*** 3 viikko toden sanoo***

Jouskari-82 Minä täällä ovella potkin ulos tiedät kyllä ketä, ettei siis vaan pääse sisälle. Mutta hyppääppä tuosta seuraavasta ovesta sisään niin aukaisen, ja tervetuloa plussa lennolle :heart:

Plussa puhureita tiedossa, pitäkää turvavyöt lukittuina ja istukaa tukevasti, nyt mennään +++++++++++++ :whistle:
 
ONNEA MAYAH! Aivan mahtavaa, että avasit plussatilin lennolle. Tuo minun mieheni pyysi lähettämään onnittelut ja tarrasukka toivotukset. Mies jännää koko lennon puolesta :LOL: Vähän väliä kysyy, että onko tullu plussia, onko joku tippunu... Sille taitaa olla helpompi jännätä teitä kuin mua :D

Täällä ei kummempia. Alamahaa kipristelee välillä, mutta ei jomota niinku yleensä ennen tiedätte-kyllä-ketä. Voi tietysti olla, että tämä on uusi oire siihen. Fresia mulla myös vihlassu vasenta rintaa muutaman kerran eilen ja edellispäivänä, myös kauhea jano on täällä seurana.

Voi kun tiedätte-kyllä-ketä pysyis poissa!

Nyt seuraamaan Mayahin esimerkkiä ja +++++++++++
 
Täällä vielä yksi salamatkustaja ilmoittautuu viikon kolme testaajiin! Mukana olen salaisesti matkustanut jo hyvän tovin ja kokenut tämän plussalennon oikein mukavaksi seurueeksi. =) Siitä rohkaistuneena uskalsin nyt liittyä seuraan tuolta peräpenkin takaa salakuuntelijan paikalta. ;)

Minäkin haluan onnitella Mayahia komean plussan johdosta ja toivon kaikkea hyvää jatkoon! Ja jännityksellä olen seuraillut teidän muidenkin plussamatkaa... Itselläni on nyt menossa yk4 ja kp29/24-29. Esikoinen on toiveissa.

Tällä hetkellä oon tosi täpinässä ja toivo plussan pärähtämisestä kasvaa hetki hetkeltä. Nukkuminenkaan ei enää oikein suju. Syynä on se, että toissayönä heräsin kovaan menkkakipuun ja otin Panadoliakin sen tainnuttamiseen. Mulla yleensä menkat alkaa aina kivulla ja sen ilmaannuttua kehiin, on vuoto alkanut vajaan vuorokauden sisällä siitä. Mutta nyt ei näy merkkiäkään täti Moonikasta! Ei taida uskaltaa olla enää tällä lennolla mukana! ;)

Asiaa vielä korostaa se, että menkkakipuja koin jo tuota kuvattua yötä edeltävänä yönä ja sitä edeltävänä päivänä. Ikinä ennen mulla ei ole menkat käyttäytyny näin! Kun sitten olen lukenut menkkaoireiden olleen monen raskausoireena, niin toiveeni raskautumisesta ovat räjähtäneet eksponentiaalisiin korkeuksiin! Kunhan en nyt vain rämähtäisi sitäkin kovempaa alas... En kyllä usko niin. =) Vaikka täpinässäni testasinkin eilen illalla apteekin omalla testillä negan.

Lisäksi mulla on sekä aamu- että päivälämmöt tällä hetkellä korkeammalla kuin missään vaiheessa aiemmin tämän kierron aikana. Yleensä tässä vaiheessa kiertoa ne ovat jo alamäkeen päin. On siis TOSI JÄNNÄÄ!!!

Ja teidän muiden plussauksiin rutkasti plussaonnea!!!!!
 
