Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
tiipiille äkkiä hirmusesti onnea!!!!

Meille ei ainakaan ihan heti tule toista vaikka Tospy sitä jo viime viikolla kovasti kyseli (vissiin näytän siltä) :LOL: :LOL: Onneksi on kierukka paikollaan :LOL:
No elähän nyt, en mie sillä kysynyt :ashamed: Kun vaan mietin että saakohan se Essi pian sisaruksia. Hyvältä sie näytit, kuten aina :D
 
Meijän poju käveli yksin taaperokärryllä eilen pari metriä. :heart: Aika hurja juttu, kun ihan vasta muutaman päivän on tukea vasten sivuttain siirtynyt. :eek: Ei nyt ihan vielä tartteis lähtee juoksemaan. :snotty:
 
onnea tiipii :flower: :heart: :flower: !

hyvä ystävä lähti aamulla laitokselle "nyytin hakuun"! että kohta minäkin pääsen nuuhkuttelemaan vauvantuoksuja :heart: !

ketkä tehny mussuille vispipuuroo? millä makeutat vai makeutatko millään? mannaryyneihinkö teet? kyselyikä...... :ashamed:
terassilla oottas sankollinen siivottuja puolukoita..........
 
Enja, tässäpä kuvia Mintun uudesta takista :) Koko 80/86 oli tosi iso! Hihoissa 10 senttiä ylimääräistä, voi onneksi kääntää. Pituus ei periaatteessa haittaa kun on tuollainen suora takki, mutta olisin ehkä mieluummin halunnut hieman pienemmän.



 
Ensinnäkin Hirmu Paljon Onnea Tiipii

Tilda; minä olen tehnyt vispipuuron ihan tavallisesti eli mannasuurimoilla ja normi sokrulla. Muutenkin olen alkanut antaa ihan maustettuja viilejä, jogurttia jne. Tänäänkin perhekerhossa veti hyvällä ruokahalulla marie keksejä. :ashamed: Huomaan etten ole yhtä tarkka kakkosen syömisien suhteen mitä olin Annin aikana. Kyllä poika on maistellut melkeinpä ihan kaikkea jos ei muuten niin lattialta noukkinut. :D

Kävin taas työmaalla tutustumassa työelämään. Naisten saunailtaa suunnittelivat kovasti, mutta saapa nähdä pääseekö sitä itse mukaan silloin. Miehellä on vissiin reissu viikko taas silloin kun aikoivat saunaillan järjestää.

Vähän mua on alkanut hirvittää pojan hoitoon vieminen. Samat ajatukset näkyy pyörivän päässä mitä ne pyöri silloin esikoisen hoidon aloittamisen aikaankin. Mitenhän Dirlittanin pojalla on hoito lähtenyt menemään? Muistelen että Eemikin oli aika herkkä, äitin perään oleva poika. Musta tuntuu että tuo poika on tällä hetkellä kaikkein eniten minun perään mitä on kertaakaan tähän mennessä aikaisemmin ollut. Kahdeksan kuukauden tietämillä oli joku eroahdistus kausi, mutta nyt on kyllä jotain paljon pahempaa eroahdistusta meneillään. Seuraa mua huoneesta toiseen, itkee jos lähden sängyn vierestä pois kun jätän nukkumaan ja siis ihan kokoajan pitäisi olla lähellä. Varmaan siitäkin johtuu kun olen ollut aika paljon nyt yksin lasten kans, eivätkä ole olleet edes mummun luona hoidossa.
 
Hurjan paljon onnea tiipii :heart: :heart: Vauvauutisia vaan satelee, wau =)

topsy, kyllä se aika liki 4h pitää uunissa olla, tai ehkä 3h selviää. mä aina välistä koetan paksuimmasta kohtaa et vieläkö punaista lihaa on.
Ja joo, aromisuolan määrä on ihan ok! Ei musta ole ollut liian suolaista! Makuasia sekin, mutta kebabhan on makuista....
*muoks* kun aromisuola on se ainoa suolan tuoja, jos laittaa muuta maustetta, esim. grillausmaustetta tms niin voi vähentää aromisuolan määrää.

Meillä just tehtiin mansikoista vispipuuroa ja ihan tavan sokruun. Mannasuurimoita täällä käytetään valmistukseen!
 
