Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

Rontti :LOL: mun piti saada tietää nenä rakenne! :LOL: Tuntuu tuola nenässä sellanen ihme patti, kuuluukin vissiin ihan olla sielä :LOL: taskulampullakin jo tihrustin nenään :LOL: :LOL: kummallakin puolella sellanen on mutta tällä missä tuntuu on vaan aikalailla isompi. On mulla hauskaa :LOL:
Nyt mä meen kyllä nukkuun.. huomena ois vapaapäivä,mutta tarttee mennä koululle ahertaan ryhmätyön parissa.. Näytelmä käsikirjottamatta meiän ryhmätyöstä joka pitää oikein niinkun esittää :kieh: mä lupasin olla potilaan äiti ja mykkä sellanen,tai tosi ujo :whistle: :LOL:

Nyt unille!!! Heipsulivei vaan kaikille!!!
 
Yksäiti :LOL: , ehkä noi sun kivut ja muut on kumminkin pään sisäistä :LOL: , kun jo nenääkin tutkit :snotty: . Ei vaan, tuo oli vitsi. Mutta hauska juttu tuo sun nenä-juttu :D .

Ja Topsy, en minä ainakaan mitenkään pahalla sun juttua lukenut :) . Kunhan vaan piti heti kommentoida, että kyllä minäkin kotona viihtyisin :D . Onneksi ainakin vielä viihdyn töissäkin. Saas nähdä kuinka kauan :whistle: .

Niin ja täi kampaa ollaan tänään käytetty ja hiukan tarkkaan tihrustanut mitä valkoiselle paperille tippuu |O . Että sellasta ihanaa töiden tuomaa... Ei onneksi ainakan vielä merkkejä täistä |O . Sit oon nyt miettinyt, et voisko tolla pienimmällä nyt kumminkin olla vesirokko :eek: , siis lievääkin lievempänä. Nyt olis se pari viikkoa kulunut itämis ajasta ja neidillä on jaloissa ja käsissä muutamia punasia pieniä länttejä, ei niissä mitään kellukkeita kumminkaan ole, mutta en tiedä mitä muutakaan ne olis? Jos vesirokko on ihan tosi lievänä, niin onko paukamissa silti joku kellukka?
 
Topsy :LOL: :LOL: ihana :D sulle iski joku "pupu tauti", eli kävi niinkun mulle :D eli tulee sanottua tai paremminkin kirjotettua asia jotenkin niin että sitä ei tarkota kuitenkaan niin, oikeitten sanojen löytäminen kun on joskus hankalaa :whistle: sitten korjaillaan tyyliin viidessä seuraavassa viestissä :saint: :whistle: ;) :D :LOL: :LOL:

Mutta tosiaan tosta kotiinjäämisestä tai töihin menosta, miten sen nyt ottaa.
Mä viihdyn Juhon kanssa aika hyvin kotona, toki kaipaisin sitä aikuisten seuraa ja enempi sosiaalista elämää, me kun asutaan täällä vähän syrjässä joten yhtä naapuria lukuunottamatta kaikki on tyyliin eläkeläisiä (no ei nyt ihan mutta melkeen), joten ei seuraa niistä, kaikki ne vähäsetkin kaverit joita on ollu, on muuttaneet opiskelemaan, töihin tai miehen perässä jonnekkin kauas. Joten jotenkin sitten se töihin meno tuntuu kuitenkin ihan järkevälle vaihtoehdolle vähäksi aikaa jotta pysyy pää jossain "järjessä". Joten lähden sieltä töistä hakemaan sitten sitä aikuista seuraa ja samalla tietty rahaa. Kamala huoli mulla on kyllä jättää tuo äitin poika tammikuussa hoitoon, mutta jos sitten joskus meille lisää perhettä suodaan, niin ei sitten kauaa tarvis sitäkään, sitten vois taas vähäksi aikaa palata hoitamaan lapsia kotiin :D Ja ainahan se tosiaan on mahdollisuus jatkaa sitä hoitovapaata vaikka välillä olis töissäkin. Olen myös mielessäni ajatellu sitä osa-aikasta hoitovapaata, mutten nyt oikeen tiedä.. katsotaan, katsotaan.

