Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 37

Iltaa :)

Eipä ole meidän uudet, työnsä aloittaneet käyneet ilmoittautumassa :kieh: Huhuuuu :attn: missäs ootte?? Halutaan tietää miten työ/päikkypäivä meni :attn:

Tinakenkätyttö, tuus kertoon millanen talo oli kyseessä ja miellyttikö?? =) Ihanaa tuo aika =)
 
Ette arvaa kuinka vaikea on laittaa tuollaselle 11kk ikäiselle silmätippoja :eek: hoh hoijaa...pitäs 2pvä laittaa 2tippaa 5kertaa päivässä,tänään sain kolme kertaa laitettua..Silmiin meni ehkä yks tippa ja jotain päälle.. ei yhtään kivaa hommaa.

Mä väsäsilen kutsukortteja kanssa synttäreille.. laitan tän kuvan

ja siihen "tervetuloa kahville". Sisälle korttiin sitten runo ja aikaa ja paikkaa tms...

Meillä tehdään ihan tavallinen kermakakku synttäreille... tein Peetun synttäreille autorata kakun ja se oli ihan kamalan pahaa...tai kyllä sitä söi mutta ei ollu kyl hyvää.
Tällanen oli se paha kakku

Nyt taidan mennä töllölle hetkeks...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Erään nuoren äiti oli mukana synnytyksessä ja kielti epiduraalin, ettei tyttö tekis enää toista lasta :whistle: tyttö huuti kuin syötävä ja äiti vieressä itki... huuh...


:eek: jo on helvetti! :kieh: Luulis synnyttäjän saavan päättää eikä synnyttäjän äidin |O ja kuka äiti kestää katsoa oman lapsen kärsimystä yrittämättä helpottaa oloa. Vaikka kuinka olis tuollainen taka-ajatus |O :kieh: :headwall:
Juuh, näin oli :whistle: Kyllä äitiä taisi siinä vähän itkettää kun oma lapsi oli kauheissa synnytystuskissa, mutta niin se vaan päätti ettei mitään lääkitystä anneta :|
Jäin ihan miettimään että onko tosiaan äidillä tollasessa tapauksessa sananvalta :eek: ??? Mutta se olikin jostain amerikasta....
:whistle:
 
Mä pyrin välttämään kakkuja joihin pitäs laittaa keinotekoisia värejä (elintarvike). Joskus on pitänyt jokunen sellaisia tehdä, johon tulee hitosti eri värejä, eikä sit saa kaikkia värejä kotikonstein, eli pitää käyttää elintarvikevärejä-niin hyh, ompas"pahaa"...siis mun suu maistaa selkeesti ne värit sieltä :x Kyllä niitä söi, muttamutta...ei enää mielellään =) Noi isommat vaan osaa jo vaatia kaikenmoisia juttuja...ja mitä sitä ei lastensa vuoksi tekisi :kieh: :D Viimeksi kylläkin tein 2eri kakkuu synttäreille, lapsille "lapsenmielinen" ja aikuisille mansikkakakun =)
Täytyykin "kaivella" kuvia jos joskus muistas tuolta toiselta koneelta ja laittaa vaikka näytille mitä on tullu väkrättyyn :whistle:

Mäkin meinaan nyt 1v juhliin ihan "perinteisen" kermakakun tehdä. Täytyy miettiä keksiskö jotain kivaa koristetta, jos taiteilis marsipaanista...
 
Nyt täytyy ihan pikakirjoitus tehdä, koska haluun sohvalle ja on mentävä ajoissa nukkuunkin :whistle: , työt kun taas aamulla kutsuu. Mutta siis minä olen elossa yhä :LOL: , vaikka töissä olinkin. Ja sehän tuntui oikeestaan lomalta B) - ainakin vielä. Hyvä fiilis jäi ja ajoissa olin jo kotonakin. Täällä vähän kypsän oloinen mies oli lasten kanssa :kieh: ja mulle kyllä jätetty isoin osa hommista, ihan verhojen aukasemisesta lähtien |O . Jatkossa en kyllä sulata, että mulle jää kaikki hommat, mutta menköön nyt ekan päivän piikkiin :whistle: .

Ilta oltiin tuossa tyttöjen kanssa mummulassa leipomassa :) , sai mies nukkua, kun menee yövuoroon. Aamulla sitten lähden, heti kun tuo tulee. Tuntuu tämä aika erilaiselta, että näin sitä muka sitten mennään ja tullaan. Huomenna on sitten lapsillakin hoitopäivä. Saas nähdä miten unet taas menee. On meillä paljon itkuisempaa nukahtaminen ja herääminen, kun sisällä nukutaan :/ .

