Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

tin
ääää, meidän koulun kauhajoen yksikös on sit ammuskeltu. ja meidänki yksikköön tullu pommiuhkaus. uskaltaakohan täs mennä kouluun ollenkaa? oltiin ihan paniikis luokas.
nyt jatkaan uutisten lukua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Topsy, Johanna kyseli että vieläkö uskallat nousta Konstan selkään? Sillä nimittäin sais ratsastella... B)
Apua :O Uskaltaisko sitä taas? No tottamooses ;) Vois käydä yrittään, viimeksi krapulaisena se EI ollut hyvä ajatus :LOL: Jos nukkuis edellisen yön kunnolla niin vois mennä paremmin :whistle: Milloins mennään? Voidaan sopia s-postillakin. Ens viikonloppuna mulla on taas krapula, joten se ei käy. Mut muuten on paljon vapaata.
 
Ainiin... Tin tehän ootte sieltä päin.. Mä oon täälä ihan kauhuissani, aloin pähkimään että millanen tää maailma on sitten kun omat kullanmurut on vanhempia,koululaisia.. kun nyt tällasia ampumis sun muita juttuja tulee vähän väliä.

Taidan mennä tekeen rusinasoppaa
 
Rusinasoppaa..Minä en ole ikinä tehnyt sellaista enkä itsekään syönyt. :ashamed:

Minä olen siivonnut tänään vaikka intoa oli miinus viis. Pakko oli kuitenkin pestä lakana pyykkiä, puistella matot, pestä lattiat ja vessat. Nyt olo on niin voipunut että. Illalla olisi vielä jumppa, toivottavasti se vähän piristää. Olisi muuten kiva kokeilla tuota ratsastusta, jotenkin tuntuu siltä että siellä pääsis pää tuulettumaan jos vaikka luonnossakin köpöttelelis menemään hevosen selässä. Mutta, mutta.. Minä pelkään niitä aivan kamalasti. :(

Kamalaa tosiaan on tuo ampumis jutut. :'( Tuntuu että nuorilla on niin paha olla ettei mitään järkeä enää tässä maailman menossa. Pitäisi asialle jotain tehdä, mutta mitä??? että nuo vitipäät saataisiin ajoissa hoitoon. :eek: Omat lapset minuakin alkoi huolestuttaa kun avasin radion siivouksen yhteysssä ja kuulin tuon uutisen.

Minäkin olen yrittänyt katsoa Inhimillistä tekijää Areenalta, mutta se on vieläkin kesken. Asia oli tosiaankin mielenkiintoinen ja pisti kyllä miettimään kuinka hyvin omat asiat on. Jospa sen joku ilta saisi loppuun katsottua, toissapäivänä aloitin.

Mamma
.Kokeilin jo Kebabia ja hyvää oli. Tein eilen 800 grammasta jauhelihaa ja enää tänään siitä ei ole jäljellä kuin pikku kökkö.:p Mieskin tykkäsi. Laitoin vähän myös grillimaustetta sekä vähemmän niitä ohjeen mausteita.
 
Keiju07
Katselin inhimillisen tekijän, ja niin tuli sellainen olo, että en valita enää mistään :ashamed: . Eihän tämä päätös tietenkään pidä, heti huomenna purnaan taas jostain... mutta ainakin tiedostan asioiden perspektiivin. Ja, että jaksoi silti olla positiivinen rouva kaikesta väsymyksestä ja taloudellisista huolista huolimatta. Toivottavasti tuollainen julkinen ulostulo saisi jotain aikaiseksi. Torniossa en toisin sanoen haluaisi asua... kurjaa kohtelua...

Maha täynnä, kun tein omaksi huvikseni valkosuklaa "chocolate chip cookieseja" enkä pysty lopettamaan syömistä, vaikka miltei ähky on.... karsee kaloripommi... mut salaa mietin, että nythän saa taas lihoa hyvällä mielellä :D

Äh, neiti roikkuu läppärin johdoissa, lopetan, kun vielä tekstit tallella.
 
katjanna miten teit ton kebabin?

täällä kanssa kyllä päivitelty tota kauhajoen ampumatapausta..kyllä kaikenmaailman hihhuleita tämänkin taivaan alle mahtuu..ei voi todeta ku et kyllä nuoriso voi huonosti!!!

mutta nyt yks herhiläinen laittamaan nukkumaan...
 
kyllä mä ainakin olen täällä :wave: ! vaikken saakkaan aikaseks kirjottaa mittään :D !
karmee nälkä ja pakko (taas) yrittää dieetata |O |O |O ! että ei sanaakaan mistäään chocochipscookieista :p :headwall: :headwall: :headwall: !!!
paah,täytynee lähtee lastaan viihdyttään :wave:
 
tin
yksäiti: joo meidänki koulu evakuoitiin! kauhee tilanne!

