*** 3 viikko toden sanoo***

Missäs kaikki rupattelijat kuppaa??:D Mietinpä tuossa vaan että ehkä mulla onki nyt kp 20,kun viime menkat alko niin,että päivää ennev veristä vuotoo,tuli runsaasti todella tummaa ruskeeta tuhrua,niin kaiteppa nekin oli menkkavuotoja.Sidettä kummiskin tarvitsin kun tuo tuhru alko viimeks..
Mistähän ihmeestä se turhu oikeesti johtuu?Mulla ollu jo ainaski 3 vuotta tuota tuhruilua,mutta eipä ollu lapsettomuuslääkäri moksiskaan siitä kun kerroin tuosta...Piru vie että mua nyt masentaa,kun aina tulee näin lopullinen päätös siitä ettei tärpistä kannata edes haaveilla enää sen jälkeen kun se pirun tuhru tulee...Onhan niitäkin ihmisiä jotka tuhruttelee aina ja ovat olleet raskaana siitä huolimatta vaikka tuhru alkaakin..Voi jösses sentään,on tää vaikeeta!Noh,mää sit kerron kun mut voi oikeesti poistaa listalta..Toivon kyllä että ei mitään 6 päivän maratoni-tuhrua pukkaa,ärsyttää.Mutta toisaalta enpä haluis sitäkään et kierto taas lyhenis,norm. 25 yhtään..Miten se voikin olla että niin kamalasti voi heitellä..Pitää varmaan alkaa e-pilsuja vetään vähäks aikaa jos kierto niillä asettus ees hetkeks..Hah hah,ikäänkuin tässä jotain syntyvyydenkontrollointi-pillereitä tarviis,ei oo ikinä tarvinnu! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: |O
 
Heipä hei! :wave:

Tänne eteläänkin saatiin vihdoinkin se talvi, kiva oli rämpiä polvia myöten lumessa :) .

Mulla kp35/38-40 ja nyt on vähän sellasta painontunnetta mahassa ja ikäänkuin lievästi sanottuna turvottaa :eek: . Mä tietysti heti kuvittelen vaikka mitä, mutta todennäköisesti Tiedät-Kyllä-Kuka tekee siellä itselleen majapaikkaa valmiiksi :| .

Testata ajattelin heti maanantaina, jos siis on tarvetta. Onkos muita jotka aikoo heti alkuviikosta testailla?

Seuraavana ällöosaston tarinoita, älä lue jos syöt samalla tai olet muuten herkkä:

Mulla on todella vähän ollut valko-/mitään vuotoa tässä kierrossa. Jotenkin kosteeta ja mehukasta on kyllä ollut, mutta ehkäisyrenkaan aikana totuin siihen, että valkkaria tulee koko ajan. Ja nyt ei juuri mitään. Pari kertaa on tullut sellaista venyvää limaa, jota olen jo ovislimaksi ehtinyt luulla, mutta ei siis sitä todennäköisesti ollut :headwall:
 
Voi Tinttara-84, :hug: . Mutta ei me vielä kyllä koneen ovea aukaista, mutta saat muuten vaan :hug: .

Juibe ja maaruska, kyllä mä nyt oon päättänyt, että toi on ihan vaan kiinnittymisvuotoa, ja Cpt. Haikara, joka tietää ihan kaiken, on selvästiki samaa mieltä.

Tuisku-84, hyvä hyvä, meidän pitää tehdä niin kuin Peter Pan neuvoi: eli kun vain jaksaa uskoa, niin pystyy lentämään! Varsinkin meidän plussalennolla!

Mulla alkoi tänään ennen lounasta sellainen mukava kuvotus, oli vaikea saada mitään alas, kun kaikki oli tulossa ylös, mutta sain sentään pidettyä sisällä. Sitä kesti hiukan yli tunnin, nyt sitten jo helpottaa. Voi tietysti, että olen syönyt jotain pilaantunutta, mutta vatsa on pikemminkin kovalla, ainakin toistaiseksi.

