten ei ees osaa ottaa kohtuudella. Tekis mieli kuristaa se :headwall: Ja sitten se laskee minuutteja kun minä käyn naapurissa kahvilla :/
Mä oon sille kyllä sanonut, että jos ei osaa ottaa kohtuudella, eli sitten pörsäillään pitkin päivää, niin sen iltajuoksut loppuu siihen. Julma akka, mutta mä en tykkää tommosesta.

Sori purkaus, mutten viiti Juhon kuullen marmattaa tolle ukollekkaan |O
 
Siirikin jo 1v!! Onnea neitoselle suuren synttäripäivänäsi!!
Mun äidilläkin tänään juhlapäivä, täyttää vaan pikkasen enemmän :)
Onni lähti iskän kans endurokisoja kattoon ja me Eeron kans lähdetään ruuan jälkeen mummua onnitteleen. Lahjan annoin jo pari viikkoa sitten, jalkahemmotteluhoidon.
Ihana saada olla kahestaan Eeron kans :heart: :heart:
 
Tässä mun tuotokset:



ja noi täytekakut on tälläsiä:



Ja toista kakkua olenkorjannut x+n kertaa ja kerran kapinut kaikki kermat pois, nyt tein sen toisen kerran ja ootan että mies tuo lisää kermaa... Toisessa ei valu reunat alas.
 
Lämpimät onnittelut Pessille ja Siirille :heart: :heart: :) !! Mites Pessin synttärit meni?

Hih, Mamma3 on jotenkin niin takuuvarma vastaamaan mulle aina jotain :D . Vai oon mä "tomaattileipä". Sä oot voileipäkakku :LOL: , nimittäin mulle sä tuut aina voileipäkakusta mieleen :p . Mulla on Daim-suklaa lopussa, enkä ostanut uutta, vaikka kuinka mieli teki :x . Mun täytyykin mennä kattoon, millanen se sun enkeli olikaan. Parin viikon päästä olis tarkotus tehdä :) .

Keiju, meidän neidillä on edelleen vaan 2 alahammasta :attn: :attn: ! Nuo tuli aika myöhään, mutta onhan siitä jo aikaa. Koska lisää, kysympä vaan :LOL: :eek:

Ja kirjoitinkos mä viime pätkässäni, että kun ei olla mitään tautejakaan päikystä saatu |O . Täällä on neiti nyt toista päivää kuumeessa! Ei hirmu kipeenä onneksi kumminkaan. Kuume taitaa hiukan sahata, välillä on vaan sylissä, välillä leikkii kuin ei mitään. Eilen käytiin heti varoiksi korvat tarkistuttamassa, mutta ainakin vielä oli puhtaat. Mulla on pää ihan höntti, tekis niin mieli ulos!!!! Ei meinaa noi isommatkaan mennä :headwall: kun minä en mene. Mietinkin, et kun lääkäri sanoi, että voi nukuttaa kumminkin rattaissa, niin eikö tuo vois rattaissa myös istua? :attn: :attn: vaikka kuumeessa siis, 38.6 Eikö ulkoilussa ole lähinnä se, ettei rasita liikaa vai onko siinä muutakin? Kun lämpimästi pukis jne. No joo, ei kai me nyt mennä, mutta houkuttais :ashamed: . Enpä muista milloin ois päivä tuntunut näin pitkältä. Mitään kovin kummoista en ole aikaan saanut |O , mutta mutta, ehkä mullakin voi joskus olla tällasia päiviä.

Ei mulla kai kummempaa, pitäis jotain työjuttujakin kai miettiä, mut miten nyt ei jaksais oikein mitään |O
 
Piti tulla vielä Katjannalle huuteleen mukavata leffailtaa :D :wave: !! Mitäs meette kattoon? Oot voinut kyllä kertoakin, mut en muista :ashamed: . Mä hinkuisin kans elluihin, ainakin sitä jotain Mamma miaa on kehuttu, vai miten lie kirjotetaan, Abban biisejä. Ja millanenhan se uusi Päätalon juttu olis.. Millonkahan viimeks oon ollut elluissa :eek: |O .

Ja Tuutille hyviä synttärijärkkäilyjä! Toivottavasti siellä on jo paremmassa kunnossa poitsu! Ja muihin ei tartu!!

Kehtaanko muuten tunnustaa, me oltiin äsken hetki ulkona :ashamed: . Hyi mua? Mut tekikö se nyt tuolle mitään, enpä usko? Oonko mä ihan kamala, istui siis rattaissa ja tyytyväinen oli. Ite vaan mietin, et flunssassa ulkona vois ihan terääkin tehdä, kun ei liikkua tarvis?

Mammon reissusta olis ollut kiva kuulla enemmänkin :attn:
 
Essille oli tullu jotain ihme kutiavia näppyjä jostain. Niitä on mahassa ja sitten takana vaipan resorin kohdalla. Ihan niin kuin lintukirppu olisi käyny puremassa, sellasilla välimatkoilla oli näpyt...

Kakut on ulkoistettu talosta vaihtokaupalla kahteen sataan euroon.
 
Olisko täällä joku hyvä piirtään ja piirtäis mulle ihan yksinkertasia pistelykuvia esim pupu, nalle, juna tai laiva tms. Vaikka kuinka etin, ei netistä löydy |O . :LOL: Noi mun omat yritykset on jotenkin niin :LOL:
 
Ensimmäisenä Siirille kovasti onnea!!!

Huh huh..nyt on juhlat juhlittu,onneks. On noi aina niin kuluttavia nuo juhlat. Hyvin meni vaikka Pessi oli aikas väsyny,nukku vaan tunnin aamupäivällä. Ja Peetu kävi ihan kierroksilla kun ei nukkunu ollenkaan :kieh: No mutta hyvin meni kummiskin. Aika hulinaa oli kun oli sitten 9kpl 6kk-3v6kk ikäsiä lapsia :eek: kauhulla odotan tulevia oikeita lasten kutsuja... hui.. :whistle: Olikin tosi mukava kun tulivat Pessin isä,mummo,ukki,täti+sen mies ja niiden poika ja Pessin isomummokin. Oli ihana yllätys,ollaan kerran aiemmin nähyt hänen kanssaan. ja kovasti pyyteli meitä sinne kylään tää isomummo,asuu ihan mun kummien lähellä et kaippa sitä joskus joutuu menemään ;)
Pessi sai talvitakin, farkut, hupparin, nimi rekkarin, talvipipon+ kahden rukkaset, sukkahousuja, ihanan pehmolelun ja muita leluja...
Laittelenpa muutaman kuvan
Tässä kuva juhlakalusta
Pessi soittaa ja laulaa
ja herran synttärikakku
Nyt naama pesulle..
 

Yhteistyössä