Voi kun ihana lukea teidän kuulumisia, vaikka en nyt niitä ehdikään kommentoida, paitsi että
maaruska: sua tarvitaan täällä, eli otathan ovet vartioitavaksesi! Ei me ilman sua pärjätä...
Ehkä sitten kaikilla ei ookaan suora lento, vaan välillä pitää pysähtyä tankkaamassa konetta...
Te ootte kaikki niin mahtavia matkakumppaneita, että jatkolento on pakko perustaa, eikös juu?
Tinttaran pahoinvointi kuulostaa hienolta
, ja
Heksun sinertävät nännit mainitsi mulle farmaseutti ekaksi oireeksi!!! :heart:
Itsellä tänään jatkui kuvotus, mutta kuten
Äippä kirjoitti, alkaa näin loppusuoralla ilmaantua tuota henkistä turbolenssia
, ja oon ruvennut miettimään, että onko tää väsymys ja äklötys ihan vaan pirullisia (ja uusia, mutta kun vasta 3. luomukierto menossa, niin...) pms-oireita. Meinaan, voiko raskausoireet muka tulla jo viikko oviksesta? :/ Ja kun on tuota pahoinvointia kierron lopussa kuulemma on useillakin naisilla, vaikkeivat raskaana olisikaan. Nyyh.
Illalla menimme elokuviin katsomaan Kultaista kompassia, tykättiin siitä tosi paljon. Mutta siinä lopun joukkotaistelukohtauksessa mua rupes itkettämään ihan hirveästi... Siis onhan väkivalta surullista, mutta ei tälläinen entinen aktiivikarateka yleensä liikutu, vaikka päitä filmeissä putoaisikin ja iskuja satelisi oikealta ja vasemmalta
Ja illallisella mies myhäili silleen ovelasti, kun tilasin pihviä pizzan sijaan. Oon nimittäin syönyt lihaa vasta pari kuukautta 15 vuoden kasvissyönnin jälkeen, tänään vaan kuvotti ajatus pizzasta ja teki kauheasti lihaa mieli... :saint:
Eli kyllä hormonit nyt jyllää oikein kybällä, oli syynä mikä tahansa...
+++++
Italiassa hyrisevältä hormonihiireltä