Tohon kebabin paistoaikaan vielä että jos sellaseks ohuemmaks muotoilee, niin tietty vähempi aika varmaan riittä. Mä oon tehny aina ehkä liiankin paksun tangon, et paksuimmasta kohdasta ei kyl 2h jälkeen ole kypsä vielä.
 
Tiipiille hurjasti onnea :hug: :heart: voi..ihania nuo vauva uutiset =)

Mä oon ihan yli väsyny ollu nyt koko viikon..kävi äsken meiän luokan tytöt meillä kahvilla... Hassu kun olivat niin "innoissaan" et meillä hieno ja iso koti... :whistle: kaikki siis asuvat vielä kotona... ;)

Jahas,jos lähtis poikia hakeen tarhasta ja sit kirppis kamat kirppikseltä pois
 
Topsy; annoin olla neljä tuntia. Yritin ottaa aikaisemmin, mutta oli ihan vetistä ja kalpeaa. Enkä laittanut aromisuolaa noin paljon kun laitoin tosiaan grillimaustetta sekä sitten vähän normaalisuolaa.

Saiko Niinukka kebabin ohjetta? Mamma tuossa näytti vastailevan aikaisemmin jos hoksasit.
 
Kaikki vissiin järkyttyi tuosta mun kebabintekemisestä? No sen ei tartte olla uunissa enää kuin kolme tuntia :p

Meillä jää muskarit käymättä, viime viikollakaan ei menty kun oli tuo nuha jo selvästi tulollaan ja edelleen vuotaa nenä. No, eipä sitä maksuakaan ole maksettu, että olkoot nyt sitte ilman muskaria...
 
BONJOUR!!!! Täällä ollaan hengissä ja hyvinvoivana! Aivan mieletön väsymys oli tosin 2 päivää, ja en saaanu itteeni ylös kuin ihan pakollisisiin hommiin :ashamed:

Heti kättelyssä aivan mielettömän paljon onnea uusille vauvamasuille, Keijulle, Diipelille ja Tiipiille!!! :heart: :heart: :heart: Minäkin näin toissayönä unta, että mulla oli vastasyntyny poikavauva ja olin uudelleen taas raskaana :x Mutta nauttikaa te raskauksistanne ja uusista vauvoistanne :)

Pariisi on aivan ihana :heart: Mulla ainakin jäi siitä mukavampi olo kuin esim. New Yorkista. Yhtään isoa markettia ei nähty, toinen toistaan iahanampia pikkuputiikkeja ja kahviloita :p Laitan kuvia kunhan isäntä kotiutuu kameran kanssa. Se lähti sinne meijän remppatyömaalle purkamaan kylppäriä ja ohjeistin ottamaan ennen-kuvia ennen ku alottaa...

Jaa, Sikke heräilee tuolla takapihalla :wave:
 
Kiitos kovasti kaikille onnitteluista! :heart:

Mammoliinolle tervetuloa takaisin! Mukava kuulla että oli onnistunu reissu! Minkälainen oli ite keikka?

Vitsit kaikki täälä puuhaa kebabia...munki alkaa tekeen mieli!!! :p
 
Onnittelut myös Siljalle uudesta taidosta. :flower:

Meilläkin mennään muutama askel, mutta ei mitenkään varsinaisesti kävellä vielä. Uskon että viikon-kahden sisään meilläkin mennään ihan kunnolla kävellen. :D

Minä lähden vielä tähän aikaan jumpalle. Nyt tässä syksyn jumpassa näyttää tämä torstain jumppa olevan näin myöhään. :eek: Aatu tuolla jo syö iltapuuroa joten joutuu poika sitten vähän aikaa odottamaan jos mielii saada äitinsä nukuttamaan. :/ Meillä kun ei isä kelpaa nykyään taas Apinanpojalle nukuttajaksi. :headwall: Käsken miehen kuitenkin kokeilla jospa tuo vaikka jäisikin sänkyyn kun en ole maisemissa. Mutta nyt sinne jumpalle :wave:
 
Kebabista tuli hyvää :p Just söin ja varmaan pitää vielä vähän napostella BigBrotheria kattoessa.

Meilläkin kävellään pari askelta kärryn kanssa, pitää vaan itellä olla vahtimassa ja hidastamassa, kun muuten tuo lentäs heti nokalleen. Ja sohvaa vasten hiissataan kans. Mies oli eilen säikähtäny sohvalla makoillessaan kun oli yhtäkkiä Essi kurkannu naaman kohdalta, en muistanu sille sanoo että se hiissaa itteesä :D
 

Yhteistyössä