Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

Sannilla oli myös vauvapesä vaaleanpunaisena röyhelöversiona. Aivan ihana kapistus ja jos vauvoja vielä tulisi, niin sellaisen hommaisin. Omani siis möin eteenpäin pienelle prinsessalle joitakin viikkoja sitten. Gwendolyne laittoi minullekkin yksärinä wombi-sivujen osoitteen silloin, kun oli ne juuri avannut. Mallisto ja värit ovat kyllä kasvaneet aikalailla sen jälkeen, kun itse tuotteen ostin. Mutta suosittelen siis lämpimästi...
 
mä haluun ton pesän sit ku seuraava tulee,tai jos joskus tulee :D on nimittäin tosi ihanan näköisiä..

just laitoin pojun päikyille,ja kohtahan isikin tulee töistä..pääsee äiti salille :p

eipä oo täälläkään kovin tekemistä..
 
joo, voittoa vois hyvinkin saada....jos vaan sais myytyä nuo pesät. Mutta kun ne on niin ihania enkä millään raaskisi :'( mutta pakko kun meille niitä vauvoja ei enää tule.

Tänään oli tyttöjen 1v neuvolakin, Emma painoi 7360g ja oli 69,5 cm pitkä. Essi painoi 7860g ja oli 70 cm pitkä.Emman kanssa käytiin eilen juuri sairaalassa näytillä kun ei painoa oikein ole kertynyt tarpeeksi. Torstaina mennään maitoaltistukseen ja eilen otettiin keliakia kokeita yms. verikokeita poloiselta.

Apua lauantaina tytöt täyttää jo 1v....kääk mihin se vuosi hävisi. |O |O

Nyt pitäisi miettiä mimmoisen kakun teen ja mitä muuta tarjottavaa, meillä kun juhlat kestää kaksi päivää jotta kaikki pääsevät juhlimaan. Niin haluaisin päästä suht helpolla tarjottavien suhteen.

Ajattelin tehdä täytskärin ja sitten voikkiskakun (kalasta). JA muksuille coctail tikkuihin rypäleitä, juustoa ja lihapullia/nakkeja.
 
Piituli, tai sitten jätät pesät tytöille muistoiksi :heart: Saavat aikanaan omat vauvat sinne pesimään :heart:
Voi herttinen, siellä jo lauantaina 1v juhlia vietellään, oih :heart:

On sitä pähkäilyä itsekullakin mitä tarjoaa synttäreillä. Tuolla marien blogissa, jonka linkin laitoin aiemmin, on aivan mielettömiä herkkuja-eikä niin monimutkaisiakaan =)
Kannattaa katsastaa!
Vasta kokeilin omenapiirakkareseptiä sieltä johon tuli vaniljakiisseliä...luoja et oli hyväääää :p

Mä tässä mietin että onko ihan vauvakuumetta vai mitä, mutta siihen tulokseen tulin että tämän 1v päivän lähestyessä jotain haikeutta ja muisteloa vaan =)
Ja tyttelin vauvautuminen myös nosti haikeuden pintaan.
Kävin juuri lukemassa meidän viime lokakuun pinoa..siellä sitä kaikki vuorollaan vauvauutisia kertoili, ihan veet silmissä niitä lueskelin :heart: :'(
Jännästi sitä lukiessa tuli mieleen että tän muistan ihan selvästi ja tän... hih =)
 
Merkkausta vaan. Minuu väsyttää kun yöunet meni persiilleen :/ Ja nyt syynä oma unettomuus |O Ja mistä hitosta sekin tuli kun yleensä nukahdan kun pään tyynylle laitan.

Häiriköisköhän Piitulii puhelimel vai olikos sillä tänään kokous? :whistle:
 
tuuti possu :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

just tulin salilta,olipas melkonen rääkki taas..kiva kun pääsees suoraan tekemään kaikkee ku kävelee sinne,matkaa 1km,lämmittelyt on sit siinä..
poitsu oli koko sen ajan kiukunnu kun olin siellä ja huutanu vaan äitiäitiäiti..melkonen mamman poika tuo..

ja herranen aika jos jostain kuuluu musiikkia,alkaa koko jätkä heilua rytmin mukaan :LOL: :LOL: ei katso aikaa eikä paikkaa kun alkaa tanssittaa..hupsu..

