*** 3 viikko toden sanoo***

Muutaman tunnin poissa koneelta ja tarinaa pukka niin ettei perässä pysy...
Cristiina mullakin jo 9 yrityskierto menossa...ja toiveet silti korkealla...
Mukavaa porukka lennolla mukana ja ketäänhän ei ulos koneesta kesken matkan päästetä...niinhän se oli ja välilaskuja ei ole :heart:
Olin ystävän luona rukousillassa ja kyllä tässä on tullut asian puolesta eräänkin kerran käsiä ristiin laitettua...
Plussatuulia kaikille ja kun ensi viikko ohitetaan saadaankin alkaa jännäämään tuloksia...kuka plussaa ekaksi...
 
Hui kauhia, kun oli tullut tekstiä!! :eek: :D Olipa kahlaaminen! =) Pääsin vasta näin myöhään koneelle. Oli kiire päivä. Töiden jälkeen mentiin suoraan kauppoihin miehen kanssa. Se kiersi taas kaikenmaailman urheiluliikkeet, kun ennen joulua ostamansa salibandyvälineet ei olleetkaan sopivat. *huokaus*

Mehuista ja vitskuista: Minäkin juon greippimehua ja syön raskausmonivitamiineja. Tosin tässä kierrossa kävi kuten lentoemolle, että alkukierrosta en sitä voinut juoda. En kehdannut rahdata sitä jouluna äitini ja mummuni silmien alle, vaikka luulen, etteivät ne aavista mihin tarkoitukseen sitä nykyään juodaan. :LOL: Ekassa kierrossa, kun join greippimehua, tuli kyllä ihan selvästi ovislimat, mutta tässä kierrossa ei niin selviä tullut. Luultavasti johtuu em. syystä.

Meillä onkin tosi kiva lento edessä! Mukavaa seuraa ja hyvää juotavaa! :D Eilen tosin mulle tuli vahva tunne, ettei ole tärpännyt, :ashamed: mutta yritän tsempata itseäni ajattelemaan positiivisesti. :saint:
 
meidän lennolla! Niin kiva lukea tätä pinoa, että meinaa ihan työt unohtua :D . Onneksi satuin selailemaan meiliä, ja huomasin, että mulle oli saapunut käännöstöitä jo ennen joulua! Paras kääriä hihat ja ryhtyä hommiin, vaikka niin kuin HotCoffee tuolla jo sanoi, olisi parempi, jos saisi keskittyä tähän plussien metsästykseen ihan kokopäiväisesti :LOL:

Pantalaimon, nyt pitää vaan ajatella positiivisesti! Tää on just nappi kierto raskautumiseen. Mä olen aivan varma, että nyt se simppa sitten osasi sinne munasarjaan ja ystävystyi mukavan pienen munasolun kanssa. Haikaralle jo petaan petiä tuonne meidän piipun lähelle, niin ei tule kylmä edes tuulisella säällä :heart: :p
++++++

:whistle:
 
Eilen tosiaan se veriviiru, illalla kaupasta tullessa ihan vaaleanvaaleanpunaista nestettä. Nyt aamulla taas ruskehtavaa valkkaria - on niin kummaa toimintaa tältä omalta tutulta keholta. Kun kp:t eivät ole vielä kummoisetkaan.

Greippimenua tai vitamiineja en ole koskaan napsinut. Raskaudet kun tuntuu tässä osoitteessa alkavan melkein itsestään ;) .

Jännittävä lento tiedossa - tsemppiä ihan jokaiselle :heart: .
 
Onpas tullut taas tekstiä, kiva kiva :wave:

Juibe mistäköhän noissa vuodoissa on kyse?? Oma keho tekee todella välillä kepposia :/ Mutta eiköhän ne selviä ;) Mulla kanssa edelliset raskaudet alkaneet melkein naps, no nyt on tietysti yrityskerta kaksi menossa, mutta kun tuota ikää on nyt enemmän, arggggg!!

