*** 3 viikko toden sanoo***

Voi lentoemo mä olisin niin mielelläni pitänyt sut tällä meidän lennon pää pomona :'( Olin jo päättänyt, että ens kierrossa mentäisiin samassa imussa :D Mutta eihän sulle ole tullut vielä tiedät kyllä kuka, niin eikö toivoa ole :hug:
millimenninkäinen :hug: negasta, toivoa veilä on?

Onko muita plussaajia tälle päivälle? odottelen innolla :p

).( kaikki ok. ovis käsillä ja halut korkeella ;)
 
Heippa!

Mulla koskee päähän!Eilen illalla alko ja yölläki koski ja vielä nytkin!Ihan kamalaa!
Oviskipuja tuntuu olevan,mutta kp vasta 6?! :eek: Nippailee ja puristaa ihan tosi kovasti.Jokohan tässä pitäs ukko viritellä tuonne vällyihin? :p No,ehkä ne on jotain kasvukipuja tms.

Lisäyksenä vielä,että taas tuntuu oikeella puolella.Eikös se mene nii,että vuorin vasemmalta ja vuoroin oikeelta?Tosin ne viime kierron kivut oli niin olemattomat,että ei niistä voinu sanoo missä ne tuntu vai tuntuko ollenkaan..
 
Tiigeri juu tuo kn on kyllä mystinen rinssin nakki... eipä siihen luottaminen ole :headwall:
Tänään 28/27 t-k-k:tä ei vielä ole näkynyt, mutta parilla päivällä tuo saapuminen saatta mulla heitellä... Huoh, rasittaavaa tämä oottaminen, huomenna taidan testailla :kieh:
Lentoemonen toivottavasti tulet pian takaisin, sä olet ollut tämän pinkan hengetär :hug: :heart: Toisaalta kyllä ymärrän sua. Jatkuvasti puhutaan, että raskautumista ei pitäisi ajatella eikä tekemällä tehdä, muuten se tärppi ei käy, mutta millä hitolla sitä voi olla ajattelematta :headwall: Mäkin olen yrittänyt olla palstailematta, mutta ei ole onnistunut, täällä on ollut niin mukavia kanssasisaria, joiden kanssa on ollut mukava jakaa ilot ja surut! :heart: =)
 
Huomenta lentolaiset!!

Mun ei tarvinnu testata, kun you-know-who tuli vierailulle ihan pyytämättä. Nyt asetun minäkin sitten tukevasti tähän oviaukkoon estämään "sen yhen" pääsyn yhtään peremmälle teitä muita kiusaamaan.

Nyt tähän alkaneeseen kiertoon otetaan entistä järeämmät keinot apuun, kun mies on upeesti ottanu asioista (vitamiinit, verikokeet) selvää. Aletaan selvittämään mistä johtuu, kun ei meinaa tärpätä. Isompaa ja pienempää yritystä on kuitenki ollu about kaks vuotta jo.

Isot halaukset kaikille ja näkemisiin seuraavalla lennolla!! Mulle apus ykkösluokan paikka kaikilla mukavuuksilla!!
 
Huomenta!

Lentoemo voimia sulle! Harmi että tilanne on nyt tuo ja sinun pitää hetkeksi vetäytyä. Mites me nyt sitten ilman sua lainkaan pärjätäänkään? :attn:

).( Hmm.. Testasin aamulla negan. Tai se oli nega 5 min jälkeen (ja mies lähti jo töihin) vilkaisin vielä 10 min. kohdalla ja siinä oli olevinaan hyvin hyvin hyvin hailakka viiva myös toisessa ruudussa. Mutta liekö tuo haamukaan. Ehkä kuvittelin viivan, mutta toisaalta kyllä mä sen vieläkin löydän siitä. Ja sitten kun en tiedä onko se luotettava kun sen viiden minuutin kohdalla mies nappas sen käteen ja alkoi tutkimaan. Voikohan se häiriintyä jos sitä liikuttelee, kun ohjeessa sanotaan, että suora alusta? En nyt laske tota haamuksi kumminkaan, jo ihan oman mielenrauhankaan takia. Jessus tää on piinaavaa.
 
Päiviä kaikille :wave:

Feliana se meinaa sitä että uutta testiä kehiin :) ja katokki ettei se ukko siihen koske :D

lentoemolle isot halaukset.. ollut mukava lento. siittä saamme kiittää sua, ja kyllä muitakin kanssa matkustajia :)

millimenninkäiselle iso :hug:

huhu.. tääl pääkipu jatkuu.. :( ja paha olo.. lienekkö oksennustauti pian tu olan takaa :/
 
Kop kop, nukutaanko lennolla?

lentoemo :hug: . Toivotaan, että saat pian selvyyden tilanteeseesi.

Täällä oireettomuus jatkuu, tiedä sitten onko se hyvä vai huono asia... No, kattellaan vaan tilannetta.