nyt syömään..
 
meillä hoitopäivä takana.hyvin oli mennyt nukkumiset ja syömiset oli 2½h oli vetässy päikkäreitä :D eikä itkemään jäänyt ollenkaan,eikä ollut tainnu itkee hoidossakaan kun ei tuo mies mitään sanonu.

nyt on vaan sylitelty,nytkin istuu sylissä kun tässä kirjoittelen.
saapi nähdä miten nukkuu/riehuu ens yönä :eek:

kotihommia tehty,onneks tuo keskimmäinen tyttö oli imuroinut ja potut kuorinu valmiiksi,ja mies oli laittanu kiehumaan kun tulin kotiin..sitten käytiin miehen kanssa vielä lenkillä :D

mie teijän kirjoituksista ihan ulalla,kun en jaksanut käydä lukemaan kaikkia läpi..piitulin kirjoitukseen vaan,et nopeeta vuos on menny..ja suuret juhlat siellä nousemassa =)

mutta nyt venlukalle puuroa ja iltapesuja..
 
Olipas mukava kuulla että noin hienosti alkoi venlan hoitoputki =)
Tästä on hyvä jatkaa!

Missäs ihmeessä kaikki piileksii :eek: On ollut niin hiljaista tänään täällä :whistle:

Mä viettelin tänään vähän rauhallisempaa päivää, ajattelin että kun paikat on ok ja ruuat tehty ja pyykkiäkään ei kovin ollut, että jospa taas yhden päivän olis touhuilematta sen ihmeempää :whistle: Olisihan tota tekemistä, ei se siitä kiinni ole, mutta välillä iisimmin :)
Ulkoiltiin paljon, kun mahtava sääkin oli. Koiteltiin harjoitella kengillä kävelyä pojun kaa, mut hitsi miten se voi olla niin vaikeeta :eek: :whistle: Jospa se siitä.
Hiekkalaatikolle tehtiin mittavat rakennelmat keskimmäisen kanssa ja pienin keinui ja kikatti itsensä "kipeeksi", olipas hauskaa =)
Ja nyt talossa taas ihana rauha :D Lapset nukkuu ja mies harrastuksissaan. Mulla tässä ihan omaa rauhallista aikaa =)
Toi "vauveli" oli aika väsynyttä poikaa, kun jätti nukkumatta toiset unet :eek: Onkohan nyt jättämässä niitä kokonaan pois, kun tämä oli jo toinen kerta vähälle aikaa. Apua...sais vielä kahdet kyl nukkuu... (äipällä oma lehmä ojassa?? :D )

Saikos tilda muuten nostettuun kissan pöydälle ??

Mutta nyt suihkuun :wave:
 
Täällä jälleen... heti aamusta oli niin hirvittävä päänsärky ja eipä tietenkään ollut särkylääkettä..kauhee migreenikohtaushan siitä sitten yltyi ennenkun kolmen jälkeen mies toi töistä tullessaan lääkettä, onneks helpotti aika nopeesti. en ois enää kestäny hetkeekään olla lasten kanssa ton säryn kanssa.. :(

Tytyllä on nyt jo aika hyvän näkönen tuo iho, vaikka vielä on rupea mut selvästi on paranemaan päin :) kunhan ei vaan taas tulis kuurin jälkeen uudestaan..

Isäntä lähtee kohta puolin varpajaisiin...vauvoja vaan syntyy taas kun sieniä sateella :heart:

 
tinakenkätyttö :hug: hyvä että on jo paranemaan päin,toivotaan että pysyy poissa!!
niinukka onpas kiva miten hyvin on päivä hoidossa mennyt..
mamma3 meilläki nukuttiin tänään vaan yhdetpäikyt,tosin herättiinkin vasta sillon 10.30..yleensä nukkuu nimittäin kolmet unet..vois mun puolesta jo kahtiin uniin siirtyä..

just tulin saunasta,millon lie viimeks isukin kaa käyty kahdestaan :eek:
jospas jois vaikka sauna lonkeron..
 