Meillä on kyllä todella kiva porukka tällä lennolla ja tästä lennosta pidetään kiinni kynsin ja hampain :kieh:

Pitääpä lukea taas mitä kirjoittelitte jotta osaan kommentoida :)
 
Feliane ja Cristina minkäslaiset fiilikset on tästä lennosta??

Tinttara Mulle kävi just samalla tavalla tuon greippimehun kanssa kun sullakin, eli tais viimisetkin limat kaikota. :'( Mutta ajattelin että josko ne limat menikin kohdun seinämään, koska kohtuni oli viisi vuotta lepotilassa hormonikierukan vuoksi :LOL: :LOL:

Tuisku Onkos ovis nyt hyödynnetty?? hyvä hyvä, onneksi miehillä on vapaa pääsy tälle lennolle, koska niitä kuitenkin tarvitaan :p

Lentoemo työ kyllä haittaa tätä lennolla olemista :eek: Mulla onkin nyt vapaa päivä, mutta olen lähdössä päiväksi lähdössä kyläilemään, missä on kaksi viikkoa vanha vauva ja suloinen kun mikä :heart: :heart:

).( siis eilen illalla koski mahaan ja kovin, heti tuli tunne että täti tulee :headwall: :headwall: Saasnähä jotenkin en uskalla toivoa aattella mitään, muuten tullaan kovaa alas tältä lennolta ;) Toki yritän ajatella positiivisesti, sillä uskon tämän lennon voimaan :heart: :heart:
Mullakun on noi PMS-oireet hyvin paljon alkuraskauden oireiden kaltaisia, eli kiukuttaa ja tissejä turvottaa nippailee ainoa mikä on niin etoo, mutta mua etoo välillä muutenkin, joten raskauden oireiksi niitä en laske. Mutta katsellaan ja kuunnellaan nyt siis kiertopäivä 23 visiin joten ei montaa päivää siihen kun pitäis alkaa tiputtelemaan :x
Mutta joskos vaan päätän että täti ei tule ja kanssani onkin salamatkustaja ;)

Hyviä päivän jatkoja kaikille ja palataan illemmalla :)
 
Täälähän on paljon jo porukkaa, kiva :hug: :D ja plussat toki kaikille :whistle: ++++++ ja tervetuloa vaan kaikki mukaan!

Greippimehua join esikoista kun "tehtiin" ja mulle tuli kyllä niin selvät ovislimat, ettei niistä voinut erehtyä. Join sitten sitä mehua vielä senkin jälkeen, kun ovis oli menny ohi....ihan vaan varmistaakseni, että pikkunen pysyy kyydissä, mikäli tärppi olis sattunu kohalle osumaan (ts. "hukutin" alkion limojen joukkoon). Ai, miten niin vauvakuumeiset on ihan höppäniä? :ashamed: :snotty: . Nyt en oo tota mehua juonu, kun vasta on menosa eka yrityskerta, mutta josko sitä sitten toisesta kierrosta taas kokeilis (mikäli täti tulee hakemaan tältä lennolta pois :kieh: ).

Vitamiineja en oo nyt popsinu, mutta eiköhän sitten seuraavalla apteekkikäynnillä nekin tartu mukaan.

Mutta lento jatkukoon......
 
Huomenta!!! :D

Onpas ihana pakkaspäivä. Poitsun ja koiran kanssa aamulenkillä käyty ja nenät punaisina palasimme kotiin. :xmas:

Ovis on hyödynnetty ja nyt vaan jännäillään.... Tää on niin hauskaa! Ainakin näin aluksi mutta sitten jo yritys venyy ja venyy niin varmasti vaaditaan piiitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä. :/ Siitä kun ei ole vielä kokemusta..

Mä olen pojan kanssa ihan kotosalla joten aikaa tähän kuumeiluun jää vähän turhankin paljon... :whistle: Paitsi tässä koneella ei oikein ehdi olla kuin päikkäreiden aikana kunnolla kun poitsu aina tunkemassa mukaan ja sitten tulee sellaista siansaksaa ettei siitä saa mitään selvää.. :LOL:
Nyt onneksi mies vielä kotona kun koulu jatkuu vasta maanataina joten omaa aikaa himpun verran enemmän.
Juibe: Onpa outoja vuotoja...Mulla ei mitään hajua mistä voisi johtua...Kiinnittymisvuotoa?!!