*muokkista* Piti laittaa vielä iso :hug: neganneille
 
Kattelin kans tätä pinoa, että alkaa viikko 3 olla kohta lopuillaan, ja jännittelijät siirtyneet uusiin seikkailuihin.. No, kaikki hyvä loppuu aikanaan, kuten kai tämä kolmannen viikon pinokin.
Jotkut meistä tosin jäävät vielä paikalleen ihmettelemään...eihän tässä vielä perillä olla... :kieh:

Oma ).( Joo, allekirjoittanutkin vielä istuu tukevasti turvavöissä.. ei kuulu tätiä, ei plussaa. Selkä on ainavaan kuin puutuneena. Uutta testiä en ole uskaltanut tehdä sen eilisaamuisen negan jälkeen :ashamed:
Ja se huonon maineen saanut kn nöpöttää taas kovana ylhäällä :p :kieh:
 
Mivi pidetään me toisillemme sitten seuraa täällä tyhjässä koneessa :D . Mäkään en uskalla testata... Ens perjantaina tulee täyteen se viime kierron pituus, joten tässä joutuu hyvässä lykyssä vielä viikon istumaan penkkiin köytettynä :kieh:
 
Mä en häviä täältä ainakaan mihinkään :) Nyt vielä vartioin ovella, mutta sitten kohta istahdan penkkiin kiinni käytettynä taas :heart: Mä en ennen lähde kun..... ;)
Käyn todellakin välillä katsomassa kuulumisia B)
+++++++++ :whistle:
 
Huomenta lentolaiset!

Kuuluuko kenellekään mitään uutta? Mulle ei sitten niin mitään |O . Punasta ämmää ei näy, mutta ei ole myöskään mitään raskausoireita, joten enpä oikeen jaksa plussan tuloon uskoa. Kyllä on piinaavaa tämä odottelu... Ärsyttää, kun nyt jo saa kulkea rätti housuissa varmuuden vuoksi, hanat saattaa aueta just kohta tai sitten vasta viikon päästä :/ .

Kohta lähdetään onneksi pojan kanssa kaupoille, niin saa vähän muuta ajateltavaa :)
 
Mä oon täällä myöskin vielä. Ei mitään uutta. Eilen tuli nega/haamu/viivanpaikka/en mä vaan tiiä. Mahassa tuntuu vieläkin "erilaiselle" eilen illalla iski taas todella huono olo anoppilassa, mikä meni sitten ruoalla suurimmaksi osaksi ohi. Toiveet on siis korkealla, mutta se tarkoittaa sitä että tippuminenkin tapahtuu sitten korkealta...
 
HotCoffee hyvä kun kuljet rätti housussa nin eipähän pääse yllättämään ja silloin ei ainakaan täti tule kun olet valmistautunut :LOL:
Tiigeri hauskaa romanttista päivää teille :heart:
Feliana kyllä sun oireet on vakuuttavat :heart: Millonkas uusinta testaat? ;)
Kirsikka olen miettinyt että mitenkä teidän uni hommat on nyt mennyt tytön kanssa? jokos alkaa sujumaan?

).( täällä ei uutta, eilen oli pientä nipistystä vasemmalla, liekö ovis? no oli mitä oli tulee jos on tullakseen, katsellaan, olen jotenkin nyt rauhallisempi :)
 
Hmm... Lähetin aamulla postin, mutta ainakaan minä en sitä näe :/

maaruska huomenna aamulla testataan herkemmällä uudelleen. Jos siihen mennessä ei siis ole pahoja tapahtunut.

HotCoffee tietämättömyys on perkeleestä. Että alkais sitten jos kerran on alkamassa

Tiigeri hyvä kun olet tervehtynyt. mikäs se sun tilantees olikaan, sori en muista. Ja hyvää leffailtaa!
 
Hyvää lauantaita kaikille, vaikka täällä ei niin hyvä toisaalta olekkaan. T-K-K kurvasi siis tänään paikalle, laskuvarjo on avattu. :headwall: Mutta niin kuin tuolla esikoisissa jo kirjoittelin, niin ei tämä nyt niin vakavaa ole, tähän alkaa jo tottuun ja mulla on kyllä ollut nyt niin paljon kaikkia erilaisia "r-oireita" että tulevaisuudessa pyrin ajattelemaan niin, että r-oire on vasta se, kun t-k-k on myöhässä ja plussa on plakkarissa :eek: Uusi kierto meneillään ja puoli vuotta rikkoutuu tässä kierrossa :ashamed: sehän on vielä lyhyt aika, no panic! :) Mistä mä olen saanut tällasen positiivisen asenteen? Mulla on tosi hyvä mieli, ehkä se johtuu tipattomasta tammikuusta ja jumpan alotuksesta. Juuri jumpasta tulleena ja suihkun raikkaana tässä siis kirjoittelen. :D Muille jotka vielä lennolla sinnittelee kovasti b :D d ja ne jotka jo jatkolennolla ovat, kovasti tsemppiä uuteen kirtoon! +++++++++++++++ :whistle: Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille :heart: toivoo tänään; Elämän myönteinen Jouskari ;)
 

Yhteistyössä