Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

olipa päivä töissä..huomas et mukulat valvonu ja riekkunu v-lopun et joka suunnalta kuulu jos jonkinlaista nirinää :eek:

tytyllä hoitopäivä menny ihan ok..tossa hoitaja kyseli että miten hoidot syyslomaviikolla :whistle: kun on ajatellu ottaa ite jonkun verran lomaa..no mies koko vkon töissä..ja meikä kanssa,et hoidon tarve olis..ja varahoitajakin lomalla..ehottihan tuo pph ohjaaja et ottasin venlan tonne ryhmikseen mukaan..mutta eipä minuu oikein tuo ajatus nappaa,kun tiiän että se roikkuu miun kimpussa sitten koko päivän..vanhin tyttö lupautu jo ke ja perjantai aamupäivän kattomaan ku mies lopettaa sillo pe aamuna valvomisen..
no siinähä järkkäävät...en voi kyllä vaatia tuota likkaa koko päiviä kattomaa..vai voinko?

minnuu kyllä vätystää.. |O

1v synttärilahjasta olen sanonut että yhtään rojua ei tartte kenenkään ostaa,kun rupee tota entistäkin olemaan,ja vaatettakin on aikas paljon..korkeintaan sitten jo 92cm vaatteita.ja meille on näillä näkymillä tulossa kolmena päivänä vieraita :eek: huh..täytekakkua,marjapiirakkaa,sitten parii suolasta laatuu,siinä miun tarjilut..jos en nyt kehittele jotain hyvää vielä..mut kun kolmelle päivälle pitää miettii..jos lauantaille teen kakun jota (kai) syödään sitten sununtainakin..niin ei välttämättä nyt sit maanantaina ole enää kaakkua..

nyt tyty roikkuu lahkeessa joten pitää tota mukulaa mennä viihdyttämään.
 
Niinukka; voit vaatia hoitoa syysloman ajaksi tytölle. Niin minäkin joudun tekemään joka vuosi.

Hipkukka, Keiju;
Mulla helpotti ihan kokonaan ahdistus lapsettomuudesta sen jälkeen kun toinen lapsi syntyi. Hetkeksi se helpotti jo esikoisen aikana, mutta sitten tuli suru siitä jos ei toinen kaveria saa kun kyseli monesti miksi hänellä ei ole pikkuveljeä. Vieläpä narraili päiväkodin henkilökunnallekin että hän saa pikkuveljen ja tädit heti oli multa kyselemässä onko tytön puheet totta. ;) Eivät tosin silloin vielä olleet kun eka kerran oli puhunut saavansa pikkuveljen, mutta toisen kerran saatoin jo vastata myöntävästi kun kyselivät. :whistle: Kai sitä aina kokee kuuluvansa ainakin "lapsellisiin lapsettomiin". On se niin syvältä joskus koskettanut ja kuten huomaatte minä ainakin olen ensimmäisenä puhumassa asiasta joka on joskus koskettanut ja kovaa. Siis tarkoitan että se asia vaan kiinnostaa jollain tasolla kuitenkin.
 
katjanna aijon kyllä sanoo tolle pph.ohjaajalle tai kuka lie sit kyseleekin ton loma-ajan hoidosta,päätin että en tyttöä ota omalle työmaalle mukaan,vaikka kuin olisin siihen saanut luvan.toisaalta ärsyttää kun het muutaman viikon jälkeen joutuu taas uuteen paikkaan menemään..mutta pitäähän niitä lomia hoitajatkin saada pitää..voisin miekii lomaa pitää :D no onneks tuolla jouluna sitten on vähän pitempi loma..tai voiko sitä nyt lomaksi sanoo..vapaata kuitenkin.

hitto minuu koskee päätä,ja olo on jotenkin turvonnu..siis oikein ärsyttävä olotila |O :headwall:

venla nukahti..kiukkuskin aikasa tossa,ei ollu hyvä sylissä eikä lattialla..joten painoin toisen makkoomaan.

