*** 3 viikko toden sanoo***

Maaruska; :hug: (peukut seuraavalle lennolle!)

Feliana, näyttäisi siltä että meillä mennään samoissa kp:ssä. Onko ollut oireita?

Ja mulla jatkuu pikkunippailu vatsassa...Mieli on pysynyt aika hyvin kurissa...ja jalat maassa (tai siis ilmassa nyt kun ollaan lennossa

;) )
 
todellakin jään potkimaan tiedätte kyllä ketä persiille, jos yrittääkin lähelle teidän plussa lentoa. :LOL: Riittää että sai minut, muita ei sitten tarvita ja muut saatte plussan, joohan?? Se saa kyllä sellaista kyytiä jos uskaltaakin lähelle tätä lentoa tulla :LOL: :LOL:

Juibe näin mäkin olen ymmärtänyt mistä kierto lasketaan, mutta jotankin tulee niin hirveä uskon puute.

Kai se meidän "loisto" yksilö on vielä sitten matkalla :LOL: :LOL: Ja tarttuu sitten kiinni kun on sen aika, näin uskon. Kaikella on kuitenkin jokin tarkoitus :heart: :heart:

Kaikille muille oikeeeeeeeeen oikeeeeeeeen paljon +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Taas on päivän aikana tekstiä pukannut. Maaruskalle lohdutukset, pysy meidän mukana kumminkin.

Juu Pickane samoissa taidetaan mennä. En oikeen uskalla ajatella mitään oireita. Pari päivää on menkkamaisesti jumittanut ja jotenkin nipistellyt alavatsaa. Ei aikaisemmin ole tullut menkkakipuja näin aikaisin. Eilen yöllä tuntui siltä kuin joku olisi nipistänyt lujaa alavatsasta, aika keskeltä. Säteili siitä sitten alas päin. Huonon olon pystyn itselleni varmaan kuvittelemaan, joten ennen kuin oksennan en sellaisia rekisteröi. Jano on ollut kova. Kolmena peräkkäisenä yönä olen joutunut nousemaan juomaan kesken unien. Hulluksi varmaan tässä tulee :snotty: Löytyykö koneesta kallonkutistajaa! :p
 
Voi maaruska! :hug: Hitsi se tiedät-kyllä-kuka on kiero ja kavala! :kieh: Mutta pysy meidän portsarina! :D

Ihanaa, kun ei ole yksin näiden (kuviteltujen?) oireidensa kanssa! :D Jumpassa tuntui vatsalihasliikkeet aika ikäviltä, ikäänkuin kohtu olisi jotenkin pistänyt vastaan, kun rutisti. Vähän äksy olin, kun tulin kotiin, vaikka jumpassa olikin ihan seesteinen olo. Väsyttää kyllä kamalasti, joten toivottavasti voin laittaa sen piikkiin, enkä PMS:n.

Sänky kutsuu kyllä tätä matkustajaa, vaikka kello on vasta vähän yli yhdeksän. Pari tuntia jumpassa imi kyllä musta mehut ihan täysin!

Plussasäteitä kaikille! B)
 
Täällä vuoto jatkuu erittäin niukkana, edelleen vaaleanpunaista taikka ruskeaa ja hyvin vähän. Iloitsen vuoron perään sekä kuvitelluista menkoista että plussasta..?!

T: hullunhassu ajatusristeilijä... ;) Tai jotain.
 
ILTOJA
Mä en varmaan ees ovuloinut tässä kuussa :ashamed:
Oon tikutellut tässä pelkkiä negoja...olen jostain lukenut(elättelen toiveita) että jos tikuttelee vaan kerran vrk niin plussa voi mennä sivu suun???
kun eikös se "hormooni piikki" mitä testi mittaa voi joillakin näkyä vaan 12h...
mulla oli 0,3 lämmön nousu eilisen ja tän aamun lämpöjen välillä...
Ovis voutoa oli kyllä runsaasti jo ihan kierron alussa ja enhän mä sillon testejä tehnyt kun en niitä ollut saanut aikaseks hommata...
 
