Siinä ratikkaa vasten.Kadulla? Baarissa? Ja mitä tarkoittaa "hinkkasivat toisiaan"?
Ketä näki, kerro lisää?Hinkkashan ne Tampereen yössäkin toisiaan vasten ja näkijöitä oli monta. Pusu olis pikku juttu.
Ei ollut kun ratikkaa vasten, älä valehtele.Tolppaa vasten olivat ja hinkkasivat toisiaan vasten. Mulla tulee jo tästä tunnistus kuumotukset. Antakaa armoa.
Kyllä se on ihan totta kävivät kuumana. Ei hirveen ok ehkä puhua.Tuo hinkkausjuttu kuulosta aika hurjalta. Jos siinä olisi monta ollut näkemässä miksei asiasta ole puhuttu vai onko siitä ajateltu ettei ole ok puhua?
Eli mitä tarkalleen ottaen tekivät? Vai voiko kertoa?Kyllä se on ihan totta kävivät kuumana. Ei hirveen ok ehkä puhua.
Tästä mäkin oon kuullut ja muistaakseni joku toinen kaksikko heitä ihan häiritsikin. Eivät tosin olleet samassa kuvassa kaikki kun ei ollut ulkopuolista kuvaamaa paikalla. Eli olivat todella kahdestaan liikenteessä tai varmaan tulleet baarista ulos/tulossa/menossa kuka tietää.Minä näin heidät Turussa NT aikaan. Mitään suoraan intiimiä ei ollut, mutta se kontaktitapa muistutti kahta teiniä jotka ovat ihastuneet ja nauravat kaikelle mitä toinen sanoo tai tekee ja kovaa. Kävelykatu vaan kaikui siitä naurusta. Piti mennä juttelemaan mutten kehdannut kun se tilanne vaikutti jotenkin yksityiseltä.
Hinkkasivat ratikkaa vasten, enempää en kerro.Eli mitä tarkalleen ottaen tekivät? Vai voiko kertoa?
Joo. Olivat tulossa ilmeisesti yhdestä baarista. Olin keskustassa sattumalta ja ajattelin seurata. Mutta jotenkin se tunnelma olo niin tiivis, että puhuin itselleni järkeä enkä tehnyt niin.Tästä mäkin oon kuullut ja muistaakseni joku toinen kaksikko heitä ihan häiritsikin. Eivät tosin olleet samassa kuvassa kaikki kun ei ollut ulkopuolista kuvaamaa paikalla. Eli olivat todella kahdestaan liikenteessä tai varmaan tulleet baarista ulos/tulossa/menossa kuka tietää.
Nii on. Aika merkityksellisen oloinen jollain tavalla.Joksujen Tiktok on jotenkin todella ihana, kun ovat Jeren kotikotona väsypojat kaikki ja ilmeisesti äiti Pöyhönen puhuu taustalla. Kuulostaa ainakin vanhemman naisen puheelta. Todella kotoinen olo.
Tämä oli siis vitsi, ei kannata uskoa mitään, mitä täällä puhutaan.Ei ollut kun ratikkaa vasten, älä valehtele.
No ei todellakaanEiköhän täällä nyt ainakin tähän aikaan aikuiset keskustele. Ei kai tämä nyt mikään faktatiedon mekka olekaan.
Sekosiko ficci todellisuuteen….Joo. Olivat tulossa ilmeisesti yhdestä baarista. Olin keskustassa sattumalta ja ajattelin seurata. Mutta jotenkin se tunnelma olo niin tiivis, että puhuin itselleni järkeä enkä tehnyt niin.
No niinpä. Täällä uskotaan heti jotain random läppää mutta kompostissa ei uskota valokuvaa B:stä ja S:stä.Tämä oli siis vitsi, ei kannata uskoa mitään, mitä täällä puhutaan.
Kuka täällä nyt on uskonut yhtään mitään? Eikö tuossa just ole toistakymmentä sivua epäuskoista todisteiden kyselyä?No niinpä. Täällä uskotaan heti jotain random läppää mutta kompostissa ei uskota valokuvaa B:stä ja S:stä.