Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

Kotiäitiydestä Miä oon ollut kotona jo herra ties kuinka kauan. Ööh.. *alkaa laskemaan hyvällä laskupäällä* :ashamed:

Elikäs Jeppeä kun ootin niin umppari jouduttiin leikkaamaan rv23:lla ja siitä seurasi 6viikon saitsu (leikattiin maaliskuussa?). Saitsun jälkeen olin viikon töissä ja aloitin kesäloman ja sen putkeen äippäloman. Jepen ollessa reilun vuoden menin 6kk töihin ja jäin takas kotiin. Ja samalla tiellä ollaan. Ja en havikoi töihin muuta kun oikein super hyper kauheina päivinä :D MInusta olis kauhea aloittaa se rumba kuskata hoitoon jne :/ Pihistellään enemmin ja ollaan kotona :)

Toivotaan miä oon pitänyt täysillä ja sängyn vieressä pöydällä. Paranemisia sinne ja muillekin sairastajille :hug:
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Yö oli meillä aika anuksesta. Poika heräsi kolmen aikaan ja olin niin loppu etten jaksanut alkaa tappelemaan vaan annoin tissiä :ashamed:
Niin tuttua, niin tuttua... eilen päätin panna taas stopin yösyönneille, kympiltä kun tirppa heräsi kerjäämään, niin en antanut. Ongelma on vaan se, että meillä huuto on ihan hysteeristä, sylissä vetää kaarelle ja heittäytyy, sängyssä satuttaa itseään vahingossa pinnoihin: kiipeää ja kaatuilee. Eli ei mitkään tassuttelut, paijailut tms. todellakaan auta. Tunnin ajan rauhoittelin, hyräilin, kannoin ympäriinsä, sitten oivalsin antaa nokkiksesta vettä ja ottaa viereeni. Pikkuhiljaa tyyntyi siihen, ilman maitoa. Mutta, puoli neljältä aamulla sama show, ja jouduin antamaan periksi. :ashamed: Ei vaan ole paukkuja keskellä yötä tapella vastaan ja miehen on saatava unta työpäivää varten, kun jonkun se asuntolainakin on maksettava...

Saas nähä miten tänä yönä, illalla jaksan varmasti panna kampoihin, mutta yöllä ehkä en... yritän vaan olla jotenkin omituisesti johdonmukainen, jos en heti anna, niin sitten en anna, ja jos annan, niin annan tosiaan heti. Ettei vaan opi, että hysteerisellä tappelulla saa lopulta.

Nyt isänsä yrittää tuolla ylhäällä nukuttaa, kuuluu vaan, kun tutti kolahtaa puolen minuutin välein lattiaan. Aikamoinen pomputtaja on nykyään. Joko lentää tutti tai unilelu, ja jos ovat liian nopeasti nostettavissa, niin menee sängyn toiseen päähän ja heittää sieltä alas... :) Jo osaa olla ovela :kieh: .

 
Haluuttekos tietää uutisen? Minuu V....ttaa taas kaikki :kieh: ja ilman syytä. Kuhan vaan v..ttaa! |O :kieh: :headwall: Tosin se ei taida uutta olla :LOL:

Ai niin muutes, neiti seisoo hetkittäin ilamn tukea. Tänään meni kyllä naamalleen (tai leuan kolautti) kun yritti Danielin perään lähteä mut jalat ei olleet yhteistyöhaluisia :D
 
tyty nukkuu..mie täällä kahen telkkarin väliä pompin :D :whistle: täs makkaris katon teemalta tota polttouhrit minisarjaa ja sivukorvalla kuuntelen maajussille morsianta :D
sairaalan syke meinas ihan tyystin unohtuu..hyvä kun muistutitte :D

miekii ajattelin huomenissa käydä sittarissa..eipä siellä tietysti oo enää mitään vaippoja ym,ostampaha sit lidlistä.

tuutilulla meillä kyllä venlukka juo siitä taikamukista maitoo,mutta välillä on sellasta lutroomista se juonti et oikein äsyttää..ja nyt vasta honas et miten siitä taikamukista juodaan..ei oikein osannu/jaksanu imee siitä nokasta..mutta nyt sitten on senkin oppinu.

