*** 3 viikko toden sanoo***

Maaruska, tuo kohdunnipukka on jäänyt mulle tosi hämäräksi käsitteeksi. Mä en tiedä edes miten sen löytää, saati sitten, että millainen sen pitäisi olla kierron missäkin vaiheessa. Osaisikohan joku viisas selventää asiaa? :D

Mulla on tänään löytynyt ovisplussa joten se hyödynnetään huolella ja sitten jännätään...eli viikolle kolme mullakin oviksen mukaan ajoittuu jännät päivät!!!
Mulla on kp 18/30-33 menossa luulen että noihin lukemiin oviksesta laskettu kierto venyy...mä jo olin eilen luovuttamassa oviksen testailun, mutta onneksi jatkoin vielä...illalla sitten peittojen pöllytys ja ainakin kolmena iltana...varman päälle!!! Mulla löytyy kotoa monta testiä, mutta en tuhlaa ennenkuin menkat on myöhässä ainakin pari päivää eli puoliväliin viikkoa kolema menee...alkaispa vuosi upeasti kun plussa pärähtäisi...
Täällähän on tuttu matkanjohtaja :heart:
mulla siis kai yk 9 menossa...ja esikoista toivotaan!!!

Tarjoillaan Heksulle heti alkudrinkkinä greippimehua ja naposteltaviksi plussapähkinöitä! Sua tuolla toisaalla jo ehdin onnitella oviksen johdosta :D

Tinttara, himskutti vieköön... Laita miehelle lappu, että herättää sut. Mäkin olen joutunut taistelemaan, että jaksaisin herätä pupuiluun silloin, kun miehellä on ollut herätys 3-4 maissa aamulla... Vaan mitäpä sitä ei tekisi, kun vauvakuume raivoaa hullun lailla kropassa.... Ei me sua päästetä putoamaan, vaan pidellään kaikin voimin matkassa mukana :D

...nyt on pupuilussakin jotain järkeä, kun on oviskin bongattu...jos oli viime kierrossa toiveet korkealla niin ainakin nyt vielä korkeemmalla...
Joo mehut juotu ja plussapähkinät popsittu!!!
Tuleekin pitkä kaksi viikkoa! Piinaillaanpa porukalla sitten!!!

Heksukin on tukevasti listassa mukana :D . Tänään olen laiskotellut kotona nuhakuumeen vuoksi ja ehtinyt siksi päivittämään listaa lähes reaaliajassa :saint: , tulevina päivinä yritän päivittää mahdollisimman usein...

On muuten totta, että olo on ihan erilainen, kun tietää, että simpat ovat päässeet tositoimiin oikeana päivänä. Mä ehdin jo luulla, että ovis tulisi miehen ollessa poissa kotoa, mutta onneksi kroppa toimi "etuajassa", ja ainakin siis lämmönnousun mukaan ovis oli kp15! Nimittäin on se vaan stressaavaa, kun ensin joutuu pähkäilemään, että tuleeko sitä ovista lainkaan, ja sitten miettimään, että pääseekö pupuilemaan sopivina päivinä :LOL:

Voi niitä onnellisia, joilla on säännöllinen kierto/mies aina sopivan matkan päässä ;)

mulla oli tasainen 26 päivän kierto siihen asti kun vauvaa alettiin toivoa ja stressi tietty vaikuttaa että se heittää...luulen että eka ovis joka todella pystytään hyödyntään...
Mutta nyt toiveet kattoon ja mies sänkyyn... =)
Lentoemo...mulla on muuten yk 9 eikä kolme menossa...niin jo niin mones???!!!

Tinttara me pidetään susta kynsin ja hampain kiinni. Tää ovis aika on kyllä sellaista että on pakko saada jos haluaa :LOL: :LOL:
Mutta lohdutan sinua ei se määrä vaan laatu, ei se tarvii kun sen yhden einsteinin jonka pitää päästä perille ja se yksi on varmasti jo matkalla, joten varo vaan. Otappa pikku päikkärit ja sitten viettelet ukkos niin avot, taas on simpat liikkeellä :heart: :heart:

Jep nyt täytyykin tilata varmaan apteekin omatesti, yksi herkkä acon tuolla odottaa mutta josko vielä odottais, mutta jospa se täti tuleekin jos alan testejä tilaamaan :( Meiän apteekista ei ollut viimeksi apteekin omia, liekö kova kysyntä??

