Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

Niinukka mä katoin samaa :LOL:
Nyt on mulla työharjottelupaikat tiedossa, lokakuun alusta meen 5viikkoa Invalidiliitolle tuohon lähelle (ei nappaa ei) ja sen perään sitten heti 2-5vuotiaitten sisarusryhmään päiväkotiin jossa pääasiassa maahanmuuttaja lapsia =) ei mua kyllä tuon ikäset ipanatkaan nappaa kun tuo Peetu tuossa on hyvänä esimerkkinä..no kaipa se nyt sitten menee kun on pakko.

Tytteli, mä muistelinkin että sulla oli jotenkin tuolleen se reuma. Eikä oo mitään kuvia ehdoteltu,siinä röntgenissä vaan kävin. Mutta olikos sulla tulehdusarvot koholla?...mulla ei meinaan sitäkään. Ja kihtiäkin sieltä jollain kokeella ettivät... :whistle:

Mä kanssa oon oppinu siihen että illalla laitan kaiken aamua varten valmiiks. Enhän mä täältä noitten kanssa selviäis muuten. Ja suuren helpotuksen siihen toki tuo se että ei tartte pojille mitään aamupalaa antaa,senkun pukee ja lähtee. Ite sit heräänkin 6 aikaan että kerkeen suihkuun ja syömään rauhassa..

Meillä on kans hanskoina tuollaset Jonathanin välikausihanskat,ei kyllä samat mihin toi linkki on (ainakaan mun mielestä). Sit tuola on parit ohuemmat tumput ja löytyy kahdet Peetun vanhat h&m:ltä ostetut talvihanskat, ne kun on Peetun vanhat niin ovat kulahtaneet sellasiks sopiviks näille keleille :D

Kävin tänään varaan kirppispöydän,nyt sitten hinnottelua vaan pitäs tehdä. Perjantai iltana pitäs tavarat viedä. Teinpäs löydön kirppikseltä samalla reissulla, Pessille sellasen Reiman fleecehaalarin 4? harmaa ja hyvä kuntoinen. Peetulle oli tarkotus kattoo jotain tonne välikausihaalarin alle mutta ei...

Nyt surffaileen ja pitäs vissiin unille mennä, VäSYTTÄÄ!!!

miksi täällä vaan on niin hiljasta :eek: |O
minulla ei oo mitään.. ukko kattoo leffaa tossa vieressä ja mä rantauduin jokin aika sitten kotiin naapurista, menoa olis piisannu, vaan ei auta, naapurilla huomenna työpäivä :/
Joutuuko sitä sitten kohta saunan lämmitykseen vai mitä, iski tylsyys.. :/
ääääääääääää :$

katottiin tuossa dexteriä,on muuten hyvä sarja =)
sain halvalla 1-kauden huutiksesta.
ei ikinä nää töllöstä sarjoja jotka tulee klo:21...meillä just pikku-ukon iltapuuhat sillon.
mutta mukava kattoo sit yöllä rauhassa,ja saa katella monta jaksoo peräkanaa.

eikai tässä muuta...jos vielä huutikseen menis kattelee :wave:

Öitä!!!!!!

Heips,

Ihanaa mies on kotona ja voin kirjoittaa rauhassa :D

Minulla pisti myös silmään ne kynnet siinä Sairaalaan Sykkeessä, mutta en minä sitä niin osannut ajatella ettei noilla pysty töitä tekemään. Ajattelin vaan että onpa nätit kynnet. :LOL: Jännä miten erilailla ajattelee tuollaisestakin asiasta. Minähän teen sitä kaikkien inhoamaa toimisto työtä ja siinä ei tuollaiset kynnet haittaa, päinvastoin eikö sihteerit ruukaakin viilailla kynsiään? :whistle: :LOL: No mulla on purrut kynnet joten itse en kuulu noihin viilailijoihin, mutta ei siis käynyt mielessäkään ettei niillä voisi töitä tehdä. :ashamed: Minä en kyllä osaisi olla mitenkään päin jos minulla olisi pitkät, hienot kynnet, en kotona enkä töissä, mutta ihastelen kyllä jos muilla on.

