Tuutis vissiin kyseli multa, kumpi jännittää enempi, oma vai kaverin synnytys.. Ehkä tää kuitenkin nyt enempi?? Mä kun olin asennoitunut Eeronkin kohdalla sektioon, kun piti olla iso yli 4 kilonen vauva. Mutta kun sitten herra kiirehti maailmaan, niin ei siinä kerennyt oikeestaan jännittään. No, ehkä sielä sairaalassa ne pari päivää ennen synnytystä
Voi
Tytteli.. niiiiin ihana vauveli, että meinaa vauvakuume taas nousta päälle. Huomenna saanen sen kierukan, jollei kohdun limakalvo ole liian paksu. Että sitten on turha kuumeilla enää =) :'(
Mä tein vuosi sitten Onnille autokakun. Netistä jotain kuvia katoin ja tein sit omanlaisen. Kauhee homma, mutta Onnista se oli niin upee. Nyt tilasin autot-kakkukuvia ja sai sitten toisenlaisen auto-kakun. Eero saa tyytyä jädeauton kakkuihin.
Niin, Fakta näkyy plus-tv kortilla, eli maikkarin kanavia. Mä oon seurannu aina välillä, kun muistan synnytyssairaalaa ja naislääkäreitä. On sielä jenkkilässä vähä eri meininki synnytyksissä kuin meillä. Mä en koko sukua paikalle ottais!