Nyt ruoan laittoon!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juibe75:
Eilen tosiaan se veriviiru, illalla kaupasta tullessa ihan vaaleanvaaleanpunaista nestettä. Nyt aamulla taas ruskehtavaa valkkaria - on niin kummaa toimintaa tältä omalta tutulta keholta. Kun kp:t eivät ole vielä kummoisetkaan.

Greippimenua tai vitamiineja en ole koskaan napsinut. Raskaudet kun tuntuu tässä osoitteessa alkavan melkein itsestään ;) .

Jännittävä lento tiedossa - tsemppiä ihan jokaiselle :heart: .

mulla oli kahtena päivänä ihan vähän vaaleanpunaista vuotoa vain paperiin pyyhittäessä. Ovulaatiosta oli silloin noin.5-6 päivää,kun tuo vaaleanpunainen tuli. Nytten rv.5+5 =)
luulen,että sulla on kiinnittymisvuotoa :heart: melkeen jo iloitsen puolestasi :D
 


Oho, onpas tänne tullut tekstiä :)

raskausoireista, minulle esikoisesta ensimmäinen ja selvin merkki oli jatkuva pissahätä, minun piti käydä suurinpiirtein tunnin-kahden välein pissalla. Silloin en niin kuumeillut ja tällaiset sivustotkin oli ihan tuntemattomia joten testin tein sitten joskus rv.5 ja niin selkeä plussa tuli, etten ole sen koommin saanut :) Myös väsymystä oli, mutta minusta se ei ollut ollenkaan niin selkeää.
Kuopuksesta ei sitten mitään oireita oikeastaan ollutkaan ennen plussaa, sen jälkeen alkoi oksentaminen (esikoisen odotusaikana en oksentanut kertaakaan, ei pahanolon tapaistakaan) mutta se oli tosiaan vasta plussaamisen jälkeen.

).( täällä on maha ihan omissa oloissaan, tänään aattelin mennä ostaan uusimman vauva-lehden kun siinä on juttua, kuinka elämä muuttuu kun onkin kahden lapsen sijasta kolme :p toivottavasti se tosiaan on jo kaupoissa tänään kuten pitäisi.
Itselläni ei ole mitään oireita suuntaan eikä toiseen, tässä pohdiskelin, että mikäli olin oikeassa tuntemuksieni suhteen niin ovis oli sunnuntaina, joten eipä tässä viidessä päivässä mitään oireita voisikaan kehittää. Muutaman päivän päästä varmaan jo tutkiskelen itseäni ties mistä raskausoireista ja jos yhtään itseäni tunnen, en pysty odottamaan sinne 15. päivään sen testaamisen kanssa vaan olen testin kanssa vessassa varmaan jo aiemmin, tyhmä minä!
Kuitenkin on sellanen fiilis, että en ole raskaana. En jotenkin osaa kuvitella, että nyt olisi vauvaa tulossa, en tiedä mistä tämä johtuu, mutta siltä tuntuu, että täti sieltä on tulossa, siis ei fyysisesti vaan ihan henkinen puoli tuputtaa sitä minulle.
Tokihan mahassa koko ajan jotain myllää, mutta en osaa liittää sitä raskautumiseen.
Aattelin kyllä uteliaisuudesta jossain vaiheessa kokeilla sitä kohdunnipukkaa, vaikken olekaan sitä aiemmin tunnustellut, etten tiedä millainen sen milloinkin pitäisi olla.
 
Kiitos kaikille kokeneille raskausoireiden kertomisesta. :) Tosin en usko, että se yhtään helpottaa tätä vauvakuumeista päätä. :kieh: Mullakin työnteko ja opiskelu "häiritsevät" suuresti tätä kuumeilua. :D

tatomira: Mulla kanssa vähän sama fiilis. Ei vaan ole sellainen olo, että olisin raskaana. Ei mullakaan mitään oireita vielä pitäisi olla, eikä myöskään ole.