Tyttelin tyttö aivan suuuuulooooinen :heart: :heart: :heart: !! Niin ihana ja täydellinen. Iski kyllä haikeutta ilmaan :'( . Ja mites tuo lokavauva eli isoveli näytti siinä vauvan rinnalla niin isolta :eek: , ei himputti, kyllähän nuo alkaa jo oleen aikas isoja pakkauksia :eek: :'( . Kauhia kyllä, kun vertasi kokoa... Nyt vaan aina kun Tytteli ehdit, tulet kertomaan kuulumisia :attn: :attn:

Mitähän muuta, ei kai nyt muuta. Niin, Mamma3 kirjailin ne tekstit eka kertaa ompelukoneen jollain ompelella. Ei tullut kovin siistit, mutta ihan kiva oli kokeilla. Ja ruusu-sydämet vetelin siksakilla vaan. Niin ja mä oon antanut nyt tota Tutteli plus2, mutta päikyssä antavat tavallista maitoa ja olen minäkin sitä jonkun mukillisen antanut.

Nyt hetkeks sohvalle :wave:
 
Ja mä en kans tee kutsuja, jonkun kivan tekstarin kun sais nyt huomenna aikaan... Ja perinteinen kermakakku yhdellä kynttilällä ja ehkä jollain ihan pienellä yksinkertaisella koristeella :heart:

Tuo Yksäidin korttikuva oli hauksa :D . Ihania kuvia muutenkin täällä taas pojista. Ja Pupu taitaapi olla hyvä piirtämään :D !
 
Kiitosta vaan kehuista, sitähän vallan punastuu :ashamed:
Ja mä en ole hyvä piirtämään, haluaisin kyllä olla. Piirtäminen olis kivaa jos keksis mitä piirtää ja olis aikaa. Mutta noista korteista ei sitten alkuunkaan tule sellaset kun piti, ei saa vaan sitä ajatustaan toteutettua paperille. Nuohan on semmoset avattavat mallit, sisälle tulee sitten kutsu ja joku runo ja katon nyt sitten jaksanko takakanteen tehä vielä tosta autosta peräpään, johka tulis rekkarit ja kaikki, mutta vie tuo etukansikin jo jonkin aikaa kun tuhertaa sitä. Ja sen kyllä huomaa, viivat sojottaa minne sattuu kun ei jaksa keskittyä. :/

Juho se sitten rupes juoksemaan ton taaperokärrynsä kanssa :eek: yhellä kädellä pitää kii ja menee ihan jumalatonta vauhtia. :eek: yhen kerran päästi irtikin ja meni askeleen kaks perässä kunnes itekkin tajus että ei oo mitään mistä pitää kiinni ja meni ihan paniikkiin, pikku raukka :heart:

Kuka kävis mun puolesta suihkussa, ei huvittas ei...
 
Kiire päivä ollut ja nyt väsyttää sen verran että selasin vaan pikaseen läpi.

Ui ui oli ihana Tyttelin neitokainen :heart: :heart: tässähän ihan alkaa itellekin kohta vauvakuumetta pukata kun tuommosia kuvia kattelee :D Ihania vastasyntyneen tuoksuisia päiviä teille ja paljon onnea koko perheelle! :heart:
 
yksäiti mulla on sellanen lasten kakku kirja ja siinä on ton kakun kuva..

mun äiti haluu tehä synttäreille voileipäkakun ja suklaakakun,ite teen sit kermakakun, siihen 1kynttilä ja jos kirjuttelis simppa sit siihen..

kävin tuos salilla taas vähä paineita purkamassa,tiiätte miks..
on kyllä koko päivä menny miettiessä..

oltiin päivä ulkona pojan kanssa,hiekkalaatikolla leikittiin,kiikuttiin ja nurmikolla ryömittiin pallon perässä,hitsit että toi oli innoissaan..
toivottavasti huomennakin sää sallis meitä niin oltais taas pihalla..

ja ounou ukolla on ens viikolla iltavuoro :headwall: 14-24 on töissä,jippijaijeeeeee..mä en uskalla olla yksin kotona :LOL:
 
No niin pikasesti vaan kun väsyttää kovasti..

No kumpikaan taloista mitä käytiin kattoon niin ei kyllä vielä napannu, ei tullu semmosta oloo kummallekkaan et tää se nyt olis. Eli etsintä jatkuu...

Ihania kakku ja kortti luomuksia ootte väsäilly =) pupu on taitava piirtäjä :)

olikos tuo yksäitin autoratakakku..miekin oon syöny samanlaista kummipojan synttäreillä..en kyl muista minkä maksusta oli :kieh:

ja kivoja kuvia lapsosista :heart:

Kiitos haleista kovasti kaikille :hug: Kai tää tästä pikkuhiljaa taas lähtee ylöspäin menemään...Hyvää yötä.