).( Mä en ole hormonikierukanpoiston jälkeen tuntenut samanlaisia ovulaatio kipuja kun ennen. Mutta sellaista nipistelyä kuitenkin, mutta voihan tuo olla oman pään tuotetta :eek: Mutta luotan siihen että ahkeruus palkitaan ennemmin tai myöhemmin ;) Mies ahkerasti ollut mukana, tais sekin hieman innostua =)
Ajatelkaa olin jo heittänyt toivoni vauvaprojektista, Mies oli niin vahvasti sitä mieltä ettei meille kolmatta tule, mutta sitten sai jonkin sisäisen herätteen ja tässä sitä ollaan. En olisi ikinä uskonut. B)

Mutta nyt kaikki tiukasti lennolle mukaan ja sitten joukkotestaukset kehiin jos se penteleen täti tajuais jäädä maan kamaralle. Mutta hei lentoemo eikös sen täitin vois torpata jo tulliin, sitähän ei ole mukaan kutsuttu :LOL:

heksu Onnea ovis plussasta ja antakaa peittojen heilua oikeen kunnolla :heart: :heart:
Tämä tyttö valmistautuu yö-lennolle höyhensaarille, ensin taidan kuitenkin katsoa greyn anatomian :/
Huomiseen ja plussia puhaltelen :whistle: :whistle:

Kiitos vaan kynsin ja hampain kiinni-pitelijöille! :LOL: Hitto vie kun äsken soitin sille ja se oli siellä päämärässään perillä,eikä sieltä kyllä ajele kun semmosen 45 min. mutku ei ollu ees lähteny takasi kotiinpäin.Ja perskutale,kun mua niin väsyttää..MUTTA mä en mitään väsymystä pidä esteenä,en ovisaikaan enkä muulloinkaan :D Toisin kun eräs... |O

Mistä te sen napukan oikeen bongaatte??Joskus oon koittanu ronklata,mutta eipä tunnu osuvan siihen..mies ehkä joskus osui... :ashamed: :snotty:
Mutta siis ihan tutkinnallisista syistä haluisin tietää,vois sitäkin joutessaan ruveta tsekkailemaan..ikäänkuin ei muutakin märehtimistä oman ruotonsa kanssa oo..:D
Voih,onnittelut kaikille ovis-plussanneille ja sen hyväksi käyttäyneille...auuuiiihh....kylläpä pistikin oikeen mojovasti tuonne oikeelle...Nyt vaan jos ukko tajuis laittaa tallan pohjaan!!!Niin siis onnentoivotuksia kaikille,että plussapallerot (-tai viirut) nasahtaa ruutuun kaikille!!!Pakko varmaan lähtä tota punkkaa lämmittelee..;)

Tinttara, eikös sitä sanota että tyttösiittiöt on kestävämpiä ja hitaampia uimareita... Joskos teille sitten tyttö tulisi :whistle:

Onko teillä muuten toiveita sukupuolesta vai kaikkiko käy :) ? Minä jotenkin toista poikaa toivoisin, mutta samahan tuo loppujen lopuksi on. Aika paljon on noita poikia viime aikoina lähipiirissä syntynyt, joten se tyttö vois olla mukavaa vaihtelua.

Mutta nyt rentoutumaan miehen kainaloon ,ja jospas sitä vielä varmuuden vuoksi voimisteltaisiin tänä iltana ;)

...MUTTA KAIPAIS SAMASSA JAMASSA OLEVIA =) Meillä avomiehen kanssa muutamia kuukausia yritystä takana ja kaikennäkösiä nappeja on lääkärisetä määrännyt kun oli alkuun oviksen kanssa häikkää...KIITOS EHKÄISYPILLEREIDEN. Viime kierrossa toiveet oli korkealla kun menkat myöhästy 5pvä nyt vasta kp 6/25-30 ja ovista odotellen... tänään alotin ton greippimehuun nauttimisen kun täytyy kaikki testata... :LOL:

Hups, mulla on toi 3 onnenlukuna niin kovasti mielessä, että Heksunkin yrityskierroiksi 3 väitin... :D Huomauttakaa muutkin, jos päivityksessä on häikkää, tänä iltana voin sentään syyttää nuhakuumetta... :LOL:

