Pikaseen teitä tervehtimässä :wave: mulla kulkaas riittää nykysin tuota äksöniä, ei ehdikään käydä täällä kuin ennen
iltapäivästä alkaa olla jo aikas sippi ellei pääse vähän lepäämään. Ainakin vielä se on onnistunut Eemilin päiväunien aikaan. Mies ei ainakaan vielä voinut jäädä isyysvapaalle, mutta koettaa niistä ylityö vapaista mitä kertynyt aina väliin pitää ja lyhempiä työpäiviä jne. ja mummokin käy aina väliin jeesaamassa. Varmaan tää tästä kun tämä alku härdelli menee ohi ja päästäisiin päivärytmiin käsiksi. Eilen meinas olla tällä mammalla pikkusen kiirusta, kun Eemilillä ja vauvalla tuli yhtaikaa nälkä ja olin heidän kanssaan yksin kotona
pisti mammalla vähän vipinää kintuissa!
Mutta mikä oli ihanaa, vauva ensin tankkasi eilisen illan, söi siis tunnin kahden välein, puolen yön jälkeen nukahti ja heräs puol seiskan jälkeen! Meinasin jo alkaa herätteleen, mutta mies toppuutti, että kyllä herää kun on nälkä, niinkuin tekikin. Saatiin kumpikin nukkua =) Nyt näyttäis taas olevan tankkaus käynnissä, että toivoisin että taas nukkuis suht hyvin yön :|
Oltaisiin tänään lähdetty ulkoilemaan Eemilin ja vauvan kanssa pikkuisen, mutta sitten kun oltaisiin lähdetty, mulla iski ihan tajuton väsy (olin ensin koonnut ja kasannut rattaiden tykötarpeet jne.) päätin siirtää muulle päivälle, jos ei huomenna niin viikonloppuna. Saatiin siis jo ulkoilulupa terkalta, päästään totuttelemaan =) ja testaamaan meidän tuliteriä tuplia =)
Ja Eemil on vauhdissa
varsinkin jos alan imettämään, alkaa keksiä kaikkea jäynää. En ole aina raaskinut laittaa sinne kehään, pönkkään meidät yhteen huoneeseen. Jos telkka päällä saattaa tuijotella sitä ettei edes huomaa tihujen teon mahdollisuutta
Jep, huomenna uudet kujeet ja päivä uus. Mulla silmä jo luppasee, josko tässä suihkun kautta lähtis nukkuun tai ainakin kokeilla jos onnistuisi. Päivällä sain onneksi torkahdettua pariinkin otteeseen kivasti, mies kokkasi ruoan taas jne. Ei sitä ole vielä ihan okei, toipilas tässä kyllä vielä ollaan. Niin vauvakin täytti tänään viikon :heart:
Mutta nyt iltapuuhiin. Huomenna koetan päästä taas vaikka kuvien kera käymään koneella jossakin vaiheessa tai sitten viikonloppuna, moi moi :wave: