Hakutulokset

  1. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

    Tääälä ollaan räkätaudissa ja/tai kuumeessa :/ Essillä on hirvittävä nuha ja jo kolmatta päivää kuumetta. Tuo on kuitenkin ihan virkeä, syö, juo ja leikkii... Eilen oli aika korkeella aamulla kuume ja ei suostunu tekemään muuta kuin olemaan sylissä, kunnes lääke vaikutti. Jospa tää menis...
  2. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

    Essillä on selässä hyvälaatuinen rasvapatti (on ollu jo puolisen vuotta) ja se sitte aikonaan leikataan pois, kun ei se muutenkaan häviä.
  3. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

    No onpa ollu todella asiantunteva lääkäri Tinakenkätytön lapsella... Meille lääkäri antoi 5min käynnin aikana lähetteen leikkuriin, kutsu tulee kun Essi on reilusti yli vuoden.
  4. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

    Sairaalan sykkeessä on hyvännäköinen tehohoitaja Teemu :p
  5. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

    tiipii, huomenna oon puoli kolmeen asti ja sitten menen tallille (siellä menee iltaan asti) ja sunnuntaina oon vissiin koko päivän kotona, ellen lähde jonnekin lenkille tai Ainolan puistoon tms.
  6. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

    Joo tää ihminen jolta me mahdollisesti saatas se koira on mun tuttu. Ei mitenkään hyvä ystävä, mutta sellanen jonka oon muutamia kertoja tavannut. Melkein ostin siltä kesällä siitä pentueesta koiran, mutta ei ollu rahaa ja mies ei antanu lupaa. Kävin äsken hakemassa henkkamaukan paketin ja...
  7. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

    Ai niin, tiipiille on mulla täällä kotona paita ;)
  8. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

    Koiralliset, onko teillä kokemuksia sijoituskoirista? Meiltä lähti toinen kissa pois ja sain miehen taivuteltua ehkä ottamaan koiran. Tai kysyin, että mitä jos meille tulis koira eikä siitä tarttis maksaa... Se kuulemma kävis. Tutulla olis sitten "muutama" chihu, joista yksi voisi tulla meille...
  9. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

    Me muuten ilmottauduttiin MLL:n muskariin, mutta sieltä ei oo kuulunu mitään. Muutenki ajattelin kyllä perua koko homman, kun mä en pääsis sitten takuulla tallille viikolla ollenkaan, jos sekin ilta (keskiviikko) menis siinä. tiipii, kiinnostas mennä, mutta taidan lähteä heti aamusta...
  10. L

    Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 36

    Paljonko muut lapset juo maitoa? Vieläkö pitää yrittää väkisellä juottaa 5-6dl päivässä, vai riittääkö vähempi, jos syö jo hapanmaitotuotteita? Kun meillei mene välillä kuin vajaa 3dl ja välillä menee vajaa 5dl. Ja mies ei saa ollenkaan juotettua tuolle maitoa pullosta :headwall:

Yhteistyössä