Kaikille asuntokauppojen kanssa pyöriville ja pohdiskeleville paljon tsemiä ja onnea!! :flower:

Tulin just saunasta ja bb:tä tässä sivusilmällä kattelen, jääkaapissa olis suklaalevy :p onkin ollu jo monen monta viikkoa, pitäskö syödä pois jottei vahingossakaan pilaannu :whistle: :saint:

Tulipa mieleen, missäs milla-maria kun ei ole muutamaan päivään kirjuutellu??

Mut nyt on pakko heittäytyä röhnöttämään ja kattoo tota bb:tä :D
 
Pikaseen teitä tervehtimässä :wave: mulla kulkaas riittää nykysin tuota äksöniä, ei ehdikään käydä täällä kuin ennen :whistle: iltapäivästä alkaa olla jo aikas sippi ellei pääse vähän lepäämään. Ainakin vielä se on onnistunut Eemilin päiväunien aikaan. Mies ei ainakaan vielä voinut jäädä isyysvapaalle, mutta koettaa niistä ylityö vapaista mitä kertynyt aina väliin pitää ja lyhempiä työpäiviä jne. ja mummokin käy aina väliin jeesaamassa. Varmaan tää tästä kun tämä alku härdelli menee ohi ja päästäisiin päivärytmiin käsiksi. Eilen meinas olla tällä mammalla pikkusen kiirusta, kun Eemilillä ja vauvalla tuli yhtaikaa nälkä ja olin heidän kanssaan yksin kotona :LOL: :D pisti mammalla vähän vipinää kintuissa!

Mutta mikä oli ihanaa, vauva ensin tankkasi eilisen illan, söi siis tunnin kahden välein, puolen yön jälkeen nukahti ja heräs puol seiskan jälkeen! Meinasin jo alkaa herätteleen, mutta mies toppuutti, että kyllä herää kun on nälkä, niinkuin tekikin. Saatiin kumpikin nukkua =) Nyt näyttäis taas olevan tankkaus käynnissä, että toivoisin että taas nukkuis suht hyvin yön :|

Oltaisiin tänään lähdetty ulkoilemaan Eemilin ja vauvan kanssa pikkuisen, mutta sitten kun oltaisiin lähdetty, mulla iski ihan tajuton väsy (olin ensin koonnut ja kasannut rattaiden tykötarpeet jne.) päätin siirtää muulle päivälle, jos ei huomenna niin viikonloppuna. Saatiin siis jo ulkoilulupa terkalta, päästään totuttelemaan =) ja testaamaan meidän tuliteriä tuplia =)

Ja Eemil on vauhdissa :D varsinkin jos alan imettämään, alkaa keksiä kaikkea jäynää. En ole aina raaskinut laittaa sinne kehään, pönkkään meidät yhteen huoneeseen. Jos telkka päällä saattaa tuijotella sitä ettei edes huomaa tihujen teon mahdollisuutta :D

Jep, huomenna uudet kujeet ja päivä uus. Mulla silmä jo luppasee, josko tässä suihkun kautta lähtis nukkuun tai ainakin kokeilla jos onnistuisi. Päivällä sain onneksi torkahdettua pariinkin otteeseen kivasti, mies kokkasi ruoan taas jne. Ei sitä ole vielä ihan okei, toipilas tässä kyllä vielä ollaan. Niin vauvakin täytti tänään viikon :heart:

Mutta nyt iltapuuhiin. Huomenna koetan päästä taas vaikka kuvien kera käymään koneella jossakin vaiheessa tai sitten viikonloppuna, moi moi :wave:
 
Pupu :LOL: hyvä että joku tajuaa :LOL: :LOL: :ashamed: Kun ikinä en ole pahalla ketään täällä ajatellut tai teidän tekemisiänne kritisoinut, sitten kun on niin verbaalisesti ei-lahjakas niin kirjoittelee mitä sattuu :D Mut asia lie nyt selvä :LOL:
 
Tosta koirahommasta pikaseen vielä meilläkin Brenda pariin otteeseen murisi Eemilille! Itse heti nappasin koiraa poskivilloista ja pyöräytin maahan ja alistin, meillä ei suvaita sellaista. Ja kyllähän tuo oli vähäsen noloa sen jälkeen. Johtajuus asemat meillä kyllä pitäisi olla ihan kunnossa, yritti jotain silloin. Sen koommin ei ole murahdellut Eemilille. Mutta en nyt tohdi niitä samaan tilaan kaksinkaan jättää tms. kova opettaminen pojalle ettei koiraa saa kiusata. Kovasti koettaisi olla väliin karvoissa kiinni jne. Mutta on taas päiviä ettei edes sitä huomaa, konttailee vaan ohitse. Meillä onneksi iso talo, jossa molemmille lääniä olla rauhassa ja meillä on aidattu takapiha missä Brenda saa olla rauhassa. Vähänhän tuo koira on hämillään tuosta ipanasta, ei oikein tiedä miten pitäisi suhtautua :/
 
Tässäpä tulee se linkki kyselleille... http://www.vekkuli.org/

Kyllähän meille on aina ollut koirille omat paikat... mutta kun hauskinta tässä on se, että tuo vanhus haluaa olla samassa tilassa kuin muutkin... Tänään ei ole mennyt lähellekään poikaa, hädin tuskin edes katsonut. Ihan niin kuin olisi ollut nolona eilisestä. Onhan tuo silti ikävä tilanne... Isäntä tässä on se, joka pistää eniten hanttiin tässä kaikessa... No enhän minäkään halua luopua, mutta pakkohan tässä on jotain tehdä. No kaipa se tästä....
 
Rontti: Onko teillä ollut kellään vesirokkoa? Siis ensimmäisinä päivinähän ne on just punaisia pisteitä ja siitä kehittyvät rakkuloiksi :x Onko lämpöä/kuumetta?

Minä olin kotiäiti 7vuotta ja ihan suoraan sanottuna sain tarpeekseni. :D Kitkuttelin pari vikaa vuotta Mean takia, että oppis kävelemään edes jne. Sitten pistin vaan paprut kouluun ja pääsin. Mea ei kävellyt, mutta käveli kun koulu alkoi ;)
Valmistumisen jälkeen tein vuoden putkeen ilman lomia töitä ja siitä jäin sitten äippälomalle.
Ei mun varmaan tarvis käydä taloudellisista syistä töissä jos osaisin käyttää rahaa :ashamed:
Töissä ollessa pääsin shoppailun makuun ja tykkään kyllä että lapsilla on kaikkea mitä tarvitsevat ja välillä vaikka ei tarviskaan. Ja ruokaan me pistetään paljon rahaa, siinä ei aleta säästää. Ja lisäksi mä koen että mun töissäolo on mun aikaa olla vähän erillään perheestä :whistle: Olen paljon iloisempi kun nään muitakin ihmisiä, eikä tarvi olla koko ajan lasten saatavilla. Saa mies olla välillä, eikä 12-16tuntia viikko ole mielestäni paha. :D
Isolla perheellä on isot kulut, ei sille mitään mahda. :)
 
LS tuo teidän tilanne kyllä todella kurja :( meilläkin,kun on 2koiraa niin en voisi kuvitellakkaan mitä itse tuossa tilanteessa tekisin..koirat kuitenkin todella rakkaita minulle,joten kova paikka olisi. :hug: sinne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Woe teitä :D Minä taas säälien katson ihmisiä jotka "joutuvat" töihin vaikka laps on alle 3. Siis en tarkoita sitä että se olisi jotenkin väärin, ite vaan viihdyn niin hirmuhyvin kotona :D Aamut on musta ihanimpia, Minttu leikkii, Anni katsoo lastenohjelmia, ja mä mietin että luojan kiitos ei tarvitse joutua minnekään! Mutta aikansa kutakin ja ihana että useimmalla on mahdollisuus tehdä sitä mitä haluaa :) Ja paljon mäkin keksin tekemistä itelleni, ettei seinät kaadu päälle.
KOMPPAAN TÄTÄ TÄYDESTÄ SYDÄMESTÄNI! Ja 2 vuoden yrittäjyydellä on osuutensa asiaan :snotty: Ja en minäkään ketään toista lähde siinä arvostelemaan, kukin tekee siten miten rahkeet, niin rahalliset kuin psyykkiset, riittävät.

