Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

Dogtor; höpö, höpö. Suotta mitään häpeilet. On ihan tyhmää verrata omaa jaksamista toisten jaksamiseen. Ja aina saa valittaa kun tympäsee tai tuntuu ettei jaksa, pääasia että puhuu silloin kun siltä tuntuu. Kuljet kuule vaan rinta rottingilla kun teillä on helppo vauva. Minä ainakin olen tosi iloinen niiden vanhempien puolesta joiden vauvat ymmärtää olla helppoja. :D
 
http://sekasoppa.vuodatus.net/blog/category/KAKUT

Kattelkaas tuolta noita kakkuja, marien omia ja lukioiden. Siellä oli muistaakseni autokakkuun ohjeet kuvien kera. Siis ei tarvitse olla mitään autovuokaa, vaan leikellään muistaakseni kääretorttupohjalevystä tms... tuolla on aivan ihania juttuja!!!!
 
Tinakenkätytölle mun piti toivottaa hillittömästi jaksamista :hug: Varmasti voimia verottaa nuo sairastelut ja kaikki... Koita jaksella, tai jos mahdollista niin pyydä joku hetkeks auttamaan, et saisit vähän levättyyn :hug:
 
Pätkissä nyt tulee jutut, mutta noista kutsukorteista... Kyllä mä meinaan väkertää kortit ja päässä jo joku ajatus niistä onkin. Mä kun niin tykkään askarrella =) Et kissanristiäisiinkin suunnilleen kortit tehdään :whistle: :D
Jos joku ei jaksa askarrella mut haluu kutsut laittaa, niin ainakin perhekerho.net sivuilla on tulostettavia kortteja erilaisia.
Mut yksinkertaista tehdä itse sillai et laittaa valmiille korttipohjalle esim. kuvan sankarista ja sitten vaan tervetulotoivotukset, tai kuvan tilalle kivoja tarroja tai kiiltokuvia....
 
Tuutis vissiin kyseli multa, kumpi jännittää enempi, oma vai kaverin synnytys.. Ehkä tää kuitenkin nyt enempi?? Mä kun olin asennoitunut Eeronkin kohdalla sektioon, kun piti olla iso yli 4 kilonen vauva. Mutta kun sitten herra kiirehti maailmaan, niin ei siinä kerennyt oikeestaan jännittään. No, ehkä sielä sairaalassa ne pari päivää ennen synnytystä ;)

Voi Tytteli.. niiiiin ihana vauveli, että meinaa vauvakuume taas nousta päälle. Huomenna saanen sen kierukan, jollei kohdun limakalvo ole liian paksu. Että sitten on turha kuumeilla enää =) :'(

Mä tein vuosi sitten Onnille autokakun. Netistä jotain kuvia katoin ja tein sit omanlaisen. Kauhee homma, mutta Onnista se oli niin upee. Nyt tilasin autot-kakkukuvia ja sai sitten toisenlaisen auto-kakun. Eero saa tyytyä jädeauton kakkuihin.

Niin, Fakta näkyy plus-tv kortilla, eli maikkarin kanavia. Mä oon seurannu aina välillä, kun muistan synnytyssairaalaa ja naislääkäreitä. On sielä jenkkilässä vähä eri meininki synnytyksissä kuin meillä. Mä en koko sukua paikalle ottais!
 
Kun kerta vauhtiin pääsin, niin laitanpa Juhostakin muutaman kuvan

vaippasilleen


Lukemassa


Kylvyn jälkeen, on muuten isillä samanlainen kylpytakki


Juho nosteli kasan autoja soffalle



Höh... sattupas kaikki kuvat sohvan nurkalta, mutta en nyt jaksa ettiä toisiakaan, nää kun on tuoreita niin on tossa ensiks.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Niin, Fakta näkyy plus-tv kortilla, eli maikkarin kanavia. Mä oon seurannu aina välillä, kun muistan synnytyssairaalaa ja naislääkäreitä. On sielä jenkkilässä vähä eri meininki synnytyksissä kuin meillä. Mä en koko sukua paikalle ottais!
Joo, tota mäkin "kauhistelin" että siellä saattaa kepeesti 10henkilöä olla äidin ja isän lisäks kattomassa koko touhun ajan :eek:
:whistle:

Ja hirveesti nuoria synnyttäjiä...eilenkin oli 16v joka sai jo toisen (olikohan se niin) ja sit muitakin nuoria. lääkärit kertoi kuinka ne säälii niitä nuoria tyttöjä...
Erään nuoren äiti oli mukana synnytyksessä ja kielti epiduraalin, ettei tyttö tekis enää toista lasta :whistle: tyttö huuti kuin syötävä ja äiti vieressä itki... huuh...
 
Voi mikä ihanuus tyttelillä ompi kotona :heart: :heart: Niin tumma pikipää prinsessa että.:heart: Suloinen! Ja isoveikkakin siinä vaikka ei itekään niin iso ole =)

Mitens Eemil on pienen pikkusiskon ottanut vastaan ja entäs ne isommat sisarukset? Ai niin, sylintäydeltä onnea koko perheelle :hug:
 
Yksäidin pienille paranemisia:hug: Mikähän ihme Peetuun on nyt iskenyt ja mikähän näpyt nostaa :/

dogtor höpsistä! Kaikille äideille taatusti iskee väsymys joskus, oli lapsi ns. helppo tai ei. Ja jokaisella on samanlainen oikeus purputtaa tuntojaan :hug:

Sanni se keksii puuhaa itselleen ja äidille :LOL:

mamma niin alkoi veet täälläkin silmissä kiertämään kun tyttelin typyn kuvia katsoin ja kirjoitusta luin. On ne niin ihania :heart: Ja sitä ihmettä ei enää saa kokea... :'( No jospa nauttisi näistä ihmeistä mitkä tuolla taasen taistelee :kieh: :LOL:

Pupuhan
on komeita kortteja väsäämässä =) Näkisitte mun autot jos piirtää pitää. Laatikko jossa on pari pyörää, valot ikkunat, pakoputki ja tietty antenni. Ja ne aina muistuttaa joko laatikkoladaa tai kuplavolkkaria :ashamed: Mut eikös se riitä :saint:

Juhosta hyviä kuvia. Toinen niin tarkkaan tutkii kirjaa :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Erään nuoren äiti oli mukana synnytyksessä ja kielti epiduraalin, ettei tyttö tekis enää toista lasta :whistle: tyttö huuti kuin syötävä ja äiti vieressä itki... huuh...


:eek: jo on helvetti! :kieh: Luulis synnyttäjän saavan päättää eikä synnyttäjän äidin |O ja kuka äiti kestää katsoa oman lapsen kärsimystä yrittämättä helpottaa oloa. Vaikka kuinka olis tuollainen taka-ajatus |O :kieh: :headwall:
 
Autokakku Mie aattelin kokeilla tällä ohjeella http://superi.vuodatus.net/blog/862531 Itseasiassa ajattelin tällä viikolla tehdä koekappaleen. Täytyy sit tulla kertomaan miten onnistui...

Pikapikaa:
:hug: sairastelijoille. Se vie voimia vanhemmilta ja kiristää aina hermoja. Ikävä pienten sairastelu :'(
Tyttelin vaavi oli niiiiin suloinen ja ihqu jajaja... Ikävä tulee itellekin niitä ekoja päiviä. Kun kaikki oli vielä niin uutta ja Suurta Ihmettä.