Jos aattelen mun oireita, niin:

Tajuton väsymys, juiliminen alavatsassa, herkistynyt hajuaisti (tänään kävelyllä haistoin ohi juosseen naisen deodorantin vielä kun nainen oli n. 5 tai ehkä 10 metrin päässä ), tuo toistaiseksi ohimennyt kuvotus ja kauheat klementiinit ;), kosketusarat rinnat, ajoittainen metallinmaku suussa ja nenä tukossa varsinkin aamuisin herätessä.

niin tosiaan voisivat olla hyviä uutisia tai sitten oikein huonoja sellaisia, eli ellen pamahtanut paksuksi, taidan olla tosi kipee, vähintään listeria tai borrealoosi tai muu sellainen. Meinaan, voiko muka oireet alkaa jo 7-9 päivää oviksen jälkeen? Olenko vain kehittänyt tässä kierrossa hypokondriani huippuunsa? :LOL:

++++++ :whistle: :p
 
HotCoffee: Mä luulen kanssa että testailen ma tai ti. Tiedät-kyllä-kenen pitäisi (tai siis ei pitäisi... ) tulla ke mutta haluan testata jo alkuviikosta... :ashamed: JA minä kun alun perin ajattelin etten testaa kun vasta viikolla 4.... :LOL: :whistle:
 
Nyt hetken märehdittyäni päätin,että raskaana olen tuhrusta huolimatta,PISTE! :) Mulla on ihan karseen huono olo,kurkussa asti närästää,vihleksii alamahaa ja hiiva-oiretta on edelleen. Ei mutta oikeesti,JOS olisikin niin onnellisesti,niin mä sit testaan ens ti,ma pitäsi menkat alkaa.Toivon totisesti että voin testata..Sanookaa nyt vaan,että "elä hulluja puhu",kun täällä oon jo selvittäny ettei tärpistä tarvii haaveilla enää tuhrun jälkeen....Saan kai mä silti haaveilla?
 
Tinttara: Positiivinen ajattelu rulaa! :D Pidän sulle ihan hurjasti peukkuja! b:)d

Lentoemo: Oi, sun oireet on kyllä niin lupaavat!

ON: Oireettomuus jatkuu, kaikki eiliset oireet ovat hävinneet. Tosiaan voi olla, että oli kiinnittymisvuotoa tai sitten ei. Vain v.vuoto on vähän lisääntynyt, mutta en suostu siitä innostumaan. Yritän pitää vielä jalat maassa, vaikka mieli liitelisikin pilvissä. ;)

Paaaaaljon plussatuulia kaikille! :whistle:
 
Tuisku, mä ajattelin ensin kans testata vasta viikolla 4, mut kuka hullu nyt sinne asti jaksaa odotella :LOL:

Tosin, mulla testit melko varmasti negaa ja sitten se Tiedät-Kyllä-Kuka antaa odotuttaa itseään, joten varmaan jatkan testaamista apinanraivolla vielä silloin nelosviikollakin :D
 
Olen kyllä onnekas, kun olen näin mahtavalle lennolle päätynyt!!! :heart:

Itse aion muuten testata ti, koska silloin on mieskin kotona jo heti aamusta. Panin tuonne muuten uutta pinoa ekoista raskausoireista, luulen että en ole ainoa niistä kiinnostunut :saint:

+++++++ :whistle: :heart:
 
Voi kunpa luontoäiti nyt pitäisikin lupauksensa, HotCoffee :D

Mun oireet on ihan oikeita siinä mielessä, etten niitä taatusti vain kuvittele, ongelmana vain on se, että kuten varmaan moni muukin on huomannut, muistuttaa raskausoireet pms-oireita aivan liikaa :kieh:

Olenkin yrittänyt listata vain oireita, jotka poikkeaa selkeästi edellisen kierron oireista, mutta vaikka olen täällä omaa itsetuntemustani "mainostanut" :LOL: , niin pakkohan mun on muistaa, että menossa on vasta kolmas luomukierto vuosikausien pillerinkäytön jälkeen :/ .

Mutta kolmas viikko ja mulla kolmas kertahan se toden sanoo, vai mitä?