ASUNTO ON MEIDÄN! Kaupat siis tehtiin tänään. Huomenna heti purkuhommiin, eli tyhjänpanttina ei tarvi istuskella. Ja enää viikko siihenkin mun Pariisin matkaan :eek: Hitsi että on menny aika nopeesti.

Kiva kuulla Tyttelin arjesta :) Ja LSälle :hug: Kyllä ne asiat siitä suttaantuu. Puoleen tai toiseen. Ja paljon viisaampi olet sitten ku oot tavannut sen kouluttajan.

Ja kuivausrummusta joku kyseli. Me ei käytetä sitä oikeestaan ikinä. Olikohan malli UPO maxi E, ja ikääkin on jo useampi vuosi. Sillon kun muksut on kummatkin olleet ihan vauvoja, olen rummuttanut käytännössä kaikki vauvanvaatteet, mutta syöhän se kankaita ja värejä. Ei sitä kehtais joka pesun jälkeen tehdä :/ Mutta koirankarvat jää mukavasti rumpuun, eli vaatteista tulee karvavapaita, ainakin hetkeksi.

Ja Siken mieluisin "lelu" on tällähetkellä varmasti peili. Äitiinsäkkö lie tullut :D

Nyt piirtämään keittiötä, moro!
 
Huomenta!
Meillä vissiin tällä erää on sit kuume ohi. (kopkop). Tänään pitäs jo miettiä todenteolla viikonlopun juhlintaa. Vaatteet kattoo Eerolle ja sit kauppalistaa. Käytän näihin juhliin lopun lahjakortista, joka saatiin Cittariin Eeron synnyttyä. Iso apu, onneks oon säästellyt!!

Vuosi sitten olin jo synnärillä!! Mihin tää vuosi meni??

Yksäitiköös kyseli hoitovapaasta? Kotihoidontukea saat alle 3v lapsesta, kun lapsi ei ole kunnallisessa hoidossa. Eli jos jäät kotiin opiskelujen jälkeen, niin haet sitä tukea. Mä olen kotihoidontuella kotona, ei siis työpaikkaa odottamassa. Työkkärissäkään en ole. Tässä odottelen viikonloppukeikkaa, jotta sais pikkasen ylimäärästä rahaa. Tuo kotihoidotuki kun ei riitä millään, vaikka hoitolisääkin saan vähän. Onneks on pikkasen jemmassa just tätä varten.

Meillä Eerolla ei oikeestaan oo lempilelua. Mutta kun saa käsiinsä kaukosäätimen tai kännyn, niin se nauru, minkä päästää. Sillä paljastaa ittensä :LOL:
Tyyny meillä on ollut oikeestaan aina, kun Eero sillon vauvana oli niin tukossa. Eipä se nyt pää tyynyllä pysy, millon mitenkin päin sängyssään nukkuu.

Piitulilla varmaan samat kuviot tänä viikonloppuna
;) Tsemppiä sinnekin!! Ja tytöille onnittelut, jos en huomenna kerkee koneelle!! :flower: :flower: :flower:
 
Eka oikee työpäivä takana ja kyllä mä sitten nautin siellä olemisesta. Toisaalta, kiva oli kyllä tulla kotiinkin Sannin halittavaks. Tuskin olisin kyllä töihin pyrkiny, jos tytöt ois pitäny viedä hoitoon. Nythän ollaan niin onnellisessa asemassa, että kun minä oon töissä, niin mies tai minun äiti hoitaa pieniä. Eli kotihoidontuki juoksee edelleen :D
 
