Hakutulokset

  1. T

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    Heippa! Minäkin päässyt tänne puolelle :p .. Eli meidän perheeseen syntyi poika 27.11. viikoilla 40+2. Kokoa komistukselta löytyi 3680 g ja 50 cm. Synnytys oli totaalisen erilainen kuin esikoisesta. Esikosta meni aikanaan vedet ja sitten odoteltiin tuntikausia supistuksia. Nyt tuli...
  2. T

    *Marrastähtien'07* 2 lähtölaskenta

    Heipsan! Onnittelut kaikille nyytin saaneille! :flower: Ei tarvinnut itse odotella joulukuulle vaikka niin luulinkin.. Eli 27.11 viikoilla 40+2 syntyi meidän perheeseen poika. Mitat olivat 3680 g ja 50 cm. Rytmit vielä täysin hakusessa, tämä poika kun menee "yöunille" aamuyöllä 4-5...
  3. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Täällä kanssa yksi, jolla mennyt ihan täysin hermo ihmisten kyselyihin!! :kieh: En halua mennä enää mihinkään missä on mahdollista törmätä tuttuja, eli esim. kauppaan.. Tänään oli neuvola. Se mikä viimeks oli lähtenyt painosta eli 1,3 kg oli nyt tullut juuri saman määräisenä takasin, et...
  4. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Me otettiin Kastellin paketti. Tarjoajia on paljon ja vertailu on hankalaa erilaisten sisältöjen vuoksi, mutta kyllä se sitten lopulta oli helppo päätös kun aikansa niitä tutkaili. Tyytyväisiä olemme ratkaisuumme. No sitä siis ollaan edelleen pallovatsana ja ne viikothan on tänään tasan sen...
  5. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Katjuzalle onnittelut Eemelistä!!! :flower: Suloinen pakkaus!
  6. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Heipsan, kokonaisena edelleen.. Mihinkäs tämä tästä.. :p Sairaalakassin pakkasin tänään siihen kuntoon, et ei puutu enää kun hammasharja ja -tahna sekä hiusjutut. Nyt olisin siis ihan valmis lähtemään, mut mahassa ei vissiin olla samaa mieltä. Supistelee, mut ei silti sellasia mitä pitäs...
  7. T

    Yhtäkkiä vihreä kakka ja kovaa itkua!

    Vihreä kakka on yksi rotaviruksen oire, mut sen pitäs myös olla haisevaa... Onko teillä näin? Meidän esikolla oli tuo virus, mut tosin vasta 10 kk ikäsenä. En tiedä voiko tulla noin pieniin... Toivottavasti tilanne helpottaa!!
  8. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Onnittelut uusille vauveleille!! :flower: Itse yhä edelleen tiukassa paketissa.. :laugh: Kävin eilen neuvolassa ja sain huomata laihtuneeni 1,3 kg viikon aikana!! Voitteko uskoa? ;) Mies kyllä totesi heti, että ei näy missään :p .. Kokeili vauvelin päätäkin ja tuumasi, ettei se nyt ihan...
  9. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Älä huoli Enni, täällä minäkin pysyn hamaan tappiin asti kurkkimassa kuka nyt on lähdössä tai jo käynyt synnyttämässä :laugh: Olen yrittänyt asennoitua niin, että joulukuussa sitten.. Vaikka laskettu aika onkin nyt tulevana sunnuntaina ja esikoinen meni aikanaan vain kaksi päivää yli...
  10. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Onnittelut kaikille käärön saaneille!! :flower: Sitä tässä itsekin jo malttamattomana odotellaan viikoilla 39+0... Supistelee päivittäin mutta ei niin, että se pihalle niillä vielä tulis.. Viime yö oli kamala. Joskus kahen aikaan kun menin taas kerran vessaan jumalaton päänsärky pukkas...
  11. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Päiviä kaikille! Onnittelut taas kaikille vauvelin saaneille! :flower: Kyllä se vaan on kumma juttu, että kohdunkaula oli eilisen neuvolakäynnin perusteella lyhentynyt peräti puoli senttiä kahden viikon aikana, ollen nyt 2 cm. :laugh: Se niistä supistuksista ja niiden voimasta :laugh: ...
  12. T

    Sikiön sydämen lisälyönneistä kokemuksia kenelläkään!!