++++++ :whistle: +++++ :p
 
Voi kyllä on ihanan kuuloisia oireita muilla :) Täällä omituista juilimista mahassa ja muutama terävämpi vihlaisu. Ei oikeastaan muuta. Masentavalta tuntuu, mutta ehkä parempikin kun ei odota kummosia. Mä ajattelin testata vasta loppu viikosta, jos sitten enää ees tarvii.
 
Pitkin päivää fiilikset vaihelevat. Välillä tunnen oloni huikeaksi - jospa meille tulee vielä se viimeinen vauva. Pienimmäiselle leikkikaveri... Vaan välistä sitten ajattelen, että kyllä meidän perhe on jo koossa... Ulkopuolistenkin tulevat kommentit mietityttävät. Ei se niinkään minulle merkitse, mitä muut ajattelevat, mutta toista on vaan niin helppoa loukata :( .

Ei meillä ole mitään uskontoa tai mitään, kunhan vaan tykätään vauvoista ja lapsista ja tästä omasta pikkulaumasta. Niin että välillä nämä omat ajatukset risteilevät ihan järjettömästi laidasta laitaan... :ashamed:

Koittakaa ymmärtää :heart: =)
 
mä vasta mietin, että mistähän sen testin hakisin. Apteekki tuosta löytyy, mutta ruokakaupassa ainakin vuonna yks ja kaks oli paljon edullisempia testejä - niinkuin tämä elämä nyt tuosta olisi kiinni.

Musta kyllä tuntuu, että tästä porukasta plussaa MONI :)
 
Mulla sama fiilis Juibe, tästä tulee huikea plussalento! :D +++++

Täytyy tunnustaa, mulla on peräti NELJÄ testiä kaapissa odottamassa! Ovistestien kylkiäisenä tuli kolme testiä ja yksi on jäänyt sinne kaapin perälle odottelemaan.
 
Täällähän on jo juttu tuokio täydessä vauhdissa! :)

Lentoemo, sun oireet kyllä kuulostaa...+:lta =) toivotaan paraasta!

Meikkiksellä ei ole epävarmuutta oviksen ajankohdasta. (voi luoja kun ihminen voi olla kostea :whistle: ) No, onneks nyt alkaa jo helpottaa... varmaan ovis alkaa meneen ohi, alkaa pikkuhiljaa paleltaankin...

Mä olen päättänyt etten yhtään kuuntele kroppaani. Vaikka nyt vihloiskin ym. niin mä en uskalla enää innostua kun viime kierrossa niin tein ja jouduin karvaasti pettymään :ashamed:

Mun on varmaan pakko testata jo viikonloppuna...vai? ....ei taida vielä näkyä...? Menossa kp17...
 
Ai niin, sitä piti vielä sanoa, että juttelin tänään lääkärin kanssa tiedätte-kyllä-kenen siirrostaja mahdollisesta raskaudesta. Hän sanoi että jos ajatellaan että ovis on ollut kp14 niin kyllä siinä kp20-kp21 näkyy jo testissä =) Ja oli myös sitä mieltä että kotitestit on aikas tarkkoja. Lentoemo, testaa ja puhalla meille kaikille plussatuulia loppulennolle jooko? :saint:
 
Pickane: Ai että ihan normaali herkällä testillä pitäisi tulla plussa ( siis jos raskaana...) jo 6-7 pv oviksesta! :eek: Luulin että vain niillä herkillä saa mahdollisen plussan ennen tiedätte-kyllä-ketä ja nekin aikaisintaan 10 pv oviksesta...!

Täällä rintojen vihlonnan lisäksi oireina palelu ja lievä huimaus, mutta saas nyt nähä... ;)

 
Tinttara Noin sitä pitää asenne kohdalleen ;)

Lentoemo sulla oireet kyllä todella lupaavat =)

Juibe voin hyvin ymmärtää kuinka sinua loukkaa toisten ajatukset. Lapset kun ovat lahjoja ja toiset vaan haluaa niitä enemmän. Meidät ihmiset vaan niin helposti laitetaan tiettyyn kategoriaan että kaksi lasta per perhe miel. tyttö ja poika. Ikävä kyllä :( Mä haluaisin ainakin rikkoa kaikki perinteet. Kanna ylpeänä lapsi lukuasi :heart:

).( Mä täällä tuhruttelen ja tuhrutelen, vaikka lentoemo hienosti tsemppaa, en usko raskautumiseen valitettavasti. Koska kaava on niin sama kun viiime kierrossa. Toki jollei kunnon vuoto tämän viikon loppu puolella ala voinkin testata.