Palailen huomenna paremmalla ajalla kun en ees muista mitä piti kommentoida...
 
Dodii... Nyt on sitten kaupankäynti alkanut ihan todenteolla. Huh huh... tilauksia on satanut aika reippaasti... Just lopetin pakkaamisen. Jos ehtis nukkumaankin tässä jossain välissä...
Otin sinne sen verran reippaasti uusia tuotteita myyntiin, että selvitään tässä vähän aikaa. Nyt vaan pitäis saada nuo jälleenmyyjien kuvastot valmiiksi. Kun valikoimaa on paljon, mutta kun ei oikein osaa päättää mitä kaikkea sitä ottaisi...
Kestoja muuten löytyy kaupasta jo... en ole vielä saanut ensimmäistä pakettia, mutta myytävänä siellä silti on jo. Voin suositella, nuo meillä itsellämmekin käytössä koko ajan (siis lue: oma lehmä ojassa, tarvii lisää vaippoja) :D

tyttelilä oli kyllä syötävän suloinen pikku käärö siellä... on se ihana. :flower: :hug:

Jotain muutakin piti kommentoimani, mutta ehkä se ei ollut niin tärkeetä.... ei musta nyt... taidan mennä nukkumaan, kun aivot ei toimi. Mulla alkoi taas vaihteeksi vuotamaan eilen... on muuten sellaisilla mahakrampeilla, että.... Kyllä tästä voi jo sanoa, että ei meille tule luomuna seuraavaa... kyllä nämä kivut vaikuttaa ihan endolta, joten taitaa olla parempi nyt ihan oikeasti alkaa soitteleen tuonne väestöliittoon... ei paljon kyllä huvittaisi tuo piikittäminen, mutta kaipa se sitten on pakko. Ajattelin kyllä, että josko odotettais ensi keväälle... Sitten eemelikin on vähän isompi ja mulla on ollut aikaa sulatella tulevia hormoni myrskyjä...

Mutta nyt mä meen! Öitä kaikille :wave:

P.S. käykääs arvostelemassa niitä sivuja, että saadaan teidät kaikki sinne arvontalistaan :D :D
 
Mä täällä vielä keikun :D
Siis voi jessus, kauhee paikka tää internet :eek: :LOL: Mä löysin jotain mikä meinas slaagin aiheuttaa ja yöunetkin taitaa mennä :LOL: Taitaapi olla viisainta jättää surffailut sikseen :whistle:
Mutta Lillikselle sen verran että tutkailin noita sun sivuja vähän...oikein hienot, onnea :flower: On sulla ollut urakka, huh! Paljon on sivut uudistuneet ja paljon on tuotteita, se on hyvä =)
Täytyy ehkä tilausta tehdä tässä :p Kunhan ehdin koko valikoiman selata ;)
Yksi juttu pisti silmään siellä jälleenmyyntityö infossa, huomasitko et siellä on tää kohta :
"Jälleenmyyjänämme saat käyttöösi kuvastomme sekä tuotemalleja, pysyvän alennuksen tuotteistamme sekä hyvän katteen myymistäsi tuotteista. Jos olet kiinnostunut jälleenmyyntityöstä, ota yhteyttä kerromme mielellämme lisää!" kolmesti... vinkkinä vaan :)

Mutta nyt yötä :wave:
 
Uiuiui, unelmainen tyttö tyttelillä :heart: :heart: :'( Minä tahdon kans tuollaisen. Meen kyllä nukkumaan nyt mut taidan nuuskuttaa ensin Minttua :heart: Ja isoveli niin suloisena siinä vieressä :'( :heart:
 
siis aivan ihan tuo tytteli tyty ja isoveikka näytti niin isolta vieressä :D

jep..eilen oli sit eka työpäivä..huh menoa ja vilinää riitti..pikkusen on toisenlaista tuo homma tuolla..ei rankkaa ruumiillisesti..
mutta sitten silleen pitää olla koko ajan varpaillaan..tai tuntuukohan minusta vaan siltä???

tänään piitäs tyty sit viedä hoitoon,nyt se viilettelee tuolla rättisä kanssa pitkin olkkaria..
mutta illalla paremmalla ajalla pitää käydä lukemassa jutut..nyt laittamaan tolle herhiläiselle päivävaatteet päälle..
 
huomenta täältäkin.
alkuun dogille :hug: .
ja tyttelille ja koko perheelle onnea pienestä prinsessasta :flower: .