Mä vasta nyt koneelle kerkeen...
Mulla siis kp 25/noin 30 menossa...Lämmöt nyt siis noin puoli astetta koholla...joten varmastikin ovis on tapahtunut.
Juibe: jospa kuitenkin olisit raskaana, toivo sitä vaan...niin se on että naisella joskus mielialat heittää :LOL:
Voi Maaruska...jäähän toki tsempittämään meitä kuitenkin...
Mulla on rinnat tosi arat, kun olin ratsastamassa niin sattui ravi kamalasti rintoihin...
Ja mun nännit on muuttunut selvästi sinertäväksi vielä enempi kuin eilen...menkkamaiset kivut hävinneet...jos tiedätte kyllä kuka pysyy poissa niin voisin keskiviikkona ehkäpä testailla tai torstaina...viikon päästä siis!!!
Mukavaa yölentoa kaikille

=)
 
Voi kun ihana lukea teidän kuulumisia, vaikka en nyt niitä ehdikään kommentoida, paitsi että maaruska: sua tarvitaan täällä, eli otathan ovet vartioitavaksesi! Ei me ilman sua pärjätä...

Ehkä sitten kaikilla ei ookaan suora lento, vaan välillä pitää pysähtyä tankkaamassa konetta...

Te ootte kaikki niin mahtavia matkakumppaneita, että jatkolento on pakko perustaa, eikös juu?

Tinttaran pahoinvointi kuulostaa hienolta :D , ja Heksun sinertävät nännit mainitsi mulle farmaseutti ekaksi oireeksi!!! :heart:

Itsellä tänään jatkui kuvotus, mutta kuten Äippä kirjoitti, alkaa näin loppusuoralla ilmaantua tuota henkistä turbolenssia :D , ja oon ruvennut miettimään, että onko tää väsymys ja äklötys ihan vaan pirullisia (ja uusia, mutta kun vasta 3. luomukierto menossa, niin...) pms-oireita. Meinaan, voiko raskausoireet muka tulla jo viikko oviksesta? :/ Ja kun on tuota pahoinvointia kierron lopussa kuulemma on useillakin naisilla, vaikkeivat raskaana olisikaan. Nyyh.

Illalla menimme elokuviin katsomaan Kultaista kompassia, tykättiin siitä tosi paljon. Mutta siinä lopun joukkotaistelukohtauksessa mua rupes itkettämään ihan hirveästi... Siis onhan väkivalta surullista, mutta ei tälläinen entinen aktiivikarateka yleensä liikutu, vaikka päitä filmeissä putoaisikin ja iskuja satelisi oikealta ja vasemmalta :LOL:

Ja illallisella mies myhäili silleen ovelasti, kun tilasin pihviä pizzan sijaan. Oon nimittäin syönyt lihaa vasta pari kuukautta 15 vuoden kasvissyönnin jälkeen, tänään vaan kuvotti ajatus pizzasta ja teki kauheasti lihaa mieli... :saint:

Eli kyllä hormonit nyt jyllää oikein kybällä, oli syynä mikä tahansa...

+++++ :whistle: Italiassa hyrisevältä hormonihiireltä :LOL:
 
Saanko laskia unien näkemisen raskausoireeksi? :whistle: . Oon nyt parina yönä nähäny ihan hönttiä unta. Viime yönä näin painajaistakin, josa oli pyssymies ja panttivankidraamaa (meikä pääosasa :/ ). Heräsin hikisenä, kun oli niin kamalat tapahtumat :eek: . Näin sitten perään jotakin muutakin unta, mutten enää muista sitä unta, vaikka aamulla vielä muistin. Pitäis aina kirjoittaa noi unet johonkin ylös heti kun herää :D , vaikkas tänne :D

Lento jatkukoon ja nopeutta lisättäköön, ettei vaan tiedät-kyllä-kuka saa meitä kiinni. Ja todella hyvä, että meillä on ihan oma portsari, joka pitää huolen, ettei ylimääräisiä lennolle huolita :D . Onhan sulla oikeen kunnon kengät jalasa Maaruska, että jää jonkun persuuksiin erittäin iso jälki :LOL:
 
Friesia: Joo, lasketaan unet vaan oireiksi! Mä nimittäin näin unta, että olin raskaana ja sellaisessa odottavien äitien -ryhmässä! :D Ja toissayönä näin unta, että sain poikavauvan.

lentoemo: :hug: Kylllä nämä hormonit on outoja! Sulla on kyllä niin klassiset raskausoireet, että epäilen, voiko ne olla muka tiedät-kyllä-mitä oireita.