ON: Niin ne kp:t vaan vierähtää. Menisipä ensi viikko yhtä nopeasti. :D Kn on edelleen hyvin korkealla ja kova. Toivottavasti se enteilee hyvää.
 
Jonttu79: Tosiaan sitä vaaleaa, melkein vedenväristä tuli vain paperiin ja nyt sitten ruskeaa, ihan pientä määrää vain...

Mullakin kun pieniä on jo neljä, niin ei tällaista sitten tajua, että mitä on, kun on "ihan uutta" ;) . Kiinnittymisvuoto on jotain utopistista.

Toivottavasti kaikki, mutta etenkin he, joilla yritystä on ollut pitkään, pääsisivät vihdoin nauttimaan odotuksen iloista =) .
 
Huppista kun on tullut paljon juttua! Hyvä niin :LOL:

Kiva lukea noita raskausoireita. Meillä kun on tuo ensimmäinen ihanainen toiveissa niin ei tuollaisista juuri mitään tiedä. Tosin nyt osaa taas paremmin kuvitella vaikka mitä :kieh: Mulla on vasta 3 yk menossa, mutta olen silti jo ihan hermoraunio. Pelkään, että mun plussalennot peruuntuu aina huonon sään tai muun takia. Että lentokentällä sitä sitten punkataan monta vuotta lentoa odottaen.

Juibe toivotaan ja pidetään peukkuja pystyssä, että sulla on kiinnittymisvuotoja.

Maaruska päätä vaan, että salamatkustaja on kyydissä. Ei auta luopua toivosta ennen kuin on ihan pakko
 
Täällä laitettiin äsken simpat liikkeelle,mutta piru vie,kun yhdyntä sattu! :/
Mieskin sanoi osuneensa johonki tylppään ja aika isoon..?? :eek: :D Oisko se nyt sit sen kohdunnapukka joka siellä oli tiellä?On kai alhaalla tai jotain?Tuntu,että oikeelle puolelle vihlas..On itseasiassa joitakin kertoja sattunut,mutta aina näin kierron loppupuoliskolla..Mitä lie,toivottavasti ei mitää endoo??? :eek:
 
Määkipäs kirjoitan vähän noita raskausoireita tosta esikoisesta. Rinnat olivat siis todella kipeät ja nänninpäät varsinkin tosi kosketusarat, pissanväri muuttui tummemmaksi, nälkä, happamat röyhtäisyt, finnit, nänneihin ilmesty semmosia vaaleita nystyröitä, huimausta ajoittain (varsinkin iltaisin), raudanmaku suussa ja aamusin tuli toisinaan verta nenästä ja nenä oli muutenkin tukkonen, rupi/herpes huulesa, selän puutuminen, pääkipu, alavatsan "nippailut" ja väsy. Nämä oireet siis ilmestyi jo ennen plussaa. Kp 30 tuli vasta toooosi haalee viiva testiin ja testin tekemisen jälkeen seuraavien päivien aikana tuli pahoinvointi kuvioihin mukaan. Oon siis kirjoittanu päivyriin nämä oireet ylös, joten sen takia muistan ne niin hyvin, jos joku ihmettelee :whistle:

Aamupäivällä tuli vessasa käydesä paperiin semmoista limantapaista. En sitten tiedä, mitä se oli...simppoja, valkovuotoa vai mitä :eek: . Mutta jännitys tihenee, kun testipäivä lähenee :snotty:
 
Mä oon tänään ulkoillut ja mulla on illalla vielä ratsastustunti, niin tulee liikuntaa tälle päivälle oikein kunnolla. Oli ihan ilma ja nähtiin jo pajunkissojakin...
Eilen pupuiltiin vielä ja nyt on ovis hyödynnetty ja loppukiertoa jännäillään...
mä en ainakaan viikkoon pysty sanoo mitään oireista kun vasta ovis nyt parhaillaan...vielä ei ole lämmöt noussu joten ei vielä kunnolla oviskaan
ohi...mulla on aika paljon ollut korekammalla lämmöt loppukierrosta...
Joo mulla on kans limosita vaikea puhua, kun simppojakin lorahtelee housuun vähän väliä :LOL:
Meillä kanssa esikoinen kyseessä, niin ei raskausoireista osaa sanoa, mutta mukava lukea muiden kokemuksia...mulla on voimakas tunne että nyt tärppää, mutta sehän on vaan mun tunne :)
Jospa Juibella oli kiinnittymisvuotoa.
Tämä onkin aktiivinen ketju...ja sittenpä voitaisi oma ketju laittaa odotuspuolelle...kaikkihan pääsee mukaan...tätiä ei haluta nähdä aikoihin vai mitä!!!
B)
 