    Mulla oli pari viikkoa sitten neuvolassa epämiellyttävä hetki, kun sydänääniä kuunneltiin oikein tosi pitkään ja eri paikoista. Kuulin itsekin kuinka kuulostivat ihan ihmeellisiltä. Sain saman tien lähetteen yliopistolliseen sairaalaan tarkistukseen. Siellä sitten olin sydänkäyrällä pitkän aikaa...
  13. T

    *Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

    Kauheasti tullu kaikille jo vauvoja! Onnittelut heille pienistä kääröistä!!! :flower: Helmentytölle ja hänen perheelleen haluan sanoa osanottoni :'( . Ei tuollaista voi ymmärtää. Kaikille, jotka ovat tällä hetkellä vauvojaan maailmaan saattamassa toivotan kovasti voimia ja jaksamista...
  14. T

    multi tabs raskaus inkivääri

    Tuosta inkivääristä ei ollu mulla ainakaan mitään apua. Lääkäri kirjoitti mulle reseptin pahoinvointilääkkeestä (kolmiolääke), jolla sain sen verran helpotusta elämään, et pystyin olemaan töissä. Sekään ei sitä kokonaan poistanut, ruuanlaitto oli mm. ihan mahdotonta ja laattasin silti muutaman...
  15. T

    Sikiön sydämessä lisälyöntejä. Onko muita kohtalotovereita??

    "onko muita?? onko kellekkään käyny et nämä vaarattomat lisälyönnit on ollukki vakavia tai vauvalla on havaittu sit sydän vika tms ku on syntyny?? toivottavasti kellään ei oo mut pakko kysyä.. " Tätä minäkin olen miettinyt, että onko sydän sitten varmasti kunnossa kun vauveli syntyy.. Ja...
  16. T

    Sikiön sydämessä lisälyöntejä. Onko muita kohtalotovereita??

    Epäilen vahvasti,et jos ois ollu jotain vakavampaa,ni oisivat ottaneet sut tarkkailuun/synnyttämään.Viikot ku sulla siihen riittää! :hug: No näin määkin olen yrittäny ajatella, että ehkä otan suotta pulttia asiasta. Ei kai ne mua kotio olis enää laittanu, jos olis oikeesti jotain vakavaa...
  17. T

    Sikiön sydämessä lisälyöntejä. Onko muita kohtalotovereita??

    Moikka, mulla oli tänään ihan normaali neuvolakäynti, jossa katsottiin kaikki perusasiat. Sikiön sydänääniä kuunneltiin todella kauan ja ihmettelin itsekin kuinka kummallisilta äänet kuulostivat. Ollaan menossa viikoilla 36+4. Terveydenhoitaja kirjoitti minulle lähetteen, jolla menin sitten...
  18. T

    *Marrastähdet '07* Lokakuussa

    Onnittelut kaikille jo synnyttäneille!!!!! :flower: Tuntuu, että itsellä samaan pisteeseen pääseminen vie vielä ikuisuuden... Viikkoja nyt 36+1, joten toisaalta ei enää pitkä, mutta silti liian pitkä.. Ymmärsiköhän joku tuosta jotain..? :laugh: Eilen illalla vesselin tehdessä taas...
  19. T

    Millä viikoilla vauvan pää kiinnittynyt?

    Toivoisin välttyväni hoitajien irtisanomisajan riskeiltä ja vaaroilta, joten sillä tahtoisin vauvelin maailmaan pari viikkoa ennen oikeata laskettua aikaa..
  20. T

    Millä viikoilla vauvan pää kiinnittynyt?

    Moikka, mulla on toiveena, että vauveli tulis hieman aiemmin maailmaan. Viimeisimmällä neuvolakäynnillä tehtiin painoarviot ym. ja samalla lääkäri totesi, että pää ei ole vielä kiinnittynyt. Viikkoja oli tuossa vaiheessa 35+4. Painoarvio sillä hetkellä oli noin 2,5 kiloa. Toivon siis...

Yhteistyössä