Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

PuPu joo sopii, mun pitikin siitä just soitella mutta ehdit ensin. Täällä kun on melkoinen mekkala taas(kin) tällä kertaa.

Kokoajan saa olla erotuomarina Ellan ja tyttöjen välillä ja siis jo Emma ja Essikin kinaa kokoajan jostakin lelusta, vaikka niitä on pilvin pimein tässä talossa.

Joten katsotaan PuPu vaikka ensi viikkoa. Ja ne kutsuthan olisi sitten ainakin 9 päivä niin silloin ainakin nähtäisiin eikös vaan ;)
 
Oli kyllä kamala se eilinen ampumajuttu :'( Tämä tekijä oli yhen mun koulukaverin entinen luokkakaveri, kuulemma oli tätä poikaa kiusattu koko peruskouluaika...

Kiire päivä ollut, 8h päivä koulussa ja nyt olis vielä saunaillan vietto luokan kanssa, mukavaa! En aio olla kyllä pitkään kun olis aika paljon läksyjäkin ja huomenna ei kuitenkaan vapaapäivää. Mutta käyn vähän saunomassa ja syömässä herkkuja :p

Eilen oli mukava ilta Paun ja Viun luon kyläilemässä =) Tytöt alkaa jo kohta leikkimään yhdessä ja kovasti toisiinsa tutustuvat, ja kyllä on niin ihania leluja sielä että Siljallakin vaan suu pyöreenä ihmetyksestä :D
 
vilma-onni meillä varahoitajana naapuristamme perhepäivähoitaja joka myös venlukan kummi,mutta hänellä täys ryhmä ja venla voi sellasissa tapauksissa sinne mennä "Tilapäishoitoon" jos vakkarihoitaja ilmoittaa vaik illalla et on kipeenä tai jotain..
mutta ei ota pitkille lomille,ei edes kai saa ottaa kun jo neljä vakilasta..tai en mie tiiä..

mutta just tossa mietin tota että jos vakkarihoitaja ilmottaakin esim.sairastumisesta,just sillo kun varahoitaja vaikka lomalla..mihin hittoon mie mukulan sit vien..kun en tosiaankaan haluu että se tulis tonne miun työpaikalle..vaikka silleen ne varmaan kaavailivat..pitää tolle "pomolle" varmaan asiasta soitella..

miulla olikin tänään viimonen pvä tuolla päikkärissä..olisin kyllä viihtynyt pitempäänkin..taas saapi uuden paikan hommat huomenna opetella |O

hitto et ärsyttää tuo sinkkuäidille sulhanen ohjelma..mies tossa sitä kattoo..kyllä on eukot...

meillä neitillä kyllä temperamenttisyyttä taas on löytyny..mitä ei saa niin heittäytyy polvillee lattialle ja pomppii siinä polviensa varassa..tää ihan uutta.
 
Oho tota niinukan tytsii :eek: :D Johan tuntuu temperamenttia löytyvän :D joko näin pienetkin osaa...????
Meillä ei vielä :attn: vielä mitään tollasta...jos jonkin kielletyn kädestä ottaa tai jonkin luvattoman laatikon nenän eestä sulkee niin saattaa vaan kattoo hölmönä ja jatkaa matkaa, tai sitten korkeintaan pienen huudon mielenosoituksekseen päästää ja sitten vasta matka jatkuu... :whistle: tyyntä myrksyn eellä kai?
Uus homma on meidän pojulta löytynyt...sellanen huumorimielinen leikki/kiusaaminen...saattaa tulla jollain mua huitomaan ja kikattaa masu kippurassa samalla...nauru yltyy kun mä sanon "aijaijai..." Ihan hassu... :heart: :D
Ja nyt nauttimaan omasta rauhasta.................
 