).( Oudot nippailut vaan jatkuu, nyt ehkä enemmänkin sellaisena painontunteena. Eilen illalla kihelmöi hassusti, enkä taaskaan meinannut saada unta. Tänä aamuna heräsin spontaanisti jo seitsemältä, vaikka tunnin verran olisin saanut vielä nukkua. Tätä ihmettä ei ole tapahtunut kyllä piiiitkiin aikoihin. :D Mulla polttelee testit kovasti kaapissa. Siellä olisi yksi puolitettu ovistestikin, jonka voisin tehdä viikonloppuna. ;) Olen heikkoluontoinen... :ashamed:
 
joo, mulla on sellaiset kengät jalassa, että luulis lentävän kauas, siis tiedätte kyllä kuka :LOL: Ja sen potkun jälkeen ymmärtää olla poissa ja pitkään :LOL:

Muille kovasti tsemppiä ja täällä siis mukana tsemppaan loppuun asti, se on varma=)
 
Adjöö,hyvät kanssamatkustajat!

Mitähän ihmettä nuo saamarin menkkakivut meinaa ja näin "aikaseen" kierrosta??Aamupäivästä tuntuu,eilen ja tänään.Nyt ei enää!!Ei eilenkään enää iltapäivästä?Omistuista.Ihme hiki pukkaa,vaikkei mitään tee,mutta kun nuo tissit ei muutu mikskään!Taidan vähä puristaa nännejä,että alkaisivat sinertää verennkierron estymisen takia!!! :LOL: Ällöttääkin aamusella ja iltasella ja kun maha tyhjä.

Friesia: Mä oon lukenu muualta että raskautuneet ovat nähneet omituisia unia ja painajaisiakin ;) Itse myöskin nähnyt unia joissa ei mitään järkee: omituisia henkilöitä,esim serranon perheen santiago!? Kaikkee niin outoo,että ihan miettii onko sitä täysin järjissään enää näitten kuumeilujen kanssa :D

maaruska: :hug:

Nyt koiran kaa pihalle!
 
Voi kun nämä päivät menisi vähän nopeampaa... :LOL: Testit huutelee törkeyksiä kaapista ja minä kun meinaan mennä koko ajan halpaan... :LOL:

Periaatteessa voisin jo herkän testin tehdä kun tiedätte-kyllä-kenen pitäisi saapua viimeistään ensi keskiviikkona.. Mutta en taida uskaltaa... :whistle:
Kumma kun haluaisi testata ihan himona mutta samalla ei vain uskalla.. Toivottavasti jo ensi viikolla uskaltaisi.. Tai sitten testaan vasta kun maha alkaa kasvaa... ;)

Aamulämpö oli 36,8C kun normaali on joku 36,1C.. Edelleen palelee, tissiä vihloo, masua ja häntäluuta :D vihloo jne... Mutta todennäköisesti kuvittelelen kaiken. Oon varmaan aivopessyt kumemittarinkin näyttämään niitä lukuja joita tahdon nähdä.. :LOL: :ashamed:


Niin ja niistä unista... Minä myös olen nähnyt niin sekavia unia että en viitti edes kertoa...

:whistle:

 
Menkkamaista juilintaa...mutta ei vuoda mitään...toissapäivänäkin juili, mutta eilen ei.
Nännit aina vaan sinisemmät =)
Lämmöt edelleen koholla joten menkkoja en odotakaan siksi alkavaksi...ja ei pitäiskään...
Saapa nähdä onko sitä raskaana, onhan jooko??!!!
Minä päivänä aiotte testata ens viikolla?
Tehtäiskö testauslistakin???
Mä voisin testata eka kerran keskiviikkona...
 