Mulla on myös todella hyvä tunne siitä, että tästä kierrosta moni plussaa :whistle: :whistle:

Eniten minua harmittaa se jos joudun jättämään teidät (koska putoan), olette niin mahtavaa porukkaa B) :attn:
 
Juu, kuvotus jatkuu lupaavasti. Ei tee yhtään mieli syödä mitään :$ . Pitää kyllä vielä kyllä kysyä mieheltä, että onko silläkin huono olo silta varalta, että eilinen kana ei ollutkaan ihan tuoretta :LOL: .

Voi kiitos teille kannustuksesta, olette tosi ihania! Olisi muuten kiva perustaa myös meille jatkolento... :heart: Että saisi tietää teidän kuulumisia myös testauksen jälkeen...

Juibe, yritä olla miettimättä muiden mielipiteitä, vaikka ne voivatkin loukata. Mä ainakin olen aina haaveillut isosta perheestä, vaikka tässä iässä suurperhe nyt ei enää olekaan mahdollinen ja yksikin tuhisija olisi maailman ihanin ihme :heart: Mutta mä ainakin katson kateuden sekaisella ihailulla suurperheiden äitejä, eli pää (ja maha :LOL: ) pystyyn vain!

Pickane, mulla on Suomesta ostettu Apteekin oma, joka on kuulemma aika herkkä, mutta ihan taikauskosta aion testata vasta kp32/30, koska silloin mun mies on mulla henkisenä tukena.

Kyllähän sitä varmaan tulisi tiristeltyä negan jälkeen varsinkin kun on ikävä ajatella, että on tässä kärsinyt väsymyksestä ja pahoinvoinnista "ihan turhaan", mutta kyllä me miehen kanssa ajatellaan kummatkin, että jos Luoja suo... :heart:

Paitsi että tältä lennoltahan pärähtää semmoinen määrä plussia, ettei tosikaan! +++++++++ :whistle: ++++++ :heart:
 
Tänään muuten rinnat ei ole enää kosketusarat, vaan niitä oikeen särkee siihen malliin, että jos nää onkin ihan vaan kierto kierrolta pahenevia pms-oireita, niin sitten mä kyllä suutun :kieh:

No ei vaiskaan... Jokainen raskaus on suuri ihme... Kovin sitä alkaa tulla uskonnolliseksi näin kierron loppupuolella. Kävin mieheni nunnaserkun luostarissa n. viikkoa ennen ovista, siellä oli jäljennös Lourdesin madonnasta (jolla siis katoliset uskoo olevan parantavia voimia), enkä voinut olla sytyttämättä kynttilää... Vaikka hiukan itsekkäältä tuntuu pyytää itselleen vauvaa, kun voisi rukoilla rauhan ja nälänhädän loppumisenkin puolesta...

Kuten näet Juibe, et suinkaan ole ainoa, jonka mietteet lentelee täällä tuulenpuuskien mukana :D
 
Mäkin kyllä luotan, että moni tästä joukosta plussaa. Käsittääkseni noita oireita voi oikeastikkin olla jo hyvin pian ovulaation jälkeen. Kovin henkilökohtaistahan tää koko homma kumminkin on. Ja mäkin uskon kyllä että vain tosi herkät testit voi näyttää raskautumisen ennen kuukautisten oletettua alkua. On ollu hauska porukka ja harmittavaa on jos tän poppoon joutuu jättämään.

Vai vihloo Tuiskulla jo häntäluukin :LOL:

Ja Juibe tottahan se on, että vaikka ei toisten mielipiteistä sinäänsä edes välittäis niin voi ne silti satuttaa. maaruska on ihan oikeassa sanoessaan, että kanna lapsilukusi ylpeänä. Hieno ja mahtava asiahan lapset on!
 

Yhteistyössä