mamma3 sanoinkin tässä että tuo mukula on ihan eri kaliperiä kuin miun nuo isot likat..toisinaan venla myös tekee niin et jos ei sohvalta saa vaikka kaukosäädintä(mikä on tosiaankin kielletty juttu,tai minun puhelin) niin heittäytyy sohvaa vasten ja "liukuu" laitaa myöten mahalleen lattialle,ja huutaa ku syötävä..(siis seisoo sohvaa vasten)

mutta vaikka menee esim.noille keittiön kaapeille,niin silloin ei kyllä tollasia temppuja ole,kun ottaa hänet sieltä pois..
mutta aina ei kaikkee voi saada ja pettymyksiä on pikkuhiljaa ruvettava sietämään :(
 
Niinukka, täälä samanlaista temperamenttiä näkyvissä...tuo vielä kun suuttuu niin viskoo tavaroita käsistään :eek: ja siis ihan kunnolla heittää ja alkaa sellanen itkupotkuraivari :LOL: onneks äkkiä on ohi ja Pessikin nauraa päälle.

No tänään oltiin 1v neuvolassa, kaikki ihan mallillaan. Painoks laitettiin 9kg kun vaaka ei pysähtyny sitten ollenkaan,mutta pomppi tossa hieman alle ja hieman yli 9kg., pituutta 75,6cm ja pipo 47,2. Tasasesti kasvaa omilla käyrillään. Rokotus tuli ja olikin sitten niin kiukkusta poikaa loppu päivän... ja jalkaa aristi kovasti.

Tin :hug: ja toivottavasti ei ollut tuttuja sielä... :(

Mä tein tänään juhlia varten valmiiks pakkaseen pitsan ja täytekakkuun pohjat. Molemmat gluteenittomina niin saa mun isäkin joskus jotain juhlissa syödä. Hällä kun tässä joku aika sitten vasta keliakia todettu niin ei oikein oo huomioitu tällasissa pieni muotosissa juhlissa aiemmin. Nyt tein sitten nuo molemmat... lisäks sit muuta.
Pessille kävin tänään lahjan ostamassa ja oon itseasiassa aikas tyytyväinen ostokseen. Sellasen puisen ksylofonin ostin =) aikas kiva mun mielestä. Nyt tarttis ne pirun 1v kuvat varata. Jokohan huomena muistais soitella... :ashamed:

oon ollu tänään ihan puhki,katoin eilen ihan liikaa uutisia koskien tota Kauhajoen juttua ja menihän siinä sitten yö unet.. Hiukan kun yksin omassa päässään miettii tollasia asioita illalla niin johan alkaa mielikuvitus laukkaan... :ashamed:
 
niinukka meillä kanssa neidiltä löytyy ihan tarpeeksi temperamenttia. Neiti jos ei saa tahtoaan läpi niin rupee hakkaamaan päätään lattiaan,seinään jne. tai jos ei muuten niin ottaa jonkun lelunsa tai pelkällä kädellään takoo päätään niin että sattuu ja alkaa huutamaan.Ihme ipana :eek:

tinakenkätyttö Ellalla alko hoito ihmeen hyvin,vähän oli vaan itkeskelly.Tänään olikin sitten itkeskelly vähän enemmän ja ei ollu meinannu käydä päikkäreille.Saa nähä miten huomenna :whistle: Tulkaa ihmeessä Ellan synttäreille.Pidetään ne 4.10 klo 14 jälkee =) Ois ihana nähä teitäkin. :heart:

Mie ku alotin koulun ni en malttais olla yhtään erossa Ellasta enää koulun jälkeen.Sain kutsun 200 hengen halloween bileisiin Nummelaan.Hirveästi houkuttelisi lähteä mutta en raaskisi olla edes yhtä yötä erossa :ashamed: Kohta pitäs päättää menenkö vai en...PÄHKÄILEN PÄHKÄILEN PÄHKÄILEN......

Ella muutes oppi tänään kävelee sitten kunnolla..ennen otti vaan askelia.Tänään jo tallustellu lähes koko ajan :heart:
 
Heippaaa :wave: ! Meillä netti tökkinyt ja muutenkin kiirettä pitänyt. Nyt edes pikaluin juttuja ja koitan huomenna ehtiä jotain kirjoittamaankin. Ai kun nyt painaa jo silmiä, mutta kyllä minä hetkeks sohvalle haluun |O .