ihana ilma tänään taas,huomiseks lupas jo sadetta :/ ,täytynee yrittää ulkoilla tänään.
parisuhderintamalla neutraalia,pitäis varmaan nostaa kissa pöydälle ja puhua suut puhtaaks vuan mistähän alottas :ashamed: ..........

jaahas jatkamaan aamupuuhia :wave:
 
mamma kiitän :D Muutin sen taas vaihteeksi... tuo vaihtaa noita juttuja välillä itsestään.... mikä lie?
Valikoimaa tulee lisää koko ajan, sitä mukaan kuin valmistajat niitä kuvia mulle toimittaa. Riimingan vaatteet on kaikki vielä tulematta, kun he eivät ymmärrä, että talvivaatteet pitäisi olla myynnissä jo nyt. Kuvat tulee loppuviikosta tai ensi viikon alusta.... :headwall: :headwall:

 
Hohoo, kattokaapa mitä pojalla on kädessä :D

Minun ihan ite pienillä tumpelo käsilläni neulottu lapanen. Olikos se Niinukka, kun antoi tumpun mittoja miulle? No niillä mitoilla ja kahta eri ohjetta soveltaen sain sitten onnistumaan lopulta. Nyt vaan täytyy ottaa varsinainen lanka käyttöön ja tehä käyttötumput. Tuo keltainen lanka on vain tuommoista kokeillaan-mitä-tulee-lankaa eli miljoonaan kertaan purettua ja neulottua.

Yksäiti voin vain kuvitella miten kivaa(!?) on laittaa silmätippoja. Meillä kun oli silmätulehdus pojan olessa 7kk, tarvittiin kaksi aikuista niitä tippoja laittamaan. Nyt taitas jäädä melkein laittamatta :whistle: Semmoinen kammotus siitä silmätulehduksesta jäi, että pesen edelleen tosi usein pojan käsiä. Jottei vahingossakaan pääsis hierasemaan likaisilla käsillä silmiään ja aiheuttais tulehusta. Toivottavasti teillä tauti talttuis nopeasti.

Ainiin, muistatteko kuka näitä silloin lokamassuissa teki? http://www.wombi.fi/ Vieläkö hää muuten täällä kirjoittelee. Huomasin Vauva-lehdessä vaan mainoksen. Toivotan onnea bisneksille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Hohoo, kattokaapa mitä pojalla on kädessä :D

Ainiin, muistatteko kuka näitä silloin lokamassuissa teki? http://www.wombi.fi/ Vieläkö hää muuten täällä kirjoittelee. Huomasin Vauva-lehdessä vaan mainoksen. Toivotan onnea bisneksille :D
Hienot lapaset =) Onnea suorituksesta =)

Ja toi pesien tekijä...se oli vaikea kirjoittaa ja muistaa se nimimerkki, mut joku gendylone taijotainsinnepäin :LOL: Siis en oikeesti muista kuinka kirjoitettiin... :headwall: :D Mutta wau, siitäpä se ura urkeni =) Ja lokakuisista jotain vaikutteita selvästi noissa, siis kruunut :D Onnea uralle :flower:
 
gwendolyne teki niitä pesiä,hienoo että on päässy noin pitkälle niiden kanssa..ihanan näköisiä noi kyl on,oliko piitulilla tollaiset tytöille?sellanen muistikuva on..

me herättiin pojan kanssa vasta 10.30 :LOL: ei kyllä itellä uni ihan helposti tullu,taisin kahden aikoihin vasta telkkarin sammuttaa..

kiitos kaikille haleista,ja haleja tarvitseville :hug:

juu,nyt meen ostaan maitoo kaupasta ku tuli kahvi vieraita ja maito loppu :LOL:
 
Löysin vanhasta ketjusta, eli nimimerkki oli Gwendolyne :D Osuinpas aika liki :D Ei niin lahopää sittenkään :whistle:
Onkos kyseinen immeinen vielä maisemissa??? :attn: Ei ainakaan ole kirjoitellu mun muistin mukaan aikoihin :/
 
joo minullahan ne pesät oli ja on edelleen, kun en ole raaskinut vielä myydä pois.

Gwendolyne ei ole kirjoitellut pitkiin aikoihin, vaan taitaapi olla syynä juuri tuo pesien teko tahti. Niitä taitaa mennä ihan mukavasti kaupaksi. Joskus hän on muinulle yv:nä kirjoitellut ja kysellyt kuinka menee....

Eli siis jos joku haluaa ihanan vauvapesän pitsiröyhelöillä ja persikan värisenä niin täältä löytyy kaksin kappalein ja kaksi kappaletta vaalanpunaisia lilalla sydämmellä. :saint: :LOL:
 

Yhteistyössä