Kiitos maaruska *avaa oven ja hyppää kyytiin, menee paikalle isumaan ja kiinnittää tiukasti turvavyön*
Mites te muut jotka olette valitettavsti negan testilleet, onhan tiedätte-kyllä-ketä pysynyt poissa, onhan?!
Mä ajattelin lauantaina testailla. Jos vain sinne asti selviydyn *vetää vyötä kireemmälle* Oireita on lähes samat mitä Mayahilla... hui kauhia!
:p
 
Onnea Mayah!!! :heart: Ihanaa kuulla plussauutisia! :D

Isot lohtuhalit kaikille negan saaneille! :hug: :hug:

Täällä tänä aamuna myös nega. :( Kaikki tätioireet häipyivät eilen, joten olen jo ihan satavarma, että ei se sieltä tulekaan. Ei taida tämä mun kierto tasaantua, eikä raskaus onnistua, ilman lisäapua. :'( |O :headwall: Lähinnä v*tuttaa ja vihastuttaa, vaikka kyllä täytyy sanoa, että pienen itkunkin itkin.

Taidan pitää pienen palstatauon, tulen kyllä takaisin kun saan asioihin vähän selvyyttä. Ensi viikolla soittelen lääkärille ja kyselen mitä mahdollisuuksia tässä olisi. Terot varmaan pitäisi saada, mutta en tiedä pitääkö odottaa vielä, että toisetkin menkat on myöhässä. :kieh:

Jatkakaa plussausta ja tsemppausta! :heart:
 
Tervetuloa plussalennolle mukaan jouskari ja annimaria, paikkoja kyllä vielä löytyy runsaasti :wave: . Kumpaisellekin plussatuulet lähtee täältäpäin tulemaan, ottakaas kiinni +++++++ :whistle: +++++++ :whistle:

jouskari: Täälä ainaskin testattiin nega maanantaina päivällä eikä vielä tiedät-kyllä-ketä näy. Huomenna varmaankin testailen uudemman kerran.

Pantalaimolle oikeen suuren suuri lohtu :hug:
 
Pantalaimon: voima:hug:

Kiitos ihanista kommenteista, hauska ku siellä jo mieskin Felianalla jännäilee koko lennon puolesta! Nyt kun vaan niitä plussia ropisis!

Oma: Tänään olin juomatta aamukahvia ja nyt on pää kipeä. Säikäytti, kun luin kofeiinin vaikutuksia... En halua riskeerata mitään. Mua jännittää ihan sikana, pysyykö tää kyydissä. Luen netistä tuulimunista ja keskenmenoista, voi vitsi. Kun nyt pystyis vaan oleen. Anteeksi vuodatus, plussan olen saanut ja siitä ikionnellinen! :D

Täällä puhallellaan +++++++ :whistle: +++++++ :whistle: +++++++ :whistle:
 
Terppa!
Tervetuloa mukaan annimaria!
omaa napaa: Woooh... nyt tuli masu aika paljon enemmän menkkakipeäksi kuin aikaisemmin.. enteet ovat vähän :'( tuontapaiset... äh... paha olo ja vilu tosin jatkuu, mutta...
...
 
Mayah:lle paljon vauvaliimaa! Hyvin se menee, usko pois! :heart:

Piti vielä tulla kertomaan, että soitinkin YTHS:lle jo tänään. Sain lääkäriajan kolmen viikon päähän, tosin sillä verukkeella, että menen pyytämään lähetteen PAPA:an ja keskustelemaan allergialääkkeistä. Ajattelen, että otan tämän tilanteen myös esiin, jos ei tätiä ole siihen mennessä kuulunut. Silloin on jo melkein toisetkin menkat myöhässä, joten luulisin, että saan sitten apua lääkäriltä, jos tarvitsen.