Teeeerveeee kaikille!!!
Mä ollu ihan super mega hyvällä päällä tänään :whistle: ja virtaa piisais vieläkin... :D
Pstilaatikosta meinaan kolahti niin ihana kortti,ai että :heart:
Meinasin ihan unohtaa teille hehkuttaa että Pessi otti eilen yhden askeleen ilman tukea :heart: siis ihan yhden vaan,mutta askel sekin..eiks niin :whistle: ja tänään taas otti askeleen ilman tukea. Kyllä tuo muru pian kävelee... ja tosiaan työntää noita nuken rattaita ihan niin että pysyy pystyssä,nehän kun ei mitenkään pystyssä pysy jos niihin tukee.

Aamukin lähti reippasti käyntiin,leivoin omenpiirakan ja kävin bodypumpissa ennen koulua.Koulussa tosin kävin katteleen vaan yhden skitsofrenia videon jonka oon jo nähny aiemminkin..
Pessikin jo paljon parempi. Räkäsyys aikalailla ohi menny,oiskos tuo korvakuuri nyt sitten vihdoin auttanu. Eikä se märkärupi epäily oo kasvanu yhtään,onneks.

Mitäs vielä...ainiin..mä kävin tota blogia katteleen minkä mamma3 laitoit. Ja aattelinpa että teen sieltä valkosuklaa-tuorejuusto kakun Pessin synttäreille kakuks...tai sitten kermakakun lisäks tuon,en tiä vielä. Mutta sitä haluan :p mullahan on koko edellinen viikko aikaa leipoa kun pojat tarhassa ja mulla melkein vapaa viikko koulusta :p
 
Miä en jaksa enää! |O Meijen Daniel on ihan kauhea kakara :kieh: |O Vaikka oma kulta mussu onkin mut täytyy sanoa että nykyään vain nukkuessaan. Tää on yhtä taistelua koko ajan. Poika kuluttaa jäähypenkkien kankaat läpi |O Tekee pahojaan koko ajan, kiusaa ja satuttaa Jeppeä (Kiiakin saanut pari kertaa osansa)Oli nimittäin pakko vaihtaa jäähypaikka kun nukahti portaisiin eilen :eek:. Menin hakemaan poikaa pois ja ei suostunut tulemaan vaan viskoi kenkiä ym. No jäi vielä hetkeksi.... kun huuto ja karjuminen hiljeni menin pois pyytääkseni - sälli nukkui. Nyt tuli meijen makkarin sohva jäähypaikaksi.

Mulla on jumalaton päänsärky päällä kun saa vaan taistella ja taistella, kieltää kieltämästä päästyään. Ja kun kyse on ihan selvistä asioista. Toista ei satuteta, tavaroita ei heitellä, syödään ruoka-aikana pöydässä sitä mitä ruokaa on. Ei kiitos rääytä kurkku suorana jne. Mustasukkainenhan tuo on ja jumalaton uhma päällä mutta silti. Täällä ei saa mitään tehtyä kun saa silmät olla selässäkin |O :headwall: Tekis mieli ihan oikeasti itkeä :'( :headwall:

 
Tuutis, kuulostaa niin Peetulta... :( tosin Peetulla nyt vähän rauhallisempi vaihe,ollu jo ehkä kaks päivää :LOL: Jaksamisia :hug: mä tiän mitä toi on... Tuo on jo kaks reikääkin saanu seinään kun tavaroita huoneessaan viskonu :ashamed:
 
Heips,

kaikille tasapuolisesti - kommentoin taas myöhemmin kun jaksua on ...
Mukavan kuuloisesti on duunit ja hoidot alkaneet mm Niinukalla, rohkaisevaa itsekellekin tuommoinen.
Ja yksäidillä mukavan kuulloista myös...

Tildalle jaksua !!!
Tyttelille kaameesti vauva onnea ja ihana oli rinsessan kuva !!!
Mulla on kyllä tullut täs rojektissa immuniteetti vauvakuumelle . Niinkus rokotus ? No, never say never - jos muutan sinne lestis piireihin ja alan vanhoilla päivillä poikimaan vielä oikein tosissaan :)

Meillä se kuume yhä päällä, ravattu asuntoja ja sen semmoista.
Nuhat parantuneet - viime yönä Viude koisaili 2130-0830 ja äitee oli maireena ..
Kyläiltiinkin tänään ..

Dirlittanille paan yksäriä lyhkäseen - nääs kuului ...

Nyt suihkuun ja hiuksen pesuun ...