Tuuti jos tekee enkeleitä, pistää tänne sitten kuvia kans :saint: :p
 
Vip Mene ihmeessä juhlimaan! Yhden yön kestää mitenpäin vaan

Mä oon ollut Eerosta vuoden aikana kaks yötä erossa ja voi sitä ikävää! Mutta, se tekee kuitenkin ihan hyvää, kun saa hetken olla. Kotiinpaluu oli sitten ihanaa taas. Onnista oon ollu enempi ja vauva aikaan se oli muutaman kerran yöhoidossa, enempi kuin Eero.
Hirveesti ei oo tarvetta moiseen eikä turhanpäiten hoitoon viedä.
Toissa kesänä, kun oltiin 2 yötä Tallinnassa, niin mä oisin voinut vaikka uida kotiin ekan yön jälkeen.
Eli meillä ei tehdä viikon etelänreissuja sun muita ilman lapsia...

Meille tulee tänään ekan kerran Onnille kaveri kylään ilman äitiä. Tuo sen 11 aikaan ja vien sitten pojat kerhoon parin tunnin päästä. Siitä se alkaa =)
Tänään saa äitiin vieraita, tulee se kaveri, jonka synnytykseen menen. Myös toinen vanha työkamu tulee moikkaan meitä. jännää, nää tytöt on parikymmpisiä ja silti meillä löytyy paljon jutunjuurta. Ihan kiva, kun nuoret viihtyy tämmösen mamman kanssa =)

Jassoo, muumit loppui, siis siivous alkakoon!
 
Miä mitään tääl tehtaile vaan yritän huonolla menestyksellä selvittää tätä läävää |O :kieh: :headwall: Vietetään Kiiukan 1v synttärit sunnuntaina... Ukko kun on tehnyt tän viikon iltavuoroa niin miä oon saanut olla illat erotuomarina yksinäni :kieh: Ja aamupäivät yrittänyt saada jotain näkyvää aikaakin, huonolla menestyksellä :/ Ja miä oon huomannut mitä enemmän istun koneella, enempi tylsistyttää ja potuttaa kaikki :ashamed:

Rontti tämmösen yhden ainokaisen oon tehnyt ja varmaan ainokaiseksi jääkin :LOL: Ellei nuppi ihan sekoa :whistle:

http://www.aijaa.com/v.php?i=2767780.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=2767799.jpg

Tänään ois taas hulabaloo aamu. Danielin vienti ysiks kerhoon, Jeppe kympiks kouluun ja Daniel klo11 pois kerhosta. Mennään siinä välissä käväsemään Kiian kummilla katsomassa Kerttu neitokaista =)

Ei meijen tyttökään ole ainakaan isäänsä tullut tuon tempperamentin kanssa. Mistä lie tuollaisen luonten perinytkin :saint: Tulevaisuudessa mielenkiintoiset uhmaiät :whistle:

Ai niin, pälkähti eilen päähän (juu kyl miä teitä ajattelen vaikka en palstalla olekkaan :heart: ) Että minkäs sortin opettaja se Topsy onkaan? (vai ootkohan siä sen kertonut mutten muista). Ja ollaankos myö nähty muutes niitä Pupun hääkuvia vielä? :whistle:

Ja mitens Pariisin matkailijan reissu meni?

Ja nyt tää kiitää taas :wave:

Niin ja onnea Ellalle kävelytaidosta ja muillekin tallustajille jos oon unohtanut onnitella :hug:
 
Tein äsken aamutuimaan raskaustestin vaikka menkat ei oo vielä ees myöhässä mutta kun olo on ollu huono ja jotenki väsyneen omituinen jo joitakin päiviä. Se on selvästi positiivinen!!! Minä oon jotenkin ihan ällikällä lyöty, Siljaa kun tehtiin pitkään eikä meinannu onnistua ollenkaan ja nyt tämä tuli sitten vähän puun takaa..
Onnellinen oon kyllä ja hymyilyttää kovasti, kaikki on kuitenkin vielä hirmusen alussa joten mitä vaan voi vielä tapahtua. Se piti kuitenkin jo kalenterista kattoa että la olis sitten noin 2.6, apua mua alkaa ihan hirvittään :LOL:
Mies jo kysy että millon kerrotaan tutuille, sanoin että pidetään ihan matalaa profiilia, ja anopille kerrotaan vasta jouluna kun sillon on pakko kun maha jo näkyy ;)

Nyt pitää mennä suihkuun selvittään ajatuksia ja alkaa lähteä kouluun, voi kun kaikki menis hyvin! :heart:
 
Huomenta!