Tulen kyllä takaisin, kun tilanteeni selviää suuntaan tai toiseen! On tämä niin mahtava porukka! Olette ihania. :heart:
 
Pantalaimon Kyllä luulisi että sitten jo saat avun lekurilta, jos siihen mennessä ei kuulu tiedät-kyllä-ketä, eikä sitä plussaakaan... Heitetään vielä taskut täyteen plussamagneetteja, eihän ne raskausoireet joka hetki tunnu...eihän?! :hug: =)
 
Pantalaimon ISO :hug: Hyvä, että varasit heti lääkäri ajan ja saat selvyyden epätietoisuuteen! Toivotaan että sieltä se apu teille löytyy ja varmasti löytyykin!! b :D d :heart:
Kiitos Friesia, otan sylikaupalla plussia kiinni, jos sieltä yksi tarttuisi mukaan :D Ja onnea uuteen testaukseen! :heart:
Mayah minä kans toivon sule paljon tarrasukkia! :heart: Ja sitä varten täällä ollaan, että saa vuodattaa :wave:
 
Onnea Mayah!!! :D :flower:

Täällä on tiedätte-kyllä-kenen tulosta toivuttu ja uudella tsempillä eteenpäin! Greippimehua alettu juomaan ja muutama ovistesti tilattu. :) Yleensä mulla ovis on kp 15-16 mutta nyt oli jo kp12 ja kierron pituudeksi tuli vain 26 mitä ei ole ennen ollut. Toivottavasti ei ala kierrot kauheasti heitellä kun yleensä tosi tasaisia...

Tsemppiä kaikille negan saaneille ja tiedätte-kyllä-kenen yllättäneille. Kyllä' me täältä vielä tullaan ja ++++ pärähtää!!! :hug: =)
 
tervetuloa uusille!!! :D

mulla alkaa toiveet hiipua.. jotenki epäilen ettei plussa tulis.. mut kun mietin kroppaani ja oireita niin toivo nousee..
eilen mulla alkoi vihloa häpylyyn kohdalta.. ja nytkun vetää vatsaa sisään niin tuntuu siinä samas kohdas livaa kipua.. rinnat on arat ulkoreunoista.. flunssaine olo on lähteny pois..
 
Kaikille jotka tädin ovat saaneet kylään tai niiden oireista kärsiville :hug:
Mutta hei eipäs vaivuta synkkyyteen eikä anneta toivon hiipua. Nyt istutte joka sorkka jalat ristissä ja pidätte kovaa kiinni :heart: ++++++ :whistle:
 
Ai niin Mayah, juorusin tuolla esikoisesta haaveilioissa sinun plussastasi! Anteeksi jos olisit itse halunut sen kertoa kanssa kuumeilijoille! :ashamed: Siirsin sinut siellä myös plussanneitten pinkkaan :heart:

maaruska mulla on sorkat tiukasti ristissä käskystäsi! :LOL:
 
Tervetuloa mukaan Jouskari-82 ja Annimaria72 :wave:

Mulla kp44 nyt menossa, eikä tunnu oikeen miltään. Mikä on tietysti sinänsä positiivista, että viime kierrossa tähän aikaan vatsaa turvotti ja nännit oli kosketusarat ja kaikenlaisia muitakin "oireita" löytyi.

Testata en aio nyt vähään aikaan (joopa joo, ketä tässä oikein yritän huijata :whistle: ), ajattelin odottaa, että se kp53 tulee vastaan ja sitten testaan uudestaan. Viime kierto oli siis pituudeltaan tuon 53 päivää, joten siksi se on maaginen raja :) .

:hug: kaikille negan testanneille, eiköhän se meilläkin joskus vielä iloksi muutu tämä homma.
 
heips :wave:
tääl sitä ehkä sairaana ollaa :/ kauhia kuuma ja kylmä aaltoja puski ja oksetti hulluna.. mutta nyt olo on mitä parhain.. sitä väsymystä vain :|

:hug: kaikille negan saanneille multakin..

pari kaveria palautti toivon plussasta :p kummatkin on testannut vasta pari kolme viikkoa jälkeen menkkojen plussan.. ehkä sitä viel meil jokaisella on toivua :whistle:
 

Yhteistyössä