Mutta kaikista kauheinta että yks meidän paikkakuntalainen parikymppinen tyttö oli kuollu siinä(melko varmasti) ja just sain tietää että ehkä yhen parhaimman kaverin isä :'( tää oli just se kaveri jonka luona oltiin viikonloppuna stadis. sen isä oli opena. siis aivan kamalaa :'( :'( :'(
 
tin :hug: toivotaan ettei olisi kuitenkaan tutut kyseessä :'(

tänneppä ei erikoista,hirvee kiirus koko ajan kun isi on töissä illat ja yöt :kieh: hyvä että kerkee ees istahtaa kun on kaikki kauppa käynnit,ruuan laitot,siivoukset ym. ei muuten mutta kun tuo poika ei jätä mua hetkekskään näkyvistä..

 
heipparallaa!! Kohta pääsen gynen pakeille ja NYT pitäs sen kierukan laiton onnistua.
Sitten iltapäivä ulkoillaan, kun upeet kelit jatkuu!

Ekaa sivua selasin vaan ja meillä oli 1v juhlissa tarjolla jädekakku, pätkiskakku (liivateversio), omatekosia keksejä, dominoita, kinkkurullia, kinkkupiirakkaa.. siinä ne tais olla. Lahjaksi annettiin satukirja. Meillä kun tavaraa ennestään, niin ei lelua eikä muutakaan väkiste ostettu. Kirjasta on sitten pitkä ilo :)
Eilen hain koevedokset ja kyllä meni vaikeeks valita taulukuva seinään!! Niin söpöjä kuvia tuli. :heart: :heart:
Nyt suihkuun ja ootteleen lastenhoitajaa tulevaksi :wave:
 
Tänne ei mitään ihmeempää, flunssa on ollut taas joka likalla ja minulla. :snotty:

Ella meni kerhoon kaverin kyydissä ja tytöt nukkuu. Kyllä on muuten outoa kun kukaan ei huuda eikä meuhkaa kokoajan... :eek:

Joo ja kuulemma automatkalla kerhoon oli takapenkillä keskusteltu vauvoista. Kun kuulemma meillä on monta vauvaa ja Mimmillä yksi vauva ja Lassella yksi vauva. Ja kaikki keskustelijat ovat kohta 3v. :LOL: :LOL:

Että sitä vaan jotta onko nuo jo noin isoja että osaavat keskustellakkin jo henkeviä..... :heart: :D
 
Noniin vihdoin nettikin toimii kunnolla. Ei oo moneen päivään muuta kun tökkiny vaan niin en oo oikeen päässy kirjotteleen..

milli kaipaili kuulumisia :) Noh tänään just sain osan vastauksista vehnäaltistus ok mut maito oli pikkusen korkeella.. :( olikohan normaaliarvo jotain 0.35 ja tytyllä oli se 0.65. Lääkäri soittaa miulle tän päivän aikana ja sovitaan jatkosta, todennäkösesti tehdään niin et maito nyt jätetään pois ja tehdään sit kunnon altistus, tää otettiin verestä. sit maanantaina lääkäri soitti et se erikois ihotautilääkäri oli kattonu kuvat tytön ihottumasta ja oli sanonu et näyttää myös semmoselta ihottumalta et Peppi kärsii sinkin puutteesta :eek: käytiin vielä eilen verikokeessa otattamassa se sinkki arvo..viikko menee ennenkun tulos saapuu, ja perjantaina pitäis tulla se koepalan tuloskin.. iho nyt on vieläkin aika hurjan näkönen mut vaippa-alue alkaa olla aika normaali..naamassa kans vielä aika hurjan näköset. Ilmottelen kun enemmän selviää..
 
Tinakenkätyttö:Takaisin laitetty Yv =)

Siitä inhimillinen tekijä eilisestä ohjelmasta vielä...
Mulla meinas tulla ihan itku täällä, kyyneleet silmäkulmissa katoin sitä :ashamed:
Jotenkin oli niin tutulta kuulostavaa, niiden lippujen ja lappujen täyttämiset... tulevaisuuden mietteet, mitä sitten kun minua ei ole kuka huolehtii erityislapsestani..? Mistään tuista ym. ei kerrota, jos et itse ota selvää tai hoksaa kysyä :ashamed:
On se kumma kun noidenkin vanhempien pitää vetää itsensä ihan loppuun ja silti ei apua tule :/
Täällä kirjoittelen juuri taas yhden hakemuksen kirjoittaneena :whistle:

Sara marakatti oli aamulla kuiva yön jäljiltä ja teki isot pissat pottaan. Puolen päivän jälkeen oli kuiva vielä aamun (8.00) pottapisuista, mutta ei suostunut pissaamaan pottaan uudestaan. Lirutteli sitten vaippaan. =) Ihme seurapiirirakko! :D
 
Helou =)

Aivan hirvittävä se eilinen kauhajoen tapaus... :'( tin, voimia hurjasti jos tuttuja oli kyseessä :hug: :'( Kyllä mäkin mietin että mihkä tää maailma menee siihen mennessä kun nämä omat koulumaailmassa :eek: Tuli tunne että kouluun ei uskalla ees lapsia laittaa :( Siis jotain ihan käsittämätöntä!!!!

