Huomenta =)
Tuntus olevan hieman kirpakka syyssää ulkosalla...kiva ois nyt ihan lähtee ulkoilemaan, raikkaaseen säähän =) Ja uuniakin jos lämmittelisi hiukan...
Ja mummolassakin pitää mennä tänään käymään..
niinukka, ne on ihania ne tintun hatut
Joskus oli alella vanhaa mallistoa yhdellä esittelijällä, mut hitsi kun ei ollut kokoja...en sit ole raaskinut ostaa ihan ovh:lla
Jos joskus
Tai on kyl mielessä ollut että vois itsekin koettaa ommella jotain "hassuja hattuja", mut saa nyt nähdä. Kivojahan ne ois vaik joululahjaksi =)
Ihana oli piitulin laittama vauvakuva emmasta ja essistä :heart: =)
Kuinkas juhlat meni?
milla-maria, eipä kestä =) Toivottavasti sullekkin ois ees hitusen apua hanskoista =)
Rontti, kebab oli hyvää
kiitos kysymästä =) Jokakerta vaan käy samoin et en oo täysin tyytyväinen mustapippurin määrään, mutta niidenkin voimakkuuksissa kun tuntuu eroja olevan. Mut hyvää oli jokatapauksessa, ei se syömättä jää
Kebabin kaveriks tehtiin valkosipuli-kermaperunoita ja vähän juustoa viel pinnalle
kunnon energiapommi
Tänään sitten valkosipuli tuoksuuuu
Maidon aloituksesta, kun dogtor kyseli...
Eiks se niin ollut että näille rasvatonta maitoa suositeltais? Mutta meillä kyllä ihan kevytmaitoa on annettu. Tälle kolmoselle mä kyselin terkalta et jos antas maitojuomaa tai luomua alkuun (kun on herkkävatsainen) ja sanoi että hyvin käy. Jos vaan masu alkaa kestämään sit tavallista maitoa niin siihen sitten siirrytään. Eihän noi maitojuomat ja luomut pahoja ois vaik kaikkien juoda, mut ompi pirskatin kallista... mut mun masukin vois paremmin kestää niitä. Mulla vähän epäilyä et näinkö tolla on jotain laktoosijuttua...hirveesti ilmavaivaa ja vatsa löysällä..jo pelkästä korvikkeesta. Samaa kyllä oli tolla kakkosella aikoinaan, et alkuun oli herkkävatsa-aina löysällä ja epäiltiin kaikkee maito allergiaa yms. mutta nykyisin on enemmänkin kovalla
Jos se on sitä suoliston kehittymättömyyttä(hitto mikä sana
) vaan vielä ?? Tai jotain...
Mutta siis näin me meinataan =) Ja pikkuhiljaa aloitellaan.
Tuutis, ihana että huomasit jonkin asian millä poika rauhottuu =) Tuota juuri aattelin, siis tarkoitin, että ei tarvitse olla mitään extreme juttuja..kunhan vaan omistas aikaa, olis vaan lapsen kanssa. Meillä ainakin on ihan se riittänyt. Ja kun mies tai mä ollaan kauppaan menossa, niin ottaa vaik sinne mukaan tai lähtee hänen kanssaan vaik lenkille tms.. Tosin ei nuokaan välillä auta, mutta selkeesti on huomattu että häntä pitää PALJON huomioida...
Jotain oli viel ihan varmasti mihkä piti vastailla, mutta ei pää pysty taas kaikkea kerralla muistamaan
Palajan taas :wave: