Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

Ei saatana |O |O :headwall: tuo märkärupi oli jo lähtemässä pois...muualta kehosta alkaa olla jo aika hyvä mut nyt oli naamaan taas levinny...helvetti!!!! Istutaan vissiin loppuelämä neljän seinän sisällä kun ei voida mihinkään mennä ettei tartu... su loppuu antibioottikuuri..et huomis aamuna näkee onko vielä lähteny enemmin leviimään...

eipä tässä muuta..vituttaa niin kovasti....
 
tildalle :wave: tekstaria pukkas muskaria koskien :D
tytteli voi kun on niin ihana lukee noita sun juttujas :heart:
tinakenkätyttö voi itku jos se rupi tulee takas :headwall: :hug: :hug: mulla on ollu joskus ala-asteella toi ja muistelen että se kesti aika pitkään :eek: jonku pari viikkoo?!


voi että tuo pikkumies on ihana :heart: koko päivän on räpättäny kaikkee ihan outoo :LOL: sit aina käden laittaa korvalle ja sanoo haloo :LOL: soittaa mulle..pusuja latelee koko ajan,syö varpaita jne..ja ihan koko ajan seisoskelee jossain,hassu poika..
nukuinkin tuossa pojan kanssa 2h päikkärit kun on niin helvetin paska olo..väsyttää ja oksettaa :x jospa johtunis vaan aamuisesta päänsärystä..
 
Leya Omakohtaista kokemusta ei sijoituskoirista ole, mutta lähipiirissä on muutama erilainen tapaus. Kannattaa sopia kaikki asiat tarkkaan ja tehdä kirjallinen sopimus. Kannattaa käydä kennelliiton sivuilta lukasemassa juttua, siellä on myös pohja sijoitussopimukselle. Jos kaikki menee hyvin niin silloin sijoituskoira on oiva hankinta. Mutta tiedän pari, joilla on tullut riita ja erimielisyyksiä koirasta. Kannattaa tosiaan miettiä ja jutella asia kasvattajan kanssa perinpohjin.

Minkälaisia hanskoja te pidätte pienillä nyt ulkona? Vaunuissa vielä riittä kun laittaa kädet peiton alle, mutta maassa möyriessä tarvitsisi jotkin olla. Ohkaset tumput riittäis lämpötilan puolesta, mutta maa on kostea ja tumput kohta märät. Yhdet Girafin-hanskat on,mutta niissä on fleecevuori ja niissä pojan kädet hikoo. Ja saa kaikenlisäks kädestä pois, pitäs käydä ostamassa niitä hanskanipsuja (vaimitänenyton)
 
Meinasi unohtua. Mie opin eilen miksi hyttyssuojaa kannattaa edelleen pitää :'( :ashamed: Mie en ole sitä nyt pitänyt, vaunuissa kun ei hyttysiä enää päivisin meillä pihassa ole. Mutta ampiaisia on :/ Enhän mie tajunnut yhtään ajatella, että ne on näin syksyllä ruuan vähetessä ja ilmojen kylmetessä melko äkäsiä ja hakevat ruokaa joka paikasta. Ressukkaa pisti eilen käteen ampianen kesken päiväunien :( Muuten en tietäisi, mikä aiheutti huudon, mutta poika oli rusentanut nyrkkinsä sisälle sen ilkeän ötökän (siksi kai pistikin). Mitään turvotusta ei käteen tullut, punainen jälki kylläkin, joka hävisi tunnissa. Nyt on hyttyssuoja vaunuissa hyvin huolella aseteltuna. Mihinkään ei pitäisi olla jäänyt minkäänlaista koloa. Äidin pelkokerroin: pistäviä ja mahdollisesti allergisen reaktion aiheuttavia ötököitä lapsen pään lähellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Minkälaisia hanskoja te pidätte pienillä nyt ulkona? Vaunuissa vielä riittä kun laittaa kädet peiton alle, mutta maassa möyriessä tarvitsisi jotkin olla. Ohkaset tumput riittäis lämpötilan puolesta, mutta maa on kostea ja tumput kohta märät. Yhdet Girafin-hanskat on,mutta niissä on fleecevuori ja niissä pojan kädet hikoo. Ja saa kaikenlisäks kädestä pois, pitäs käydä ostamassa niitä hanskanipsuja (vaimitänenyton)
Minä ostin Tähti Jonathanin kosteussuojahanskat Mintulle kokoa 0 ja on kyllä huiput. Päivät tuo konttaa takapihalla ja mitään ei mene läpi. Ja ovat vielä ruskeat ;)

http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=128972
 
Merkkausta vaan pikapikaa =)
Koitan palata paremmin myöhemmin. Mutta kivasti ootte saanu nyt tekstiä tuotettuun, kiva oli kahvia juoda ja lukee kuulumisianne =) Nyt taas mentävä :wave:
Ainiin, topsy, meillä kans nuo rukkaset ja tähtihaalari ja hattu talvee oottelemassa :)
 
topsy onko nuo jesper juniorin kosteus-suoja rukkaset miten paksut?miun yks tuttu noita myy..niin sano että ne olis talvihanskat...