Topsylla
hieno mammon suunnittelema veski :D

Mä tein just kerroskiisselliä välipalaks/jälkkäriks :p Kohta herkuttelemaan...

Täällä pientä lentsua ilmassa, ilmankos on levottomia öitä takana :/ Kunpa ei nyt sen suurempaa näistä kehkeytyis :whistle: Ei jaksas nyt mitään kuureja tms :headwall: Niin mielettömän ihanat, kauniit ja lämpimät kelitkin ulkoiluun ettei huvittas alkaa sisällä kökkimään :kieh:
Ulkoiltu ollaankin nyt ihan kunnolla, kohta voi vettä ja räntää kuitenkin riittää...

Katjanna, jovain...eiks vaan olekin kebab hyvää :p Mä itseasias kans olen tota grillimaustetta käyttänyt siihen joskus :) Sitähän voi soveltaa :)
niinukka, edellisen pinon aika loppupuolilla muistaakseni löytyy kebabohje :)

Mutta nyt kahvin juontiin ja kiisselin syöntiin :)
Ja sit pyykkejä viikkaamaan kaappiin ja uutta narulle ulos kuivumaan.

Alkoiko muuten kuka kattomaan sitä uutta sairaala-sarjaa?
 
Mä kirjotin pitkät pätkät ja sit server jotain... luki :headwall: :headwall: :headwall:

Siis...
Kierukka paikallaan, tuli vaan ekalla kerralla pois! Ei kuulemma ennen moista oo tapahtunu.

Lapsettomuudesta oli joillain puhe..
Meillä se on muisto vain, joka ei katoa, mutta on voitettu. Onni sai alkunsa avustuksella ja Eero luomusti parin vuoden jälkeen. Sain tuplasti sen, mitä paitsi luulin jääväni.

Niinukalle piti ihmetellä, että eikö teillä ole varahoitopaikkaa hoitajan lomien ajaksi??
Mun työpaikalla on lista perhepäivähoidon lapsista, jotka on meillä varahoidossa tarvittaessa. Lomat ilmotetaan tietty erikseen, mutta sairaslomien sattuessa aamulla puhelin soi ja kerrotaan, montako tulee. Kuntakohtaista näemmä??

Mutta nyt nauttiin iltapäivän ihanasta auringonpaisteesta!! Siis pojille päälle ja ulos.
Eero siitä hommasta ei kyllä tykkää yhtään!! :headwall: :headwall:
 
heissulis.

Mulla on just karjalanpaistu uunissa :p (tai ollu jo jonkin aikaa) päästään illalla sitten syömään. Eilen teinkin pienen makrulaatikon ja Juholle omansa ilman suolaa. Tänään sitä sitten lounaaksi söi, ihan ei ollu mitään suurinta herkkua, mutta kaikki kyllä söi mitä lautaselle olin laittanu.

Piituli, pitäsköhän meidän sitte Juhon kans tulla joku toinen päivä kun huomenna, jotta saatte potea rauhassa!
ja me ollaan just parannuttu niin en haluais tautia uudestaan meille :ashamed:
Jos vaik sovitaan sit uudestaan joku päivä kun ootte parantunut :D

Juon tässä päiväkahvea ja kohta mennään Juhon kans ulos. Välissä piti siivota pojun kakit vaipasta sekä lattialta :x kun just kakatessaan pyllähti pyllylleen, niin kivasti tursahti sieltä välistä :x :kieh:
Jeps, mut kahve alkaa olla lopullaan joten valmistaudutaan ulkoleikkeihin.
 
Vilma-Onni, kiva että vihdoin sen kierukan sait =) Mutta kuis se nyt sieltä pois tuli :eek:

Ihana oli kuva susan Eelistä seinällä :heart: Tosi söpö =) Mä tykkään noista mustavalkoisista...

PuPu,
mulle todella tuttua tuo kakan siivoaminen lattialta.. :whistle: ei ole yksi eikä kaksikertaa kun vaipan rakosesta turskahtaa tavaraa :x Poju huolehtii että äiti muistaa moppia heiluttaa ahkerasti :kieh:

Tuutisko
siellä tehtailee enkuleita, kun ei palstalla rouvaa näy :eek:

Eipä tässä nyt muuta, aikaa tappamassa vaan... mutta jospa menis tekeen loput hommat, niin sais rauhassa "lekotella" illan :D (juu, näkis vaan...) No jos nyt ihan lenkille lähtis kun mies tulee kotiin.. Heipat tältäerää :wave:
 
Ohjelmainfoa tässä vaan vielä :D

Faktalta tulee taas ohjelmaa, kellä se näkyy ja ketä nuo kiinnostaa (mun lisäks :whistle: )
eli;
16.10 Vauvatalo
16.35 Vauvatalo
17.00 Synnytyssairaala

Töllön ääreen siis :ashamed:
 

Yhteistyössä