Mä en ole saanut itseäni ulos tänään laisinkaan, vaikka on kaunis ilma ja kaikkea. Laiskotuttaa. Pitäis varmaan tehdä jotain muutakin ku notkua täällä. Onneksi loma loppuu ja ens viikolla pääsee takaisin kouluun niin ei tarvitse ihan joka sekunttia miettiä näitä asioita...

Mulla ei ole minkäänlaista tietoa limoista tahi niiden erilaisuudesta toisiinsa verrattuina. En ole ihan varma haluanko niihin sen tarkemmin tutustuakkaan :D Enkä kyllä tiedä mitään lämmöistäkään. Pitää varmaan alkaa seuraileen sitten jos pahimmat pelot käy toteen ja tää odotuksen odotus venyy.
 
Onpas tänne tullut taas teksitä enkä ollut kun puoli päivää poissa, hyvä niin :LOL:
Nyt on sitten ystävän vauvaa palloteltu oikeen urakalla =)
Ne joilla on jo lapsia niin minkä ikäisiä aikaisemmat?
Meillä on jo aikastan isot lapset eli poika 12-vuotias ja tyttö 9-vuotias, siis täyttävät seuraavaksi. Nyt sitten kolmatta yritetään. Kyllä nuo meidä lapset ja suku lentävät persiilliin, kun alku järkytyksestä selviivät, ovat iki onnellisia :heart: :heart:
Siis kaikki sitä mieltä että me tuskin kolmatta tehdään koska olimme jo niin varmoja että lapsi luku on täynnä, niin se ajatus maailma muuttuu ;)
).( voi tätä olo, tänään aamulla alkoi paha olo, närästys ja koko ajan nälkä, jotenkin en uskalla raskaus oireiksi niitä lukea vaikka
haluaisinkin :/

Mutta nyt pyykkejä laittamaan B)
 
Mä yritän tässä kovasti kehitellä raskausoireita ja ihan selvästi rinnat on raskaammat kuin eilen :LOL: . Joopa joo...

Pidetään peukut pystyssä, että [/b]Juibella olis kiinnittymisvuoto kyseessä :)

Jos mulla on vauvakuumetta, niin on kyllä tolla meidän 4,5-vuotiaalla pojallakin. Toivoo kovasti pikkuveljeä ja kun kysyin, että mitä jos saisikin pikkusiskon, niin sanoi että annetaan se mummolle kun sillä ei ole tyttöä :D
 
Hotcoffee aikas hyvä kommentti pojalta, mutta eiköhän tuo siskokin kelpaa :whistle: Meillä ainakin tullut ihan hyvin juttuun aina, mitä nyt normaalit riidat :LOL:
Mä aikaisemmin kysyin lapsilta mitä jos vielä tulisi sisko tai veli, niin eka kommentti se ei tule ainakaan mun huoneeseen huutamaan :kieh:
Molemmat kuitenkin tykkää pienistä kovasti ja touhuu niiden kanssa.

Se on jännä kun noita oireita tulee, kai se ihmiskeho on kuitenkin sellainen että elää niiden kanssa ja hakee niitä. :LOL:
saas nähdä johtaako nämä meidän oireet plussaan. Mulla siis oviksesta jo 10pv laskujen mukaan.

Toivottavasti tällä lennolla on korkeutta niin paljon ja ovet visusti lukossa, että ylimääräistä tätiä ei mukaan tule kenellekkään :whistle:
Leijutaan pilvien päällä ja plussilla tankataan lentskari :heart: :heart:
 

Yhteistyössä