Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuh, ei täs nyt enää vuotta myöhemmin ruveta mitään uusia satuja uskomaan, vaikka kuinka vakuuttavasti syötettäis pajunköyttä. Ja nää tuoreet taas on selvästi X:n juorutili käyny ite taruileen jodeliin, et saa tililleen vähän juoruttavaa. 😆
 
vierailija
Eilen Joksut julkaisivat ihanan koiravideon. Näin siihen päädyttiin:

Kris: Hei, voitko Bojči nyt laittaa heti jonkun promovideon, PROMOvideon, sieltä kun jengi kyselee, miksei sua näy.
B: En mä voi nyt.
Kris: Ei ku just nyt!
B: Ei mul oo vaatteita…
Kris: No, laita sit joku vanha kiva video, jota me voidaan käyttää promossa.
B: Mulla on vaan videoita Jerčistä.
Kris: Voi helvetti sun kanssas. Kai sulla joku video on? Tai onko Jeren puhelimessa joku video susta?
B: On tietenkin, mut…
Kris: Älä nyt sano, ettei sulla oo niissäkään vaatteita?
B: No on tietenkin. Joissakin. Me katotaan joku. Mut tässä kestää kyllä vähän ku
Kris: Joo, ei tartte kertoa tarkemmin, kiitos.
**
B: Saitsä sen videon?
Kris: Sain, ihan kiva, mutta ei me nyt Jereä voida käyttää meidän promovideossa.
B: Voidaan, Jere lupas. Eikä ees tarvii maksaa mitään. Riittää ku pääsen sen kaa lomareissulle aina silloin, kun me halutaan. Moikka!
 
vierailija
Eilen Joksut julkaisivat ihanan koiravideon. Näin siihen päädyttiin:

Kris: Hei, voitko Bojči nyt laittaa heti jonkun promovideon, PROMOvideon, sieltä kun jengi kyselee, miksei sua näy.
B: En mä voi nyt.
Kris: Ei ku just nyt!
B: Ei mul oo vaatteita…
Kris: No, laita sit joku vanha kiva video, jota me voidaan käyttää promossa.
B: Mulla on vaan videoita Jerčistä.
Kris: Voi helvetti sun kanssas. Kai sulla joku video on? Tai onko Jeren puhelimessa joku video susta?
B: On tietenkin, mut…
Kris: Älä nyt sano, ettei sulla oo niissäkään vaatteita?
B: No on tietenkin. Joissakin. Me katotaan joku. Mut tässä kestää kyllä vähän ku
Kris: Joo, ei tartte kertoa tarkemmin, kiitos.
**
B: Saitsä sen videon?
Kris: Sain, ihan kiva, mutta ei me nyt Jereä voida käyttää meidän promovideossa.
B: Voidaan, Jere lupas. Eikä ees tarvii maksaa mitään. Riittää ku pääsen sen kaa lomareissulle aina silloin, kun me halutaan. Moikka!
😅🥰
 

Yhteistyössä