Minä olen lukenut palstoilta myös positiivisia kommentteja tuosta Jonathanin merkistä. Kokemusta ei vielä ole, mutta ajattelinkin kokeilla sitä seuraavaksi kun nuo Reimatecit on tosiaan aika suolaisen hintasia. Voisin ehkä ajatella kutsuja, mutta ei mulla ole hajuakaan keneen otan yhteyttä. Ja jos joku muu haluaa pitää kutsut olen itsekin kiinnostunut tulemaan sinne.

Minä lähden käymään myös Mammuttimarkkinoilla ja yksin. Iltapäivällä pitäisi lähteä sadan kilometrin päähän sukulaisten juhliin eikä mua vois vähempää kiinnostaa. Haluaisin olla rauhassa ja levähtää kun tuo viime viikko oli tosiaan aika raskas. No kai sitä sitten piristyy kun pääsee juhliin ja kai siellä loppujen lopuksi on ihan kiva käydä.

Keiju; Meillä ollaan jo kerran opeteltu nukkumaan täysiä öitä eikä ole tarvinnut imettää, mutta nyt kun poika on nuhainen niin takapakkiahan sitä tulee ja rytinällä. No en jaksa ressata enempää asialla kun sitä takapakkia tulee aina vaikka lapsi olisi minkä ikäinen. Viime yönä ei tarvinnut onneksi imettää. =)

Jeps, mutta nyt suihkuun ja sitten maalailemaan huulet sinne marketti reissulle ;)

Katjanna muakin joskus tympii jos on viikonlopulle jotain ohjelmaa, usein sitä vaan haluis olla kotosalla ja puuhailla ihan normi askareita ja olla vaan. Mutta kuitenkin sitten yleensä nuo juhlat yms on tosi kivoja ja antaa mukavaa piristettä kun näkee ihmisiä ja saa syödä vähän herkkuja :p

Meille tulee tänään miehen veli morsiammineen yökyläilemään. Mennään päivällä ostoksille ja illalla pojat ainakin taitaa mennä sitten baareilemaan. Ajattelin että jospa me naiset käytäis nyt päivällä sitten istuskelemassa muutamalla siinä shoppailun ohessa :D Meillä on muutaman viikon päästä häihin meno ja sinne pitäis löytää jotku kivat housut ja paita sekä tietty lahja... |O ressi, ressi, ressi....... Mietin että voiskohan sen mun tilaaman me&i geishatunikan laittaa häihin? Tukka nätisti, meikit naamaan, vähän koruja, kivat kengät ja laukku sekä jotku mustat suorat hosut niin sopisko se ihan juhlavaatteeksikin...? Pitääpä pohtia, no onneks tuo tämän päivänen naisvieras joka on tänne tulossa on vaatetusalan ammattilainen joten hyvä sitten kysellä vähän vinkkejä ;)

Voi perskuta että minä en tiiä mitä Siljalle sitten 1-vuotis kuvaan päälle :headwall: En keksi millään että minkä tyyppistä haluisin. onneks mulla on just sillä viikolla koulusta syysloma, joten ehdin hyvin ostaa vaikka viimetipassa jotain ja järkätä anopin kanssa juhlat yms... Pidetään sitten juhlat tuolla kotikaupungissa mummulassa, ei mitään isoa, ihan perhepiirissä varmaankin :)

huomenta!!
näin se aika vaan menee...piitulin rinsessat jo vuoden!
moneltakos ne neitoset syntyikään?

minä oon kans pähkäillyyt että mitä ihmettä pistän pojalle päälle 1vee kuvaan.
jotku lappuhaalarit olis ihanat :heart:
siskollakin on isot kasat poikien vaatetta että enköhän jotain löydä.

koira oli oksentanut matolle,ihanat aamuyllärit :x
taisi neiti vähän syöpötellä eilen liikaa.

