Hakutulokset

  1. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    ei aikomusta kadota mihinkään. Eipä vaan ole mitään "uutta", joten hiljaiselo on ihan paikallaan ;) . Vaan niitä tuulia yhä vaan +++++++++++++++++
  2. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Niinhän tämän pitikin mennä, hienoa ja suuret onnittelut plussasta =) . Ja sitten oliskin jo seuraavan vuoro - kuka se onkaan?!?! ;)
  3. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Lentoemo-76. Jättisuuri :hug: Sinulle, koko porukan tsemppaajalle :heart: .
  4. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Maaruskan tavoin täälläkin kurkitaan lennon etenemistä - puuuuuh, niitä plussatuulia ihan joka iikalle sinne yläilmoihin :heart: . T: Juibe, joka koittaa parhaansa mukaan pitää pöksyt jalassa ainakin toistaiseksi ;)
  5. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Täällä sen tätsyn kanssa vaan mennään ja mieli on oikein hyvä! Tosissaan vappuna katellaan taas, nyt nautitaan valkoviiniä ja ollaan ja elellään =) . Taustalla seurailen teidän lentoa ja edelleen - erittäin paljon plussatuulia jokaiselle matkustajalle! Toivon :heart: pohjasta, että nyt...
  6. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Luulisin tädin tulleen kylään, vuoto lisääntyy vähitellen. Olo on kuitenkin pelkästään iloinen, nyt ollaan muutama kuukausi "tarkkana" ;) ehkäisyn kanssa ja katsellaan kesän korvalla uudelleen, miltä tuntuu =) . Pusseittain ja säkeittäin plussasäteitä ihan jokaiselle lennolla olevalle -...
  7. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Täällä vuoto jatkuu erittäin niukkana, edelleen vaaleanpunaista taikka ruskeaa ja hyvin vähän. Iloitsen vuoron perään sekä kuvitelluista menkoista että plussasta..?! T: hullunhassu ajatusristeilijä... ;) Tai jotain.
  8. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Iso :hug: Maaruskalle. Toivottavasti tätsy ei kovin kauaa teillä viihdy! Ja veikkaisin, että kp1 on se, jolloin kunnon vuoto alkaa. Eli siis tänään. Korjatkaa, jos olen väärässä =) .
  9. J

    Tyhmä kysymys...

    Olen kanssasi samaa mieltä, mutta siinä vaiheessa, kun lasta on yritetty pidempään, voi olla, että tuollaiset testit ja lämmönmittaamiset tulevat mukaan kuvioihin; jos ei muuta, niin antamaan uskoa raskaaksitulemiselle. Itse en ole milloinkaan mitannut lämpöjäni tai käyttänyt ovulaatiotestejä...
  10. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Ja kiitos sanoistanne. On tämä rassaavaa poukkoilla kahden fiiliksen välillä :ashamed: . Eilenillalla tuli taas vähän vaaleanpunaista vuotoa, hiukan verta paperiin. Aamulla sitten taas vaan ruskeaa... Olin illalla ILOINEN, en sittenkään raskaana(?), mutta samalla pettynyt ja tuli jo...
  11. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    mä vasta mietin, että mistähän sen testin hakisin. Apteekki tuosta löytyy, mutta ruokakaupassa ainakin vuonna yks ja kaks oli paljon edullisempia testejä - niinkuin tämä elämä nyt tuosta olisi kiinni. Musta kyllä tuntuu, että tästä porukasta plussaa MONI :)
  12. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Pitkin päivää fiilikset vaihelevat. Välillä tunnen oloni huikeaksi - jospa meille tulee vielä se viimeinen vauva. Pienimmäiselle leikkikaveri... Vaan välistä sitten ajattelen, että kyllä meidän perhe on jo koossa... Ulkopuolistenkin tulevat kommentit mietityttävät. Ei se niinkään minulle...
  13. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Lentoemolle (ja toki kaikille kiinnostuneille) väliaikatietoja: Mä innostuin eilen illalla kokeilemaan tuota kn:aa ja olipahan kova! Ja tuon seurauksena tuli sitten taas vetistä vaaleanpunaista vuotoa ja minimaalinen määrä rusehtavaa limaa. Että just, voipi olla ihan mitä vaan. Herkkä tuo kn...
  14. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    mulla tuon vuodon suhteen ihan samanlaista, ekaks ruskeeta limaa, sitten vaaleanpunaista vetistä ja sitten taas sitä ruskeaa. Eikä nyt sitten enää mitään... Kp 21 tais alkaa noin vuodot, nyt mennään kp 25. Tiedä häntä. Voi olla kiinnittymisvuotoa tai sitten menkanalkua tai jotain siltä...
  15. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    ainoa vaan, että kumpikin tulos käy =) . Eli plussasta iloitsen täysillä ja menkoista myös - meillä tulee siis ilo molemmista. Töihin voisin jo palailla, mutta kuopus kyllä ottaisi vielä leikkikaverinkin, jos meillä tästä yhdestä kerrasta nyt tärppäsi..?! Mä oon vaan aina ollut niin...
  16. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Jonttu79: Tosiaan sitä vaaleaa, melkein vedenväristä tuli vain paperiin ja nyt sitten ruskeaa, ihan pientä määrää vain... Mullakin kun pieniä on jo neljä, niin ei tällaista sitten tajua, että mitä on, kun on "ihan uutta" ;) . Kiinnittymisvuoto on jotain utopistista. Toivottavasti kaikki...
  17. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Eilen tosiaan se veriviiru, illalla kaupasta tullessa ihan vaaleanvaaleanpunaista nestettä. Nyt aamulla taas ruskehtavaa valkkaria - on niin kummaa toimintaa tältä omalta tutulta keholta. Kun kp:t eivät ole vielä kummoisetkaan. Greippimenua tai vitamiineja en ole koskaan napsinut. Raskaudet...
  18. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Ruskeaa limaa edelleen, aamulla juuri ja juuri silmin erottuva punainen veriviiru..? En ymmärrä. Menkkoihin pitäisi vielä olla matkaa, kp nyt 22... Eikä tosiaan mistään kiinnittymisvuodosta ole aiempaa kokemusta. Aikaiset menkatkin toki voisi olla... Juilintaakin on ihan mukavasti. Mies...
  19. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Kyllä se on tuota 28-30 ollut. Oon niin laiska merkkaamaan ylös... :ashamed:
  20. J

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Mukavan tuntuinen ketju =) . En nyt aivan tähän varmaan täysin sovi, sillä meillä ei tuota yritystä ole ollut yhtä kertaa lukuunottamatta. Kokeiltiin... :ashamed: Meillä siis lapsia jo neljä ja tämä mahdollisuus viidennelle annettiin miehen aloitteesta, vähän ehkä uteliaisuudestakin. Mutta...

Yhteistyössä