Cristiinalle myös tervetuloa! Monesko yrityskierros teillä on menossa ja monennestako lapsesta haaveilette?

maaruska, tädin passissa oli jotain häikkää, niin että se heitettiin tylysti ulos jo lentokentältä!!! :D

++++++++ :whistle:

Meille on ihan sama,mutta mies toivoo tyttöö ja mä poikaa,mutta siis molemmille on ihan sam,kunhan on terve!Mies vielä sanoi niin ihanasti kun tästä asiasta puhuttiin,että olis niin ihana semmonen isin pikkuprinsessa saada eka! :heart:

Jeee,nyt se on jo tulossa kotiin!!-->*juoksee äkkiä sänkyyn vaatteet nurkkaan lentäen* :LOL: :ashamed: :snotty: :p

Mä taidan kanssa siirtyä tuolta 4. viikon ketjusta tälle puolelle (kk pitäisi alkaa 19.1, sama päivä kun meikkis lähtee aurinkoon lämmittelemään B) )Eli pakko testata viim to-pe, että ehdin siirtään kk keltarauhashormoonilla. Nyt on kp12.

Viime kierrossa ovis oli kp18 (lämpöjen mukaan). Ai niin, ensimmäinen on meillä haaveissa, yk4 (km 5+5 oli lokakuussa, nappas heti toisella yrityksellä).

Olen mittaillut lämpöjä... aika tasaista on ollut... meneekö se niin että heti kun ovis on ohi, lämmöt nousee?

...homma hoidossa ja makoilin ainakin puoli tuntia peppu koholla että varmasti joku pysyy kunnolla matkassa :LOL:
Meille varmaan tulee sitten poika...ei siis väliä, mutta tuntuu vaan että eka olisi poika...senpä näkee sitten...sukupuolta en halua etukäteen tietää...jännitystä...voi kun nyt tosiaan tärppäisi...
Kiva kun on jo näin monta jännääjää mukana...
Tuntuu vaan että nyt voisi vihdoinkin tärpätä...no pari viikkoa niin ollaan kaikki viisaampia.

HotCoffee, mä olen aina toivonut tyttöä, muuta viime aikoina olen alkanut haaveilla myös pojasta. Eli varmaan sitten toivon kaksosia... :LOL: Miehelle käy kaikki, kun hänellä on jo tyttö ja poika...

Tänä iltana olen ollut ekstaasissa, kun mieheni ex-vaimo ilmoitti, että on pitkien mietintöjen (n.4 vuotta!!!) jälkeen tullut siihen tulokseen, että lapsien olisi syytä tutustua myös minuun! Jes! Olin jo melkein luopunut toivosta, nainen on sen verran... tuota... enpä sano nyt mitään, koska olen oikeasti tosi kiitollinen tästä päätöksestä. Ex-vaimo ja lapset asuvat Yhdysvalloissa, niin etten lapsia aivan heti tapaa, ehkä keväämmällä sitten. Olisipa ihanaa, jos meidän yhteinen lapsemme voisi sitten aikanaan tutustua ameriikan sisareensa ja veljeensä. Muissa uusioperheissä lienee normaalia, että lapset viettävät aikaa isänsä uudessakin perheessä, mutta mieheni ex-vaimolla on ollut outo lapsuus ja se on heijastunut myös hänen käytöksessään sekä hänen ollessaan mieheni kanssa naimisissa, että heidän erottuaan. Eikä tämä välimatka vanhan ja uuden mantereen välillä tietenkään ole tehnyt asioita helpommaksi. Mieheni vanhemmatkin ovat nähneet toisen lapsenlapsensa 3 kertaa ja toisen vain kerran... :(

Mutta ehkä nyt tosiaan kääntyi uusi lehti meidän kaikkien elämässä! Ollaan tosi iloisia mieheni kanssa siitä, että ex on vihdoin "tullut järkiinsä"! :D

Pickanekin ehtii plussalennon plussapisteistä nauttimaan! :hug: KM:n vuoksi, mutta kadonneen ovulaation metsästäjät tietenkin sanoo, että on loistojuttu, kun tietää ovuloivansa!! :heart:

Joo, lämmöt tosiaan nousee ovulaation jälkeen, ja mulla ne ainakin laskevat n. 0.1 asteella vars. ovispäivänä.