muuten keiju ym lapsettomuudesta puhelleet miehellä ja sen ex-vaimolla oli vaikeuksia saada lapsia,eka synty keskosena(rv 30) ja kuoli sitten muutaman pvän ikäsenä.
ja nuo tytöt on saatettu koeputkhedelmöityksellä maailmaan,kummassakin ollut vikaa,ex-ssä enempi..mies oli tosiaankin ku halolla päähän lyöty kun ilmoitin raskautumisestani..eipä ryökäle meinannut ekana uskoo kun yhtenä aamuna ilmoitin ennen töihin lähtöö et meille on tulossa vaavi :D ja ihan luomuna =)

tossa yhtenä iltana kattelin venlan vauvakuvia..voi että miten tää aika on hurahtanut...siis aivan älytsin nopeesti on vuosi menny..
 
1-vuotislahja ostetaan tietty :D Minusta ois ihana ajatus jos mulla ois tallessa jokin minkä olen omalta äidiltäni/isältäni saanut 1 vuotislahjaksi. Annille ostimme kalevalakorun Niiskuneidin

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/helat_riipukset_ilman_ketjua/6708

Minttu saa pikkumyyn

http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/helat_riipukset_ilman_ketjua/6705

on juuri sellainen :heart: Ovat kyllä edullisia, ja hirmu kauniita, tuossa kuvassa ei kyllä näytä kovin sirolta, on siis tosi pieni koru. Ja on nyt jo Annin lempikoru, juhlissa saa sitä käyttää, ei muualla.

Tulin just opetusta vetämästä, kiva oli tällä wiskibassolla. Onneksi ohjaava ope oli paikalla niin sai vetää puolet opetuksesta..pääsin siis helpolla :D

*muoks että linkit toimii
 
Ja (Pupulle tiedoksi, taas mä selittelen...) ymmärrän kyllä että ylimääräisen roinan kammossa moni ei osta lahjaa, kun tuntui taas että mä kirjoitan tyyliin "minun tapani on se ainoa oikea". Mitenhän sitä oppisi kirjoittaan niin ettei tarvis lukijoiden aina pyöritellä silmiään... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Ja (Pupulle tiedoksi, taas mä selittelen...) ymmärrän kyllä että ylimääräisen roinan kammossa moni ei osta lahjaa, kun tuntui taas että mä kirjoitan tyyliin "minun tapani on se ainoa oikea". Mitenhän sitä oppisi kirjoittaan niin ettei tarvis lukijoiden aina pyöritellä silmiään... :headwall:
:LOL: :LOL:
Hassu oot :D
 
Ei Tarvinnut Topsyn viestin jälkeen pyöritellä silmiä :) Molemmat kannat on aivan helppo ymmärtää. En vaan vielä tiedä kumpaan kastiin kuulutaan. Ostaakko vai eikö ostaa... ja mitä pysyvää muistoa pojalle vois ostaa? Mietittiin että aukaistas vihdoinkin se säästötili Eelille 1v. lahjaksi, mut onko vähän tylsä?
 
Iltoja!

Täällä ollaan henkisen myrskyn aallokoissa...täti tuli viime yönä ja voin lahjoittaa samantein poiskin! :eek: Mies on varautunut hyvin: cocista, mun lempisipsejä, suklaajäätelöä ja karkkia löytyy kaapista. Suklaa jäätelöä se tarjoili ihan tähän koneelle asti... :saint:
Aamulla meinas järki lähteä jo eteisen takia kun siellä oli kuin pommin jäljiltä. Yläkerrasta läks ikean hyllykkö lasten huoneesta jossa siis 8lokeroa ja muovilaatikot jotka täytin jokaiselle lapselle ylälokeroon tumput ym ja alalokeroon kengät. On imuroitu jo 3kertaa tänään. Hermo meinas pettää kun vanhin tyttö tyhjensi vahingossa käännetyt lahkeet sohvalle ja kilon hienoa hiekkaa.. :headwall: Sara ottaa mun tunneaallokon nyt itseensä täysin ja kätisee perässä minkä kerkiää :eek: Miehen eräs nimeltämainitsematon henkilö entisestä elämästä otta päivittäin yhteyttä :headwall: Voisko se joskus jättää meidät rauhaan?? Vaatii elareita ja lapsilisiä kun piti lastaan kesällä luonaan :headwall: Rahat taitaa olla neitokaisella loppu?? :whistle: Maksoiko se koskaan meille centtiäkään kun itse ei pitänyt lastaan, vaan mennä viipotti miten tykkäs ja nosti silti lapsilisät. Millä siitä pääsee, pääsekö siitä millään?? :headwall: Naisen elämä ei ole helppoa... :ashamed:
Ah..helpotti hiukan avautuminen.. :ashamed: Huomenna siivoan lisää.. :p

Meidän Marakatti on ihan mahdoton, jatkuvasti on menossa tekemään pahojaan. Kaatuilee kun harjoittelee askelia ilman tukea. :eek:

Eipä tänne mitään uutta.
 
ainiin pitihän mun kommentoida jotain..

1v synttärilahjasta nimittäin...
Ei olla puhuttu vielä aiheesta mutta mä ajattelin sellaista korua jossa sellainen kultainen sydän. Muillakin meidän tytöillä on sellainen joten Sarallekin sitten ja tuskin mies pistää vastaan..ainakaan tänään :D
 
Miulakaan ei ole oikeen mitään lahjaideaa Ellan 1 vee synttäreille. :whistle: Jotka onkin jo parin viikon päästä.Pitäs tarjoiluakin miettii.Taidanki lähtee selaa kakkuohjeita.Haluisin tehä jonku oikeen hienon rinsessa kakun :saint: :p Meillä ei oikeen kukaan pääse tulee neidin synttäreille :'( Miun vanhemmat tulee/mummo ja pappa ja mein ystävä pariskunta.Muilla on "jotain" muuta tekemistä :| Enkä mie kyllä rupee leipoo erikseen jokaiselle viikonlopulle jotain jos porukkaa lappaa eri viikonloppuina.

Ellalla on huomenna eka hoitopäivä p.p. hoidossa.Oon itkeskelly tänään täälä jo valmiiksi huomista.Jotenki miula on vaan niin epävarma olo hoitajasta...Tutustumassa ollaan käyty varmaan 10 kertaa ja hoitaja ei ole edes koskaan pitäny Ellaa sylissä...saatikka koskettanu,mikä miusta vähän outoa ettei ota kontaktia.No saa nähä miten huominen menee. :eek:
 
vip1: Helpotti jo..ja nyt naurattaakin.. :kieh: :D
Unohdin eteisen listasta että riensin vielä elloksen sivuille ja tilasin uudet verhotkin eteiseen, noi vanhat on anopin rutaleen teettämät enkä ole saanut aikaiseksi vaihtaa niitä. Samassa tilasin uuden maton olkkariinkin... :D
 
1v. lahjaks meillä on tulossa mummolta sukkahousuja, kummitädeiltä tulossa talveks varustusta; ite tehdyt villasukat, kahdet hanskat ja pipo. Sieltä leikkien.fi:stä Pessi saa jotain kummitädiltä kun hää pitää tässä ne kutsut niin sovittiin et kattoo sieltä sit, on vähän fiksumpaa lelua. Ja mun pikkuveikka kummisetänä maksaa ne 1v kuvat.. Ite aattelin että ostan Pessille sellasen kärryn missä on noita megablocks palikoita,niitä kun on ennestään ja lisää tarvis että saa rakennella isompia juttuja =)
Me vietiin Peetun kanssa aika iso satsi poikien leluja kirppikselle, hyvin on tavara sielä näyttänyt menevän.

Joo...mun piti vaan merkkailla.. :ashamed: ainiin,meiltä on tainnu jäädä tuttipullot pois :eek: kahtena iltana oon nyt ihan kokeillu että mitä Pessi tuumaa jos ei anna pulloa ja eipä se häntä tunnu häiritsevän,jätetään siis pois...
Ja taas tuli jutut vaan omaan napaan :ashamed: sori... :ashamed: :ashamed:
 
|O täällä huonosti nukuttu yö takana.. :kieh: Jokaikinen tenava aikast levottomasti nukkui...hiippaili tai jotain. keskimmäinen tuli viereen, mitä yleensä ei tee :whistle: Pienin vähän väliä äänteli, välillä ihan huudeskeli :/ Silmät oli kyl toisella kiinni, koitin silitellä, niin siitäkös raivarit sai :( Mikälie oli??
Mulla aamulla herätessä oikein tuntui et jäsenet on raskaat, ei siis tullut kunnon lepoa :( Mites ihmeessä nyt päivän jaksaa? Sisulla kuten tavallista...
Nyt tässä aamukahvia juon..ja päätä tuntus juilivan... Buranaa aamupalaks vissiin
:kieh: No tämä on tätä välillä...
Siitä vesirokosta, että näpyt laskeutui yön aikana pois. Melkis yöllä olin varma et sitä rokkoa varmaan on, kun levotonta oli uni, mutta ei vissiin? Kiitos katjannalle ainakin vastauksesta =)
1v. lahjasta, me mietittiin ettei vissiin nyt osteta tolle sankarille just 1v päiväks lahjaa...kun lahjoja tulee muuteskin eikä toi ymmärrä, niin ostetaan sit kun taas jotain tarvitsee. Ja kohta taas tarvitsee kun talvi lähenee... Vastahan me ensinnäkin isompi uus istuin autoon ostettiin ja syyskengät..et onhan tota noissakin. Isompana on synttärilahja sit eriasia =)
Mites rontin Iidan kemut meni viikonloppuna?
milli, :hug: Kyllä se naisen elämä on niin...sellaista... Ja vielä tuo ex teillä siellä säätämässä :headwall: :hug:
hmm..nyt alkoi taas pätkimään...lisää kahvia ja jatketaan sitten =)
 
Täällä alkaa jo tunnekuohut rauhoittua :D
Miehen exä tuntuu olevan riippuvainen siitä että jostain pitää vääntää vaikka ei olisi väännettävää. kai se saa jonkinmoisen tyydytyksen siitä...? ;)

diipeli: Nykyään on pojillekin kivoja koruja kultaliikkeissä. Mun poika sai aikoinaan lahjaksi sellaisen kultaisen tunnistelaatan johon oli kaiverrettu nimi ja syntymäaika. En tiedä onko se jo pois muodista nykypäivänä,mutta musta se on kiva vieläkin :)

Miten tinakenkätytöllä menee tytön kanssa? Kuulumisia olis kiva kuulla ja onko testituloksia tullut?

Me herättiin viime yönä sitten joku 10kertaa, toi pikkumuija on niinmaan ärtsyin että! Jatkuvaa kitinää vaan ja raivoa ollut koko aamu. :/ Mikä lie tällä kertaa??

Memmukin oli unohtunut taksista tänään. Taksikuski on hirmu mukava, mutta oli jotenkin olettanut että Mea on tänäänkin poissa kun oli eilen. Tuli sitten hakemaan erikseen kun soittelin perään ja kysyi mealta että eikös olisi ollut kiva jäädä äidin kanssa vielä täksi päiväksi kotiin :LOL:

Mä eilen muistelin sitä kesän loppua kun musta tuntui että koko maailma kaatuu, enkä selviä kaikista asioista mitä piti hoitaa, siis niitä lekurireissuja ja täytellä lippuja ja lappuja..
Nyt on kaikki käynnit hoidettu, Mea sai korotetun hoitotuen ja tällä kertaa terapia meni läpi. =) Kyllä ne asiat aina järkkääntyy, kun jaksaa olla kärsivällinen :)
Sisko suositteli katsomaan tän päivän Inhimillinen tekijä uusinnan viime viikolta 15.20 ja suosittelee sitä myös kaikille muillekin. Omat ongelmat kuulemma tuntuu pieniltä kun katsoo tuon ohjelman. Täytyy katsoa. Aiheena uusio perhe johon syntyi kaksi vammaista lasta peräkkäin ja arki todella raskasta, mutta silti ovat pysyneet yhdessä vaikka mitä on tullut. =)
 
Keiju07
On noi exät kyllä :eek: . Todennäköisesti eivät vaan osaa päästää irti ja saavat tuollasesta kiusaamisesta elämäänsä sisältöä. Kuinka paljon mukavampaa se elämä heilläkin voisi olla, jos antaisivat menneiden jo olla... mut on se katkeruus vaan sellasta.. ja osalla tietty ihan päässäkin tuntuu viiraavan. Aika herrankukkarossa täällä saa elellä, kun ei tarvitse tuollasia murheita miettiä, saati kohdata omassa arjessaan. Jaksamista siis Millille, ja monille muillekin, jotka exien kanssa kamppailevat.

Mites YO, oletko täällä enää kertoillut biojuttuja, vai ovatko ne ihan muun foorumin kuulumisia? Kuuluvat osaltaan tuohon edelliseen kategoriaan: pakko jaksaa ja taistella hankalien ihmisten kanssa, vaikka ei haluaisikaan.

Tuosta vauvan kanssa yksin autoilusta... on se vaan aika vaarallista välillä. Kovasti yritän aina pitää mielessä, että siellä ei voi olla sellaista hätää, että minun tarttisi päätäni kääntää, mutta vähän väliä tulee silti vilaistua, muuallakin kuin liikennevaloissa, ja ojenneltua kättä sinne taaksepäin. Pitäis vaan yrittä muistaa, että kannattaa mieluummin pysähtyä kuin liikkeessä katella ja rauhotella. Kun se sekunninkin vilkaisu voi olla kohtalokas.
 
Missäs meidän mammat kun näin hiljaista ompi :eek:

Mä istahdin kahville tähän, meinaa kyllä silmiä alkaa luppaseen viime öiset hulabaloot...mut täytys vaan koittaa skarppina hereillä pysyy, ettei unirytmit tyystin sotkeennu.

Eskarilainen menee tänään eskarista suoraan hetkeks kaverille leikkimään ja kaverin äiti sit tuo pois. Että näiden "nuorikoiden" kanssa tässä... tällähetkellä kyllä siltä tuntuu että tulisipa jo kotiin, niin paremmin viihtyis nuo kotona olijatkin :whistle: pääsis mamma vähemmällä :D
Eiauta,eiauta...lisää kahvia taas ja jotain hommia kehittelemään ettei väsy ota selkävoittoa :whistle: aih, onhan mulla pyykit koneessa-siispä pyykin levitykseen..
 
Siis taasko jossain on ammuskeltu :eek: Eihän tässä hitto vie uskalla enään kouluunkaan kohta mennä... Mihin tää maailma on menossa, ei Suomessa oo ennen tarvinu tollasia asioita pelätä..

Mä täälä oon siivonnu koko päivän.. jotenkin ihan sika puhki. Pakko jatkaa loppuun että kerkeää ennen kun pitää pojat hakea
 
milli mä katoin sen inhimillisen tekijän... Miehen kans molemmat jäätiin kuunteleen suu auki, kun ne puhui laskuista jotka menneet ulosottoon jne. Ihan karmeaa kuunneltavaa oli.

Anni meni mummolle yöksi, me ollaan ensin käyty mammatapaamisessa Mintun kans ja sit naapurin ja hänen vuosikkaan kanssa kävelyllä ja pitkään oltiin ulkona pihallakin. Mahtava ilma!

Jos lähtis vaikka huutikseen... :)
 

Yhteistyössä