L-S :hug: Toivottavasti päädytte teidän kaikkien kannalta oikeaan ratkaisuun.
Lempparilelut: Autot, autot ja autot, niiten lisäksi nuo palikat joita tiputellaan noista reijistä, meillä semmonen josta tulee vielä ääni kun paikan tiputtaa, on tavis mallikin, mutta se ei saa suosiota, dublo legot, kirjat ja taapero kärri on nyt kova sana.
Tyyny, ei ole, tuskin ihan heti tuleekaan, Juho on niin kamala pyöriäinen, että ei sillä tyynyllä mitään virkaa ole jos sitä ei teippaa kiinni ton jätkän päähän.
Vattu että äsken pääs oikeen kunnon neiti kiljasu
Onneks olin pihalla niin sai juho jatkaa uniaan rauhassa.. Olin menossa suihkuun tonne alakertaan itkarin kera, ulkokautta siis, kun sisäportaat on edelleen vähän kesken. Siinä sitten kirmasin talon nurkalle ja ei muuta kun rappusia alas, pari askelmaa pääsin, kun tuli kohtaaminen rappusissa :|
Siinä pari askelmaa alaspäin jökötti meidän autotalli asukki herra tai rouva lumikko :/
Jumaleisson että mä säikähin, hetken seisoin siinä paikoillani ja tuo otus seisoskeli siinä takajaloillaan ja tuijotti, minä käännyin takasin ja hetken oottelin jotta pääsen pesulle. No pääsin sitten vähän ajan päästä, en tiiä mihin otus meni, lieneen puupinoon joka on tuola poterossa jossa noi rappusetkin on, ainakin kun tulin suihkusta, niin jumalaton rapina kuulu sieltä, tää mamma kyllä pisti kinttua toisen eteen rivakasti. :|
Käytiin Juhon kanssa päivällä siellä kaupoilla, ostin sen plaston taaperokärrin tohon pihalle, poju ihan onnessaan veti pitkin pihaa sen kanssa. Sitten jatko samaa menoa sisällä ton toisen kärrinsä kanssa.
Ja hitto että voi bensa olla kallista
tai ei kait se huipussaan nyt enään ole, mutta kallista se on silti. Mä tankkaan aina mun autosta tankin täyteen, niinkun nytkin, sinne holahti vähän rapeet 90e tankkiin :headwall: :headwall: ja kerran viikkoon melkeen saan tankata..
Tässä sivusilmällä kattelen bb:tä ja jos hakis lasin vettä ja tuon minipussillisen namua
Ukkokin edelleen kestitsemässä asiakkaitaan, vaiko mitä lie.. :/