 
kukas kyseli niistä hanskoista :ashamed: niinukka tai katjanna tais olla? varmaan vähän käden mallistakin riippuu,meille nuo on tosi hyvät ollu..talveks kyllä pitää ostaa kunnon hanskat,nyt ostin tuollaset "kyläily" hanskat h&m,ihanat ruskeet :heart:

kävin tuossa salilla ja söin salaattia sen jälkeen,nyt syön 3suklaa jätskiä,ja kohta ruisnappeja valkosipuli voilla :p herkkupäivä tänään :D
 
Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
tuutilulla meillä kyllä venlukka juo siitä taikamukista maitoo,mutta välillä on sellasta lutroomista se juonti et oikein äsyttää..ja nyt vasta honas et miten siitä taikamukista juodaan..ei oikein osannu/jaksanu imee siitä nokasta..mutta nyt sitten on senkin oppinu.
Meillä ihan sama homma. Viena just vasta tajusi, miten taikamuki toimii. Ongelma vaan se, että nyt pitäis saada ite juoda, eli kiukuttaa, jos minä otan mukista kiinni, ja taas ilman kallistusapua ei sieltä mukista tule mitään... mehut ja vesi menee hyvin, maitoa en ole nokkiksesta vielä testannutkaan. Ylipäätänsä on tuo juomaan oppiminen ollut aika hidasta, nyt tuntuu ensimmäisen kerran, että pääsen jopa lopettamaan tämän imetyksen jossain vaiheessa *koputtaa puuta*, kun välillä oli jo, että ei apua, eihän tuo halua juoda mitään muuta...

Sairaalan syke, kertokaapa, mistä siinä on kyse? Kantsiiko kattoa? Etsin epätoivoisesti jotain seurattavaa sarjaa (voiko jo alkaa Grey, täykkärit tai joku muu vastaava hömpän pömppä, josta tykkään!)
 
Oululaiset :wave: :wave: :attn: Voisko joku pitää Jesper&Junior kutsut kotonaan? :D :whistle: :p Mä haluaisin hypistellä rauhassa noita mutta taitaa olla niin ettei oikeen meikäläinen viitti noita kutsuja pitää ;) Yhteystiedot myyjiin löytyy täältä http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=129100 Mä oon joskus pitänyt ja siitä sai emännänlahjan.
 
Leya laitakko mulle vaikka yv:nä sun puh.num niin otan sitten puhelimitse yhteyttä kun olisin tulossa paitaa noutamaan. Meille on tulossa huomenna yövieraita ja tulevat jo vissiin hyvissä ajoin joten pitää kattoo että ehinkö huomenna vai meneekö sitten sunnuntaille =)
 
tiipii: juu minäki menin sinne 3n maissa ja aika tyhjillään hyllyt oli jo!!
ekapäivänä noin hyvin möi,mutta eipä ihmekkään!
yhden sopivan paketin löysin,mutta ei haitannut ottaa isompaa kokoa.
kyllä niille käyttöä on =)
samoten ne kotikorit(en tiiä oikeeta nimee) meni hirmusta vauhtia.
yleensä maksavat 19,90 ja nyt sai 9,90llä.
nuo on nätit :D

en oo muistanu kertoo tärkeitä uutisia...mun mies sai töitä!!!! :D
varmistui alkuviikosta!
mahtava juttu,jospa meilläkin se haave omasta asunnosta alkais lähestyy
:p

ukkeli töhöttää tuolla..mahotonta menoa nykyää ku osaa kontata kunnolla!!
kirjoja repii.roskiksia tonki...koiran astiat on toosi kiinostavia jne,,..


myöhemmin uudelleen :wave:
 
Kas pupukin siellä harrastaa paheita :D Tervetuloa seuraan. Mä en jaksanut hakea lonkkua kaupasta, juon siis varastoviinejä :whistle: Luoja että kaipaan sitä meidän naapuria juuri nyt! Lähellehän tuo vielä muutti, matkaa ehkä 100 metriä, vaan on reissussa tänään.
 
heh..minuu rupes hymyilyttämään tossa sairaalan sykkeessä sen sairaanhoitajan kynnet..niillä nyt ei kyllä taideta kamalasti mitään kakkapyllyjä pestä :LOL: oli niin vaaleenpunaset ja koristeelliset..
sanoin miekiin isännälle täs et pitäsköhä käydä kynnen pitennykset vaimitkänenytoli..ottamassa kun pääs "siistiin hommaan" ettei nyt enemmälti tartte kenenkään kakkapyllyjä pestä :D
 

Yhteistyössä