Mua väsyttää.... |O
Oon koulussa,pitäs ryhmätyötä tehdä mutta eipä näy muita tyttöjä täälä,ainakaan vielä.
Pojat vaan nukkua posottais aamulla,tänäänkin herättelin kolinalla ja musiikilla tossa 7 jälkeen. Ja katsotaan vaan kun on v-loppu niin ei tasan varmasti nuku |O niinhän se aina menee.
Pakko mennä tänään käymään yhdellä kampaajalla jonne ei tartte aikaa varata. Sain vasta ens viikoks ajan sinne missä oon nyt käyny mutta hitto tää tukka on jo iiiihan kamala liian pitkä :kieh:
Kiva kuulla myös tyttelin kuulumisia. Hienosti ootte pärjänny näin alkuun jo.
Mä oon nyt kutsut synttäreille tehny ja päättäny melkein mitä teenkin sinne... broileri-feta piirasta (oli hyvä ohje lehdessä), sitten sen valkosuklaa-tuorejuustokakun. En tiä tekiskö vaan noita kahta ja jättäis kokonaan täykkärin pois. suolaseks voisin pellillisen pitsaa vaikka vileä vääntää kun tulee niin paljon lapsi vieraita.

Mitäs muuta... pää nyt jumittaa,pahasti. Tiadanpa suunnata kirppikselle varaileen pöytää ja sitten tietenkin ite katteleen jos löytys löytöjä :p ensin toki sinne kampaajalle.

Niin ja tuli vielä mieleen tosta että jos noi mun jalka-/polvi-/käsikivut onkin oikeesti vaan pään sisällä niin millä ne saa sitten pois?!?!?!? Tosin noita nivelkipujahan mulla on ollu jo mooonen monta vuotta,mutta kun ei niihin mitään selitystä koskaan missään löydy niin menee herne nenään :kieh: Tarttis olla vissiin raskaana kun sillon ei särkeny mihinkään noihin,mitä nyt sitten liitoskivut sun muut vastaavat..

Jepulis.nyt mä lähen katteleen löytyskö niitä muita tyttöjä jostain. :wave:
 
Pikaseen täällä, vauvat vasta ruokittu :D

Yksäiti noi sun oireet kyllä kuulostaa reumalle :/ mullahan se nimittäin on, nivel sellainen. Raskausaika mennyt loistavasti, vielä ei ainakaan mitään oireita tullu takas, eikä ole tarvinnu lääkkeitäkään. Monesti olen kuullut, että raskausaika menee tosi hyvin niillä keillä reuma. Mullahan todettiin tuo -97 monien mutkien ja lääkärissä käyntien jälkeen! Missään verissä tms. ei näy vieläkään reumatekijää. Röntgen kuvista harva lääkäri osas katsoa mitään, ei nähneet. Kunnes menin sellaselle erikoislääkärille, ihan joku tohtori tms. määräs minut tietokone kuviin, siellä näky! Onko sulle sitä tehty? Mulla todettiin ns. seronegatiivinen nivelreuma, joka ei näy verikokeissa. Se on lievempi kuin seropositiivinen, se näkyy verikokeissa jne. on monesti ärhäkkäämpi. Kannattaa vaan antaa tutkia tutkia vaan! Ehkä se syy joskus löytyy, jos ei reuma, niin jokin muu! Tosiaankin tiedän ei ole yhtään kiva juttu ja se kun ei mitään meinaa löytyä, sitä alkaa jo epäillä onko omassa päässä vikaa...

Mutta nyt tämä mamma aamupalalle ja sitten jotain touhuaan. Vauvakin nukkuu kylläisenä kopassaan ja Eemil leikkii leikkejään :heart:
 
Niin ja Kuivausrummustahan minun pitikii...
Meillä on erittäin kovassa käytössä oleva Rosenlew. Ihan tyytyväinen oon ollu, mut jos saisin nyt valita uuden, niin isomman ottasin. Meillä on pakko talviaikana kuivattaa rummussa mahdollisimman paljon pyykkiä, kun on kuivaustilaa niin paljon. Jonkin verranhan se kutistaa vaatetta, mutta en oo huomannu, että haalistais värejä tai muuten kuluttas niitä.