Vielä oli jotain, mutta kiukkuinen päikkäriläinen vaatii huomiota... *poistuu terassille heijaamaan vaunuja*
 
voi mikä ihanuus tuo tyttelin vauva :heart:

toiset ne väkertelee jo 1 vuotis kutsukortteja ja suunnittelee jo kaikkee..mie en oo vielä edes aatellu koko synttäreitä :ashamed: en oo jaksanu...mut ite meinasin väsätä tarjottavat, mut en vielä oo suunnitellu sen kummempia.

muillekkin sairastelijoille pikaista paranemista.. :hug:
 
tytteli :heart: voi että kuinka suloinen peikko tyttö :heart: :heart: :heart: sinne hirmuisesti jaksamisia ja koko perheelle onnea ihanasta tytöstä :heart: :heart: onpa niiiiin ihana tukkakin :heart:
juhosta kans hienoja kuvia,ja hienon kortin on äiskä tehnyt :heart:
tinakenkätyttö wau,oma talo :p mä tahon kans :D

en nyt jaksa kaikkiin kommentoida,joteski ei nappase kirjuutella nyt..
joskohan sinne päikkyyn sais jotaki raapusteltua...
 
Hipkukka toi autokakku näytti ihan "toteutettavalta", ei mikään ihan mahdottoman monimutkainen mulle :) . Kerro kun teet testikakun, että mitenkäs onnistui.

Kovin oli suloinen tuo tyttelin pieni prinsessa. Kun jossain välissä tänne koneelle ehdit, niin kertoilepa miten tuo isoveli on käärön ottanut vastaan? Ihan tässä vauvakuumetta alkaa tulla... tai ehkä sitä jo ennestäänkin on... Lueskelin tuossa tippa linssissä uutta kaksplussaakin, ihan kummallisia nää herkistymiset kun jossain on puhetta noista elämän ensihetkistä.

On tuo meidän jätkä jo melkoisen iso (vaikka tietty vielä pieni onkin...). Eilen pisteli sapuskaa jo itse lusikalla suuhun. Ja tänään sillä on ollut halipäivä. Ihanaa kun pienet kätöset tulevat halimaan ja pää painuu äitin päätä vasten.

Mäpä kokeilen osaanko lisätä kuvaa tähän... No en osannut! Olen ihan käsi näissä jutuissa :ashamed: .
 
Mullon vähä kiire nyt, en ehdi ees lukea kirjoituksia, mutta Tyttelin vauvan kuvat näin ja ei voi muuta sanoa kun että IHANA! :heart: :heart: :heart: Pikkuinen isoveli oli myös söpö! :heart: Tosi kiva että laitoit heti kuvia näytille, lisääkin saa laittaa. ;) :D
 
Tytteli :heart: :heart: Onnea vielä kerran, ihana prinsessa ja niiiin hurmaava isoveli:)

Tuutis: kyselit niistä Kutsukorteista; en ole nyt tekemässä, yleensä meillä ollaan silloin askarreltu yhdessä kun lapsi osaa jo itse osallistua / haluaa osallistua. Nyt kun Eemillä ei vielä hajuakaan että kekkerit tuloillaan, aion päästää itseni helpolla ja turvautua puhelu/tekstiviesti/suusta suuhun kutsuihin:)
Meillä nyt syyskuussa isoveljellä juhlat, Eemi pääsee treenamaan siinä samalla:)

Yksäiti: paranemista pienille!

Tinakenkätyttö: kuulosti niin surulliselle tuo sinun kirjoitus väsymyksestäsi että ihan liikutuin! Toivon että teillä pian pienet paranee, ja että saisit levätyksi!! Toivotaan että mieluinen unelmien koti löytyy, ja kaikki kääntyisi hyväksi. :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Dogtor : uteliaisuus heräsi, mikä kirje..?? Toivotaan että kaikki ok! :hug:
 
Heips!

Tänne ei taas uutta..flunssaa,valvottuja öitä,kiukuttelua eli sitä normaalia elämää |O :headwall: :D

Synttärikutsukorttei täytys alkaa kohta väkertämään,mistä tulikin mieleen,että pupulle kiitos niistä runoista tuolla aiemmassa ketjussa :flower: ja hienon kortin olit tehnyt!

Tyttelin prinsessa niiiin suloinen,voih :heart: haluaa vauvan :whistle: :ashamed: :D

Tohtorille iiiiso :hug:

Ja unihiekkaa kaikille sitä tarvitseville....
Nyt tölsyn ääreen :wave:
 

Yhteistyössä