kynsistä...mulla aina purtut ja muutenkin huonossa kunnossa,aina ollu!!
lohkeilee ja kuivat kynsinauhat.
kattelen hiukka kateellisena nättejä kynsiä..itte kun en siihe pysty!
mulle ei muuten tunnu nuo rasvat tehoovan,tai sit aina lähtee pois ku kädet täytyy kastella.
oisko hyviä vinkkejä kuiville käsille??

ahaa,kakka haisoo :wave: :x

tin
Moi!
ONNEA RINSESSOILLE :heart: :heart:

Mistähän jatkais. on ollu aika kiirusta. Koulua, tenttejä ja kaikenlaista ohjelmaa päälle. Tatu ei vieläkää nuku öitänsä, oon ihan puhki sen suhteen |O vaikka vuorotellaan heräämises niin ei auta. Se ei syö eikä juo ku se herää, itkee vaan ja nousee ylös. Välillä 10 min välein ja välillä voi mennä kaks tuntii. Mulla on lisäksi alkanu olla samoja ongelmia ku ainaki toktorilla ja tildalla (?) oli ku en saa nukuttua. Ennemmin nukuin päikyt ja yölläki ihan hyvin. Nyt en pysty nukkuun kumpiakaa. Tänäänki yritin nukkua ku uimasta tultiin mutta ei siitä mitää tullu. Sitte oon ihan silmät ristis. Ja yölläkää ei oikeen saa... Vinkkejä?
Heti kauhia marmatus alkuunsa.

Mutta koulus on ollu kivaa =) Tosi mielenkiintosia aiheita ja kiva luokka! Ja sunnuntaina olin me & i kutsuilla ja ai että mitä ihanuuksia :heart: Sillon sanoin Topsylle että en mee ees kattoon niitä vaatteita ku kuitenki hurahdan ja niin siinä sitte kävi. Ostin kaikkee kivaa vähä vajaa parilla sataa :saint: Tiipii: Se geishajuttu on mun mielestä ihana ja voi ihan hyvin laittaa häihin!

Kiva että tyttelin rinsessa nukkuu :heart: ja muutenki ihana että oot ehtiny vähä kertoileen kuulumisia. Milla-mariaa minäki ehdin kaivata mutta pupu ehti ensi julkasta ajatuksensa=) Mitäs muuta... Ai niin! Tärkee juttu meinas unohtuu! Oon lähös ens viikonloppuna tyttöjen kans Helsinkiin! Vähä ihanaa! :heart: :D Yhen kaverin luo mennään yhdeksi yöksi. Vähä ostoksille ja ison kylän yöhön:) Mies on ny ollu "pakollisilla" menoilla kolmena viikonloppuna niin ens viikonloppuna on mun vuoro.

Jaahas, jos menis laittaan ruokaa ja sitte töihin :$ :|

Katjanna jos haluat pitää kutsut niin tässä yhden myyjän yhteystiedot:

OULU (90800)
Mervi Pitkänen
puh: 040 542 2345
jani.pitkanen (a) luukku.com

Tai sitten voi ottaa yhteyttä täältä:

http://www.jesperjunior.fi/yhteydenotto

Ois kiva kyllä päästä kutsuille.

Onnea essille ja emmalle ja hienoa että Tin on kokenut herätyksen ;)

Lauantaita :wave:

Emmalle ja Essille suuren suuret 1v synttärionnittelut :heart: :heart: :flower: :flower: =) =)

Paljon ois kommenteerattavaa, mutta paljon ois myös hommaa, että jos tässä nyt pikapikaa jotain ehtis ja muistas kommentoida :)

Kotiäitiydestä, mä kans tykkään täysillä kotona olosta. Mutta kaikille se ei sovi, tai ei ole mahdollista. Jokainen tekee tyylillään ja kaikki on ok! Mun yks tuttavantuttava joskus kommentoi jonkun työhön paluuta, et miks tehdä lapsia jos ei ole valmis olemaan niiden kanssa kotona :eek: :headwall: :whistle: :LOL: Kaikki ei kykene ajattelemaan asioita tarpeeks pitkälle vissiin... kaikki ei ole niin mustavalkoista!
Niin ja vielä tuosta että moni on sanonut että jopa jaksaa paremmin kotitöitä ja lapsia y.m. kun käy töissä :) Paljon mahdollista. Mutta mulla ois varmaan toistepäin :D Entiedä. Jossainvaiheessa sitä itekkin pitää tietty työhön palata, mutta en haluu ees aatella sitä nyt kun ei oo pakko =)

