Emmalle ja Essille lämpöiset onnittelut :heart: :heart:
!!
Oli ihanat kuvat tytöistä... niin se aika on kiirinyt. Ja tuo oli ihana idea, laittaa kuvat ihan vastasyntyneinä ja nyt, vois muutkin sitten
? Ja ihanat nuo Kitty onnittelut
mitkä
Tinakenkätyttö oli laittanut. Ja kaikki muutkin kuvat ja kiitokset.
Toivotaan TODELLA, että
Tinakenkätyttö teillä nyt päästäis tuosta märkäruvesta :attn: :attn:
Alkuillasta jo kaikki jutut luin ja oon jo vastannut niin monta kertaa teille päässäni :snotty: , että alkaako jo unohtuun...
Maitoa meillä meni alusta asti yhtä hyvin sekä Tutteli että tavis maito. Nyt vajaan viikon aikana tuo on oppinut jo aika hyvin ite kallistaan tarpeeksi mukia
. On se jotenkin niin outoo, että tuo alkaa jo juomaan ihan ite
. Oi apua, nuo alkaa tosiaan oleen jo isoja vauvoja, jos vauvoja ollenkaan. Meillä kävellään jo kovasti ulkonakin. Ihmeellistä jotenkin sekin.
Tyttelin juttuja ollut aina kiva lukea. Ja samalla oon miettinyt vähän samansuuntaista kuin
Tilda, että apua, mä en jaksais. Kun jossain viimekin jutussa Tytteli lähempänä puolta yötä kirjotteli ja vauva tais olla vielä hereillä tai just vasta nukahtanut. Ja niinhän ne vauvat helposti valvookin just illalla. Eih, mä en oikeesti enää varmaan jaksais tai sit olisin ainakin ihan karsee äiti väsymykseni kanssa. Mutta Tytteli on onneks jaksanut hienosti ja huippua, että osaat mennä oikoseen, jos vaan mahdollista!! Tärkeetä muistaa ittensäkin, kun kaksi noin pientä lasta :heart: :heart: .
Minä keitin tänään jo seitsemästä lähtien omppuhilloa
. Onneks tuli tehtyä, on edes vähän nyt ja viikolla jos sattuu ehtimään, vois vielä tehdä lisää. Sit illalla hauduttelin riisipuuron ja laitoin sen sekaan ompun lohkoja kans. Maistukos Mamma3 kebab
? Hah, tyhmä kysymyskin
. Meillä isukki teki tortilloja ja niillä herkuteltiin
. Näitä Cittarin tarjouksia...
Täällä eilen ja tänään väki korkkaillut pulloa tai useampaa. Tuli siitä mieleen, että minä en ole tainnut kohta kahteen vuoteen juoda pullollistakaan
. Olis varmaan korkee aika!!!!! No, viimestään pikkujouluissa
Mun ei tule kotona otettua yhtään, ei ole mikään alkomahooleista musta niin hyvää, että sitä muuten vaan hiukan joisin. Sit kun juon, juon humppeliin asti
.
Keijun kanssa mulla ollut samansuuntaisi ajatuksia, tuosta yöimetyksestä ainakin. Mä oon nyt imettänyt 3x vrk, aamulla viiden aikaan, sit jossain välissä päivällä ja sit kasin aikaan illalla nukkumaan mennessä. Joo-o, noi aamu ja iltatisuttelut ei varmaan enää kuuluis suosituksiin :kieh: . Viime yönä neiti heräs tunnin välein jostain syystä |O ja siinä sit kans mietin, et toiminko ristiriitaisesti kun en anna ja sit taas annan maitoa. Mut mun tapa on ollut, et ennen sitä 4-5 en anna ja sit vaan totean "nyt nukutaan", kellistän makuulleen ja tungen käden pinnojen välistä silitteleen. Aika hyvin tuo on tainnut tuon kumminkin oppia. Ja sit sillon 5 otan heti suosista viereen ja imetän ja siinä sit jatketaan unia (se pieni vaivainen tovi). Kai se olis oikeesti jo lopetettava tuo viidenkin imetys, mut en vaan jotenkin jaksais |O . Varsinkin nyt kun työaamuja... Olis pitänyt aikasemmin :headwall:
Ai hitto, kello on ihan liikaa. Mun olis pitänyt jotain työjuttujakin tässä vielä kirjotella, mutta pakko se on mennä nukkuun.
Niin ja
Yksäitille toivotaan, että ketutus menee yöllä ohi :hug: Ja musta se samat vaatteet päällä kuvaus vois olla kiva juttu, itekin sitä joskus mietin. Siinä ainakin näkis lasten samanlaisuudet/eroavuudetkin jotenkin hyvin, kun erilaiset vaatteet ei hämäis. Meillä on kuvaus varattu perjantaille, mut miten se tuntuukin rasittavalta jutulta. Henkäsen, kun se on ohi. Ja hitto kun en kans oo vielä varma noista vaatteistakaan, mutta uusia en enää osta, en taitais ehtiäkään, tulee oleen aika haipakkaa ens viikko. Ja sit synttärikemut viikonloppuna. Saas nähdä miten kaikki tulee selviään