venla ei sit ole tänään nukkunut kuin tunnin unet.vanhin tyttö ei saanut sitä enää nukkumaan,kun oli kääntynyt vaunussa mahalleen..nyt se heittelee tossa noita puisia palikoita,senku seinät kolisee..

kiva kuulla tyttelin kuulumisia..ei taida olla vapaa-ajan ongelmia siellä :D

miula työviikko takana..huh oli oikein känkkis päivä tänään,ja kummasti se kiukkuuminen ja nahistelu tarttuu sitten jokaiseen mukulaan...

mutta nyt tuo yks mukula tossa kaipaa huomioo..kai pitää jotain ruveta tekemään...
 
sijoituskoira asiaan kommentoin sen verran että jos on tuttu jolta ottais sen koiran niin kannatan sitä mielummin kuin vierasta..ja kaikki kirjallisena :wave: mullekkin ois tulossa joulukuussa mutta päiväkirjassa jo kerroinkin siitä..

hanskatmeillä on jotkin reimatecin rukkaset,vetskarilla saa vielä kiinni,kätevät kun ei tarvii "tunkea" käsiin niitä..

ihanaa me saatiin oma auto takas :heart: :heart: :heart: pääs tuosta romu primerasta eroon :LOL:
 
dogtor mie en tykänny noista reimatecin hanskoista jossa se vetskari aukee melkein kärkeen asti..miusta jotenkin tuntu et se hanska "kiertää" jotenkin hassusti tytyn kädessä..ja peukalokin ihan ku olis ollut ihan outo :eek: niissä hanskoissa...vai kuvittelinko vaan :eek:
 
Joo tää ihminen jolta me mahdollisesti saatas se koira on mun tuttu. Ei mitenkään hyvä ystävä, mutta sellanen jonka oon muutamia kertoja tavannut. Melkein ostin siltä kesällä siitä pentueesta koiran, mutta ei ollu rahaa ja mies ei antanu lupaa.

Kävin äsken hakemassa henkkamaukan paketin ja siellä oli essille toppahaalari. Tosi hyvän oloinen haalari, paksuhko pääliskangas ja mukana tuli varakumilenksut jalkojen alle. Nyt tuo tyttö sitten kiipeilee vaikka miten päin tuon laatikon päällä....
 
Toivotaan; koitan vastata vaikka täällä taas kaaos päällä. Mies vielä töissä. Minä pidän vauvalla sitä pienimmällä tai keskiteholla ja lähellä pinnansänkyä. Yöpöydällä pidin silloin kun vauva nukkui meidän huoneessa ja se on ihan pinniksen vieressä. Nyt omassa huoneessa en ole vielä pitänyt. Taidanpa laittaa ensi yöksi kun tuo meidänkin poika aika tukossa. Lattialle pistän kun ei muuta paikkaa ole pojan huoneessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keiju07:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Lempileluja palikat, pallo, kirjat, veikkojen pokekortit joista syödään kulmat pois.
Heh, hieman sain pohtia, että mitä nuo pokekortit ovatkaan... :D :D
Ei ole vielä ihan tämä lapsiperheslangi hallussa, ja pokesta tulee mieleen jotain ihan muuta, enkä nyt ensimmäiseksi pokeriakaan aatellut... mutta taitavat veikat olla onneksi vielä hiukan liian pikkuisia sellaisiin. :D

Pokemon taitaa siis olla kyseessä...
:LOL: meillä tuo on niin tuttu sana ettei mielessä ees käynyt moinen mahdollisuus etteikö kaikki sen tunnistaisi :D
 
Heippa taas! Pikasesti selailin teidän muutaman päivän juttuja läpi ja voi että on ihana lukea Tyttelin kuulumisia nyt kahden pienen kanssa! :heart:

Mulla on menny tosi hyvin koulussa ja nautin kyllä tosissaan kun saan käydä päivällä vähän muuaalla ja tulla sitten tänne kotiin miehen ja tytön luokse. Ihan kun olisin ihan toinen ihminen kun vähän käy aikusten ihmisten ilmoilla ja saa keskittyä muihin asioihin, illalla sitten kotityötkin maistuu ja tytön kanssa mukava touhuilla =)
Imetys on meillä nyt loppu, viimeks oon viikko sitten imettäny ja kerran oon joutunu tuossa pumpulla tyhjentelemään mutta nyt taitaa olla maidon tulo loppu ja Siljakaan ei oo kertaakaan halunnu rinnalle. Yöt on menny ihan hyvin, väliin on öitä että nukutaan huonommin mutta yleesä jo mennään yhden herätyksen unilla :)