Muuttaminen, kauheetahan se vois olla tällä tavaramäärällä, mutta toisaalta ois ihana just siks muuttaa, kun aina muuton yhteydessä mä olen osannut jollain ihmeen kaupala luopua taarasta...muuten en :D Mutta hyvä omakoti meillä on, ei ole tarvis muuttaa =)

Nuista jonathanin vaatteista, että me ollaan tykätty niistä just siks kun ovat edullisii, siis tosiaan puolet halvempii kuin esim. reimatec. Parasta niissä on kun ei tarvii kuriksii |O :D
Ja nuista rukkasista, että noita tähtirukkasii oli kevätmallia, ohuempaa siis kuin tämä talvimalli. Meillä oli isommilla sellaset ja nyt talveks on sellaset talviversiot tolle pienimmälle. Keväällä meillä pienimmällä oli sellaset toisenlaiset jonathanin rukkaset...hmm...siis sellaset kuin nuo teddyhanskat tuolla sivuilla, mutta siis ohuella puuvillavuorella.

Tinakenkätyttö, voi ei jos rupi alkaa paheta taas :( Hirveesti toivotaan ja pidetään peukkuja pystyssä et ei kuitenkaan pahenisi... :hug:

milla-mariaa täälläkin ehdittiin jo ihmetellä et minne katosi, mutta en ehtinyt ääneen julkaista =) mutta siellähän sä olet =) Ootkos koittanut käsiin yöksi paksun kerroksen rasvaa ja sit puuvillahanskat käsiin? Mulla ja tota käsien kuivuutta kun säät viilenee ja talvi tulee. Päivisin lotraan niin plajon vesissä et mikään rasva ei toinna mitään. On mulla tossa eteisessä pumppupullossa rasvaa et ohikulkiessa aina siitä "ruikkaan", mutta eihän se paljoo ehdi auttaa :( Yöksi sitten silloin tällöin mahdollisimman öljyistä rasvaa ja hanskat, niin aamulla on niin siloset että =)

Mä kans aamuks varailen illalla meille kaikille kamppeet valmiiks, niin helpottaa kummasti aamua, kun pitää kuiteskin kolmelle aamutoimet aamupalaa myöten tehdä ja sit matkaan ja usein vielä kävellen...siis viedään eskarilainen.

Kiva kun tytteli jaksaa meille kertoilla kahden vauvan hoidon ohessa myös kuulumisia =) multa vois jäädä :ashamed:

Nyt iski oikkari, en muista enempää mihkä piti kommentoida. Mutta ihania juhlia sinne piitulin perheelle ja kaikille tasapuolisesti mukavaa lauantainjatkoja =)
Palailen jahka täs ehtii, mut nyt meen ulos pihaa ja lasten leikkimökkiä siivoileen :wave:
Pudonneet omput pitää noukkia ja jos tekee niistä viel jotain...piirakan ehkä kunhan uuni vapautuu. Meillä meinaan uunissa omatekoista kebabia valmistumassa :p Meinataan miehen kanssa tänään vähän herkutella =)

siis alunperin tää märkärupi on ollu jo jostain heinäkuusta asti...sillon kerroin kun vaippa-alueella oli jo semmosta ihottumaa mitä luulin ekaks vaippaihottumax tai allergiaksi. itekseen se lähti pois ja tuli taas..et tää on jo kestäny yli 2 kk!! nyt ei tänään ollu levinny laajemmalle et oottelen nyt viikonlopun yli et miten käy..pikkasen tossa naamassa nyt oli eilen levinny mut katotaan nyt tää kuuri sit loppuun...

Yhteistyössä