Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

Minsu, suosittelen vaihtamaan. Meillä on 80 senttinen haalari nyt sopiva ja varmasti ei mahdu keväällä. Mut mä ostankin yleensä kaks haalaria talvessa myös Annille, vihaan pukea lapsille vaatteita joissa on kasvuvaraa.

Keiju, Jesper&Junior myy.
 
Kiitos Topsy mielipiteestä. :flower: Meillä on kans Reiman 80cm haalari nyt sopiva, ehkä pikkusen reilu vielä mutta mun mielestä ihan hyvä... Jonathanin haalarin piti olla reilua kokoa, mutta aikalailla se on saman kokoinen tuon Reiman kanssa. Ja pitäis kai sinne mahtua villavaatteetki vielä alle!
:attn: Mielipiteitä otetaan vastaan muiltakin! :attn: :flower:
 
Meillä on se lassietecin toppahaalari 80 cm... on hihoista tällä hetkellä vähän iso ja lahkeista myös. Mutta lyön vaikka vetoa, että eipä muuten mene päälle sitten tammikuussa... :/ Ostin sen alennuksesta ja vedin koon ihan hatusta.... mutta olis sittenkin pitänyt ottaa isompi... No onneksi me ollaan saatu kierrätyksestä isompia, joten eiköhän niillä ensi talvi pärjätä. Kurikset on, joten luulis pärjäävän...
Harmittaa vaan, kun tuossa on vielä hintalaputkin leikkaamatta... No jospa seuraava on sen kokoinen talven aikoihin :D
 
Kuka haluaa yhden kitisevän,natisevan lapsukaisen jolla nenä vuotaa ja korviaan TAAS kaivelee.. tuola ois sängyssään hillumassa yks...

Rontti, vien Pirkan kirppikselle :)

Haalareista, meillä nyt Jonathanin 80cm ja on aika reilu...talveks Reiman 80cm joka saa luvan mahtua. Jos samaa kokoo tän nykysen kanssa on niin kyllä varmasti mahtuu. Tuo 80cm on ollut Peetulla ekana talvena,muistaakseni... oisko ollu 9kk eteenpäin kun käytti sitä. Eikä siis pieneks jääny Peetulle sillon ollenkaan. Pessi on Peetua vähän pienempi..

Hitto vie,taas tuo alotti :kieh: :kieh:
 
Pikaisesti käväsen. Käytiin tuossa päivällä mummulassa lasten kans. Ei tarvinnut keskenään kökkiä kotona koko päivää. Sain Apinanpojan jo nukkumaan ja nyt pitää sitten seuraavaksi laittaa neiti yöunille. Huomenna lähdetään aamusta neidin hammashygienistille ja saa nähdä miten joudun ajoissa liikenteeseen. Hyvää harjoitusta tulevia työ/tarha-aamuja ajatellen. :/

Jeps, mutta minä tästä häivyn jotta saan edes hetken istahtaa tälle päivälle yksikseen. :wave:
 
Mä vaihtaisin siihen 86cm. Mietin itsekin noita koko juttuja ja meidän neiti on nyt 77cm pitkä/tänään mittasin :D on kasvannut 3cm kahessa kuukaudessa ja talvi alkaa vasta kahen kuukauden päästä eli tytsy on silloin ehkä n.80cm pitkä(huom! nää luvut otan esikon neuvolakortista,kun nää kasvaa ihan saman verran koko ajan :saint: ) ja haalarin pitää riittää sinne jopa maaliskuulle asti :eek: ja siihen on se 6kk :eek: eli toivotaan et se 86cm edes riittää,ja meidän esikko oli 1,5v 86cm pitkä (mut onneks ainakin reimat on reilun kokoiset).
Toki vauvan koostahan se riippuu,mut tosiaan kun miettii kuinka pitkälle sen haalarin pitää riittää.
Nää oli mun ajatukset
:D Niin ja just ostin Nealle talvikengät ja nekin kokoa 22 :whistle:
 
Me ollaan tän käyrän mukaan yritetty arvioida miten tuo poika kasvaa. http://www.verkkoklinikka.fi/laskurit/kasvu/ Siihen voi aina lisätä uusia lukemia, niin saa jonkinlaisen käyrän. Sit olen vaan heitelly arvauksia minkä kokoinen poika olis esim 15kk iässä jne ja katsonut miten pisteet asettuu käyrälle. Aika hyvin ollaan tähän asti pystytty arvioimaan tulevia vaatekokoja B)
 
tinakenkätyttö ei oo jääny mitään arpia.. :hug:

meillä on jonathanin talvihaalari,en tiiä mikä niistä :D ja sit lassietec...

prkl,ei oo vielä kuuluna aatosta mittää :kieh: toivottavasti hyväksyy meidän tarjouksen,kyllä kirpasee,on kallis auto,mutta ihana :heart: huomenna siihen saa kilvetkin :p
 
Kattelin tota Hipkukan linkkiä... Tuolla kun tuo pituus tuppaa meneen aikalailla siksakki.. Mutta siis tuon mukaan jos menis niin 15kk ois pituutta maksimissaan 80cm. Mistähän koosta meillä seuraava talvipuku mahtaa ollakkaan,varmaan menee sinne 92cm... seuraava välikausihaalari tuola on ainakin Peetulta Pessille 86cm Reimatec,se voispis mennä sitten keväällä...
JOo,no eipä oo vielä ajankohtasta :D
 
Piituli, ei hullumpi ajatus ollenkaan.