Heksu76, mäkin olen harrastanut melkoista voimistelua ennen ovulaatiota. Olen joogannut päälläni ja sitten yritänyt maata sopivasti oikealla kyljellä niin, että ne varmasti osaa sinne oikeaan munasarjaan! :LOL:

Hyveli yöteli vaan kaikille matkustajille, meikä sammuttaa lukuvalon ja nauttii matkasta höyhensaarille... :wave:

Mukavan tuntuinen ketju =) . En nyt aivan tähän varmaan täysin sovi, sillä meillä ei tuota yritystä ole ollut yhtä kertaa lukuunottamatta. Kokeiltiin... :ashamed:

Meillä siis lapsia jo neljä ja tämä mahdollisuus viidennelle annettiin miehen aloitteesta, vähän ehkä uteliaisuudestakin. Mutta jos todellakin pikkuinen meille olisi tulossa, niin TERVETULOA :flower: . Olen alkanut jo salaa toivoa sitä plussaa =) .

Nuorin täytti juuri vuoden. Vanhin on kymmenvuotias. Ja kp nyt 21.

Eli vaikken siihen plussaan tuon yhden "tekokerran" vuoksi jaksakaan uskoa, tulisin mielelläni tälle lennolle mukaan jännäämään. Pääseekö..? ;)

Haa, pakkohan oli koneen ovi avata kun Juibe75 siellä koputteli! Oikealla lennolla olet, sillä tältä haikaralennolta ropisee plussapisteitä KAIKILLE matkustajille!! Mikäs on kiertosi pituus? Ihan tuota etusivua ajatellen...

Tännehän on tullut paljon porukkaa, kiva :)

Mä en ole mitään vippaskonsteja käyttänyt tässä yrityksessä, seksiä harrastetaan jos jaksetaan ja se on siinä :LOL: nyt olen huvikseni niitä ovulaatiotestejä käyttänyt. Tänään tuli sellaiseen hailakka viiva, sehän ei mitään merkkaa, mutta parempi kai kuitenkin kuin ei mitään? Ja nyt nipistää mahaan vasemmalle, joten ehkä tässä on kuitenkin toiveita ovulaatiosta. Mulla ei ole toiveet kauhean korkealla tuon imetyksen takia, kun sehän saattaa ehkäistä hyvin, ja kuukautiset saattaa tulla vaikkei ovuloisikaan. No, katsotaan katsotaan...

Mies lähti niin aikaisin lentelemään tuonne maailmalle, että pääsin päivittämään etusivunkin jo näin aamutuimaan... :saint: Mies kun työkseen leikkii lentsikoilla, niin lupasi välittää terveiset myös Captain Haikarallemme, että tosiaan meidän plussalennon on tarkoitus kestää 9 kuukautta. +++++ :whistle:

Kertokaa nyt muutkin, että mitä taikoja kokeilette raskautumiseen? Itse en ole enää uskaltanut juoda punaviinia kuin pari lasia oviksen jälkeen, luin jostain, että alle lasillinenkin päivässä voi aiheuttaa sikiövaurioita? :/ Täällä Italiassa on kyllä ihan normaalia, että raskaana olevat naiset juovat sen lasillisen lounaalla TAI illallisella, varsinkin raskauden loppuaikana.

Sitten viime kierron aikaan luin SUKLAAN terveysvaikutuksista raskauden aikana. Suklaatia raskausaikana nauttineiden äitien lapset ovat kuulemma syntymän jälkeen iloisempia, kuin sellaisten naisten, jotka eivät ole suklaata mässyttäneet :D Helsingin Yliopistolla on tällaisia makoisia tutkimustuloksia saatu aikaan.

Ja toisen tutkimuksen mukaan suklaata syövillä naisilla on pienempi keskenmenon riski...! Vaikka nyt monilla nettisivustoilla sanotaankin, että keskenmeno on luonnon tapa puuttua asioihin, eikä niitä sen vuoksi edes pitäisi yrittää estää, niin onhan se kiva, että on tieteellisiä syitä syödä suklaatia... :heart:

Yhteistyössä