Mä meen varmaan yksvuotis synttäritarjoilussa jostain aidan matalammalta kohdalta kuin valkosuklaatuorejuusto mikäsenytoli ... jos visualisointiin panostais ???

Vitsinä oon heittänyt jo ekoilla 1v syndeillä missä oltiin - että '...joko nää on ne juhlat jonne voi lapsen jättää 1,5 tunniksi hoitoon ja itte hakea sit sen jälkeen? ' :9 :LOL:

Pitää hommata Viulle paljon kavereita, että on paljon hoitosynttäreitä jatkossa ;) :D

Nyt unosia kaikille ja suihkutteleen - huomenna viel pankkikisaa, kaupunki-ystävätreffit, yks kv meille ja yks asuntokatsaus... että sinkoilua on ollut ...
 
Tää alko pillittään tuota Todistettavasti syyllistä kattoessa :LOL:
Taidanpa lukasta vielä piristävät sanat ja mennä nukkumaan. huomena alkaa koulu taas vasta klo.11... taidan pojat aamupalalle viedä ja lähtee Pessille etsimään synttärilahjaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Ja se possu ei ees vastaa puhelimeen |O :snotty: Onks se löytänyt elämää jostain? *painuu erotuomariksi olkkariin ja köllähtää sohvalle*
Joo, tää possu kävi kokoperheen voimin ruokakaupassa ostamassa synttäri eväitä. Ja sinne upposi 280?, tosin oli siinä kyllä sukkia ja lapasia ja tytöille synskälahjat. Ostettiin FisherPricen kännykkä puhelin joka opettaa numeroita yms. ja sitten kirja josta kuuluu musiikkia ja kovasti ovat tykänneet. Siis se kirja on se semmoinen perhosen näköinen. Nämä on sitä Laugh and learn sarjaa.

Ja en mä mitään silmälaseja ehtiny hakemaan vaikka mä niin tuutille puhelimessa sanoinkin. Siis se sai mut kiinni loppujenlopuksi.

Hommasin lauantaina uudet klasit ja nyt jo ovat valmiit. Vähänkö nopeaa toimintaa. Eikä maksanu kun 100 ?. :saint:
 
Porukka herää kun ilta alkaa pimeneen :D

Tinakenkätyttö, ihana kuulla että rupi parempana jo =) Toivotaan että lähtee ikuisiksi ajoiksi poooooooois |O =) :hug:
Migreeni on hirveetä, sympatiat tulee tälltä täysin :hug:

Tuutis,
:hug: mäkin satun tietämään jostain syystä tonkin puolen lapsista :whistle: Koita jaksaa. Lohduttaudutaan että se on väliaikaista vaan...toivottavasti!!!
ootteko koittanu antaa pojulle kahdenkeskistä aikaa, esim isä-poika, äiti-poika ? Meillä tepsii ja tuloksia alkaa näkymään aika pian, joskaan ei aina :| Hirveesti jaksamista sinulle sinne :hug:

Yksäiti,
ihanaa, hyvä mieli ja onnellisuus tuli sun puolesta =) :heart: :hug: Mitäs kortissa oikein luki :ashamed: :D
Mä oon kokeillu tuolta blogista moniamonia ohjeita ja tähänasti kaikki on olleet taivaallisia, esim puolukka tuorejuustokääretorttu :p

Mut nyt telsun ääreen :wave:
 
mä kävin kans tota blogia lukemassa..siitä mieleen tulikin että etsin huomenna jostain mun kouluajan kansiosta valkosuklaa keksien ohjeen ja teen niitä :p namsnams ku ne on ihania..

ostin muuten porkkana verigreippi mehukeittoo,vähän hyvää sekin..
 
huomenta!

pikaseen..tyty nukku ku pien possu koko yön omassa sängyssä,klo 20-06.30 :D
tais eilinen hoitopäivä väsyttää..virtaa olis ollu illalla vaikka kuin..ihan mahoton eläjä...

no kohta on taas lähettävä..ja ulkonakin on vaan 3 astetta lämmintä :eek: sieltä se talvi vaan tulee..

tuutilullalle :hug: ja jaksuja pojan temppuiluiden kestämiseen..

mutta nyt siivoomaan keittiö vielä nopsaan ja sit menoksi..
aurinkoista päivää kaikille..
 

Yhteistyössä