Ihanaa, salkkarit tulee parhaillaan, sitten maajussille morsian ja heti sen perään sairaalan syke!!!! jes! :D
 
heips!!
en oo kerinny kirjotellakaan tällä viikolla..lukenu aina välillä mutta harvakseltaa kuitenkin.
nyt oon menossa sivulla 8,Pupu siellä kaipaili :D
kiva että muistit mut,tuli hyvä mieli!!
harmittanu kovasti ku ei oo keruinny kirjottaa,niin myöhään oon päässy koneelle,sit pikapikaa lukenu uutiset ja nukkumaan.
meillähän taas poikaa käytettiin tk:ssa,alkoi niin kova yskä taas...
joutui hengitteleen spiiraa(?) sairaalalla ja reseptillä antoi ventolinea ja sellasen ison hassun vempelen jonka avulla poika hengittää sitä.'
tosin se vihaa sitä härveliä,itkettää niin kovasti...
mutta yöt menneet nyt paremmin kun tuota ventolinea saanut!!

cittarissa oli mahtava vaippatarjous 25eurolla 3libero pakettia!
menin nopsaan ostamaan ne,sit ostin kotikoreja 3kpl:tta 9,90.
nekin oli puoleen hintaan,kun ne mammuttimarkkinat:D

piku-ukko tuossa töhöttää eikä tykkää että tässä koneella oon,jjoten myöhemmin uudelleen :wave:
 
Topsy onko muuten meidän vaatteet vielä tulleet, sähköpostiin ei ole tainnu vielä ilmotusta tulla. Tai tänään en ole kyllä käyny kattoonkaan.
Oululaiset en taida päästä tulevaan tapaamiseen, harmi! Hyvää treffailua teille muille! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Ae sitä tavaran määrää :LOL: , vai mitä Tuuti :whistle: ?!
Muutto :x Juu kiitos ei tällä tavaramäärällä |O :D Hamsteri :ashamed: Oli muutes aika mielenkiintoista kun täältä viimeksi muutin |O Kaikki tavart kun piti käydä läpi ja jakaa. Tosin kaikki hilpetööri lähti mun matkaan, munhan ne ovatkin :whistle: :LOL: Helpompaa ois ollut pakata kaikki... Tosin silloin suutuspäissäni laskin kuinka paljon pihaan on mennyt rahaa puskiin ja sanoin että vien sen eestä sisältä tavaraa ja miähän vein :whistle: :kieh: :ashamed:
Ja vuoden päästä toin takas :LOL:

Tänään viimeksi :LOL: oon tätä tavaran määrää kironnut. Kipsutin oli pakko siirtää kokonaan nukkumaan meijen makkariin. Tai siis miä en enää jaksanut pomppia kuin aropupu huoneiden välillä. Ja siellähän ei sängylle ollut tilaa kuin keskellä huonetta :headwall: Nyt oon sitte pyöritellyt ja hyöritellyt kamoja ees taas ja taas ees. Ja hitto, tuol on täyttä! |O Mut mistään en luovu :ashamed:

Jaahas, jatkaiskos lukemista :wave:
 
milla-maria mun anoppi kans soitti kun oli cittarissa vaippahyllyn luona. kyseli kokoa ja osti sen satsin kans meille. oikeen kokoset oli kyllä loppu mutta otti sitten vähän isompia mitkä menee sitten varmaan tuossa joulun jälkeen. ja oli kuulemma kova kuhina käyny sielä hyllyn luona, tais mennä vaipat melkeen käsistä :D
 
Niinukka, nuo meidän hanskat on kyllä ihan välikausihanskat. Siis vain se kosteussuojakangas ja sen alla puuvilla tms kangas. Ei kyllä pärjäis noilla talvella. Ostin helsingistä elokuun alussa, olisko silloin ollut vielä mallistossa noita ja sitten nyt myöhemmin talviversio?

Milla-maria
, meidän annilla on myös se hengitysputki jolla on vauvasta asti ottanut lääkettä kun on ahdistanut, infektioastmaa epäilevät. Vanhemmuuten on kyllä helpottanut. Kannattaa antaa sitä heti kun oireita alkaa tulla, ja alkuun tiuhaan, tunnin, parin välein. Ja valitettavasti mitä pahemmin lapsi itkee, sitä paremmin sitä lääkettä menee sisään. Sitä pitää vetää nimittäin tosi syvään henkeen että sieltä jotain tulee. Ja jos lapsi itkee, ainoastaan silloin vahingossa vetää oikein syvään henkeen kun ottaa huudon keskellä happia. Näin selitti meille lääkäri.

Minttu on ollut jo puol tuntia yöunilla, miehellä onneks aamuherätys huomenna. Mie otan lasin punkkua kyllä :D
 
Niin ja noista Jonathanin vaatteista vielä, hitsi että on edullisia ja hienoja!! Pitää heti mennä ostaan Annille ainakin noi toppahousut, oon aina tykännyt paljon Jonathanin vaatteista, pitää samalla tavalla kuin Reimatec, ja hitto mikä hintaero!
 

Yhteistyössä