Tiipiille PALJON ONNEA plussauksesta :hug: ihanaa :heart: :heart: :heart:

Meillä ihan kamala yö takana..oon nukkunu noin 2h ja muuten sitten kuunnellu tytön kitinää ja meuhkaamista |O |O |O |O
Nyt on olo kuin krapulaisella..kädetkin ihan tärisee. Edellinen yökin kun oli melkis samanlainen :'( ehkä taa päivä taas tästä lähtee käyntiin.

Lillikselle vielä kiitokset viime viikon kivoista kutsuista :D :flower:
aikasemmin en oo ees saanu aikaseks kiittää :ashamed:
 
Jee!! Ihania uutisia heti aamulla! Onnea Tiipii :hug: Teillä sitten Diipelin kanssa yhteinen odotusaika taas :) Hei muut Oululaiset, liitytäänkö joukkoon? :LOL: :whistle: Katottiin eilen naapurin kans sitä jotain vauvaohjelmaa, siinä syntyi sektiolla vauva, naapuri hoki "eikö sulla tuu vauvakuumetta", kattelin sitä silmiä pyöritellen... Sillä siis myös lokavauva 07. No, kiva jos niille tulee, kyl mä vauvoja otan lähelleni mielellään, kunhan ne on jonkun toisen. Ainakin tällä hetkellä :D

Tuutis Tietojenkäsittelyä minä opetan, eli miten sen nuolen saa liikkumaan siinä näytöllä ja mistäs ne ohjelmat avattiinkaan. Useamman vuoden olen sitä työtä tehnyt, nyt päätin opiskella pätevyyden ja opetusharjoittelua näin mammalomalla suorittelen.

Jep, Annin kerho alkaa vartin päästä, pitää vissiin alkaa tyttöjä pukemaan, tosin mitä sitä enää kiirehtimään, myöhästytään kuitenkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Mies jo kysy että millon kerrotaan tutuille, sanoin että pidetään ihan matalaa profiilia, ja anopille kerrotaan vasta jouluna kun sillon on pakko kun maha jo näkyy ;)
Niin se on papempi, mut meille, sun parhaille kavereille, tietty kerroit heti

:LOL: :heart:
 
Onneksi olkoon tiipiille!! :heart: :heart: :heart:

vip: Ai täällä on jossain noin isot pileet?! :D Tullaanko krisun kanssa kuokkimaan...?? :LOL: B)

Täällä harvinaisen rauhallinen yö pitkästä aikaa. Vain yksi herätys oli ollut miehen mukaan, johon siis mulla ei ollut mitään osallistumista. =)

Ja ne jotka tietää vähän enemmän.. 5kk:tta olen saanut olla rauhassa ilman anopin rutkua ja eilen törmäsin armaaseen anoppiin cittarissa! :eek: :kieh: Oikeen nimeltä tervehti. Ja kun palasin meidän kärryjen luo, niin eiköhän se siellä ollut paapattamassa tytöille :headwall: Ja ihan kuin ei olis mitään tapahtunutkaan ikinä..voi jumankekka sanon minä!
 
Voi, Onnea Tiipiille ja tiäkkö, meinaa kateus iskee :/ Mä kun en enää ikinä moista koe...
Nautihan siis munkin puolesta ja te muutkin, jotka masua kasvattelette!! (EN kadu kierukan laittoa)

Kämppä on liki siivottu, nyt Eerolle huikat ja unoset. Onnin kans kävästään suihkussa, ennenkuin sen kaveri tulee. Vähä äitiäkin jännittää
;)
 

Yhteistyössä