Nyt sitte alko pukata töitä ihan urakalla. Aamulla ei ollu tietoo töistä, mut nyt tuli pikakutsu tälle illalle Prismaan ja huomiselle S-markettiin...
Mitenkähän sekasin menee koneet perjantairuuhkassa... :whistle:
 
Koiralliset, onko teillä kokemuksia sijoituskoirista? Meiltä lähti toinen kissa pois ja sain miehen taivuteltua ehkä ottamaan koiran. Tai kysyin, että mitä jos meille tulis koira eikä siitä tarttis maksaa... Se kuulemma kävis. Tutulla olis sitten "muutama" chihu, joista yksi voisi tulla meille jossain vaiheessa sijoitukseen.
 
huomenta!
ompas tytteli reipas tuore mamma kun jaksaa tänne meillekkin kirjuutella kuulumisia :flower: ! ihanaa luettavaa; omalle kohdalle kun ajattelee niin puistattaa vallan------olenihankaameaihminen----mutta nyt vihdoin alkaa tilanne se että alan saada "elämääni takaisin",edes pieninä murusina,ja on niiiiiin ihanaa olla ihminen eikä "vain" äiti välillä :D !

meillekkin läheisille tulossa vauva ihan näinä päivinä :heart: ,jännittävää!

dog: pääsisköhän teidän kuntalainen meidän kunnan järkkämään vauvamuskariin? siellä on kuulemma justjajust saatu pikkuisten ryhmä kasaan ja meitä on ihan pyydetty mukaan :/ ....
jos porukassa lähettäs?pitäiskö sitä kysyä? jotenkin voisin kuvitella että ois ihan simpan juttu,pikku musikantti :D !

ainiin,ihanaa,minä pääsen huomenna ulos :D !siis bilettään :LOL: ! empä olis muuten haikaillu vielä kun vastahan minä reilu kuukausi sitten kävin mutta isäntä oli sitä mieltä että vois tehdä terää :whistle: !

minäkin voisin jo lähteä töihin,jos olisi "mukavempi" duunipaikka :/ , vähän tuo vaikeuksia kun työmatkaa on 60km/sivu..........

taitaa tulla taas romaanisepustus :wave:
 
Päivää,

Me käytiin aamulla perhekahvilassa. Voi että oli taas ihana jutskata aikuisten kans :D Ja ihanaa kun poika tykkää leikkiä siellä itsekseen kun on niin paljon kaikkea erilaista jännää.

Annin kans syötiin just lounas. Nyt on maha täynnä pottumuussia ja jauhelihapihvi kastiketta. Ja olipa hyvää, oikein mummun tekemää :p Toi eilen mukanaan kun kävi vähän auttamassa mua. Anni ei ole aikaisemmin tykännyt muussista ja nyt halusi maistaa ja söi sitten sitä kaksi kertaa lisääkin. =) Pihviä ei tuon neidin jalostunut maku suostunut syömään, vain muussia ja kastiketta. :D Nyt pitäisi vielä tehdä mansikka-mustikka soppaa.

Yö oli meillä aika anuksesta. Poika heräsi kolmen aikaan ja olin niin loppu etten jaksanut alkaa tappelemaan vaan annoin tissiä :ashamed: Minä olen nyt tehnyt aamusta iltaan yksin päivää täällä kotona ja meinaa vähän väsyttää tämä yksin pyöritys. Ensi viikko on vielä kamalampi kun mies lähtee Kemiin asti eikä ole varmaa tuleeko edes yöksi kotiin. :headwall:

Mun piti varmaan kommentoida jotain, mutta käyn tekemässä sen sopan ja palaan kohta koneelle ellei mitään esteitä tule tässä välissä. :D
 
Käytiin tossa Juhon kanssa moikkaamassa mummoa/anoppia ja samalla käytiin ostamassa välikausikengät pojulle, nyt kelpaa taas ulkoilla ahkeraan kun on lämpimämmät kengät. :D

Nyt täälä haisee, tai Juho haisee, mutta ajattelin että kirjuutan ensin ja sitten mennään pyykille ja koklataan josko kelpais Juhon käydä päikyille, nukahti nimittäin autoon vartiksi joten saattaa olla että ihan vielä ei päikyille käy, mutta koklataan.
Kauppapäiväkin olis tänään, taidetaan kyllä sinne lähtee sitten vasta illemmalla kun on ukkokin kotiutunut töistä, saa luvan tulla kantamaan niitä kasseja ja estämään etten tee mitään heräteostoksia, siihen kun mulla on ihan liian paha tapa jos yksin pääsen kauppaan :ashamed:

Kuivausrummusta, meillä on tommonen AEG, tosi hyvä, ajastimella ja näyttää sen jäljellä olevan ajan ja mitä kaikkee, tosi hyvä. Ei mulla kyllä kokemusta muista ole, mutta ihan heti en pois vaihtais.