Hitto että vieläkin kirvelee silmiä, itkeä pillitin täälä kun mikäkin niagara. Tuo bb sai mulla tällä kertaa itkun tulemaan ja tietty tapaus kun Andreas kuuli avovaimonsa raskaudesta =)
Onneks ukko ei oo kotona, se oliskin varmaan kattonu huuli pyöreenä mun nyyhkytystä.

Pääsin kun pääsinkin yksin me&i kutsuille :D Mies ehti korjaamaan sen pumpun ennen sitä :D Nyt on sitten laitettu rahaa palamaan, vaikka harmittaa kun kahta semmosta ei enään ollu mitä mä olisin halunnu :/ mutta kivoja sain silti :D säästypä vähän rahaa =) Lapsia oli ihan hirveesti :eek: ikinä varmaan nähny yhtämontaa alle metrin mittasta yhtäaikaa.

Juho kävelee nyt ilman tukea, menee välillä useammankin metrin, mutta ainoostaan sillon jos kävelee ite vieressä, yksinään tuo ei mihinkään lähe. Säikäytti viissiin se eilinen kaatuminen sen verran, ei kyllä onneks tullu mustelmaa, vaikka niin kovasti kaatus, ihme siis. Ilman tukea ei nouse ja laskeutuminenkin ilman tukea on vähän mitä on.

Mun pitäs mennä suihkuun, mutta millään en jaksas. Mut pakkohan se on vaan mennä, ei auta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
Pääsin kun pääsinkin yksin me&i kutsuille :D Mies ehti korjaamaan sen pumpun ennen sitä :D Nyt on sitten laitettu rahaa palamaan, vaikka harmittaa kun kahta semmosta ei enään ollu mitä mä olisin halunnu :/ mutta kivoja sain silti :D säästypä vähän rahaa =) Lapsia oli ihan hirveesti :eek: ikinä varmaan nähny yhtämontaa alle metrin mittasta yhtäaikaa.
Hahaa! Ja taas mä kyselen, mitäs jäi puuttumaan? ;)
:D
 
Topsy :D no se siilejä paita (ruskea) ei niitä ollu koossa 74/80 ja sitten niitä siilisukkia ei ollu pienimmissä koissa enään ja kaverilta jäi uupumaan se kilpparipyjama (turkoosi) koossa 86/92. Mutta onneks kaikkee muuta oli joten ihanuuksia tuli kyllä koko rahan eestä :D ja paljon jäi ihanuuksia ostamatta :(

Piituli, joo soitellaan vaiks :D, tosin, mies lähtee mun autolla sinne työreissuun keskiviikkona aamulla ja tulee siis torstaina illalla, paku jäis mulle, mutta siihen ei voi laittaa istuinta kun on turvatyynyt ja en mä sillä osaa kyllä ajaakkaan, joten perjantaina mun sopis tulla teille päin tai sitten voitte kyllä tulla meille ke tai to, kun olen siis autoton täällä korvessa :( , tiistaina mun pitää poiketa asioilla.

Pitikii käydä saunassa, nyt sitte ei väsytä sitäkää vähää ja aamulla Juho herää tietty kuudelta.
Joten asiaan ei vissiin auta muu kun mennä pyöriin sinne sänkyyn, taidan hakee keittiöstä mun ristikkolehen ja täytellä sitä vähän aikaa, jos se vaikka hätyyttäs nukkumatin paikalle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Ainiin, muistatteko kuka näitä silloin lokamassuissa teki? http://www.wombi.fi/ Vieläkö hää muuten täällä kirjoittelee. Huomasin Vauva-lehdessä vaan mainoksen. Toivotan onnea bisneksille :D
:wave: Kiitoksia kaikille kannustuksista ja hyvistä toivotuksista :flower: Oli teistä vaan ratkaisevasti rohkaisua. Ei tästä kauheasti voittoa kääri, ainakaan vielä, mutta onhan se kiva tehdä sitä mistä tykkää.

Lokaikuisissa on pitänyt kirjoitella, mutta huomaan usein lueskelevani vaan ja kirjoittaminen unohtuu... Nyt on rintatulehdus päällä, taidan mennä lepäilemään... Halit kaikille äideille ja teidän pikkuepeleille!

Meillä on "pikkuepeli" ja "asentaja"-lempinimet eniten käytössä :LOL:
 

Yhteistyössä