Heksu76: Joo,ollaan vaan raskaana!!!Tätä mieltä määkin oon! :D
Kun mun kaveri alkoi odottaa ekaa,hää oli juosuut viikon side pöksyissä,kun oli menkkakipuja ollut ja koko ajan tunne että kohta alkaa.Siks mäkään en kamalan pahoillani oo noista menkkakivuistani,jotka aamusella ilmaantuu.Oon lukenu sen miljoona kertaa,että menkkakivut ollut raskausoireena!Eli ollaan vaan raskaana! Peukkuja pitelen sulle!Koitan kiristellä omaaki turvavyötä,että kestän mukana matkassa!Heitän laskuvarjon ilma mua,en tarvii sitä! *fiuuuuuuhh....plumpsis* :LOL:


Mulla (ei)pitäis alkaa menkkojen,jos kierto on sitä mitä yleensä,niin maanantaina ja ellei oo näkyny,niin testaan sit tiistaina.Sikäli mikäli löydän jostain siihen mennes rahaa.
 
Kyllä, Heksu sun oireet kovin raskailta kuulostaa :heart: . Muuten mun äidillä (jolla ei ollut kahdessa rakkaudessa edes puolen minuutin ajan pahoinvointia), oli aivan eka oire noi sinertävät nännit!

Itsellä taas aaltoilevaa pahoinvointia ja hirveää väsymystä. Aamulla heräsin lähinnä yökötykseen. Taisi olla erehdys se eilinen pihvi...

Mulla on kyllä stressiä tulevan tentin ja töiden tulevien deadlinien kanssa, niin että jos mun hormoniheittelyt yhdistetään edellisiin, ei kai ihme, jos kaikki yököttää.

Oon niin väsynyt, etten jaksa edes kirjoittaa. Helskutti, kun pitäisi tehdä vaikka mitä, mutta nuokun vain täällä tuolilla ja yritän pinnistellä, ettei luomet lurpsahda kiinni :headwall:

Mulla muuten on mahan juiliminen laantunut huomattavasti, saa nähdä mitä tuo keltarauhanen ja kohtu siellä oikein tällä kertaa juonii :LOL:

++++++ :whistle:
 
En ole nyt ehtinyt käydä kirjoittelemassa enkä edes lukemassa, on energiat menneet meidän pikkutytön nukkumiseen eli valvomiseen. Nyt aloitettiin Pantleyn kirjaan perustuva "uniohjelma", toivottavasti tuottaa tulosta.

Nyt ei ole moneen päivään jaksettu miehen kanssa peuhata, mutta onneksi kierto on jo lopuillaan, niin eipä kai se niin haittaakaan. Kyllä on täälläkin tullut kaikenlaisia raskausoireita kuviteltua, esim. palelu, mutta katsotaan nyt...

Mulla olis kp 30 tiistaina, voisin testailla torstaina jos ei ole menkat alkaneet. Keskiviikkona voisi muuten testailla, mutta on aamulla lähtö tytön silmälääkäriin, niin en silloin viitsi ettei mene ihan pasmat sekaisin :D Ja voisi tosiaan nyt odotella hetken, että alkavatko kuukautiset vaiko ei...
 
Tervehdys kaikille!

Tänne ei kuulu oikeestaan mitään uutta, olo jatkuu melko pitkälti samanlaisena.

Huomasin tänään, että mun hiki haisee pahalle, haiseeko se muka ikinä hyvälle :LOL:. Kainaloista ei haise, kun käytän dödöä, mutta muuten omaan nenään haiskahtaa kummalta, oireko tämäkin? Kyselin työkavereilta, että haisenko pahalle ja kaikki oli jonossa mua nuuhkimassa :D , enkä kuulemma haise muulle kuin dödölle eli olisko omassa nenässä vikaa.