Mäkin haluun koiran |O mutta ukko ei oo samaa mieltä, ja tuskin nuo meidän kissatkaan. :/

Nyt on kyllä sellanen kärtsä että ei auta.. pyykille :x :x :x
 
Pupu; meillä on varmaankin samanlainen kuivuri kuin teilläkin, ainakin nuo samat toiminnot.

Nyt olen keitellyt sopan ja syönytkin jo sitä kupillisen.

Niin tuosta kotona olemisesta vielä. Kyllä minäkin voisin jäädä kotiin jos näitä helppoja päiviä olisi enemmän. Tänään taas tuntuu ettei tässä mitään hätää ole ja poikakin nukkuu päikkäreitä monta tuntia, mutta sitten ne toisenlaiset päivät. Inhoan niitä yli kaiken kun ei mitään saa tehtyä, ei edes syötyä rauhassa, poika ei nuku, ei syö ja sitten kitisee, tirisee, roikkuu jaloissa. Välillä tuntuu että minä olen ihan orja. |O Joinakin päivinä mulla ei ole hetken siunaaman rauhaa ja poika on sellainen menijä että saan juosta tukka putkella sen perässä ja vaikka kuinka yritän tämän kodin laittaa sille mallille ettei mun tarvis juosta, niin aina tuo keksii jonkun uuden konnuuden millä juoksuttaa, säikyttää mua |O

Piti hakea poika välillä sisälle kun heräsi ja jatkan vielä.

Minä olen myös jotenkin iloisempi silloin kun pääsen takaisin työelämään. On ihanaa kun saa aamulla meikata, maalata huulet, pukea fiinimmät vaatteet ja kahvitella rauhassa kahvi tunnilla. Kai se rahakin jotain merkkaa siihen miksi töihin haluan, mutta se ei ole tärkein syy. Saishan tuota kotiäitinäkin maalailla huulia, mutta jotenkin ei jaksa. :D

Mutta se siitä aiheesta meikäläisen osalta. Lähden nyt taas palvelemaan tuota kuopusta, siispä ruoan lämmitykseen. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Minä olen myös jotenkin iloisempi silloin kun pääsen takaisin työelämään. On ihanaa kun saa aamulla meikata, maalata huulet, pukea fiinimmät vaatteet ja kahvitella rauhassa kahvi tunnilla. Kai se rahakin jotain merkkaa siihen miksi töihin haluan, mutta se ei ole tärkein syy. Saishan tuota kotiäitinäkin maalailla huulia, mutta jotenkin ei jaksa. :D
Niin mäkin aina ajattelin, mutta koskaan en ehtinyt itteeni laittaa

:LOL: :LOL: Meikit jäi kaappiin ja vaatteet oli aina tahraiset kun töissä huomasin, aamut oli meillä ainakin yhtä kaaosta. Mitenhän sitä oppisi järkkäämään asiat illalla niin että aamulla ois kaikki suit sait sukkelaa :headwall: :D
 
Topsy; minäpäs olen jo oppinut. Minä laitan illalla jo omat ja lasten vaatteet hollille mitkä puetaan sitten aamulla päälle. Ulkovaatteita myöten. Saapa nähdä millaiseksi aamut muodostuu nyt kun mulla on kaksi ipanaa aamulla huolehdittavana. No ollaan sovittu alustavasti miehen kans että jos hänen työjutut antaa myöten niin hän huolehtii lapset aamulla hoitoon ja menee itse vähän myöhemmäksi. Sitten se vasta mulle helpon lykkää jos tuo suunnitelma toteutuu :D
 

Yhteistyössä