Täytyy ehdottomasti perustaa sellainen Jatkolento viikolle 3 -pino, että voidaan vastaisuudessakin turista mukavia :) . Paitsi että, nythän me kaikki plussataan tietysti... mutta plussapuolelle sitten sellainen plussalennon hedelmät -pino :D

Mä taidan liittyä myös tiistain testaajiin, meinasitteko aamusta heti testata? Täytyy varmaan laittaa kello vähän aikasemmin herättämään, että saapi aamupisut talteen :)
 
Plääh..nyt iski joku pessimisti-mörkö ja taidan luovuttaa tän leikin :/ Jotenkin nuo menkkaoireet taitaa ruveta toiveiden läpi puskemaan.Ei tässä nyt sen kummempia menkkaoireita oo tullu,mutta tuntuu vaan taas että kannattas jo luovuttaa hyvän sään aikaan..Jalkojakin särkee,mutta niin on kyllä särkenyt jo 2kk:tta.Töissä seison kokoajan ja juoksen suorastaan pää kolmantena jalkana.Ja niinpä kyllä jalkoja särkee aina ennen menkkoja..Ja kun se tuhrutuskin ilmeni,tosin nyt jo vähenneenä ja vaalenneena..Mun kai pitäis vaan ootella sitä kiertoo,jossa tuhru ja jalkasärky jää pois,sillon ois ehkä järkee jännätä.Tässä kun selailin tätä pinoo alusta ja kattelin kalenteria jne. niin oikeestaan osuttiin aikalailla nappiin varmaan ekaa kertaa oviksen suhteen!Mut miks näitä menkkajomoiluja alko jo eilen?Aina ne on tullu vasta sinä päivänä kun vuoto alkaa ja yleensä vuoto alkaa heti perään kun alkaa kivut tuntua.On se vaan kumma tämä kroppa!!

Meinasin tehä alotuksen tuonne odottajien-puolelle pitääkseni vielä toivoa yllä,että kenellä tuhruttelijalla tärpännyt/yritystä yli 3 vuotta takana...Haluaisin tietää onko oikeesti minkäänmoisia mahiksia raskautua (eihän sitä muut voi tietää,on niin henk.koht. asia..) kun tuhruttaa enempi tai vähempi ja kiertokin vain n.25 ja yk:tkin hurjat 59,että voiko olla enää minkäänlaisia realistisia mahiksia..Tuntuu vaan niin kauheen pahalta,että kun haluaa lapsen enemmän kun mitään muuta,eikä se tule,ei sitten millään!

Kattokaa nyt mitä menkka-masennus-marmatus-itsesääli-murjotus-valitus-marinaa.. :ashamed:
Koitetaan nyt kummiskin olla vielä raskaana alitajuisesti ja toiveissa siihen asti,kun menkat alkaa! :)
 
Voi tinttara kun voisin tulla ja rutistaa sinua :hug:
Vaikka minun on varmasti vaikea kuvitella, kun teillä on noin pitkää odottamista ollut. , Jos voisin jotenkin auttaa tai neuvoa sinua tekisen sen, mutta en voi muuta kun kuunnella ja sen teen mieluusti. :hug:
Yritä kuitenkin pitää lippu korkealla, ei kannata luovuttaa, koskaan :heart: Vaikka tämä on vanha glisee: niin uskon että kaikella on jokin tarkoitus, mutta se tarkoitus selvii vasta myöhemmin, sen takia sitä onkin sillä hetkellä vaikea ymmärtää.

Mutta nyt mieli kattoon, minä potkin tiedät kyllä kenet alas jos koneeseen yrittää hypätä, olen plussalennon portinvartija tällä hetkellä =)
Ja plussatuulia viheltelen kaikille teille :whistle: :whistle:
 
Tinttara :hug:

).( Mä testaan maanantaina...
(emmä muuten testaisi mutta mun on pakko selvittää ens viikon aikana olenko raskaana vai aloitanko perjantaina keltarauhashormooneille siirron ku on se matka edessä )
 

Yhteistyössä